Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2022-04-09 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar Non-Bancar in cadrul unei Multinationale de Top. Ce cautam? Suntem in cautarea persoanelor comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil. CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat. Ce iti oferim? Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil. Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare. Grila de salarizare motivanta!!! Contract de colaborare ( Se poate lucra atât Full-time cât și Part-time) Ce inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar? - indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor - sa mentii legatura continua cu clientii existenti si sa le oferi suport permanent - lucrezi intr-o companie unita care te va sustine permanent si iti va fi mereu alaturi sa te dezvolti pe plan profesional si sa iti atingi mereu obiectivele propuse. Dacă ești interesat, contactează-mă la numărul de telefon . Postul se adreseaza pentru judetul Dolj- Agentia Craiova
-
Promovat
Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren. Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare. Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta: Brasov. Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică pentru divizia de utilaje; Cunoștințe și experiență în domeniul electro mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren); Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice); Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic; Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă; Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate; Bună capacitate organizatorică; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors); Program de lucru Luni - Vineri, 08.00 - 17.00 cu 1h pauza de masa. Descrierea jobului Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor sau a motoarelor Caterpillar și Perkins și a grupurilor electrogene Caterpillar și Olympian (din punct de vedere mecanic, electric si hidraulic - pentru utilaje); Pune diagnosticul de stare tehnică şi realizează analize de anomalii; Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor; Realizează puneri în funcţiune şi expertizări; Întocmește rapoarte de intervenție după fiecare misiune de lucru (in format electronic); Studiază literatura de specialitate, îmbunătăţindu-şi permanent abilităţile profesionale, are acces la documentatia tehnica in format electronic si la interfata de diagnoza; Anual participă la inventarierea pieselor și a sculelor din dotare; Păstrează o bună relaţie cu clientul. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize, recuperare medicala si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau. P
-
Promovat
Tribag Real angajeaza Lucrator Depozit cu experienta de lucru in depozite. Persoana angajata este nevoie sa aiba disponibilitate la efort, presupus de ridicarea de greutati de aproximativ 50kg ( colaci de sarma, suluri de folie ). Avem nevoie ca persoana angajata sa mai fii lucrat intr-o companie care vinde scule si unelte pentru constructii. Salariul pe care il oferim este de 4100 lei net la care se adauga tichete de masa in valoare de 20 lei pentru fiecare zi lucratoare din luna. Tribag este o companie tanara, dar care beneficiaza de o echipa cu experienta de peste 15 ani in comertul cu echipamente protectie si consumabile pentru constructii.Ce facem noi? Ajutam companiile din constructii sa mentina ritmul de lucru, accelerat, livrandu-le, rapid, consumabilele de care au nevoie echipele din santier. Si mai facem ceva cu succes: gasim solutii avantajoase de echipare pentru protectia muncii, aici adresandu-ne companiilor din Romania, indiferent de obiectul lor de activitate.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Angajeaza Agenti Securitate pentru Nike Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Disponibilitate de lucru in ture de 12h; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0721988999
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma Catering angajam urgent ajutor de bucatar!Salariu motivant,program flexibil.Daca vrei sa faci parte din echipa noastra si pentru mai multe informatii sunati la
-
Angajez șofer tur- retur 75 zi plus salarul pe țară, se lucreaza la duba frig, camion 40 t
-
Suntem in cautarea unei persoane pozitive, cu spirit de echipa, capabila sa stabileasca relaţii optime cu clienţii. Program full time in ture. Ce asteptam de la tine? studii de calificare în domeniu; experienţă de minim 1an pe un post similar; cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine; abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; foarte bune abilităţi de planificare şi organizare. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon.
-
Caut lucrator comercial casier pentru un magazin Xpress in Rahova (capat tramvai 32). Detalii salariu la telefon. Domeniu activitate: Comert, vanzari Tip colaborare: Perioada nedeterminata Locatie job: locatie fixa Pot aplica studenti: nu Beneficii: bonus de performanta, tichete de masa, training calificare
-
Angajez muncitori in constructii, calificati si necalificati. Se ofera salariu atractiv, o masa pe zi si cazare daca este nevoie, calificare la locul de munca, bonusuri in functie de performanta. Se cere: seriozitate, spirit de echipa
-
Hotel Cherica **** cauta colega pentru postul de receptionera. Candidatul Ideal: Intampina si primeste oaspetii hotelului; Efectueaza cazarea fiecarui oaspete, asigurandu-se de completarea fisei de cazare; Efectueaza cu atentie check out-ul, asigurandu-se ca toate serviciile sunt incasate si facturate corect. Raspunde intrebarilor si solicitarilor oaspetilor atat personal cat si la telefon; Asigura ajutor oaspetilor, in limita responsabilitatilor postului. Job ideal pentru studenti. Asteptam CV-urile dumneavoastra aici sau la receptia hotelului.
