Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2022-03-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate specializata in proiectarea si executia lucrarilor de instalatii: TERMICE, SANITARE, CLIMATIZARE, VENTILATIE, ELECTRICE SI AUTOMATIZARI pentru constructii civile si industriale, angajeaza in conditii avantajoase TINICHIGIU sau LACATUS pentru lucrari de montaj tubulaturi din tabla in sistemele de ventilatie mecanica - desfumare pentru constructii. CERINTE: Studii medii sau scoala profesionala Calificari: TINICHIGIU/ LACATUS cu experienta in domeniu Capacitati de citire si interpretare ale planurilor de instalatii Permis de conducere categoria B prezinta avantaj Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana, responsabila, serioasa, agila, cu o atentie distributiva in timpul programului de lucru si capabila de lucru in echipa. Sarcini si atributii: Executarea lucrarilor de instalatii de ventilare/ desfumare la santierele de constructii Beneficii: Lucrari doar pe raza orasului Constanta Salariu motivant Scule si dispozitive de ultima generatie Ore suplimentare platite Bonuri de masa Decont abonament naveta in afara localitatii Prime de Paste si de Craciun in functie de performante Programul de lucru: Se lucreza LUNI - VINERI
-
Promovat
CBS Eastern Europe angajează Instalator Responsabilități: Operarea și supravegherea instalatiilor; Intervenția promptă, prin acțiuni specifice și în limita competențelor, asupra unor cauze care pot produce funcționarea anormală sau avarii ale instalatiilor; Mentenanța preventiva a instalațiilor, etc. Cerințe: Absolvent de studii medii în domeniul tehnic; Experiența pe post similar constituie avantaj; Cunoașterea și înțelegerea standardelor și codurilor relevante pentru instalarea și întreținerea instalatiilor; Abilitatea de a utiliza echipamente de măsurare și diagnosticare a defecțiunilor; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411.
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
Cameriste in Grecia in hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si cameriste in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Cameriste CERINTE: varsta intre 18-55 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transporul pana in Cipru sau GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Responsabilități: - Sortarea și așezarea paleților la locul lor. - Curățarea și menținerea curățeniei în depozit. - Colectarea și eliminarea cartoanelor și nailonelor și al deșeurilor dacă este necesar. - Daca este necesar, asistență la încărcarea și descărcarea mărfurilor. - Îndeplinirea altor sarcini specifice postului de îngrijitor de depozit. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul depozitării sau într-o poziție similară este un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilitatea de a lucra eficient și în mod organizat într-un mediu de depozitare. - Capacitatea de a urma instrucțiuni precise și de a colabora cu echipa. - Atenție la detalii. - Nu este necesară nici o diplomă. Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email sau să ne contactați la numărul de telefon specificat pentru mai multe informații. Vă mulțumim pentru interesul manifestat în a face parte din echipa noastră!
-
Societate de constructii belgiană caută o echipă de 6 băieții tineri ( varsta până în 40 ani) la rostuit de caramida aparenta și renovari de fatade case. Dacă aveți societate pe România facem.direct contract de colaborare între firma dvs și firma belgiană. Dacă nu aveți firma putem lucra ca si colaboratori. Programul de lucru este unul flexibil,societatea pune la dispozitie camionetă pentru transport cazare-santier santier-cazare și sculele de lucru. Se lucrează la rostuit de caramida aparenta și renovari de fatade . Cazarea 2 băieții camera Dacă sunteți interesați scrieti mi pentru a discuta renumeratia plus alte detalii.
-
Atelier confectii metalice angajează sudori-lacatusi Confectii de porti , garduri , balustrade inox si diverse lucrari metalice . Ofer si cer seriozitatea. Program de 8 ore cu contract de munca. Salariul se discuta dupa interviu la sediul firmei. Locația atelierul este pe Str. Valea Oltului ,sector 6, București.
-
Cautam curieri Tazz/Glovo, prin colaborare. Oferim seriozitate si transparenta in calcularea veniturilor. Comision variabil in functie de performante, venit mediu 30 lei/ora. Nu aveti vehicul cu care sa lucrati? Nici o problema! Va punem la dispozitie biciclete si scutere electrice de inchiriat la cele mai bune preturi! Pentru mai multe detalii va stam la dispozitie la tel. Va asteptam in cea mai tare echipa de curieri din Bucuresti!
