Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 2h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca. Detalii la: 0733 971 396 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate.
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 4h de luni pana vineri. Se lucreaza cu contract de munca. Detalii la: 0733 971 396 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Năsăud, Str. Rahovei, nr. 3 Pentru a aplica, poți suna la 021 91 32 sau poți depune CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2350 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 2h de luni pana vineri. Se lucreaza cu contract de munca. Detalii la: <span><a class="showNumber" data-tel="0733">07 arata numarul</a></span> 971 396 Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
buna ziua am 24 ani de experiență in electrică electronicâ automatizări industriale reparații utilaje echipamente masinarii am nevoie de un loc de muncă sau colaborare colaborări
-
Aplic unghii cu gel si oja semipermanenta in Sector 4 -Bulevardul Alexandru Obregia-aproape de Restaurant L incontro si Dodo Pizza. Preturile se regasesc intr-una din pozele postate in anunt. IN LUNA APRILIE AM O REDUCERE DE 10 LEI FATA DE PRETURILE DIN POZA LA ORICE SERVICIU Programari la nr de whatsapp Facebook Costinela nails -gel si oja semipermanenta Instagram Costinela_nails_gel_si_semi. Lucrez de luni pana duminica si detin peste 200 de culori multe accesorii pentru unghii precum sclipici, paiete, pietre, folie de transfer, stampile, etc. Detin diploma acreditata si lucrez cu produse profesionale precum Cupio, Get Nails, Gelaxyo.
-
ofer 2 posturi de manichiură în chirie sau plată procentuală. Salonul se află pe Bulevardul Dacia ,zona Brazda lui Novac , pe strada principală ,la parter
-
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Închiriez coafor cu tot ce este nevoie în dotare (scaun, oglinzi, scafă, dulapuri, chiuvetă) Eventual se angajează coafeză!
-
Atributii: supraveghere pacienta deplasabila, companie, administrare medicatie, insotire plimbari zilnic, menaj de intretinere, gatit. Locatie: Bucuresti, apartament in zona centrala, Piata Romana. Program de lucru: intern, 2 saptamani lucratoare luna Beneficii: Cazarea si hrana sunt asigurate de angajator. Sarbatorile de Craciun si Paste sunt zile libere. Oferta salariala: 2500 lei luna Posturi disponibile: 1 Recrutam persoane cu experienta anterioara si referinte, persoane serioase interesate de colaborare pe termen lung. Cum aplici: Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul sau completeaza fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle GoVtGJN9XLdCXbr3A Poti aplica direct pe site, urmand link: http: www.profiles.ro inregistrare-cv.php sau poti sa trimiti CV la Programari interviu telefonic de Luni pana Vineri intre orele 11:00-15:00. Analizam toate aplicatiile si vom contacta candidatii care indeplinesc cerintele. Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: www.facebook.com profilesrecruitment
-
În cadrul magazinului Kaufland din Hațeg, Str. Nicolae Titulescu, nr. 39 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3150 lei brut (pentru un program de lucru de 6 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajăm 30 de muncitori necalificați, femei si bărbați,Grupuri sau cupluri cu vârsta cuprinsa între 18 si 60 de ani(se pot angaja si minorii peste 15 ani (contract de student)), pentru sortat ciuperci (champinion) la bandă Plecarea este pana in data de 5 Mai 2024 dar se poate pleca si mai repede cu mașină personală sau facem rezervare la autocar avion, după realizarea contractului. vă rog sa insistați cu apelurile până răspund, deoarece sună foarte multe persoane. Atenție, sunt persoană