Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2022-03-30

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Mecanic Auto cu experienta de minim 5 ani

    Old School Auto Service angajeaza mecanic auto cu experienta. Facem calitate nu cantitate. Program L S 09:00- 18:00 Cerinte: - experienta de minim 5 an in domeniul auto; - bune abilitati de comunicare; - persoana organizata, responsabila, atenta la detalii; - permis conducere categoria B. Salariu se negociaza in urma interviului! Perioada de proba este de 3 saptamani. Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati.

  • 3

    Impartit pliante

    Caut fata serioasa si indrazneata pentru a imparti pliante zona victoriei,salariul de la 120 lei pe 5h,in mod special weekend intre orele 13:00 si 18:00

  • Angajam Sef Mecanic

    Cerintele postului: Absolvent scoala profesionala sau liceu tehnic cu profil electrotehnic sau mecanic; Experienta in domeniu de cel putin 5 ani; Persoana dinamica, proactiva, cu atitudine pozitiva, inspiratie si imaginatie; Persoana responsabila, serioasa, demna de incredere; Persoana ce poate sa actioneze in mod complet autonom Capacitate de adaptare si invatare rapida. Disponibilitatea deplasarilor in teritoriu 60 % din timpul de lucru Responsabilitati principale: Monitorizeaza permanent buna functionare a echipamentelor si utilajelor specifice Participa in mod active la supervizarea depanarii si intretinerii tuturor utilajelor si echipamentelor Participa la punerea in functiune si reglarea in parametri a masinilor si a celorlalte utilaje Gestioneaza documentatia tehnica a utilajelor si echipamentelor: carti tehnice, scheme electrice, programe, etc. Asigura verificarea tehnica permanenta pentru pastrarea in buna stare a utilajelor Stabileste necesarul de piese de schimb si raspunde de gestiunea lor, intocmeste documentele de intrare si iesire din magazie Raspunde de legatura cu furnizorii de echipamente in vederea efectuarii de interventii prompte si eficiente pe santierele unde aceste sunt folosite Inregistreaza toate interventiile efectuate intr-un registru special; Raporteaza in timp optim catre conducerea unitatii orice incident tehnic semnalat sau depistat si intervine pentru remedierea in timp optim a acestuia; Organizeaza atelierul mecanic pentru o functionare eficienta; Monitorizeaza si raporteaza periodic catre conducerea unitatii consumurile de furniture si a costurilor generate de utilaje Propune solutii pentru reducerea consumului de combustibil si a costurilor generale ale utilajelor specifice Verifica periodic ca echipamentele specific si trusele cu scule sa fie in buna stare de functionare si complete. Beneficii: Pachet salarial motivant; Transportul si cazarea organizata de către companie; Diurna asigurata pe perioada deplasarii Oportunități de avansare și modificări salariale; Ore suplimentare platite Echipament de munca de calitate Prezentarea companiei: Compania Waldevar Energy, înființată în 2011, este specializată în proiectarea, construcția și mentenanța parcurilor fotovoltaice de mari dimensiuni și s-a impus pe piața din România, ca una dintre cele mai mari companii din domeniul energiei fotovoltaice. Cu o vasta experienta acumulata prin realizarea a peste 200 MW in ultimele 12 luni , WALDEVAR Energy poate executa parcuri fotovoltaice atat in tara cat si in strainatate. Cu o capacitate de executie de 1MW zi si un proces de exploatare a energiei verzi care poate fi considerat un model

  • 2

    Consultant de credit

    Cauti un loc de munca part-time in care sa-ti faci singur programul? Esti o persoana perseverenta, convingatoare si nu accepti usor un refuz? Vrei sa lucrezi din confortul casei tale? Daca raspunsul este da la toate intrebarile, aplica pentru postul de consultant de credit in echipa iCredit Vrancea. Jobul presupune marketare, contactare telefonica a clientilor si incasarea ratelor acestora atunci cand ei nu pot achita online sau la PayPoint. Ai parte de sustinerea noastra si te vom ajuta de fiecare data in realizarea obiectivelor. Remuneratia este formata din bonusul pe contracte noi + procent din incasari si poate ajunge la 4000 de lei pe luna cu 5-6 ore lucrate pe saptamana. Mașina personala reprezinta un avantaj.