-
Agentia de ocupare a fortei de munca din Olanda cauta personal pentru clientii sai care detin ferme de porci. Curățarea grajdurilor, ajutarea la mutarile interne ale animalelor, pregătirea animalelor pentru încărcare și ajutor, îngrijirea porcilor: hrănirea, îngrijirea porcilor bolnavi, administrarea de antibiotice etc. Munca se desfășoară în interiorul grajdurilor moderne. Clima este bună. Atmosfera atunci când lucrează în jurul animalelor trebuie să fie calmă pentru a le menține animalele relaxate. Igiena este importantă din cauza riscului de îmbolnăvire la animale. Detalii angajare: -contract de munca olandez prin agentie, stabil; -salariu brut pe ora : 13,27 euro, în funcție de experiență se poate negocia; -plata salariului saptamanal, in euro -cazare in case cu camere de 1-2 persoane, cost inchiriere: 106 euro saptamana (casele au bucatarie complet utilata, toalete si dusuri, masina de spalat si uscator, internet WiFi gratuit) - asigurare de sanatate, cost: 35,50 euro saptamana Transportul la si de la locul de munca se face cu bicicleta, care este oferita de agentie si pentru care se retine o garantie de 50 euro (se returneaza la sfarsitul contractului daca bicicleta este predata in stare buna sau nu s-a pierdut) . Dacă distanța până la locul de muncă este mai mare de 6 km, atunci agenția pune la dispoziție una dintre mașinile deținute. Cerințe: - experienta de munca in ferme de porci, in special pe comunitate; - cunoștințe bune de limba engleză (limba germană sau olandeză constituie un avantaj); - permis de conducere; - cazier judiciar curat; -persoane serioase, cu motivatie de munca; Documente necesare pentru angajare in Olanda: act identitate, extras cont bancar in euro, cazier judiciar. Vă rugăm să aplicați pentru locurile de muncă numai dacă îndepliniți cerințele. Așteptăm CV-ul tău la adresa de email: recruitment(@)bamworks.eu
-
Candidatul Ideal - persoana dinamica, responsabila, serioasa - atentie distributiva; - capacitate buna de comunicare; - atestat de securitate; - experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Descrierea jobului - sa pazeasca obiectivul, bunurile si valorile nominalizate in planul de paza si sa asigure integritatea acestora si raporteaza eventualele evenimente; - sa dea dovada de vigilenta si spirit de raspundere in timpul exercitarii serviciului respectand indatoririle ce ii revin - efectueaza controlul la intrarea, respectiv iesirea din incinta a persoanelor si mijloacelor de transport prin verificarea actelor de insotire a marfurilor;
-
Firma distributie scule si unelte(trafaleti, scule electrice, baterii sanitare, balamale, broaste etc.). Atributii: -descarcare marfa de la furnizori -aranjare marfa in depozit -pregatire si incarcare marfa pentru livrare -PERMIS CATEGORIA B - OBLIGATORIU -insoteste soferul sa livreze marfa atunci cand este nevoie. -Lipeste etichete pe produse DEpozitul se afla la STROIESTI , JUD SUCEAVA Detalii la tel Program: L-V 08-17 S-D Liber kaprioldistribution.ro
-
Locul de muncă este în special în construcții cu oțel. Veți realiza o gamă largă de soluții de construcție pentru companii, cum ar fi bare, grinzi, grinzi de pod, podele, fibre de oțel, acoperișuri, placări și izolare pereți. Locul de muncă este întotdeauna la locația clientului din Tiel. Veți lucra intr-un un grup de muncitori est-europeni (BG, RO, PL). Programul de lucru: Programele de lucru vor fi convenite cu clientul, acest lucru este același pentru confirmările de sărbători. Există 2 schimburi la acest client. Schimburi de la 5.45h până la 14.00h sau de la 14.00h până la 22.30h. Ce oferim: Angajare cu muncă stabilă și contract olandez la compania BAM Works B.V. Salariul dvs. va fi acumulat din următoarele sume: Începând cu un salariu brut de bază de 13,90 pe oră până la 40 de ore pe săptămână Plata săptămânală în euro Deducere pentru asigurarea de sănătate: 36,24 pe săptămână Chiria: 96,50 pe săptămână Cerinte: Este preferat sa aveti permis de conducere categoria B Cazier judiciar curat Cunostinte bune de limba engleză sau germană Este preferată sa aveti cunoaștinte de bază pentru lucrărilor de construcție și experienta tehnica Cazare: Internet Wi-Fi toalete + dușuri (comune) mașină de spălat + uscător bucătărie, bicicletă (cu 50 , depozit) supermarket la 10 minute cu bicicleta Oferim un standard de bicicletă în locațiile noastre de locuit (cu depozit de 50 EUR). Acest lucru cu scopul de a călători la serviciu, dar și de a folosi în timpul tău privat pentru a vizita magazine. În cazul în care distanța dintre locul de muncă și locul de locuit va fi mai mare de 8 km, vom asigura un transport diferit.
