Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem o cofetărie din Timișoara și ne mărim echipa. Căutăm o cofetară cu experiență care să fie pasionată de domeniu. Ce calități sunt necesare? - Pasionată de domeniul de cofetărie - Spirit de echipă - Minim 3 ani experiență în domeniul de cofetărie (experiența să fie recentă) Salariul este negociabil în funcție de experiența anterioară și vechimea pe un post similar.
-
Promovat
Sepona Personal ist seit über 10 Jahren erfolgreich in der Arbeitnehmerüberlassung hauptsächlich im technisch-gewerblichen Bereich tätig. Der Firmensitz ist in Leipzig, daneben haben wir Niederlassungen in Jena, Ostrów Wielkopolski (Polen) und Erfurt. Wenn Sie beruflich eine gute, langfristige Perspektive und gleichzeitig eine Herausforderung suchen, dann lesen Sie weiter Wir suchen jemanden, der möglichst: eine abgeschlossene kaufmännische Berufsausbildung oder alternativ Erfahrungen in der Büroarbeit nachweisen kann Erfahrungen sammeln konnte als Recruiter Betreuer*in Dolmetscher*in Deutsch, Ungarisch und Rumänisch in Wort und Schrift B2+ beherrscht eine Affinität zu Social-Media mitbringt ein echtes Organisationstalent ist bei schwierigen Gesprächen den richtigen Ton trifft zuverlässig, selbständig und fleißig ist den Führerschein Klasse B hat (von Vorteil) Fühlen Sie sich angesprochen? Dann kommen Sie zu uns! Sie würden folgende Aufgaben übernehmen: Einweisung und Organisation der Arbeitseinsätze unserer ungarischen und rumänischen Kollegen Stellenanzeigen übersetzen und veröffentlichen Zusammenarbeit mit unserem Recruiting-Team und mit PAVs (Arbeitsvermittler) Koordinierung und Durchführung von Mitarbeitergesprächen Organisation der Arbeitseinsätze Pflege der Datenbank (Landwehr L1) und Akten Zuarbeit für die Lohnbuchhaltung Was Sie erwartet: ein offenes, konstruktives und produktives Arbeitsklima flache Hierarchien, nur zwei Ebenen bis zum Geschäftsführer eine solide Einarbeitung ein gut ausgestatteter Arbeitsplatz (Headset, höhenverstellbarer Schreibtisch, ) angemessene Vergütung ein unbefristetes Arbeitsverhältnis in Teilzeit oder Vollzeit, wir sind flexibel Kaffee-, Wasser- und Teeflatrate vielfältige und spannende Firmenveranstaltungen Wenn Sie neugierig auf die Stelle geworden sind, dann kontaktieren Sie uns. Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung! E-Mail: Telefon: +49 361 - 65 75 929 1 Mobil: +49 172- 514 896 9 Sepona GmbH Am Drosselberg 49 99097 Erfurt
-
Promovat
Te invităm să te alături echipei de Merchandiseri - Ruta Mobila- JTI, care activează în Sibiu, dacă: deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l utiliza în interes de serviciu - cheltuielile vor fi decontate( folosintă + carburant); deții permis auto categoria B; Program de lucru: Repartizare: Luni - Vineri Interval: 07:00-15:00 Salarizare și beneficii: Pachet salarial lunar 3250 Lei NET (salariu fix, tichete de masă, decont auto personal); Decont carburant; Loc de muncă stabil, contract individual de muncă pe durata nedeterminată; Program de instruire la angajare. Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor JTI; Vei implementa standardele de mercantizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate la angajare.
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza in Brasov. Program doar de zi. Se ofera salariu atractiv si tichete de masa. Program de lucru doar de zi.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).