  • 1

    Angajam electrician

    Candidatul Ideal Educaţia necesară: Medii tehnice profesionale generale + calificare electrician. Instalator autorizat ANRE electricitate grad II B; ( Constituie un avantaj ) Experienţă în domeniul: Minim 2 ani în domeniul energetic. Constituie avantaj experiența în domeniul sistemelor de panouri fotovoltaice; Cunoştinte de legislaţie: cunoașterea cadrului legislativ și de reglementare relevant în domeniul energiei. Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office, constituie avantaj. Disponibilitate pentru deplasare in santierele din tara Descrierea jobului Realizarea lucrărilor electrice de joasă tensiune aferente sistemelor fotovoltaice instalațiilor de panouri fotovoltaice; Montează şi pune în funcţiune diverse instalaţii electrice. Realizarea traseelor de cabluri LES LEA și interioare conform proiectului de execuție a sistemelor fotovoltaice; Pozarea cablurilor CC (continuu) și AC (alternativ); Confecționarea traseelor de cabluri (paturi de cablu, scări de cablu, țevi de protecție), pozare aparentă sau îngropată; Montarea și manipularea structurii de susținere a instalației electrice pe acoperiș și suport pentru montarea panourilor fotovoltaice; Montarea invertorului; Realizarea legăturilor electrice intre panouri fotovoltaice, invertoare; Realizarea instalațiilor paratrasnet și a prizelor de pământ; Analizarea informațiilor și obținerea tuturor datelor necesare pentru realizarea lucrărilor în condiții optime tehnice și calitative; Identificarea locurilor de montaj pentru echipamente in conformitate cu planurile de execuție; Alegerea soluțiilor optime pentru lucrări și coordonarea cu responsabilul lucrării de instalare a panourilor fotovoltaice; Punerea în funcțiune a instalației. Cerințe: Experiență în domeniul electric; Diploma de calificare; Condiție fizica buna; Capacitate de a lucra in echipa, seriozitate și flexibilitate; Disponibilitate pentru delegare in tara Permis de conducere cat. B constituie avantaj Beneficii: Pachet salarial motivant; Transportul si cazarea organizata de către companie; Diurna asigurata pe perioada deplasarii Oportunități de avansare și modificări salariale; Echipament de munca Prezentarea companiei: Compania Waldevar Energy, înființată în 2011, este specializată în proiectarea, construcția și mentenanța parcurilor fotovoltaice de mari dimensiuni și s-a impus pe piața din România, ca una dintre cele mai mari companii din domeniul energiei fotovoltaice. Cu o vasta experienta acumulata prin realizarea a peste 200 MW in ultimele 12 luni , WALDEVAR Energy poate executa parcuri fotovoltaice atat in tara cat si in strainatate. Cu o capacitate de executie de 1MW zi si un proces de exploatare a energiei verzi care poate fi considerat un model de construire a viitorului. Iar sustenabilitatea, profesionalismul si competitivitatea sunt cuvintele care definesc compania noastra.

  • Simigeria PETRU angajeaza VÂNZĂTOR în Iași

    Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și sunt dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Beneficiile principale ale acestui rol sunt: Pachet salarial motivant potrivit cu experiență demonstrată, raportat la implicarea dovedita si la rezultatele obținute în activitățile pe care le desfășori. Loc de munca stabil, într-o companie cu experiență și aflată într-un proces continuu de dezvoltare. Te susținem în dezvoltarea profesională și personală printr-un program de instruire personalizat și permanent, alegându-ți informații adecvate pentru o integrare plăcută și eficienta. Program de lucru flexibil (ex. student) pentru a ne susține reciproc în proiectele de dezvoltare. Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Ce ne dorim de la tine: Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU

  • 8

    Lucrător în depozit

    Sarcinile zilnice au legatură în primul rând cu pregâtirea produselor care urmează să plece spre clienți: - pick-up produse din depozit, - așezarea în cutii, - verificare, - etichetare, - predarea la curieri Locația noastra este înafara orașului, la KM 10 pe Calea Aradului. Masina personala pentru deplasare constituie un plus.

  • 4

    Disponibil online

    Specialist Marketing

    Urcarea pe platforma Emag Marketplace a produselor. Actualizarea imaginilor, pretului, descrierilor de produse. Crearea de campanii si incrierea in campaniile organizate de Emag Marketplace Pe scurt: responsabil de cont pe relatia cu Emag Marketplace

  • Angajam lucrator comercial Mcdonald's. Ti se potriveste!

    McNews pentru tine! McDonald s investeste in tine! Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si vrei sa lucrezi alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial: 2200 - 2400 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix si tichete de masa in valoare de 30 Lei zi lucrata); Proces rapid de promovare. Spor de weekend 10% din salariul de baza pentru fiecare ora prestata in aceste zile; Spor de noapte 40% din salariul de baza; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitate îți poți organiza programul de lucru în ture de zi, ture de noapte și în ture de weekend, în funcție de nevoile tale și de programul restaurantului în care vei lucra; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare. Pentru mai multe detalii va asteptam la numarul de telefon atasat.

  • 3

    Manager de Producție, 8,000 lei net

    Salariul 8,000 lei net Production Manager (Cofetărie și Patiserie) Compania noastră este un producător de renume în industria cofetăriei și patiseriei, specializată în fabricarea și distribuirea unei game variate de produse de înaltă calitate. Cu o prezență solidă pe piață și o reputație de încredere, ne străduim să aducem bucurie și savoare clienților noștri prin produsele noastre delicioase. Poziția: Manager de Producție Locație: București Suntem în căutarea unui Manager de Producție experimentat și dedicat, responsabil cu coordonarea eficientă a întregii operațiuni de producție a companiei noastre de cofetărie și patiserie. Candidatul ideal va fi un lider orientat spre rezultate, cu o abordare strategică și operațională puternică, capabil să gestioneze și să motiveze o echipă dinamică de 40+ angajați în vederea atingerii obiectivelor noastre de producție și calitate. Responsabilități: 1. Supervizarea Procesului de Producție: Coordonarea și supravegherea întregului proces de producție, asigurându-vă că standardele de calitate și eficiență sunt respectate în mod constant. 2. Gestionarea Echipei: Recrutarea, instruirea și gestionarea eficientă a unei echipe de producție, asigurându-vă că fiecare membru este motivat, instruit și îndrumat pentru a atinge performanțele optime. 3. Planificare și Programare: Dezvoltarea și implementarea planurilor de producție eficiente, luând în considerare cerințele de producție, capacitățile resurselor și termenele limită stabilite. 4. Asigurarea Calității: Monitorizarea și asigurarea calității produselor finite, implementând proceduri și procese de control al calității pentru a elimina defectele și a maximiza satisfacția clienților. 5. Gestionarea Stocurilor: Supravegherea și gestionarea eficientă a stocurilor de materii prime, produse semipreparate și produse finite pentru a asigura un flux de lucru fără probleme și pentru a evita lipsurile. 6. Îmbunătățirea Continuă: Identificarea oportunităților de îmbunătățire a proceselor de producție și implementarea de soluții inovatoare pentru a optimiza eficiența și performanța. 7. Asigurarea Conformității: Respectarea tuturor reglementărilor și standardelor de sănătate și siguranță ocupatională în toate aspectele operațiunilor de producție. Cerințe: Abilități excelente de leadership și comunicare, cu capacitatea de a inspira și motiva echipa. Competențe puternice în planificare, organizare și rezolvarea problemelor. Cunoștințe solide în gestionarea stocurilor și controlul calității. Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona multiple sarcini simultan. Diploma în domeniul producției, managementului industrial sau o disciplină similară. Beneficii: Oportunitatea de a lucra în cadrul unei companii de renume cu o cultură de lucru dinamică și colaborativă. Pachet salarial competitiv, 8,000 lei net ++. Oportunități de avansare și dezvoltare profesională în cadrul organizației. Dacă sunteți un profesionist pasionat de producția de cofetărie și patiserie și sunteți dornic să vă alăturați unei echipe dedicate de experți, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Așteptăm cu nerăbdare să aflăm mai multe despre dumneavoastră și despre modul în care puteți contribui la succesul nostru continuu în industrie.

