Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2022-04-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Bacau, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Locatie Fixa - Full Time - Segment Bauturi; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; - Venit lunar NET 2300 Lei (salariu fix net + tichete de masa + decont de transport); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară - Atestat de Lăcătuș mecanic de reparații întreținere - Capacitate de rezolvare a problemelor - Promtitudine față de încadrarea în termene De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Executarea operațiilor și activităților de reparații și întreținere planificate sau neplanificate - Verificarea zilnică a stării tehnice a utilajelor și informarea șefului ierarhic despre orice neconcordanță legată de condițiile optime de funcționare - Efectuarea cu promptitudine a reparatiilor astfel incat perioada de stagnare a echipamentelor sa fie cat mai mica. Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon 0720 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Promovat
Pentru clientul nostru, companie multinationala de renume specializata in montajul si mentenanta de ascensoare suntem in cautare de noi colegi cu minima inclinatie tehnica pentru postul de Muncitor Necalificat pentru santierele din Bucuresti, in scopul calificarii la locul de munca. Cerinte: Minim 10 clase finalizate; Disponibilitate la efort fizic, deplasari, lucru la inaltime si conditii de santier; Cunostinte tehnice de baza; Dorinta de invatare; Reprezinta un avantaj detinerea de permis de conducere cat. B; Reponsabilitati: Participarea la montarea, testarea si punerea in functiune a ascensoarelor alaturi de echipele de montaj; Asigurarea sigurantei proprii si a persoanelor din santier prin respectarea normelor de protectie; Montarea componentelor individuale conform instructiunilor primite; Remedierea eventualelor probleme care pot aparea; Asigurarea stocului de materiale si scule in santier - deplasarea la sediu prin rotatie pentru reaprovizionare; Program de lucru: L-V, 08:00 - 17:00; Pachet de beneficii: Salariu NET: 3.500 - 4.000 lei; Tichete de masa: 600 lei luna; Decont transport in comun; Bonus de performanta dupa perioada de instruire; Prime de Sarbatori in cuantumul unui salariu NET an; Scolarizare gratuita in domeniu cu acordarea de calificari; Echipament de lucru modern si bine intretinut; Oportunitati de avansare in cadrul companiei; Fara ore suplimentare sau week-end-uri lucrate; Ulterior: Diurna 80 lei zi in cazul deplasarilor in tara; Cazare asigurata pentru deplasarile in tara (1-2 persoane in camera, hotel); Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam manipulanți marfa Barbati Depozit cu produse alimentare diversificate in complex Doraly Afumati
-
Societate de contabilitate, membră CECCAR și CCF, angajam persoana cu cunostinte in domeniul HR. Asigurăm un mediu tânar și plăcut, tichete de masă și tichete de vacanță. Program de lucru de la 8.30 -17:00, din care jumătate de oră pauză de masă.
-
Program de lucru: Luni-Vineri Sărbători legale nu se lucrează Camion de 12 tone cu lift și prelata Mai multe detalii la:
-
Pentru Proiectul din Parc industrial Miroslava ,angajam electricieni si instalatori constructii ,salariul motivant ,bonusuri de performanta . Interviu in data de 19.03.2024 la santier. Pentru amanunte sunati la tel:
-
Disponibil online
Reprezentant Oriflame!
Alătură-te echipei noastre Oriflame si experimentează bucuria succesului alături de noi! Suntem în căutarea unor fete noi, motivate și pasionate să facă parte dintr-o echipă puternică și dedicată. Oferim oportunitatea de a câștiga venituri suplimentare și de a te bucura de fiecare moment alături de noi. Nu trebuie să ai experiență, doar dorința de a reuși și de a crește împreună. Împărtășim fiecare victorie și ne susținem reciproc în fiecare etapă a drumului nostru către succes. Dacă ești pregătită să îți transformi visurile în realitate, contactează-ne astăzi pentru mai multe detalii și să începem această călătorie împreună! #Succes #Oportunitate #EchipăPuternică" https: ro.oriflame.com business-opportunity become-consultant?potentialSponsor=2286101
-
VitraQ (Termovest Prod SRL), unul dintre principalii producători și exportatori de tâmplărie din pvc și aluminiu din România, caută reprezentanți vânzări cu experiență. Rolul presupune dezvoltarea parteneriatelor cu clienții din regiunea alocată, în vederea vânzării și promovarea produselor din oferta companiei. Candidatul ideal: Persoană sociabilă, confortabilă cu vânzarea directă; Bune abilități de comunicare, persuasiune și capacitate de organizare și planificare; Abilitați dovedite de vânzare și negociere; Auto-motivat, având capacitatea de a atinge obiectivele și termenele; Orientare către client, înțelegerea nevoilor, ascultare activă; Atitudine proactivă și pozitivă, integritate și onestitate; Persoană ambițioasă, perseverentă și dornică să performeze; Cunoştinte PC; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocată - permis de conducere cat. B, obligatoriu; Experiență în vânzări de minim 1 an; Responsabilități: Dezvoltarea portofoliului de clienți prin valorificarea lead-urilor primite; Prospectarea pieței pentru identificarea de noi oportunități de bussines; Menținerea portofoliului de clienți și creșterea volumului de vânzări; Propunerea, negocierea ofertelor de vânzare și încheierea contractelor comerciale; Atingerea obiectivelor de vânzări în regiunea alocată. Desfășurarea de vizite periodice la clienți pentru a construi relații pe termen lung; Colectarea de informații referitoare la clienți, concurență, prețuri, servicii, tendințe și analiza evoluției pietei; Promovarea unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Pachet beneficii: Salariu fix + comision din vânzări, în funcție de vânzările realizate; Bonus depășire target; Cazare și diurnă decontată pentru deplasări; Telefon, laptop, autoturism de serviciu; Oportunitate de a lucra într-un mediu dinamic și în dezvoltare. Dacă dorești să faci parte din echipa noastră trimite un CV aici: www.vitraq.ro Hai în echipa VitraQ!