-
Ne marim echipa! Edistar Company caută un montator de tâmplărie PVC pentru a se alătura echipei noastre din Constanta. Responsabilități: Montarea și instalarea tâmplăriei PVC conform specificațiilor tehnice Asigurarea calității lucrărilor desfășurate în conformitate cu standardele companiei Instalarea rulourilor exterioare și asigurarea funcționării corecte a acestora Colaborarea eficientă cu colegii și echipele din cadrul companiei Cerințe: Experiență anterioară în montarea tâmplăriei PVC și a rulourilor exterioare Cunoștințe tehnice solide în domeniul tâmplăriei PVC Abilități excelente de lucru și atenție la detalii Atitudine proactivă și orientată către rezultate Beneficii: Pachet salarial competitiv Mediu de lucru profesionist și susținător Programul este de luni pana vineri de la 8 la 17. Salariul va fi discutat doar personal la interviu.
-
Ne marim echipa! Edistar Company angajează lacătusi sudori pentru a se alătura echipei noastre din Constanta. Responsabilități: Executarea lucrărilor de lacătușerie și sudură conform specificațiilor tehnice Asigurarea calității și siguranței în desfășurarea activităților Citirea și interpretarea planurilor tehnice pentru a realiza structuri metalice Utilizarea echipamentelor de sudură și a instrumentelor specifice Respectarea standardelor de calitate și a procedurilor de siguranță Cerințe: Experiență relevantă în domeniul lacătușeriei și sudurii Cunoștințe solide despre materialele metalice și tehnologiile de sudare Abilități excelente de lucrul și atenție la detalii Certificare în sudură constituie un avantaj Abilități de comunicare și colaborare în echipă Beneficii: Pachet salarial competitiv Mediu de lucru profesionist și susținător Programul este de luni pana vineri de la 8 la 17.
-
-
Sc Agroconfort Srl Foltesti angajează : ECONOMIST Condiții : -Absolvent studii economice -Experienta in departamentul contabil al unei societăți -Cunoașterea programului de contabilitate Saga -Cunoștințe PC: Microsoft Office (Word, Excel) -Transport asigurat de la domiciliu la locul de munca -OFERIM ȘI DORIM SERIOZITATE! Relații la telefon : sau e-mail :
-
-
Angajam Curieri Tazz By Emag: CE OFERIM? Salariu atractiv, in functie de comenzi livrate (plata pe ridicare+distanta+drop) Iți stabilești singur pragul de câștig, funcție de cât de bine te organizezi În concret: Castiguri de 30+ RON ora. Aprox. 300+ RON 8 ore + Bacsis. (castiguri mai mari pe weekend) Castiguri LUNARE intre 4.500-9.000 RON. Comision 9%!!!( primii 3) Decont combustibil 5% Bonusuri saptamanale de performanta si de vreme rea. Bonusuri Recomandare : 300 RON-persoana invitata! Plata se efectueaza saptamanal in ziua de luni, castigurile sunt calculate de Luni 00:00 pana Duminica 23:59. Conditii : Minim 18 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu inchiriat (bicicleta, trotineta, scuter, masina) Oferim training + suport 24 7 ulterior. Aplicatie facilă, ușor de accesat (oferim oricum, training utilizare); poti folosi Waze sau Google Maps pentru a ajunge la restaurant client. Inrolarea se face îndată ce ai aplicat și ești considerat potrivit, fără a fi necesar timp de așteptare Va rugăm sa ne contactați la numărul de telefon sau whats up pentru mai multe detalii.
-
Firma de instalatii din Sibiu, angajeaza personal pentru santiere. Personalul muncitor, instalatori pentru instalatii sanitare, termice , ventilatii si ingineri. Mentionam ca munca necesita si deplasari in tara.
-
Angajăm șofer profesionist, pentru transport marfă, curse de tip tur-retur. Oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată, program de lucru de luni până vineri, weekend-ul fiind liber. Se oferă salariu fix, plus diurnă. Pentru detalii apelați numărul de telefon:
-
Pe cine căutam? Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Decontare Cost Control care sa lucreze în departamentul comercial al companiei. Căutăm un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunoștințe solide și care își dorește sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Ai studii superioare in domeniul constructii civile sau inginerie economica Ai experienta anterioara de minimum 3 ani intr-un post similar sau intr-o companie de constructii Cunosti structura unui contract de executie de tip manopera sau material + manopera Ai experienta in realizarea si verificarea situatiilor de lucrari pe diverse pachete de lucrari in constructii Stii sa faci masuratori de cantitati pe baza proiectului si in santier, pentru lucrarile executate de subcontractori Ai cunostinte despre monitorizarea costurilor reale ale lucrarilor de constructii raportat la bugetul constructiei Cunosti procesul de licitatie si achizitie a pachetelor de lucrari in constructii: analiza economica a ofertelor, studii de pret, intocmire de comparative; Ai participat activ la selectarea subcontractorilor, negocieri si evaluari in functie de cerintele proiectului Cunosti tehnologiile din constructii, normele de lucru, articolele de lucrari si modul in care se compun costurile pentru lucrarile din constructii Ai abilitati bune de operare PC, cunosti MS Excel la nivel avansat. Contribuția ta in companie Vei lucra ca Inginer Decontare Cost Control în echipa Prima Development și vei raspunde de urmatoarele: Verificarea și urmărirea bugetelor proiectelor de la etapa de lansare până la închiderea proiectelor Pregatirea, verificarea, validarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor, in functie de situatie si in coordonare cu subcontractele incheiate pentru diverse pachete de lucrari Analiza si verificarea măsurătorilor lucrărilor in teren (la locul de punere în operă) și pe baza proiectelor de execuție, atit pentru verificarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor cit si pentru sutuatia de lucrari pentru Beneficiar Validarea facturilor aferente situațiilor de lucrări pentru prestatorii din proiect, înainte de a se înregistra în contabilitate Introducerea situațiilor de lucrări si facturilor subcontractorilor în aplicația interna de monitorizare costuri și asigurarea de corecta înregistrare pe capitolele bugetare definite Actualizarea bugetelor de cheltuieli in conformitate cu costul real al proiectului și repartizarea corectă a costurilor pe capitolele bugetare, conform politicilor interne a firmei Realizarea bugetului proiectului împreună cu directorul comercial Urmărirea permanentă a stadiului real al șantierului în raport cu programul de executie al proiectului Analiza costurilor planificate bugetate în raport cu costurile reale Calcularea costului final al proiectului și consumurilor specifice de materiale. Câteva cuvinte despre noi Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am finalizat proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 3.000 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem.
-
Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Proiectare Instalatii pentru Constructii Civile. Cautam un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunostinte solide si care isi doreste sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Esti absolvent de studii superioare tehnice finalizate Ai experienta in coordonarea, verificarea echipei de proiectare Ai experienta in elaborarea solutiilor constructive conformari concept Ai experienta in elaborarea ofertelor tehnice Ai bune cunostinte de operare a programului AutoCAD (2D), MS Office 365, MagiCAD, Revit Cunosti normativele si standardele de proiectare in vigoare Ai atentie la detalii, spirit de initiativă, auto organizare Ai capacitatea de analiza si sinteza, de luare a deciziilor Contributia ta in companie: Management tehnic de proiect în domeniul încălzirii, aerului condiționat, ventilației și tehnologiei sanitare tehnologiei sanitare. Planificarea detaliată și calcularea instalațiilor HVAC Elaborarea soluțiilor tehnice, proiectarea și întocmirea calculelor de instalații HKLS (încălzire, răcire, ventilații, sanitare) Elaborarea documentațiilor pe faze de proiectare cu ajutorul celor mai moderne softuri, majoritatea dintre ele fiind în 3D (REVIT & PLANCAL NOVA) Cooperarea și ulterior planificarea, coordonarea și gestionarea independentă a proiectelor sau subproiectelor de servicii de construcții Coordonarea internă cu alte departamente Sprijin si cooperare cu managementul de proiect Câteva cuvinte despre noi: Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am inceput proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 2.500 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem.