Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2022-03-30-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul <span><a class="showNumber" data-tel="0741">07 arata numarul</a></span> 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Sc angajează soferi camion Italia-Olanda la flori se lucrează in echipaj .Mai multe detalii la telefon.Salariul 2500 de persoana
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Promovat
Green Village Resort este in cautarea unor persoane pentru postul de Barman pentru complexul hotelier de 4 stele, amplasat in Sfantu Gheorghe, Delta Dunarii. Daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra si sa traiesti o experienta deosebita in Delta Dunarii, te invitam sa ne cunoastem! Cerinte: Disponibil la relocare in Delta Dunarii; Experienta in domeniu (specialitate): minim 1 an; Cursurile de calificare in domeniu reprezinta un avantaj; Cunostinte de limba engleza; Spirit de echipa, implicare, initiativa si rigurozitate; Persoana comunicativa, organizata, multi-tasking, atenta la detalii; Usurinta de a respecta un program de lucru flexibil; Rapiditate in executarea sarcinilor de serviciu; Capacitate foarte buna de planificare si de organizare. Descrierea jobului Primeste si serveste clientii, conform standardelor operationale de servire; Preia comenzile de mancare si sau bautura intr-o maniera eficienta si profesionista; Acorda atentia cuvenita si asigura servicii ireprosabile clientilor; Cunoaste meniul astfel incat sa poata oferi in orice situatie informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi. Beneficii: Salariu motivant; Cazare asigurata pe toata durata contractului; 3 mese zi, inclusiv in zilele libere; Transport decontat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez operatori producție cu sau fără experiență în zona industriala Arad. Contract pe perioadă nedeterminată din prima zi Firmă directă nu intermediari. Bonuri de masă 30lei Sporuri Bonusuri Asigurare privata Alianztiriac 30% reducere la mâncare,ore suplimentare 200% +Pița din partea firmei. Mărire salariu la 3 luni de la angajare + în fiecare an, Bani de concediu, Naștere copi Prima de Paște si de Crăciun,reducere abonament sporturi. Transport gratuit,mai multe detalii la tel: Avem transport doar:Arad, Sântana,Zimandcuz,Livada,Peregu Mare,Pecica,Sânpetru German,Iratos,Turnu Ghioroc,Sâmbateni,Vladimirescu,6Vanatori,Lipova, Păuliș,Sautul Nou,Curtici,Macea Șofronea Detalii la telefon:
-
WeBuild Oradea angajeaza pentru proiectul "Reabilitarea caii ferate Cluj - Episcopia Bihor" muncitori in constructii: Muncitori necalificati Dulgheri Fierari E-mail: Telefon:
-
Sc angajează mecanic , ajutor mecanic, vopsitor și muncitor necalificat . Se lucrează in domeniul utilajelor , program fix , salar motivant după aptitudini pentru mai multe informații
-
angajam muncitor cu experienta minima de 1 an de zile la pavele in Germania, proiectele sunt in jurul orasului Frankfurt am main .Se lucreaza de Luni-Vineri intre 8-10 ore pe zi . se ofera : - salar atractiv - cazare -bonusuri -bani de mancare saptamanal se cere : -seriozitate -experienta minima de 1 an -permis de conducere (constituie avantaj) Pentru mai multe informatii sunati la :
-
URGENT ZIDARI SI IZOLATORI GATHERING FOR JOBS RECRUTEAZA PERSONAL CALIFICAT IN DOMENIUL CONSTRUCTIILOR (INTERIOR/EXTERIOR) LOCATIE: Bologna, Italia SALARIU: 9 -10 / ora CAZARE: 100 / luna SE OFERA TRANSPORT DE LA CAZARE LA MUNCA SI O MASA DE PRANZ PE ZI CUNOASTEREA LIMBII ITALIENE PREZINTA UN AVANTAJ INCEPERE IMEDIATA Candidatii interesati pot atasa Cv ul la: Pentru mai multre detalii, ne puteti contacta la numerele: -INTERVAL ORAR LUNI-VINERI 09-17-
-
Angajam sofer camion articulat Firmă cu garajul în Balotești angajează șofer camion articulat (cap tractor + semiremorcă basculabilă) cu experiență pe intern. Curse regulate Ploiești, București sau Giurgiu. Salariul motivant, decontăm transportul până la garaj, bonuri de masă, prime.
-
Restaurantului CREIC din cadrul Centrul Regional de Excelență pentru Industrii Creative, Str. Tiberiu Popoviciu nr. 2-4, Cluj-Napoca (spre Valea Chintaului), căutam 2 Ospătari si un Bucătar. Programul este de ora 8,00-16,00 sau 7,00-15,00 de Luni - Vineri. In plus vor fi evenimentele care pot avea loc inclusiv in weekend
-
Firmă preluăm în administrație Asoc. De Proprietari / Locatari, Tel.