-
Firma italo-romana in expansiune cauta personal cu experienta in activitatea ascensoristica. Relatii suplimentare la numarul de telefon
-
Firma noastra angajeaza barbati pentru sectie de productie jaluzele. Program luni vineri 8:30-17:00. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Salariu fix plus tichete de masa. Firma este situata in cartierul Bucurestii NOi, sector 1. Relatii la tel:
-
Clinica Urban Smile este o clinică dentară nouă, ultramodernă și exclusivistă, care abordează toate specialitățile medicinii dentare. Situată pe strada Șapte Drumuri nr.1, sector 3, București, Clinica Urban Smile oferă atât servicii premium, cât și o experiență stomatologică cu totul excepțională. La aceasta contribuie o atenție deosebită față de pacienți, dotarea cu cele mai noi tehnologii folosite în domeniu. Cerințe: 1. Studii superioare finalizate sau în curs d finalizare; 2. Cunoștințe d limba engleză la nivel mediu; 3. Cunoștințe d operare PC (pachetul MS Office) experiența cu platforma iStoma constituie avantaj; 4. Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă; 5. Capacitatea de a gestiona situații tensionate sau dificile cu profesionalism și calm. 6. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului; 7. Punctualitate si responsabilitate; 8. Disponibilitate de lucru în ture. Beneficii: 1. Program de lucru full-time 12:00-21:00 cu 60 minute pauză de masă. 2. Oportunitatea integrării într-un mediu excelent pentru desfășurarea activității, un spațiu de lucru elegant, nou si ultramodern; 3. Acces la serviciile stomatologice Urban Smile Clinic, conform politicii interne; 4. Training-uri specializate; 5. Salariu atractiv cu posibilitatea creșterii acestuia în funcție de performanța rezultatelor obținute. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Angajez sofer intern Ro ,se lucreaza pe masin daf euro 6 ,masina intreținută doar la program Salariu 6000 ron Detali la telefon
-
Clinica Urban Smile este o clinică dentară nouă, ultramodernă și exclusivistă, care abordează toate specialitățile medicinii dentare. Situată pe strada Șapte Drumuri nr.1, sector 3, București, Clinica Urban Smile oferă atât servicii premium, cât și o experiență stomatologică cu totul excepțională. La aceasta contribuie o atenție deosebită față de pacienți, dotarea cu cele mai noi tehnologii folosite în domeniu. Cerințe: 1. Studii: medii, postliceale sau superioare în specialitate; 2. Membru al OAMGMAMR și vizat pe anul în curs; 3. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului; 4. Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă; 5. Punctualitate și responsabilitate; 6. Disponibilitate de lucru în ture. Responsabilități si Atribuții: 1. Pregateste cabinetul înainte de fiecare pacient (dezinfectarea tuturor suprafețelor, pregătirea pe masa de lucru a tuturor instrumentelor și a materialelor în funcție de necesitate); 2. Pregăteşte pacientul prin tehnici specifice pentru consult, investigaţii și proceduri, în funcție de specificul cabinetului de care aparține; 3. Asistă nemijlocit medicul stomatolog; 4. Raspunde de instrumentarul și de stocul materialelor în cabinetul în care lucrează; 5. Analizează și raportează zilnic stocul materialelor instrumentarului; 6. Sterilizarea instrumentelor stomatologice. Beneficii: 1. Program de lucru full-time 12:00-21:00 cu 60 minute pauză de masă. 2. Oportunitatea integrării într-un mediu excelent pentru desfășurarea activității, un spațiu de lucru elegant, nou si ultramodern; 3. Acces la serviciile stomatologice Urban Smile Clinic, conform politicii interne; 4. Training-uri specializate; 5. Salariu atractiv cu posibilitatea creșterii acestuia în funcție de performanța rezultatelor obținute. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Firma de distribuție căutam operator PC (cunostiinte IT+Corel) pentru întreținere website, webshop etc. - Program: Luni-Vineri 08:30-17:00 - Salar motivant + BONUS Avem rugămintea sa ne Trimiteți CV-ul dvs. Pe adresa de mail
-
Companie de distributie consumabile si echipamente pentru industrie,angajam personal pentru postul de gestionar depozit. Ce vei face la noi ? Sarcini si responsabilitati pe linie profesionala: 1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa; 2. Opereaza in stoc miscarile de marfa; 3. Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; 4. Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa; 5. Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei; 6. Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; 7. Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei; 8. Respecta legislatia de gestiune a stocurilor; 9. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare; 10. Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii; 11. Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei; 12. Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie; 13. Verifica documentele vamale la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante; 14. Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor; 15. Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului; 16. Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor; 17. Asigura miscarea stocurilor; 18. Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur; 19. Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi; 20. Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma, in conditiile prevazute de lege; 21. Urmareste ca marfa introdusa in stocul central sa fie sigilata; 22. Urmareste completarea de catre clienti a documentelor fiscale conform legislatiei; 23. Listeaza documentele fiscale ce insotesc marfa si le transmite clientului; 24. Preda marfa catre client conform documentelor emise; 25. Expediaza marfa catre clienti; 26. Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii; 27. Intocmeste necesarul de materiale folosite pentru expeditia marfii; 28. Transmite catre superiorul ierarhic orice reclamatie privind expeditiile de marfa; Ce asteptam de la tine? - Studii medii absolvite; - Cunostinte tehnice; - Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani; - Cunostinte medii de operare programe de gestiune; -Limba engleza mediu -permis de conducere cat. B - Persoană serioasă, organizată, meticuloasă, responsabilă, fără cazier judiciar; - Aptitudini de comunicare si integrare. Ce beneficii oferim? - Pachet salarial motivant si competitiv + tichete de masa în valoare de 300 Ron (15 Ron/zi lucratoare) in plus fata de salariu. - Set complet de echipamente de lucru (calculator,telefon) - Mediu de lucru motivant, tânar, orientat spre realizari - Oportunitati de dezvoltare profesionala, cu posibilitati de avansare.
-
- angajam muncitor in domeniul tamplariei din PVC ( confectionat si montat articole din PVC ); - program de lucru de luni pana vineri, - salariu se stabileste in functie de abilitatile fiecaruia. - persoana de contact Pavel Aurel - toate detalille le veti afla la numarul sau la sediul nostru din strada Combustibilului nr 2 Tulcea
-
angajez sofer personal firma serioasa angajez sofer personal cat b pentru mai multe detali la nr de tel
-
sudura MMA , mig mag ,tig wig , polietilena, reparatii și întreținere confecționare porți, garduri, sudura pe teava sudură aluminiu, fonta, otel, cupru, inox. mă deplasez la domiciliul clientului in caz de urgenta . reparatii și întreținere în orice domeniu , pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Companie multinațională cu renume in industria anvelopelor (zona PIPERA) CERINTE: -MECANIC AUTO (MIN 2 ANI experienta) -Persoana organizata (își organizează atelierul) -Persoana sociabila (placut in fata clientului si colegilor) -Persoana comunicativa (ne dorim un coleg la fel ca noi) -Persoana implicata (se implica în cadrul companiei și da dovada de interes vis- -vis de fiecare constatare auto) -Cunostinte de geometrie auto. -Cunostinte pentru folosirea aparatului de freon. -Seriozitatea conteaza cel mai mult -Atitudinea face diferența -Ofera ce am scris mai sus si vei avea cel mai bun loc de munca. BENEFICII: -Salariul fix (trecut în contract) -Comision (trecut în fluturasi) -Concediu 25 zile -Zile libere nationale. -Asigurare medicala plătită de companie(REGINA MARIA sau MEDLIFE) -Tichete de masa (30 ron) -Portofoliu de clienți format. -Prima de Crăciun pentru copii. -Team buildinguri organizate de companie. -Achiziție de produse cu preturi preferențiale și servicii gratuite pentru angajații companiei. -Alte beneficii care se vor discuta în cadrul interviului. SERVICE AUTO COMPLET (ROTI, MECANICA, GEOMETRIE, FREON etc)COMPANIE MULTINAȚIONALĂ PARTE DIN GRUPUL MICHELIN
-
Dezvoltator imobiliar, angajam secretara cu carnet de conducere categoria B Aveti posibilitatea de a intermedia vanzari, ceea ce va genereaza un procent din apartamentele vandute, pe langa salariul de baza Salariu 3500 lei + comision vanzare.
-
-
Candidatul Ideal - Student sau studii superioare tehnice; - Cunostinte Software Metrolog, PC DMIS, Polyworks sau alt soft pentru control 3D - constituie un avantaj; - Dispus la plecari frecvente in strainatate; - Bune abilitati de comunicare si relationare; - Atitudine pozitiva; - Persoana atenta la detalii, cu gandire analitica, dinamica si autonoma; - Spirit de ordine si disciplina; - Limba engleza - nivel avansat; - Limba franceza - constituie un avantaj; - Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Masuratori si control 3D in domeniul Automotive si Aeronautic; Citirea și interpretarea desenelor 2D, modelelor 3D și a sistemelor carteziene la nivel avansat; Masuratori utilaje linii automatizate in uzinele auto sau aero in intreaga lume.