fizică, supervizor la hala si am primit sarcina de a angaja 30 de persoane. Munca este una de dificultate ușoară spre medie, fără normă, si fără efort fizic, mai exact se lucra la bandă la sortat, banda merge foarte încet. Programul de lucru este de la 09:00 la 17:00 (10 ore) cu pauză de masă de la 12:00 la 13:00 Firma oferă (obligații specificate si in contract) : - Transport cu autocarul avionul, care se va retrage din prima luna de salarizare . - Cazare gratuită (trebuie plătite lunar doar utilitățile aproximativ 100-300 euro în funcție de cât consumă fiecare.) - Se oferă bani în avans pentru nevoi personale (mâncare, etc) : 500 de euro, care se retrag din prima luna de salarizare. - Se oferă 3,168 unar net, bani pe care ii primiti in mana, din care se vor retrage banii de transport + utilitățile + banii împrumutați pentru nevoi personale. Calcul salarizare: 14,40 euro NET x 10 ore = 144 euro la zi. 144x 22 de zile =3,168 euro la lună lucrată fără sâmbete si duminici. Peste salariul net de 3,168 euro la lună, se poate lucra si sâmbăta si duminica, care sunt plătite DUBLU, la negru (bani nespecificati in contract) si se oferă cash la finalul zilei. Mentionez ca nu se percep taxe de mediere sau alte taxe inventate ,nu sunt firma , sunt persoana fizica un simplu angajat care lucrez in acest depozit de 6 ani si care am primit sarcina de a aduce 30 de oameni la munca, las la latitudinea fiecaruia dupa ce lucreaza si primeste salariul sa decida daca merit sau nu o mica atentie , iar ca implicare financiara in Romania sunt necesarii 100 de lei de persoana pentru inregistrarea contractului la ITM (inspectoratul teritorial de munca) acesti banii se platesc in mod direct catre ITM,fiind un contract european de munca trebuie inregistrat la Inspectoratul Teritorial de Munca , se face contract de munca de 3 luni de zile cu posibilitate de prelungire pe o perioada nedeterminata unde salarizarea se renegociaza in mod direct cu angajatorul. Cazarea, este realizată in apartamente de 2 camere, 2 persoane in camera. Cazarea este gratuită, din punct de vedere al chiriei, dar trebuiesc plătite utilitățile(Curent electric, apă curentă) , care se vor împărții la 4 persoane. Apartamentele, sunt utilitate cu toate cele necesare unei vieți modeste. Mașină de spălat rufe, frigider,plita electrica, cabină de duș, centrală termică individuală pe fiecare apartament. Am ținut foarte mult, la igiena voastră, așa că, am optat pentru saltele noi, lenjerie noua si veselă noua. Acte necesare (necesare la plecare) - Copie de Buletin (carte de identitate) legalizata la notar - ștampilă conform cu originalul. - Adeverință de la medicul de familie precum ca sunteți apt fizic si psihic de munca in strainatate ( ATENȚIE trebuie sa fie specificat pe adeverinta "in strainatate") in original. - Cazier judiciar
-
Ești o persoană comunicativă ? Îți place să ajuți oamenii din jurul tău? Eu am găsit o companie în care le pot face pe amândouă. Am magazinul meu online iar produsele și suplimentele din el sunt pentru nevoile tuturor. Vreau să ofer șansa și altor persoane, șansa de a lucra de lângă copii lor și de a câștiga bănuți din confortul casei lor . Cere detalii. Eu îți voi explica cu drag despre ce este vorba iar tu vei decide dacă este pentru tine sau nu .
-
Ești o persoană comunicativă ? Îți place să ajuți oamenii din jurul tău? Eu am găsit o companie în care le pot face pe amândouă. Am magazinul meu online iar produsele și suplimentele din el sunt pentru nevoile tuturor. Vreau să ofer șansa și altor persoane, șansa de a lucra de lângă copii lor și de a câștiga bănuți din confortul casei lor . Cere detalii. Eu îți voi explica cu drag despre ce este vorba iar tu vei decide dacă este pentru tine sau nu .
-
vând mașină de dejantat și mașina de echilibrat roti la prețul de 4000 Ron în sat Vurpar com Vintu de jos jud Alba
-
Salut, comunitate! Sunt Adina , și sunt entuziasmata să vă anunț că am început o afacere de asistență la domiciliu pentru bătrâni. Cu o abordare personalizată și dedicată, ofer servicii care să le permită bătrânilor să rămână în confortul căminului lor. **Servicii Oferite:** - Companie și suport social. - Asistență cu cumpărături și gătit. - Transport și însoțire la vizite medicale. - Menaj - Asistență la îngrijire personală de bază. **De ce alegeți asistența la domiciliu?** Bătrânii merită să trăiască în mediul lor familiar, beneficiind de îngrijire personalizată. Serviciile mele sunt create cu grijă și respect pentru nevoile individuale ale fiecărui client. **Contactați-mă:** Pentru mai multe informații sau pentru a programa o consultare gratuită, mă puteți contacta prin sau prin mesaj privat. **Oferiți o mână de ajutor și susținere celor dragi!** Împărtășiți acest anunț pentru a ajuta la promovarea serviciilor mele în comunitatea noastră. Vă mulțumesc pentru susținere! #AsistențaLaDomiciliu #ÎngrijireBătrâni #ComunitateSolidară
-
Angajăm 30 de muncitori necalificați, femei si bărbați,Grupuri sau cupluri cu vârsta cuprinsa între 18 si 60 de ani(se pot angaja si minorii peste 15 ani (contract de student)), pentru sortat ciuperci (champinion) la bandă Plecarea este pana in data de 5 Mai 2024 dar se poate pleca si mai repede cu mașină personală sau facem rezervare la autocar avion, după realizarea contractului. vă rog sa insistați cu apelurile până răspund, deoarece sună foarte multe persoane. Atenție, sunt persoană fizică, supervizor la hala si am primit sarcina de a angaja 30 de persoane. Munca este una de dificultate ușoară spre medie, fără normă, si fără efort fizic, mai exact se lucra la bandă la sortat, banda merge foarte încet. Programul de lucru este de la 09:00 la 17:00 (10 ore) cu pauză de masă de la 12:00 la 13:00 Firma oferă (obligații specificate si in contract) : - Transport cu autocarul avionul, care se va retrage din prima luna de salarizare . - Cazare gratuită (trebuie plătite lunar doar utilitățile aproximativ 100-300 euro în funcție de cât consumă fiecare.) - Se oferă bani în avans pentru nevoi personale (mâncare, etc) : 500 de euro, care se retrag din prima luna de salarizare. - Se oferă 3,168 unar net, bani pe care ii primiti in mana, din care se vor retrage banii de transport + utilitățile + banii împrumutați pentru nevoi personale. Calcul salarizare: 14,40 euro NET x 10 ore = 144 euro la zi. 144x 22 de zile =3,168 euro la lună lucrată fără sâmbete si duminici. Peste salariul net de 3,168 euro la lună, se poate lucra si sâmbăta si duminica, care sunt plătite DUBLU, la negru (bani nespecificati in contract) si se oferă cash la finalul zilei. Mentionez ca nu se percep taxe de mediere sau alte taxe inventate ,nu sunt firma , sunt persoana fizica un simplu angajat care lucrez in acest depozit de 6 ani si care am primit sarcina de a aduce 30 de oameni la munca, las la latitudinea fiecaruia dupa ce lucreaza si primeste salariul sa decida daca merit sau nu o mica atentie , iar ca implicare financiara in Romania sunt necesarii 100 de lei de persoana pentru inregistrarea contractului la ITM (inspectoratul teritorial de munca) acesti banii se platesc in mod direct catre ITM,fiind un contract european de munca trebuie inregistrat la Inspectoratul Teritorial de Munca , se face contract de munca de 3 luni de zile cu posibilitate de prelungire pe o perioada nedeterminata unde salarizarea se renegociaza in mod direct cu angajatorul. Cazarea, este realizată in apartamente de 2 camere, 2 persoane in camera. Cazarea este gratuită, din punct de vedere al chiriei, dar trebuiesc plătite utilitățile(Curent electric, apă curentă) , care se vor împărții la 4 