-
Partener Tazz, cautam colaborare cu flote pentru dezvoltarea serviciului de livrare Tazz in Bucuresti Oferim conditii de comisionare foarte avantajoase si punem la dispozitia colaboratorilor nostri pregatirea si indrumarea necesara pentru a putea obtine in cel mai scurt cele mai bune performante din partea riderilor vostri. Deasemenea, oferim colaboratorilor nostri scutere si biciclete electrice spre chirie. Pentru detalii referitoare la procesul si conditiile de colaborare ne gasiti la numarul de telefon.
-
Angajăm muncitor necalificat construcții Mai multe detali telefonic! De preferat din zona Aleșd și împrejurimi. Transport asigurat!
-
DescriereCANDIDATUL IDEAL : - Seriozitate responsabilitate, atitudine pozitiva, lucru in echipa, atentie la detalii, . - Permisul categoria B este un avantaj ! DESCRIEREA JOBULUI : - executarea instalatiilor sanitare ,instalatiilor termice , montarea obiectelor sanitare -programul de lucru de : LUNI-VINERI 08:00 -17:00 Beneficii: -Salariul motivantat 4000- 5000 lei NET,cu conditie de CRESTERE in functie de seriozitate si randamentul crescut la locul de munca !!! - Bonusuri in functie de PERFORMANTA . -prime de sarbatorii -santierele sunt in mare parte in BUCURESTI,ILFOV,DAMBOVITA FIRMA REVOLUTION INSTAL pentru mai multe detalii sunati la numarul : !!!
-
Oportunitate în Carieră: Consultant Financiar cu Accent pe Succesul Individual și al Clienților Despre Noi: NN Asigurări de Viață este în căutarea unui profesionist pasionat de finanțe pentru a se alătura echipei noastre dinamice de consultanți financiari. Suntem o companie cu o reputație solidă, axată pe oferirea de soluții financiare inovatoare și personalizate pentru clienții noștri. Poziția Disponibilă: Consultant Financiar Disponibilitate: Full time sau part time Responsabilități Principale - Evaluarea și gestionarea riscurilor financiare. - Oferirea de consultanță specializată în domeniul asigurărilor de viață, sănătate și proprietate. - Construirea și menținerea relațiilor solide cu clienții pentru a asigura satisfacția și loialitatea acestora. Alătură-te Echipei Noastre!
-
Angajez mecanic si ajutor de mecanic pt. service auto reparatii camioane, semiremorci. Avem nevoie de oameni seriosi, salariu motivant. Punct de lucru Jilava, Ilfov. Pentru mai multe informatii, contact telefonic. P
-
Angajez soferi profesioniti, categoria C+E, curse locale Bucuresti. Punct de lucru Jilava, Ilfov. Pentru mai multe informatii, contact telefonic.