-
-
Unul dintre cele mai mari lanțuri de restaurante de tipul fast-food din lume ANGAJEAZA CASIER LUCRATOR BUCATARIE VENIT NET pana la 3100 Ron!!!!! Program de lucru variat si flexibil, in ture Contract de munca pe perioada nedeterminata Prime de Paste si Craciun
-
Ne mărim echipa! Suntem în căutare de colegi farmaciști și asistenți de farmacie în orasul Bacau! Alătură-te unei echipe de specialiști bine pregătiți, dornici să te cunoască! Dedicarea, implicarea, comunicarea și colegialitatea sunt valorile care ne definesc și care ne-au ajutat să înțelegem nevoile pacienților noștri și să le oferim cele mai bune soluții. Ne dorim să ai: Studii de specialitate finalizate: Facultate de Farmacie\ Școală postliceală asistenți farmacie Aviz de liberă practică și certificat de membru vizat anual de Colegiul Farmaciștilor din România/OAMGMAMR Experiență pe un post similar: 1 an minimum (avantaj) Cunoștințe de operare pe calculator: Windows, Office O fire empatică și pozitivă și bune abilități de comunicare și relaționare Capacitatea de a stabili priorități, de a lua decizii și de asumare a responsabilității Dorința de a te dezvolta și de a învăța mereu lucruri noi. Orientarea către obiectivele companiei. Descrierea jobului: Oferirea consultanței de specialitate pacienților, în funcție de nevoile acestora; Administrează stocurile și urmărește termenele de valabilitate ale produselor din farmacie; Participă la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; Participă la verificarea, monitorizarea și gestiunea stocurilor. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența și performanța; Bonus de performanță lunar în baza rezultatelor obținute; Tichete cadou oferite cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; Card de reducere în farmaciile Salofarm; Oportunități reale de creștere și dezvoltare profesională; Acces la training-uri de specialitate și interes profesional; Posibilitatea de a te forma și dezvolta într-un mediu profesionist; Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon:
-
-
Responsabilitati: -Evidenta contabila a trezoreriei : casa, banca, deconturi; -Evidenta contabila a furnizorilor; -Verificari fise de cont; -Diverse rapoarte financiar-contabile; -Arhivare documente contabile; Cerinte: -Studii superioare in domeniul economic, absolvite cu diploma de licenta. Constituie un avantaj absolvirea ASE-Contabilitate si informatica de gestiune; -Vechime in specialitateminim 1 an; -Cunostinte de operare PC : Windows, Microsoft Office, Internet Explorer etc.; -Cunostinte operare program de contabilitate Saga; -Cunostinte de limba engleza nivel mediu/avansat; -Capabil sa lucreze atat in echipa, cat si individual; -Capacitatea de asimilare a cunostintelor noi si de implementare a informatiilor in activitatea zilnica; -Abilitati bune de comunicare; -Acuratete, rapiditate, orientare spre rezultate, tenacitate, atentie distributiva.
-
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele criterii: Au absolvit la o Universitate cu bună recunoaștere în mediul academic. Au deja rezultate in domeniu Cunosc aprofundat materia și cerințele specifice pentru niveluri de la începător la avansat Dovedesc abilități de comunicare și pedagogice pentru transmiterea diferențiată către cursanți a cunoștințelor, buni motivatori; Manifestă o personalitate pozitivă, bun echilibru emoțional, adaptabili, răbdători, dornici să interacționeze prin metode moderne și eficiente, atât la predare, cât și la evaluări; Lucrează organizat, sunt în măsură să urmărească sistematic și să documenteze progresele cursanților; Diploma de formator sau activ într-o Universitate. Oferim: Mediu de lucru dinamic, plăcut, într-un sediu dotat, nou, accesibil, aflat în zona Metrou Crângași, Posibilitatea de a lucra flexibil, Remunerație motivantă, proporțională cu efortul depus, tradus în număr de elevi și de ore de pregătire, dar și prin rezultatele dovedite.
