Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Infiintata in 1992, firma Luscan Com are ca activitate principala trasportul si productia de agregate minerale. In ultimii ani, am dezvoltat departamentul de transport international de marfa, unde coordonam o flota de 70 de camioane. Aflandu-ne in continua dezvoltare, cautam soferi profesionisti, cu sau fara experienta, pentru a efectua transport international in Comunitatea Europeana. Punem mult accent pe calitatea serviciilor noastre si dorim ca intotdeauna membrii echipei noastra sa fie multumiti de conditiile de lucru si de cele salariale. CERINTE: 1. Permis de conducere categoria C+E 2. Atestat profesional pentru transport marfa 3. Atestat ADR repezinta avantaj 4. Card digital pentru tahograf 5. Aviz medical si psihologic cu siguranta circulatiei 6. Experianta in domeniu reprezinta un avantaj, dar acceptam si persoane neexperimentate pe care le putem pregati. Conditii de lucru de calitate in mediu prietenos si intelegator. Folosim doar camioane Volvo si Scania, achizitionate noi, cu contract de service, pe care le inlocuim dupa 4 ani. Camioanele trag remorci cu prelata, bascule si walking floor. Se lucreaza in tarile membre ale Comunitatii Europene. Transportul de la baza din Buzau pana la camion este asigurat de catre firma cu microbuze proprii. Program de lucru: 9+3 saptamani Salariul minim de 2700 de euro net, la care se adauga bonusuri substantiale in funtie de eficienta muncii prestate (salariu mediu lunar 2900-3000 euro) Pentru detalii va rog sa sunati la: - Adrian Balan
-
Promovat
Graph Productie cauta colegi noi! Cautam persoane sociabile, ce au mai lucrat in domeniu publicitar pentru productia de litere volumetrice, firme luminoase si colantari. Permisul de conducere reprezinta un avantaj. Oferim: - salariu in functie de experienta 5000 lei - ore suplimentare platite - carte de munca - program 9-18 (1 ora pauza 12-13) Sediul Ion Sahighian nr 2, sector 3 (aproape de statia de metrou Republica si Ratb 102)
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vom avea curând un loc în echipa noastră, însă ne-ar plăcea să știi că locul nu se potrivește pentru toată lumea și e normal și în regulă să fie așa. Credem că e nevoie să-ți fie drag de copii și de copilăria timpurie ca să-ți fie mai apoi drag să vii zilnic în lumea noastră și să-i însoțești cu bucurie în aventura lor. Locul este pentru o persoană asumată și responsabilă, care are capacitatea de a înțelege cât este de importantă relația de atașament care se construiește cu fiecare micuț în parte și de ce nu e tocmai în regulă să fii doar un trecător prin lumea lor. Locul este pentru acea persoană care poate crea pentru cei mai mici ai casei un mediu de căldură și siguranță și, în același timp, experiențe care să-i inspire, și care să le trezească și încurajeze curiozitatea și curajul. Ne-am bucura să te cunoaștem dacă știi despre tine că ți-e dragă bucata asta de copilărie, mai precis dacă simți că poți fi însoțitor și partener pentru bebeluși și micuți între 6 luni și 3 ani. Apreciem și dacă ești un om căruia îi e drag să se implice și să-și aducă contribuția într-o echipă. Noi ne luăm la rândul nostru angajamentul să-ți fim sprijin și să te primim în lumea noastră cum știm și putem mai bine. Dacă ai mai însoțit micuți e minunat, dacă nu, e suficient să ai drag și dorință de cunoaștere iar noi îți vom fi alături și-ți vom dărui și ție din ce știm. În momentul în care ne vom cunoaște vei vedea că suntem diferiți de o instituție tradițională, fie ea creșă sau grădiniță. Kiddo Care este acasă, atât pentru micuții noștri, cât și pentru echipă. Vom fi o echipă de 6 persoane, așa că ne place să ne numim o mică familie. Programul va fi unul full-time, în principiu de la 09:00 la 17:00. Așteptăm așadar cu drag CV-ul tău la adresa de email , iar înainte de toate, ne-am bucura dacă ai scrie în e-mail câteva cuvinte la fiecare din următoarele puncte: * O scurtă descriere a ta. Ce ți-ar plăcea să știm despre tine și nu se regăsește neapărat și în CV-ul tău? * De ce îți dorești să lucrezi cu copilași și nu în alt domeniu? * De ce ai alege Kiddo Care? Ce apreciezi la noi, din ceea ce știi până acum? Mai poți afla informații destre noi de aici Prima etapa a procesului nostru de recrutare începe cu CV-ul tău și gândurile tale la punctele de mai sus. Ne-ar plăcea să știi că vom lua în considerare doar e-mail-urile care conțin atât CV-ul cât și răspunsurile la întrebările noastre. Asta ne arată că ești cu adevărat interesat ă de locul nostru. Mai apoi, după ce parcurgem toate e-mail-urile și simțim că ne potrivim, te vom contacta pentru a stabili o întâlnire pentru a ne cunoaște mai bine. În întâlnire vom discuta de asemenea și alte detalii și celelalte aspecte referitoare la salariu, sarcini zilnice etc. Iar dacă nu vei primi vești de la noi în următoarea perioadă, înseamnă doar că am simțit o compatibilitate mai mare cu alte persoane care ne-au scris. Îți mulțumim pentru răbdarea și interesul cu care ai parcurs anunțul nostru. Sperăm să ne scrii și să reușim să ne cunoaștem curând!
-
Promovat
angajez in domeniul termopanelor de la 5000 lei pe luna necalificati sau calificati etc lasati sms cu detali despre dumneavoastra pe vhatsapp
-
Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu: - 6800 lei Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri
-
Locuri de muncă în Germania în mai mult domenii ( supermarketuri, șoferi categoria B pentru DHL, îngrijire vârstnici, abator, ajutor în producție industrială ). Contract de muncă german semnat în prima zi când candidatul ajunge, plata și sau avans după prima săptămână de muncă ! Se plătește la oră și se obține circa 1700 - 1900 E net pe lună, cu posibilitatea de a munci ore suplimentare, pentru șoferi 2500 - 3000 E ! Transportul este asigurat ! Cazările sunt asigurate, în camere decente ! Sunt necesare cunoștințe minime de limba engleză sau germană !
-
Cerințele posturilor - Studii medii, - Experiența anterioară în domeniu reprezintă un avantaj. Aptitudini specifice: - Atenție la detalii: - Îndemânare manuală; - Curs de calificare in domeniu (constituie avantaj) - Experienta intr-un post similar minim 1 an - Apt din punct de vedere medical - Amabilitate si igiena impecabila Responsabilitati: - Asigura necesarul de marfa la raft - Receptioneaza marfa cantitativ si calitativ conform facturii emise de furnizor - Verifica produsele si marfa ce intra in magazin - Tine evidenta incasarilor - Servirea clientilor Persoanele interesate sunt rugate sa transmita un CV- format european pe mail sau personal la sediul din Str. 1 Decembrie 1918, nr. 100.
-
Suntem în căutarea artiștilor florali talentați cu sau fără experiență pentru a se alătura echipei noastre din cadrul florăriei Roxy Flowers. Căutam o persoană responsabilă, organizată, punctuală, obișnuită cu lucrul în echipă și respectul reciproc al colegilor și nu în ultimul rând, pasionată de flori Responsabilitățile includ crearea și realizarea de aranjamente florale de înaltă calitate, consultarea clienților pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora, gestionarea inventarului și menținerea unei prezențe profesionale în cadrul evenimentelor speciale, cât și activități specifice florilor: întreținere plante, pregătirea vaselor și a florilor, curat la masa de lucru. De asemenea sunt necesare cunoștințe de bază lucrat cu casa POS *se lucrează în 2 ture, iar Weekend-urile prin rotație Dacă anunțul nostru îți este de interes și crezi că te-ai potrivi în echipa noastră, te așteptăm direct în florărie, ca să ne cunoaștem și să vezi direct atmosfera de la noi. Adresa este Bulevardul Obregia Nr.6, ne găsești cu mare drag de Luni pana Sâmbătă de la 8 la 20! De asemenea, căutăm și un băiat handyman cu experiență în tâmplărie, sudură și montaj și obligatoriu carnet categoria B (pentru livrări) pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ai cunoștințe în aceste domenii și ești interesat să lucrezi într-un mediu dinamic și variat, te rugăm să aplici pentru această poziție
-
Candidatul ideal: - Persoane practice, responsabile, dornice sa dobandeasca experienta in operarea echipamentelor de productie a cablurilor electrice Descrierea jobului: - Operarea echipamentelor de productie (linii de izolare extrudare, impletire, trefilare) - Efectueaza operatiuni de incarcare materie prima pe tambur - Supervizeaza parametrii de functionare a masinilor - Verifica vizual calitatea produsului (zgarieturi, defecte) si masoara cablul in timpul producerii - Descarca tamburii cu produsul finit - Seteaza viteza de lucru si metrajul din panoul de comanda, conform Protocolului tehnologic Oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Loc de munca stabil - Tichete de masa in valoare de 30 ron zi lucratoare - Pachet salarial motivant corelat cu performantele realizate - Programul de munca se desfasoara in 3 schimburi Fabrica este situata in Baia Mare, str Fabricii nr 7
-
Cerințe: - Persoana responsabila si dornica sa dobandeasca experienta in operarea utilajelor de derulare a cablurilor electrice - Capacitate de lucru in echipa si individual Responsabilități: - Op rează utilajele d p lini d derulare, în c ntitățil și l dim nsiunil stabilit - V rifică și reglează utilajul la parametrii tehnici, conform instrucțiunilor de lucru - Efectueaza operatiuni de incarcare-descarcare tamburi de lemn pentru derulare cabluri electrice - Se asigura sa aiba in perimetrul de lucru, tipul si cantitatea de tamburi necesara pentru a incarca utilajele de derulare - Este responsabil de editarea corecta si verificarea etichetei de tambur cu raportul de reclasificare Oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Tichete de masa in valoare de 30 ron zi lucratoare - Transport asigurat - Programul de munca se desfasoara in 2 schimburi Fabrica este situata in localitatea Busag
-
Cerinte: - Autorizatie ISCIR stivuitorist valabilă - Experiență într-o activitate similară minim 1 an - Atentie, precizie, corectitudine - Abilitati bune de comunicare, seriozitate, capacitatea de a lucra in echipa Responsabilități: - Asigurarea exploatării și întreținerii corespunzătoare a stivuitorului - Alimentarea liniilor de productie - Incarcarea, descarcarea, manipularea materiei prime si a tamburilor cu produsul finit Oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Loc de munca stabil - Pachet salarial motivant corelat cu performantele realizate - Tichete de masa in valoare de 30 ron zi lucratoare - Programul de munca se desfasoara in 3 schimburi Fabrica este situata in Baia Mare, str Fabricii nr 7
-
Angajez Asistenbt manager, full time, entry level sau experienta 1-3 ani Solicitam cunostinte PC, notiuni de contabilitate, Limba engleza nivel mediu, cel putin, Capacitate de lucru in echipa, abilitati de comunicare, Progran L-V- 8 ore Salariu motivant in functie de abilitati, Bonuri de masa. Trimiteti Cv si Scrisoare motivationala la adresa de e-mail:
-
Candidatul ideal - Studii: liceu scoala profesionala; - Aptitudini de comunicare; - Abilitati de conducere, coordonare a personalului din subordine si de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor echipei; - Motivatie si predispozitie; - Initiativa, cooperativitate si flexibilitate; - Capacitate de adaptare la conditiile de lucru ale obiectivului; - Permis conducere categoria B; - Cazier judiciar curat. Descrierea jobului si beneficii - Conduce, gestioneaza si controleaza activitatea lucratorilor pentru salubrizare cai publice; - Urmareste respectarea programului de lucru de catre personalul din subordine si intocmeste foile de pontaj; - Verifica si tine evidenta vaselor colectoare (containere si europubele) din sectoare si solicita in scris inlocuirea acestora in cazul defectiunilor; - Salariu atractiv; - Asigurare medicala privata.
-
Candidatul ideal: - Permis de conducere categoria C; - Atestat profesional pentru transport marfa; - Experienta in domeniu: minim 1 an; Responsabilitati si beneficii: - Transporta cu autospeciala deseuri menajere sau deseuri stradale; - Minimalizarea cheltuielilor de transport; - Salariul de incadrare brut 5000 lei+ bonusuri in functie de performanta; - Tichete de masa; - Asigurare privata de sanatate; - Contract individual de munca pe durata nedeterminata.
-
CANDIDATUL IDEAL: - Absolvent de studii medii sau scoala profesionala; - Detinator carnet de conducere- categoria C - Detinator atestat transport marfa; - Capacitate de decizie si analiza; - Persoana cu initiativa; - Rezistenta la stres; - Cazier judiciar curat. DESCRIEREA POSTULUI: 1) Presteaza servicii de vidanjare: - Conduce autoutilitara firmei la beneficiarii serviciilor de vidanjare; - Respecta cu strictete programarea serviciilor la datele si orele indicate; - Se asigura ca serviciile prestate se efectuaeaza conform normelor in vigoare; - Se asigura ca intocmeste si preda documentele aferente serviciului prestat; - Propune superiorului ierarhic masuri de eficientizare a activitatii prestate; 2) Intretine si exploateaza corespunzator autoutilitara societatii: - Verifica zilnic starea tehnica a autoutilitarei; - Respecta parametrii de functionare ai autoutilitarei; - Raspunde de respectarea normelor de circulatie pe drumurile publice; - Are obligatia sa completeze foile de parcurs si sa le predea la sfarsitul programului; - Are un comportament civilizat cu persoanele cu care intra in contact. BENEFICII: - Salariu motivant; - Tichete de masa; - Decontare transport pentru persoanele din afara localitatii; - Asigurare medicala.
-
Căutăm coleg full-time Dacă îți dorești să te dezvolți profesional într-o echipă tânără și performantă, îți punem la dispoziție tot ce ai nevoie pentru a deveni un Agent Imobiliar de succes. Responsabilitățile tale vor fi: - să administrezi eficient portofoliul de oferte și clienți; - să organizezi întâlnirile cu clienții, în vederea vizionării ofertelor; - să promovezi ofertele folosind strategia internă a companiei; - să negociezi ofertele imobiliare. Viitorul nostru coleg ă trebuie să fie disponibil full-time, să aibă permis de conducere, atitudine profesionistă, să fie motivat să învețe și să-și dorească să facă performanță în cadrul companiei noastre. Îți oferim: - suport și instruire profesionistă; - o arie considerabilă de oferte imobiliare în exclusivitate; - promovare online a ofertelor la cel mai înalt nivel de calitate; - logistica necesară; - birou central; - salariu fix; - comision din vânzări; - bonusuri de performanță. Trimite-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail sau sună-ne la și programează-te la un interviu. Succes!
-
Promovat
- Localizare: Centura Bucuresti - Soseaua Odai nr. 36, Otopeni, Ilfov - Salarizare avantajoasa - Tichete de masa - Program de lucru 12 24 12 48 - 21 zile de concediu de odihna - Relatii la telefon - CV pe email la
-
Daca iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea de vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion, vino in echipa noastra! Persoana potrivita pentru noi ar fi : - personalitate placuta, tinuta si prezenta agreabila; - avantaj experienta in domeniul vanzarilor, confectii dama; - persoana deschisa, pozitiva, spontana, orientata catre clienti; - abilitati de comunicare si consiliere clienti; - vocabular comercial ingrijit. Responsabilitati: - intampina clientii in mod corespunzator; - relationeaza cu clientii si propune produsele potrivite solicitarilor; - promoveaza si vinde corespunzator produsele; - mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin
-
S.C. ISAF S.A. angajeaza sudor pentru fabrica de productie confectii metalice pentru industria feroviara. Principalele atributii ale sudorului: -sudeaza piese metalice cu ajutorul surselor de caldura (gaz, arc electric, flacara oxiacetelinica sau alte procedee); -asambleaza prin sudura piesele ce compun constructia sudata conform fisei tehnologice si procedurii de fabricatie. Program de lucru L-V, . Fabrica se afla aproape de Piata Giulesti.
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Top Mob Design angajeaza!! 4.000 lei- 6.000 lei pe luna (in mana ), carte de munca + bonusuri. Montator de mobila cu experiența !! Cerințe: - Seriozitate și punctualitate, -Sa lucreze cu grija mai ales la mobila de lux și cea la comanda, -Atenția la detalii și curățenia la locul de munca sunt importante. -Manipularea mobilierului vândut de noi se face tot de angajatul care montează (exemple: canapele, paturi, mobilier premontat etc.) Salariul se stabileste in functie de: -Cunoștințe in domeniu, -Carnetul de conducere categoria B (este un plus ), -Salariul (in mana) 4.000 - 6.000 lei. + bonusuri. Detalii la nr. De tel.: Punctul de lucru: Popesti-Leordeni, Sos.Olteniței, nr.21B (granita cu sectorul 4)
-
- 1.-Căutăm bărbați, femei și cupluri necalificați pină în 55 de ani pentru abatorul de porc și vită Tonnies . - Veți fi plătiți cu 11 euro net pe oră și ajungeți la un salariu de 1700 de euro pe lună din care din ei vi se retrage 254 de euro cazarea pe lună din salariu și 80 de euro transportul de la cazare la muncă și invers tot pe lună din salariu , programul este de 9 ore pe zi de luni pină vineri , o simbata da una nu , în schimbul de dimineață sau prînz. - La cazare se stă 2 persoane în cameră și este în condiții foarte bune ,mobilate ,utilate ,renovate și internet . - Salariul îl veți primi odată pe lună în data de 15 iar avansul de 50 - 150 de euro în fiecare săptămână , contractul de muncă se face direct cu firma germană ,se face Anmeldung ,card de sănătate și cont bancar . - Nu se cere să cunoașteți limba germană . - Avem plecări organizate din toată țara iar drumul îl plătește firma cu retragere 160 de euro din primul salariu ,pentru m-ai multe detalii sunațimă pe numărul de telefon afișat în anunț. - 2.- Căutăm bărbați pină în 45 de ani pentru fabrica de scaune auto în Neuburg an der Donau . - Salariul net este între 1820 - 1920 de euro pe lună și se ia în data de 15 odată pe lună iar în fiecare săptămână primiți avans intre 50 - 100 de euro din care 395 de euro se retrage cazarea pe lună. - Programul este de 8 ore în 3 schimburi de luni pină vineri. -3.- Curier DHL (Contract direct cu DHL fără firmă intermediară. Cerințe - Limba germană sau engleză. Se oferă 14.34 euro pe oră, se lucrează în medie 38.5 ore pe săptămână, deci salariul net intre 1700 -2200 de euro, anmeldung și asigurarea medicală, posibilitatea de ore suplimentare.