persoane. Apartamentele, sunt utilitate cu toate cele necesare unei vieți modeste. Mașină de spălat rufe, frigider,plita electrica, cabină de duș, centrală termică individuală pe fiecare apartament. Am ținut foarte mult, la igiena voastră, așa că, am optat pentru saltele noi, lenjerie noua si veselă noua. Acte necesare (necesare la plecare) - Copie de Buletin (carte de identitate) legalizata la notar - ștampilă conform cu originalul. - Adeverință de la medicul de familie precum ca sunteți apt fizic si psihic de munca in strainatate ( ATENȚIE trebuie sa fie specificat pe adeverinta "in strainatate") in original. - Cazier judiciar -
-
Firma specializata in servicii de curatenie angajam operator curatenie pentru farmacii din urmatoarele categorii: persoane pensionare persoane pensionare cu handicap persoane care lucreaza la alt angajator Program 4-6h de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca Va rugam, sunati doar daca va incadrati in categoriile mentionate
-
Închiriere Scutere pentru Glovo Tazz Bolt Food Uz Personal Model: Kymco Agility 4T (4 timpi) Perioadă de Închiriere: Minim 1 săptămână Oferim flexibilitate pentru nevoile tale de livrare pe termen lung. Experiență în Curierat: 3 ani de flotă de încredere Beneficiază de experiența și profesionalismul unei echipe cu experiență în domeniul aplicatiilor de livrat Comisionare Avantajoasă în Flotă: Asigurăm o colaborare rentabilă pentru partenerii noștri de livrare. Revizii și Reparații Incluse: Interval de schimb de ulei și verificare tehnică la fiecare 2000KM pentru performanță optimă. Performanțe Delimitate: Viteze de până la 60-70 km h pentru a ajunge rapid la destinație. Asistență Rutieră + Service Propriu: Oferim asistență rutieră și service propriu pentru intervenții rapide și eficiente. Timp maxim de intervenție de 2 ore, indiferent de locație. Garantie de Rezolvare Rapidă: Situațiile problematice sunt tratate rapid. Dacă intervenția depășește 3 ore, ziua este anulată din plată și primești o zi în plus pentru recuperare. Scopul nostru este sa ne facem treaba impreuna, de obicei reparatiile in strada nu dureaza mai mult de 1-2 ore si esti inapoi pe roti. Eficiență și Flexibilitate: Scuterele noastre sunt perfecte pentru livrări în oraș, oferindu-ți flexibilitatea și viteza necesara pentru a duce sarcinile la timp.
-
Firma specializata in servicii de curatenie, angajam operator curatenie pentru farmacii sau Mall Locatii : Vivo Mall 3 ore zi de la 08-11 Iulius Mall 3 ore zi de la 07-10 Farmacii 4 ore zi de luni pana vineri Se lucreaza cu contract de munca, se pot incadra si persoanele pensionare, studende sau persoane care lucreaza la alt angajator Pentru mai multe detalii sunati la 0751169473, de luni pana vineri intre orele 09-17
-
Ofer Asistenta Medicala la Domiciliu Perfuzii endovenoase Tratamente injectabile Pansamente chirurgicale Montare sondă urinară
-
Cautam colega pentru postul de asistent medical stomatologie, part time ( repartizarea orelor se va discuta la interviu) Va rugam trimiteti cv pe adresa de mail : Cerinte: - studii de asistent medical finalizate; - amabilitate, empatie, orientare catre pacient si lucrul in echipa; - experienta in domeniu - minim 2 ani; - seriozitate, punctualitate; - atitudine pozitiva ; - abilitati de comunicare eficienta; - cunostinte minime de utilizare calculator; Oferim: - seriozitate; - atmosfera de lucru placuta intr-o clinica moderna ; - salariu motivant; Atribuții: - primeste si pregateste pacientul in cabinet - asista medicul stomatolog in timpul procedurilor - asigura dezinfectia si curatenia cabinetului - sterilizeaza instrumentarul Program de lucru: L-V 4 h zi sau 2 zile pe saptamana 8 h si o zi 4 h
-
În cadrul magazinului Kaufland din Mioveni, Str. I.C.Brătianu, nr. 10 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1850 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat