Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2022-04-08 Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie profesionala, angajeaza operatori curatenie pentru Mall Pitesti. Program 3h pe zi de la 07-10:00 Cerinte: persoana punctuala, responsabila Detalii la 0733.971.396
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Promovat
Echipa QuickTelesales cauta colegi noi ! Iti oferim: Program part-time de Luni până Vineri: 09.00h-15.30h. (6 ore/zi+30 min pauză); Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată incă de la inceputul activității; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Alaturi de noi: Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Aplica acum CV-ul tău la adresa de mail: sau află detalii la nr. de telefon: Hai in echipa noastra !
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Bacău, Str. Milcov, nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1950 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Se caută oamenii serioși pentru COLABORARE doar pe platformele de ridesharing Uber și Bolt! ANUNȚUL este valabil pentru RideSharing în ARGES PITESTI COLABORARE - înseamnă că ai o mașină și vrei sa faci RS dar nu ai firmă pentru ati putea desfășura această activitate, poți sa colaborezi cu o firmă certificată pentru treaba asta. *Ei bine ? Cum ? *Ca să putem colabora aveți nevoie în primul rand de autoturism, bun simț și dorința de a face banii. Ok, Dacă totul e bine pana aici... Iată care sunt criteriile COLABORARI: *** Cartea de muncă se achită de dvs. 2,4,6,8h... - Dacă lucrați deja (oriunde)și aveți contract de muncă la 8h, se poate face doar la 2h. - De ce sa achitați dvs cartea de muncă? * Pentru ca noi doar colaborăm și nu va angajam cu salariu fix și program fix, ieșiți când doriți si va asumati treaba asta. - De ce ești nevoie de încă un contract de muncă daca dvs lucrați deja in alta parte la 8h? * Pentru ca la firma de RS ati lucra la negru... *** Pentru ca exista atâtea taxe către statul român, iar firmă lucrează legal, atunci este normal sa contribuiți și dvs către stat...Cum? Pai se va percepe 8% comsion din câștigurile nete și atunci împărțim dările către stat.Un ex. sumele încasate de dvs depășesc cu mult salariu minim pe economie. Din firma nu poți scoate banii asa după cum dorești. Trebuiesc justificați. Dacă dorești sa scoți bani din firmă fără sa justifici ce faci cu ei, statul își cere partea,etc. INFO: *** Grup de wattsapp pentru soferi, discuții și sfaturi.. *** Plata săptămânal luni sau marți...prin transfer bancar sau cash. *** Bonusurile oferite de Uber și Bolt pentru colant și pentru un prieten adus pe platformă raman 100 la 100 la dvs.(Prietenul recomandat trebuie sa vină pe flota noasta) *** 150 lei bonus pentru un prieten adus pe flotă(în afară de bonusul uber și bolt care ramane 100% la dvs.) Dvs sa aveți: *** Mașina an minim 2010 *** Seriozitate și respect *** Atestat transport persoane în regim de închiriere. PENTRU MAI MULTE INFORMATII, MA CONTACTATI LA TELEFON
-
CONDU CU BOLT SI CASTIGA! DOAR 8% COMISION DIN NET! Firma autorizata ARR, partener BOLT si UBER cautam soferi colaboratori pentru transport alternativ. Pentru orice alte detalii, contacteaza-ne!
-
Cautam broker de asigurari cu sau fara experienta, cu dorinta de colaborare pe termen lung. Vino in echipa noastra! Nu este o oferta de angajare, insa este un business care-ti poate schimba viata! Nu conteaza cine esti, conteaza cine vrei sa devii! Nu conteaza ce stii sa faci, conteaza sa fii dispus sa inveti! Vino intr-o echipa de oameni profesionisti, deschisi, veseli si optimisti, care te vor sustine neconditionat! Calitatea face diferenta! Cerinte minime: Bacalaureat absolvit sau 12 clase finalizate cu diploma, cunostinte minime de operare PC. Reprezinta un avantaj: Cod RAF, Portofoliu clienti, Cat mai multe cunostinte, Fire sincera, comunicativa si optimista. Nu exista target, program sau sef. Suna sau trimite-ne CV-ul tau pe mail sau whatsapp.
-
Clinica Urban Smile este o clinică dentară nouă, ultramodernă și exclusivistă, care abordează toate specialitățile medicinii dentare. Situată pe strada Șapte Drumuri nr.1, sector 3, București, Clinica Urban Smile oferă atât servicii premium, cât și o experiență stomatologică cu totul excepțională. La aceasta contribuie o atenție deosebită față de pacienți, dotarea cu cele mai noi tehnologii folosite în domeniu. Cerințe: 1. Studii superioare finalizate sau în curs d finalizare; 2. Cunoștințe d limba engleză la nivel mediu; 3. Cunoștințe d operare PC (pachetul MS Office) experiența cu platforma iStoma constituie avantaj; 4. Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă; 5. Capacitatea de a gestiona situații tensionate sau dificile cu profesionalism și calm. 6. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului; 7. Punctualitate si responsabilitate; 8. Disponibilitate de lucru în ture. Beneficii: 1. Program de lucru full-time 12:00-21:00 cu 60 minute pauză de masă. 2. Oportunitatea integrării într-un mediu excelent pentru desfășurarea activității, un spațiu de lucru elegant, nou si ultramodern; 3. Acces la serviciile stomatologice Urban Smile Clinic, conform politicii interne; 4. Training-uri specializate; 5. Salariu atractiv cu posibilitatea creșterii acestuia în funcție de performanța rezultatelor obținute. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Suntem în căutare de noi colegi, daca esti o persoana prietenoasa, serioasa și cum timt de răspundere, minime cunoștințe PC și o minima experienta în vânzări te asteptam în schipa noastră. Magazinul se ocupa cu vânzări țigări 99%. Programul este de doua zile pe saptamana, de la sau duminica 08.00-19.00. Pe lângă salariul de baza angajații sunt plătiți pentru fiecare promoție făcută în magazin. Dacă te potrivești descrierii noastre te asteptam cu un telefon la
-
Suntem în căutare de noi colegi, daca esti o persoana prietenoasa, serioasa și cum timt de răspundere, minime cunoștințe PC și o minima experienta în vânzări te asteptam în schipa noastră. Magazinul se ocupa cu vânzări țigări 99%. Programul este de doua zile pe saptamana, de la sau duminica 08.00-19.00. Pe lângă salariul de baza angajații sunt plătiți pentru fiecare promoție făcută în magazin. Dacă te potrivești descrierii noastre te asteptam cu un telefon la
-
OPORTUNITATE DE CARIERĂ ÎN BROKERAJ ASIGURĂTOR Vrei să faci parte dintr-o echipă de succes și să îți construiești o carieră în brokerajul asigurărilor? Destine Broker de Asigurare îți oferă șansa de a te dezvolta profesional! Descriere poziție: Asistent în brokeraj asigurător. Oportunitatea de a învăța de la cei mai buni în domeniu. Experiență anterioară nu este necesară, oferim instruire. Ce căutăm? Persoane comunicative și încrezătoare. Dorință puternică de a reuși. Spirit de echipă și determinare. Studii necesare : diplomă de 12 clase sau superioară. Beneficii: Comision atractiv și bonusuri de performanță. Oportunități reale de avansare în carieră. Mediu de lucru dinamic și plin de provocări. Cursuri și întâlniri în toată țara. Avantaje: Ești propriul tău șef. Nu ai program de muncă (este flexibil). Comisionarea se face în funcție de performanța avută. Este contract de colaborare, se poate lucra în paralel cu job-ul principal. Vino alături de noi și începe-ți cariera în brokerajul asigurărilor! Trimite-ne CV-ul tău sau sună la numarul de telefon pentru mai multe detalii. Echipa noastra te așteaptă să construim împreună viitorul tău profesional!
-
-
Bolt si Uber cauta soferi entuziasti si dedicati pentru a se alatura echipei noastre de profesionisti! Vino intr-o flota autorizata cu experienta ! CONDITII : ANGAJAM DOAR CU MASINA PERSONALA! Beneficii: Contract de munca 2h 4h 8h in functie de nevoile dvs Activare rapidă a contului. Comision 10%: Firma parteneră plătește toate documentele necesare: Pentru a vă ajuta să începeți activitatea în cel mai scurt timp posibil, firma noastră parteneră se angajează să suporte costurile tuturor documentelor necesare, inclusiv autorizația de transport, ecusoanele, contractul de comodat, precum și asigurarea obligatorie de călători și bagaje. Cerințe: Atestat de transport persoane (sau disponibilitatea de a obține unul în cel mai scurt timp posibil) Permis de conducere valabil și experiență de conducere adecvată Mașină personală în stare bună de funcționare și asigurată corespunzător Cunoștințe de bază în utilizarea smartphone-ului Abilitati bune de comunicare Dacă sunteți o persoană responsabilă, cu un simț al orientării excelente și dorința de a oferi o experiență sigură și confortabilă pasagerilor noștri, vă încurajăm să aplicați. Alatura-te si tu uneia dintre cele mai importante aplicatii de RideShering din intreaga lume # Bolt #Uber Pentru a aplica, vă rugăm să sunati la numarul: zero șapte sase șapte patru trei cinici trei opt noua
-
Firma căutam livratori Tazz sau Bolt Foodpart time lucrezi cind vrei cit vrei plata la km plus bonusurile Platformei garantam cel mai mic comision din Oraș București, CONSTANTA, TIMIȘOARA, SIBIU
-
Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2775 lei brut pentru un program de lucru de 6 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
- Cunostinte de secretariat - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte in MS Office - Cunostinte limba engleza - Atentie la detalii -Organizare activitate zilnica Descrierea jobului - Inregistrarea corecta si la zi a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune: facturi catre furnizori si catre clienti, avize de expeditie, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum - Pregatirea si transmiterea facturilor si rapoartelor - Urmarirea soldurilor furnizorilor/clientilor - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei.
-
firma italiana - cauta in prahova - distribuitori - consultanti - oferim consultanta gratuita la clienti pentru produse naturiste si cosmetice bio made in italy- testate si avizate de Ministerul Sanatatii - si in timp liber - adaus 40% din start si fara targhet - i
-
Cautam persoane motivate pentru promovarea si part time - dispozitiv biomagnetik si produse naturiste made in italy -. adaus mare - pentru info suna la