-
Competențe profesionale: - Studii superioare complete sau în curs (studenți) în domeniul economic, juridic, administrarea afacerilor sau comunicare; - Abilități de organizare și gestionare a timpului, capacitatea de a prioritiza sarcinile și de a lucra la mai multe proiecte concomitent; - Cunoștințe solide de operare a calculatorului, internetului (motoare de căutare) și abilități avansate în utilizarea suitei Microsoft Office și a altor programe aplicații relevante; - Vorbirea și scrierea fluentă a limbii engleză (cunoașterea altor limbi străine constituie un avantaj); - Capacitatea de a asculta activ și de a comunica eficient, atât verbal, cât și în scris; - Capacitatea de a analiza și a oferi soluții, a elabora planuri de acțiuni, a le implementa și a le monitoriza; - Abilități de vânzare și comunicare (în cazul proiectelor în care este necesară promovarea produsului serviciului clientului); - Atitudine proactivă și orientată către rezultate, cu abilitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent; - Atitudine entuziastă, dorință de învățare, limbaj și comportament elegant. Responsabilitățile postului: - Asigurarea suportului administrativ și operațional pentru echipele de proiecte sau și monitorizarea directă a anumitor proiecte gestionate de companie; - Administrarea calendarului și a programărilor pentru întâlniri, ședințe și alte evenimente legate de proiecte; - Elaborarea și sau participarea la elaborarea documentației și a materialelor de proiect scrisori, oferte, prezentări, intenții, depuneri dosare de participare la licitații, etc.; - Monitorizarea și actualizarea documentației proiectelor, inclusiv ale rapoartelor, planurilor de acțiuni și ale altor materiale relevante; - Comunicarea cu membrii echipei și cu clienții pentru a coordona activitățile și a asigura o înțelegere clară a cerințelor și termenelor limită; - Comunicarea cu clienții, inclusiv recepționarea solicitărilor, identificarea soluțiilor și elaborarea proiectelor de răspunsuri mail-uri, intermedierea relației dintre echipă și client, etc.; - Participarea la întâlniri de echipă și la alte activități necesare pentru buna desfășurare a proiectelor. Cum aplici: Dacă ești o persoană entuziastă, orientată către rezultate și dornică să facă parte dintr-o echipă dinamică, să participi în diverse proiecte, te invităm să trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail office @ meta-soft.eu până în data de 31.03.2023. Nu uita să menționezi la subiectul e-mailului "CV - Asistent Gestionare Proiecte". Cine suntem? Suntem o echipă de consultanți în afaceri și dezvoltatori de proiecte, dinamică și cu o experiență vastă la nivel național și internațional. Acoperim o gamă largă de sectoare de la inteligență artificială și IT, până la industria agro-alimentară, mobilitate urbană și electromobilitate, energie, etc, și ne focusăm să furnizăm soluții inovatoare și de înaltă calitate clienților noștri, contribuind la succesul lor într-un mediu de afaceri în continuă schimbare.
-
Firma Ayrton Trans angajeaza mecanic pentru intretinere si reparatii camioane in Vladimirescu-AR. Salarizare atractiva, in functie de cunostintele in domeniu. Hala reparatii incalzita. Detalii la tel. nr. zero sapte trei zero sase patru cinci unu sase sase
-
Firma Moni-Cos angajează: Tranșator carne și lucrător carmangerie. Pentru mai multe detalii va asteptam la sediu firmei Rm.Valcea 313 sau la nr. de telefon: .
-
Restaurant cu specific romanesc, angajeaza casieri in Mall Vitan. Responsabilitati: Asigura servirea produselor, incaseaza, intretine linia de servire, propune alternative la produsele solicitate de catre clienti. Program in ture: 8 ore zi sau 2cu 2 respectandu-se norma de lucru lunara. Beneficii: Contract de munca cu salariu real declarat, cadouri lunare, transport de seara asigurat. Pachet salarial compus din: salariu net+prime +tichete de masa.
-
Angajam PATISER - COFETAR la Lexi American Diner din Alexandria !
-
Post vacant Agent Imobiliar in zona Moldova Noua. ACTIV IMOB - CASA te bucuri, este in primul rand un brand de consultanta imobiliara. Diferenta fata de concurenta o facem prin pregatirea permanenta a consultantilor ce fac parte din echipa noastra, prin modul in care ei inteleg ca a fi consultant inseamna sa intelegi cu adevarat "nevoia clientului". Mai multe informatii la http: resita.activimob.ro Cateva detalii despre natura postului: - program foarte flexibil; - oportunitatea de a fi propriul sef(a); - castig pe baza de comision, cu mult peste media salariala; - program de pregatire practica profesionist (3 saptamani, in Resita); - suport continuu din partea celei mai bune echipe de imobiliare din judet. Daca esti interesat(a) si doresti mai multe detalii, suna la numarul din anunt.
-
Căutăm coleg doritor pentru postul de Agent Comercial. Este necesar să fii harnic, dedicat lucrului cu clienții, să ai o atitudine pozitivă, și să fii responsabil. Ne așteptăm să ai studii profesionale sau liceale, abilitați de comunicare și lucru în echipă. Experiența în recepție și amplasarea de marfă ar reprezenta un avantaj, dar nu e neaparat necesară. Este important să ai spirit de observație și adaptare la efort fizic . Pentru mai multe detalii contactează-ne la numerele de telefon: sau în magazinul nostru de pe strada Cocorilor nr.15b, Arad
-
Salonul Studio4 își mărește echipa ! Închiriem Scaun pentru postul de FRIZERIE sau Coafor. Pentru partea de frizerie sunt disponibile 2 posturi iar pentru coafor 1 post. Salonul este situat în Centrul Civic, intr-un spatiu comercial nou, si dispune de următoarele beneficii: -centrala proprie -sistem supraveghere video -sistem antiefractie -sistem audio -mobilier nou -aparat cafea apa -terasa Cerințe inchiriere: -detinator P.F.A I. I. Sau S.R.L. - experienta in domeniu minim 1 an de zile Prețul chiriei este de 250 pe luna. Utilitățile nu sunt incluse în prețul chiriei. Detalii la nr
-
Sunt șofer profesionist de 22 de ani,sunt disponibil 24 24 nu consum alcool sau alte substanțe. Preț 150 lei la 8ore Sunt serios,pentru mai multe detalii sunați la
-
SC AMBRA SERVICE SRL cu sediul in Ghiroda, firma serioasa si cu vechime pe piata, specializata in domeniul de instalatii, angajeaza cu contract de munca pe perioada nedeterminata electrician pentru lucru in strainatate. Detinerea de permis auto categoria B si autorizatie ANRE (electricieni) constituie un avantaj. Se cere seriozitate, punctualitate, lucru in echipa, deschidere catre comunicare si minim 1 an de experienta in domeniul instalatiilor electrice. Beneficii: -Salar motivant -Dotare completa si moderna pentru lucru in instalatii -Echipamente de lucru si protectie Loc de munca si program de lucru stabil, mediu de lucru linistit, colectiv dinamic si serios, orientat spre performanta si calitate. Relatii la tel. sau puteti trimite CV-ul pe adresa de e-mail: ofertare a ambraservice.ro
-
Mercury Research își mărește echipa de operatori de interviu. Căutăm o persoană sociabilă, binevoitoare, cu bune abilități de comunicare și cunoștințe elementare de lucru pe calculator. Vei face parte dintr-un mediu plăcut cu program flexibil și câștiguri atractive în funcție de performanță. Nu este nevoie de CV sau de experiență anterioară. Hai să ne cunoaștem la numarul de telefon din anunt.
-
Ce trebuie sa faci pentru noi: - înregistrări contabile si asistenta d.p.d.v. financiar-contabil la diverse tranzacții conform unei planificări individuale; - participare la lucrările de verificare contabila lunara, inclusiv declarații fiscale sau alte raportări lunare; - participare la toate lucrările de închidere de an (inventariere, ajustări, estimări, verificare/constituire provizioane etc.); - alte activități financiar contabile cerute de management; - întocmire situații financiare statutare interimare si anuale; - realizarea comunicării efective si eficiente in cadrul echipei si cu clienții; - alte activități financiar-contabile, analize si raportări. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Daca: - ai studii superioare economice; - ai experiența de munca de minim 3 ani; - ai cunoștințe de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoașterea legislației in vigoare; - ai cunoștințe bune/avansate de Excel, Word; - ai cunoștințe privind unul sau mai multe programe de contabilitate după cum urmează: SAGA, WinMentor, SmartBill, Ciel, SAP, Nexus, Navision (constituie un avantaj); - ești o persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre calitatea taskurilor îndeplinite; - ai abilitați de comunicare foarte bune. Aplica cu încredere pe adresa Program -Full time de Luni-Vineri- 9-18 sau usor flexibil. Locatia este langa Mega Mall/ Vatra Luminoasa Se acorda salariu atractiv in functie de experienta, tichete de masa de 35 de ron/zi, vouchere de vacanta, prime, abonament medical