-
Principalele responsabilități: - Coordonarea autonomă a angajaţilor; - Responsabilitate privind cifra de afaceri vânzările; - Asigurarea rezultatului inventarului; - Planificarea activității prestate de salariați și managementul echipei; - Recepția mărfurilor primite și pregătirea acestora pentru vânzare; - Dezvoltarea şi optimizarea derulării activităţilor în magazin; - Intervine când este solicitat de vânzători pentru rezolvarea problemelor clienților; - Crearea unui climat de lucru motivant şi orientat către eficiență productivitate; Candidatul ideal: - Studii medii finalizate; - Experiență în domeniu comerțului vânzărilor; - Abilități de comunicare; - Nivel ridicat de implicare și disponibilitatea de a învața; - Flexibilitate, loialitate și rezistența la stres; - Posesor carnet conducere categria B. Oferta noastră: - Pachet salarial motivant; - Program flexibil; - Mediu de lucru plăcut sigur și motivant
-
Expirat Club Halele Carol cauta colegi pentru debarasat, cu care sa ducem povestea Expiratului mai departe. Cine suntem noi? Expirat exista in peisajul urban romanesc din 2002. Functionam ca bar, club, loc de concerte si evenimente in interior si terasa. Expirat este locul care te tine conectat la cultura underground. Acesta s-a consacrat prin concertele live si seturile DJ-ilor, prin design si atitudinea sa. Expirat ofera o cultura alternativa la pachet cu o atmosfera pozitiva. Reteta: muzica, atmosfera, oameni. Ce ne dorim de la tine, ca Debarasator? Să îți placă să fii tot timpul printre oameni, să stăpânești bine arta conversației si nu se cere experienta. Desigur, curiozitatea, creativitatea și atașamentul de loc sunt un plus. Daca ti-am starnit interesul si te-am convins ca locul tau e la noi, atunci fii sigur ca trebuie sa ne cunoastem! Iar ca sa ne putem cunoaste, asigura-te ca ne lasi un numar de telefon sau o adresa de mail la care sa te putem contacta. Program: - Se lucreaza 5 zile cu 2 libere (luni si marti); program de noapte Programul locatiei : Luni-Marti - INCHIS Miercuri 8 PM - 2 AM Joi 8 PM - 6 AM Vineri 8 PM - 6 AM Sambata 8 PM - 6 AM Duminica 2 PM - 12 AM Pachet salarial: salariu fix + tichete de masa + tips; Beneficii: discount personal + decont transport la iesirea din tura. Locatia noastra este situata pe strada Constantin Istrati nr. 1, Sector 4, Bucuresti.
-
Descriere Școală de șoferi angajează instructor auto categoria B Full time Cerințe: Atitudine și ținută profesionistă Capacitate de organizare și planificare Punctualitate, seriozitate, corectitudine, empatie Abilități de comunicare și de muncă în echipă Beneficii: Echipă profesionistă orientată către succes, pachet salarial motivant în funcție de performanță. Relații la telefon
-
Montrepcom SRL - angajeaza personal pentru coordonare și urmărire lucrări șantiere. CANDIDATUL IDEAL : experiența pe o poziție similar constituie un avantaj; permis de conducere cat. B are dorință de dezvoltare într-un colectiv profesionist își dorește să lucreze într-o echipă eficientă OFERIM : pachet salarial competitiv mediu de lucru profesionist posibilitatea de dezvolare profesională CINE SUNTEM ? Suntem o companie cu 30 de ani de tradiție în domeniul proiectării și execuției de instalații Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne CV-ul tau.
-
Acest post se adreseaza tuturor persoanelor din intreaga tara care sunt dechise la schimbare . Acest post se adreseaza si persoanleor din Ucraina sau Moldova (conditie sa stie limba engleza sau romana ) Oferim si cazare gratuit in sat Radaseni judet Suceava (se plateste doar incalzirea si curentul electric) Salar : 4000-7000 lei net (in functie de aptitudini si experienta) CUM O SĂ FIE SĂ LUCREZI CA SPECIALIST MARKETING în echipa noastră? Te vei implica în conceperea strategiei de marketing și vei fi persoana responsabilă de implementarea strategiilor pe toate canalele de vânzare, precum și soluționarea altor nevoi de marketing ale companiei. Vei colabora îndeaproape cu departamentul de Vânzări. CUM NE IMAGINĂM CĂ EȘTI? Ești un bun organizator, îți planifici ușor activitatea și ești responsabil de rezultatul asumat. Ești proactiv, implicat și ai o gândire pozitivă. Ești o fire creativă și îți place să experimentezi. Daca ai cunoștințe solide de Marketing Digital, Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads și alte tool-uri de marketing online, esti candidatul ideal. Descrierea jobului CE VEI FACE LA NOI: Concepi și implementezi campanii de Marketing care să contribuie la dezvoltarea brandului; Dezvolți