  • Kareol Serv Construct, angajeaza INSTALATORI lucrari gaz si apa

    ANGAJAM INSTALATORI pentru lucrari in instalatii GAZ si apa, cu permis de conducere auto. KAREOL SERV CONSTRUCT din Baia Mare iti propune un mediu de lucru ofertant, stabil, cu posibilitatea calificarii si avansarii profesionale. Punct de lucru :Sighetu Marmatiei. Se poate contacta telefonic angajatorul pentru stabilirea unui interviu, intre orele 8.00 si 17.00, de luni pana vineri

  • 4

    Gestionar depozit

    Ești candidatul ideal dacă te identifici printre următoarele: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor sau într-un rol similar este preferabilă. Abilități de lucru cu computere și experiență în utilizarea programelor informatice, inclusiv experiență cu sistem de tip ERP sau cu alte programe de gestionare a depozitelor reprezintă un avantaj. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiple sarcini și priorități. Abilități excelente de comunicare și cooperare în echipă. Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a asigura acuratețea datelor. Orientare către rezultate și capacitatea de a se adapta rapid la schimbări. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionează Intrările și Ieșirile de Materiale: Înregistrează cu precizie toate intrările și ieșirile de materiale din depozit utilizând softul ERP. Verifică și confirmă corectitudinea datelor înregistrate în sistem, asigurându-se că informațiile sunt actualizate și precise. Administrare Documente: Organizeaza documentele avize de expediție, și alte documente asociate cu intrările și ieșirile de materiale pentru a asigura o accesibilitate și o recuperare ușoară a informațiilor. Operațiuni de Încărcare și Descărcare: Efectueaza procesele de încărcare și descărcare a materialelor, oferind suport logistic și asigurându-se că operațiunile sunt efectuate în conformitate cu standardele de siguranță și eficiență. Monitorizare a Stocurilor: Urmează procedurile stabilite pentru monitorizarea și raportarea stocurilor de materiale din depozit. Participă la inventare și reconcilieri periodice ale stocurilor pentru a asigura precizia datelor. Colaborare și Comunicare: Comunică și colaborează cu colegii din departamentul de logistică și alte departamente relevante pentru a asigura un flux de lucru eficient și o coordonare corespunzătoare a activităților depozitului.

  • 2

    Lacatus mecanic in constructii

    Atlas Sport SRL cauta Lăcătuș mecanic în construcții. Te asteptam in echipa noastra daca ai: - experienta in domeniu - capacitate de munca in echipa - capacitate sa respecti termene limita Atributii: - să știe să traseze, debiteze, găurească, polizeze, îndoaie, roluiască, calibreze, sudeze, - sa șlefuiască elemente metalice astfel încat să obțină ansamble/subansamble metalice, - să realizeze construcții metalice felurite cu ajutorul ansamblelor/subansamblelor și altor materiale și elemente simple, - să monteze și să demonteze diverse construcții metalice, - să întrețină și să repare construcții metalice; - sa faca lucrări de prelucrare a tablelor diferitelor profile, metalice și țevi rotunde sau rectangulare prin: tăiere- debitare, ajustare, găurire, filetare, alezare, îndreptare la rece, la cald (șpanuire), fasonare de table la cald prin ciocănire, îndoire, calibrare, etanșareATL Beneficii: - echipa tanara - salariu motivant - bonusuri de performanta

  • Secretara/asistent manager

    Angajam secretara/asistent manager,aspect fizic placut pentru lucru de birou si cu clientii.Minima experienta in lucrul de birou constituie avantaj.Pachet salarial bun.Rog CV+FOTO aici sau pe numarul de telefon.

  • Coafura

    Dau in chirie post de lucru pt coafura in Timisoara. Zona Gara N.

  • 9

    Angajez Lucrător comercial

    Magazinul Bella din Centru comercial Junior,angajează lucrător comercial!Mai multe detalii la magazin unde va așteptam cu un CV!

  • Receptioneră Hotel 3 stele (Program de Zi) - Zona Băneasa, București

    Cautam Colega pe Receptie! Daca esti o persoana dinamica si iti doresti o cariera in domeniul Hotelier te asteptam in echipa noastra! Program doar de zi si salariu atractiv!

  • 1

    Angajam in Prejmer Tinichigii Muncitori necalificati

    DESCRIERE Companie multinationala din Parcul Industrial Prejmer(fabrica de microbuze) angajeaza in conditii avantajoase : Tinichigii Muncitori necalificati Candidatii ideali sunt: - persoane calificate si necalificate cu dorinta de a invata! - persoane cu experienta in zona mentionate mai sus - persoane fara prea multa experienta, talentate,muncitoare ,ce stiu sa foloseasca sculele manuale(bormasina,flex ,filetanta etc) si vor sa dobandeasca cunostiinte si sa se perfectioneze in domeniul Auto Ce oferim? Vei lucra intr-un singur schimb - L-V 07-15.30 Salariu negociabil in functie de experienta Stabilitate financiara, Transport decontat asigurat Asigurare de sanatate privata Bonusuri lunare Spor de Weekend-daca este cazul Ore suplimentare platite dublu Bonus de recomandare consistent Tichete de masa de 35 ron Tichete de vacanta Prime de sarbatori Formare la locul de munca pentru cei ce nu au experienta Cum ne contactezi? Telefon: Puteti lasa CV-urile si la sediul societatii :Parcul Industrial Prejmer-str Bruxelles 16 HAI SA NE CUNOASTEM!

  • 4

    Angajez meseriași în următoarele domenii construcții civile ,blocuri și industriale ofer transport

    Meseriași:-zidari -tencuitori Cu experiență în domeniu Salariu atractiv 4500-5500 Roni program de lucru 8h

  • 14

    Angajare Sofer pentru Fabrica Ploiesti

    Cerinte post: * experienta ( minim 3 de condus ) ; * experienta in administrarea autovehiculelor din flota firmei minim 6 luni 1 an tipul de masina pe care o va conduce autoturism + duba 3.5 * permis de conducere pentru categoriile B si C * detinere atestat pentru transport persoane * programul de lucru 09.00 17.00 Responsabilitati: Realizarea activitatii de transport (persoane & marfa), cu respectarea tuturor reglementarilor in vigoare privind circulatia pe drumurile publice; Mentinerea autovehiculului din dotare in parametrii optimi; Conduce numai autovehiculele pe care le are in primire, pe baza de semnatura; Completeaza zilnic foaia de parcurs la plecarea si sosirea din cursa; Inainte de plecarea in cursa verifica daca autovehiculul corespunde cerintelor tehnice, daca are toate documentele asupra sa si daca are aprobarea persoanelor competente pentru efectuarea transportului Asigura efectuarea la termen a reviziei tehnice a autovehicululelor din flota firmei; Comunica imediat sefului direct - telefonic sau prin orice alt mijloc orice eveniment de circulatie in care este implicat; Nu are voie sa transporte persoane din afara firmei; Executa operativ si corect sarcinile de serviciu trasate de superiorii ierarhici, respectand disciplina muncii;

Salvează căutarea