-
Recrutam Tehnician Sloturi pentru unul dintre actorii principalii de pe scena jocurilor de noroc din România. Brașov Cerințe: Studii medii finalizate; Permis de conducere cat B; Disponibilitate relocare constantă; Disponibilitate training platit (o lună) Promptitudine și dedicare. Beneficii: Salarizare avantajoasă; Contract pe bază de pfa; Bonusuri de performanță; Mașină de serviciu + decont combustibil; Cazare gratuită, utilități incluse; Program de lucru flexibil ; Program: 5 saptamani lucrate, 1 saptamană liberă; Decont telefon 65 ron / lună Diurnă zilnica 65 ron Responsabilități: Menținerea în condiții tehnice bune a aparatelor de jocuri; Colectarea sumelor din aparate și depunerea acestora în bancomatele de la locație; Rezolvarea incidentelor ce țin de aparatură de la locațiile din subordine.
-
Producator de otel beton fasonat si distribuitor de materiale de constructii, situat in jud Timis, com.Giroc, str Asociatiei 1 zona industriala, angajeaza sofer livrare materiale constructii.Ne puteti contacta la tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Programul de lucru in perioada de vara : luni-vineri 8-18 , sambata 8-13. Cerinte: 1.experienta pe un post similar minim 2 ani 2.permis de conducere categoria B fara incidente majore 3.cunoasterea materialelor de constructii 4.cunosterea si intocmirea documentelor interne si fiscale: foi de parcurs,proces verbal de receptie, facturi fiscale, chitante 5.sanatate buna Oferim: 1.un loc de munca sigur, ne dorim o colaborare de durata, 2.salariu de 3.500 lei net plus bonuri de masa , 3.o camioneta Peugeot 2016 bine intretinuta Ne puteti contacta la tel sau direct la depozitul de materiale de constructii situat in com.Giroc, intre orele 8-18.
-
Distribuitori reviste ziare in Danemarca Distribuitori reviste ziare in Danemarca CU PERMIS DE CONDUCERE SI FARA Atat cu permis de conducere cat si fara.. Se accepta barbati, femei, cupluri, intre 18 - 50 ani. Nu se cere experienta anterioara sau detinerea unei calificari. Se cere limba engleza conversational si flexibilitate in a lucra de noapte. - Candidatul va lucra doar noaptea, timp de 6 zile pe saptamana. De obicei, tura incepe intre 01.00 a.m. - 03.00 a.m. Salarizare: Salariul este calculat in functie de rutele alocate si numarul de produse livrate. In primele 2 saptamani, pe durata perioadei de training, salariul este calculat pe ora si sunt oferite 32 de ore saptamanal. Exista o medie per ora calculata de catre angajator de 20.21 EUR Brut Ora (150.64 DKK Brut ora). Dupa terminarea perioadei de training, plata se va face in functie de rutele alocate si numarul de produse livrate. Angajare directa in cadrul unui angajator de top - Contract individual de munca pe durata nedeterminata. - Contract de munca cu timp partial, pe timp de noapte, ceea ce ofera posibilitatea gasirii, si a unui loc de munca de zi - Salarii competitive in tara celor mai fericiti oameni din lume - Posibilitatea de rute suplimentare - Transport Romania Danemarca decontat de catre angajator in prima luna de la ajungerea in Danemarca - Cazarea asigurata si dedusa din salariu in primele 3-6 luni de la angajare - Sprijin in gasirea unei cazari permanente - Sprijin in obtinerea numarului CPR pentru a lucra legal in Danemarca - Training asigurat si platit - Candidatii pot beneficia de un imprumut din salariu dupa primele trei saptamani de munca - Se ofera schema de pensionare Nu se percep taxe comisioane dosare! Pentru informatii suplimentare
-
Depozite de alimente- Germania Plecare urgent 1300 si 1800 Euro Net Depozite de alimente , legume-fructe , produse alimentare , lactate , produse congelate pentru supermarketuri din Germania ( Aldi , Edeka , Kaufland , Penny , Netto ) cauta barbati si cupluri cu varsta cuprinsa intre 18 - 45 ani ! Candidatul ideal: barbati Cunoaste sau este dispus sa invete cifrele in limba germana de la 0 la 100 (necesare sistem de operare Pick-by-Voice) Descrierea jobului: pregătire comenzi împachetare / etchetare sortare / ambalare; Beneficii angajat: Contract de munca cu firma germana (valabil minim un an , cu posibilitatea de prelungire sau aveti oportunitatea de a fi preluat direct de catre Kaufland, Netto,Penny, Edeka, Lidl, Aldi. Bareme de plata de inceput cuprinse intre 12.00-13.00 Euro brut/ h in functie de depozitul unde veti fi acceptat. Plus prime și bonus-uri de performanta. Salariu lunar cuprins intre 1300 si 1800 Euro Net (in functie de experienta si prestatie in depozit); Cazare contra cost (230-260 euro luna) plus transport organizat la locul de muncă de la cazare (la cerere)3.70 pe zi Asigurare de sănătate și acces la servicii medicale; Se pleaca grup organizat din tara. Nu se percep taxe comisioane dosare ! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel/whatsApp sau lasati mesaj pe WhatsApp. Incepere imediata!!!!
-
Prelevare și procesare retururi Plecare urgenta Se cauta urgent personal femei barbati si cupluri pentru Augsburg la prelevare și procesare retururi . Se împacheteze lucruri mici, tesaturi , produse de artizanat Se colectează marfa din depozit și se aduce la ambalat. Acolo sunt ambalate și expediate. Se verifice dacă returnările pot fi revândute. Salariu: 12,43 pe oră (Prima lună) Începând cu a doua lună, se adaugă 100 net pe lună. Și bonus de prezență dacă nu se înregistrează absențe. Cazare: Da / cameră comună (3-4pers in camera) Costuri de cazare: 200 /lună Durata contractului de muncă: maximum 9 luni Se cere un minim de rusa/spaniola/olandeza/germana/ungureste. Serviciul de transport este gratuit, durata călătoriei este de aproximativ 40 de minute. Program de lucru săptămânal: 40-44 ore (luni - joi 9,75 h / vineri 5 h) Vârsta maximă: 48 de ani Bărbați și femei , nu este necesară ridicarea de greutăți Nu se percep taxe comisioane dosare ! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel/whatsApp sau lasati mesaj pe WhatsApp. Incepere imediata!!!!
-
Procesare carne PLECARE URGENTA 1500-2000 euro Se cauta femei barbati cupluri personal calificat si necalificat pentru carne Germania porc si vita. NU SE CERE LIMBA GERMANA SAU ENGLEZA! SALAR 1500-2000 EURO /LUNA SE OFERA: NECALIFICATI:13.80 EURO BRUT/ORA CALIFICATI:17-18 EURO BRUT/ORA - Cazare 250 euro pe luna 2, maxim 3 persoane in camera.Trimitem poze de la cazare -Transport gratuit intre locul de munca si cazare -Asigurare medicala, -Bani pentru mancare dupa prima saptamana - Echipament pentru munca oferit gratuit - Concediu de odihna platit intergral NU SE ASIGURA LENJERIE DE PAT VESELA SI INTERNET! Se lucreaza in doua schimburi de luni pana vineri Se pleaca grup organizat din tara. Nu se percep taxe comisioane dosare ! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel/whatsApp sau lasati mesaj pe WhatsApp. Incepere imediata!!!!
-
Depozit ustensile gradinarit Plecare urgenta Se cauta urgent personal (bărbați ) pentru depozit ustensile gradinarit in Ulm. Se cere un minim de engleză sau germana . Se lucrează în depozit, in interior. Salariu: 12.43 brut / oră După 6 săptămâni se mărește la 13.50 brut/ oră.. Cazarea 325 de persoana / lună Trimitem video de la locul de munca. Nu se percep taxe comisioane dosare ! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel/whatsApp sau lasati mesaj pe WhatsApp. Incepere imediata!!!!
-
Depozit ustensile gradinarit Plecare urgenta Se cauta urgent personal (bărbați ) pentru depozit ustensile gradinarit in Ulm. Se cere un minim de engleză sau germana . Se lucrează în depozit, in interior. Salariu: 12.43 brut / oră După 6 săptămâni se mărește la 13.50 brut/ oră.. Cazarea 325 de persoana / lună Trimitem video de la locul de munca. Nu se percep taxe comisioane dosare ! Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de tel/whatsApp sau lasati mesaj pe WhatsApp. Incepere imediata!!!!
-
Firmă de îngrijire bătrâni la domiciliu în Drobeta Turnu Severin. Servicii de menaj Servicii de transport Servicii de aprovizionare(cumpărături) Plan de îngrijire personalizat Suntem specializați în furnizarea de servicii de îngrijire personală în funcție de nevoile dumneavoastră. Serviciile noastre includ îngrijire personală, asistență la activitățile zilnice, administrarea medicamentelor și alte servicii de sprijin pentru a ajută bătrânii să trăiască în siguranță și confortabil. Contactează-ne pentru a afla mai multe despre serviciile noastre de îngrijire a bătrânilor la domiciliu. Tel.
-
Persoană punctuală, disciplinată, cu simțul responsabilității, organizată și rapidă Trebuie să respecte regulile de igienă din bucătărie și să fie curate Dispunem de o bucătărie foarte bine utilată, cu aparatură profesională Durată de lucru - 8 ore zi 5 zile - Să pregătească micul dejun, prânzul și 2 gustări, zilnic - Să ajungă la timp la serviciu - Să prepare mâncarea în timp util - Să păstreze bucătăria curată - Să aibă grijă de utilajele, aparatele, ustensilele din dotarea bucătăriei - Să aibă calitățile necesare pentru a putea lucra în echipă
-
Despre Kipina Prima grădiniță din Timișoara cu predare in limba engleză sub franciza internațională KIPINA KIDS (www.kipinakids.com) de inspirație finlandeză, este prezentă în 18 locații, pe 4 continente. Grădinița KIPINA TIMIȘOARA găzduiește copii cu vârste cuprinse între 2 si 6 ani. Aceștia beneficiază de un ambient prietenos și modern, îngrijire de excepție, un curriculum performant și îndrumare din partea unor educatori pregătiți la Universitatea HAMK - Helsinki. Educatoarele vor utiliza o aplicație ANDROID pentru a urmări progresul academic al copiilor, activitățile zilnice, dezvoltarea abilităților și pentru a comunica cu părinții. KIPINA consideră că cea mai bună metodă de învățare pentru copii este una distractivă, cu ajutorul jocului structurat. Fiecare copil va fi ajutat să se dezvolte din punct de vedere cognitiv, emoțional, social și fizic. Gândirea critică, creativitatea, comunicarea și colaborarea vor fi exersate în fiecare zi. KIPINA, prin partenerii ei MOOMIN Language School, MOOV KIDS și MIGHTIFIER aduce un plus de valoare educației copiilor. Grădiniță ACREDITATĂ - OM 3933 din 28.02.2024. Responsabilități cheie Desfășoară activități instructiv-educative cu copiii Pregătește materiale didactice necesare desfășurării activității zilnice Observă și supraveghează atent copiii pe parcursul programului Profilul candidatului Absolvent de Liceul Pedagogic și sau Științelor Educației Cunoștințe limba engleză Creativitate, empatie, lucru în echipă Aspecte administrative Perioada contractului: nedeterminată Oferta companiei Oferta salarială: Pachet salarial atractiv Beneficii: Beneficiază de instruire oferita de francizori Oportunitatea de a lucra într-un spațiu modern, cu dotări de ultimă generație Folosirea unor metode de instruire noi, creative Posibilitatea de avansare
-
Angajam personal curățenie + Sef tura Veranda Mall salariu atractiv plus bonuri de masa (detalii si programări intre orele 08.00-16.00). mai multe informați la telefon.
-
Restaurant angajează în regim full time: *Ajutor Ospătar Salariu atractiv, mediu de lucru prietenos fără presiune, multiple beneficii și posibilitatea de a avansa pe o poziție superioara, transport gratuit la domiciliu, salariu plătit la timp, școlarizare gratuita, etc. Relații la telefon sau CV pe wattsapp sau email. Mulțumim.