și creezi materiale de marketing, cum ar fi campanii pentru diferite segmente de clienti , campanii generale și materiale promoționale. Analizeazezi perfomanța campaniilor și vii cu recomandări pentru atingerea KPI-urilor în funcție de canalul de trafic. Creezi conținut pentru Site-ul companiei și pentru paginile Social Media pe care le gestionezi. Răspunzi la comentariile de pe Facebook și la mesajele din Social Media de pe conturile companiei. Colaborezi cu echipa de vânzări pentru stabilirea obiectivelor de vânzări și vii cu soluții de promovare a produselor. Redactezi Newsletter-e pentru campaniile de email marketing. Te implici activ în crearea de vizualizari , texte și strategii pentru campaniile de Marketing. Gestionezi review-urile în scris. Program: De luni pana Vineri 8 ore pe zi + jumatate de ora pauza . ȚI-AM PREGĂTIT ACESTE BENEFICII: Salariu atractiv în funcție de abilități Posibilități reale de avansare, în funcție de gradul de implicare. Cazare gratuita (daca e cazul) 1 masa calda (maxim 20 lei) Cafea ceai nelimitat Mediu de lucru prietenos
-
DESCRIERE Salariu pentru inceput este de 3500 -4000 Net ( in functie de performanta si vechime va creste pe parcurs ) Contract pe perioada nedeterminata Program full time de 8H lucratoare cu 30 minute pauza, de luni pana vineri Incepere de la ora 8:30 -17:00 In birou cu 2 colege Asistenta si verificare din partea contabilului expert . Toate conditile necesare pentru un program de lucru productiv . Activitatea de contabilitate presupune : atent a la detalii; atentie distributiva. abilitati dezvoltate de organizare Introducerea de facturi de marfa si prestari servicii NIR-uri Emitere facturi tinere evidenta Casa la zi Bonuri de consum, Centralizarea platilor operarea documentelor de gestiune (facturi, avize, note de receptie, note de produs finit, note de consum, transferuri intre gestiuni etc) Deoarece Activitatea care tine de contabilitate nu se dureaza intreaga luna se cer si urmatoarele aptitudini : Reprezentantul(a) va prelua comenzile online venite de pe magazinul online, sau prin telefon, va consilia clienții daca va fi cazul, va urmari fluxul vanzarilor, va emite actele necesare vanzarii (facturi, AWB-uri, bonuri de casa, etc.), Operare buna a calculatorului, necesara pentru a lucra pe platforme de comert online . Gestionarea corecta a comenzilor primite online. Cunostinte de operare PC: Windows10, Word, Excel. Experiență sau capacitate de învățare rapida în domeniul vânzărilor. Abilitati de comunicare, politete in relatia cu clientii. Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client;- Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. preluarea comenzilor online si telefonic; Gestionarea comenzilor primite in platforme marketplace (emag,okazii altex...etc) acordarea asistentei clientilor in cazuri multiple: modalitati de plata, de livrare, retururi; Se ofera: Conditii de munca bune, fara ore suplimentare, in echipa Salariu fix + o masa calda in fiecare zi in valaore de maxim 20 lei Program fix de lucru de luni pana vineri 8.30-17.00 plata ore suplimentare bonusuri pentru diferite ocazii libere - sarbatori legale cafea nelimitata; posibilitatea de avansare. Locatie: Falticeni zona filaturii Așteptăm un CV atașat la acest anunț! Ne dorim o persoana dispusa sa invete, ordonata, atenta la detalii, capabila sa lucreze in echipa
-
Responsabilități: Asigură curățenia imobilului (toalete, camere, holuri) Se asigură în permanență că se menține curățenia și verifică constant disponibilitatatea consumabilelor din camerele de hotel.
-
Pregătește mâncărurile din rețetarul unității în conformitate cu standardele în vigoare Asigură implementarea și menținerea standardelor de păstrare și depozitare a produselor, semipreparatelor și preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare în vigoare
-
Scopul general al postului: desfasurarea in bune conditii a activitatii financiar-contabile Obiectivele postului: asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile
-
Jobul ce i se potrivește oricui! Livrează simplu și rapid produse alimentare de la restaurante, la terți prin intermediul platformei Glovo Cerințe: Apt din pt.de vedere medical, vârsta minim 18 ani, să dețină un mijloc propriu de transport (bicicletă,trotineta,scooter) Avantaje: Salariul pe card, program flexibil se oferă echipament de lucru (geanta termică) #Interviurile au loc de luni până vineri in intervalul orar 12:00-20:00,la sediul societății, str.Simion Bărnuțiu 42, LC office 3, et.4