Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2022-04-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ești în căutarea unui loc de muncă? Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru postul de casier. Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Care vor fi atribuțiile tale pentru posturile menționate anterior? Casier: oferi produse spre vânzare clienților în baza bonului fiscal; oferi informații clienților legate de produsele noastre; închiderea zilei, scoți Z-ul și întocmești registru de casă; soliciți la timp produsele și te asiguri că ai în permanență produse la raft; menții curățenia vitrinei; verifici stocurile mărfurilor. Pachet salarial avanatajos Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU! Sector 4 Bulevardul C Brancoveanu 4
-
Promovat
Candidatul Ideal Suntem în căutarea de fochisti - clasa A pentru a se alătura echipei noastre din cadrul ARGUS unul din cei mai importanti producători de uleiuri din România. Candidatul ideal: - Calificare - fochist clasa A - cazane de abur si apa fierbinte - Experienta minim 1 an - centrala termica pe combustibil solid - Abilități de comunicare și rezolvare de problemele - Capacitatea de a lucra în echipă Descrierea jobului Responsabilitati: - sa cunoasca foarte bine cazanele si toate instalatiile din sala de cazane si deservirea corecta (pornire, exploatare, modul de functionare, oprire), masurile ce trebuie luate in caz de avarii sau incendii, urmarind continuu functionarea cazanelor la parametrii normali -sa cunoasca foarte bine ce manevre trebuie sa faca in caz de necesitate si sa opreasca imediat cazaul si sau utilizatile (apa, abur, combustibil, energie electrica) - sa cunoasca si sa aplice instructiunile de exploatare sa supravegheze direct si permanent buna functionare a cazanelor si instalatiilor anexe si sa inregistreze parametrii cazanelor la intervale stabilite prin instructiunile interne si conform prescriptiilor tehnice ISCIR - sa raspunda de urmarirea permanenta a nivelului apei in caza, si a presiunii din cazane -urmareste ca arderea combustibilului in focar sa fie tot timpul o ardere completa Descrierea companiei DOMENIUL DE ACTIVITATE Argus este unul dintre cei mai importanti producatori de ulei de floarea soarelui din Romania, infiintat in 1943. Valorificând tradiţia de peste 70 ani, MISIUNEA noastră este de a desăvărşi arta de a produce un ulei românesc de calitate pe care să-l oferim pe masa tuturor românilor.
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari muncitori necalificatipentru activitatea de montaj demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0725.546.400 sau 0731.043.257.
-
Promovat
Angajez persoane cu fara experienta pentru vanzare fructe legume si un baiat pentru incarcat descarcat in bucuresti sec 3 salariu incepe de la 2500 lei pana la 4500 lei in functie de experienta si randament.Angajez personal si din provincie fete baieti sau familii carora le ofer si cazare,valabil si pentru elevi care vor doar pe timpul veri sa lucreze. Un loc de muncă se afla in Afumați și mai multe locuri in sec 3.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Vanzator Lucrator Comercial pentru magazin de piese auto Candidatul Ideal Persoana serioasa, determinata, responsabila si ambitioasa. Bune cunostinte in domeniul auto. Experienta in domeniul vanzarilor pieselor auto. Cunostinte de operare in programe de identificare piese auto. Abilitati excelente de comunicare si dorinta de invatare si perfectionare. Descrierea jobului Raspunde de gestionarea pieselor auto. Efectueaza receptia pieselor si accesoriilor auto. Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor in baza de date a firmei. Tine evidenta comenzilor de piese. Identifica piesele si accesoriile auto in programele de cautare speciale. Mentine legaturi cu furnizorii de piese. Raspunde de aranjarea produselor in magazin. Lucreaza cu casa de marcat incasand contravaloarea produselor si serviciilor achizitionate de clienti. Ofera consiliere clientilor pentru piese si accesorii auto. Efectueaza inventarierea produselor. Program Luni-Vineri 8:00-18:00 Salariul 3500-5000 Ron Pentru cei interesati sa ne contacteze telefonic sau trimiterea CV-ului pe email
-
Cautam un ospatar cu experienta, prietenos si iscusit pentru restaurantul nostru cu concept unic in Iasi. Restaurantul se afla intr-o zona super placuta si accesibila din Iasi, in apropierea parcului Copou, iar echipa este compusa din oameni tineri si plini de energie pozitiva. Daca ai mai lucrat in industria ospitalitatii si esti familiarizat cu pogramul de gestiune "OneCheff". Abia asteptam sa te cunoastem!
-
Win Bet Lugoj angajează supraveghetoare jocuri cu sau fără experiență.Experienta constituie un avantaj! Descrierea jobului Supraveghetorul sala de jocuri are un rol cheie in compania noastra deoarece interactioneaza direct cu clientii nostri. Principalele atributii ale tale vor fi: Întâmpinarea clienților în sala de joc si servirea cu bauturi din produsele de protocol Plata câștigurilor obținute la aparatele de joc Comunicarea si ascultarea nevoilor clientilor, pentru un confort optim in sala de jocuri Alte atributii de rutina zilnica a salilor de jocuri. Iti oferim urmatoarele : Pachet salarial motivant Posibilitatea de a lucra intr-o companie serioasa Un program flexibil, lucrandu-se in ture de 12 ore, fie de zi, fie de noapte CV-urile se pot depune în fiecare zi la sala de jocuri de pe strada Huniade Nr.5 ( Vizavi de Profi - zona Unic) Info la tel:
-
Responsabilitate, punctualitate, echilibru stăpânire de sine, Lucru cu publicul; Aprovizionare marfa ; Deservire clienti Gestionare marfa Urmarire stocuri marfa; Să fii amabil ă și orientată către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Să fii punctual ă și rezistent ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate Descrierea jobului Vei asigura că vitrinele sunt aranjate și pline de marfă; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; Vei oferi suport clienților în magazin. Contract individual de munca Tichete de masa in valoare de 600 lei Sporuri salariale atractive, bonusuri in functie de performanta; Prime de sarbatori OFERIM SALARIU DE 3500 NET PE LUNA. SE LUCREAZA O SAPTAMANA PROGRAMUL PIETII: LUN-IVINERI 7-7, SAMBATA 7-16, DUMINICA ORA14. SAPTAMANA URMATOARE ESTE LIBERA, LUCRATI 2 SPATAMANI SI 2 LIBERE. Povestea Valcom 50 a inceput cu multi ani in urma, fiind fondata pe valori si principii solide. Toate produsele noastre sunt facute dupa retete proprii, vechi si apreciate, de mai bine de 30 de ani. Valcom 50 este companie românească cu activitate în domeniul produc iei de preparate din carne, cu capacitate de peste câteva zeci de tone pe an. De peste 30 de ani, Valcom 50 produce mezeluri de familie create i certificate la standarde de calitate: salamuri, cârna i, specialită i, semipreparate, precum i carne proaspătă de porc. Produsele Valcom 50 sunt comercializate în peste 20 magazine proprii i prin intermediul distribu iei proprii cat si distributie in tara.
-
DESCRIERE Cautam Receptioner a- pentru colaborare sezoniera. Am creat acest post pentru profesionistii artei ospitalitatii, al caror talent este sa creeze pentru oaspetii cu care lucreaza o experienta de gazduire peste asteptari. Hotelul nostru este locul perfect pentru tine, daca esti o gazda generoasa, calda si mereu bine-dispusa cand are musafiri. APLICA LA ACEST JOB DACA: Esti o persoana vesela si disponibila Intelegi ca oamenii sunt diferiti si trebuie tratati asa cum isi doresc Disciplina si atentia la detalii reprezinta valori in munca ta Ai experienta in activitate zilnica cu calculatorul Vrei sa oferi cea mai buna experienta all inclusive din Romania RESPONSABILITATILE TALE vor fi urmatoarele: Sa intampini oaspetii hotelului cu un zambet si disponibilitatea de a le fi de ajutor. Sa introduci rapid si corect datele oaspetilor hotelului in sistemul nostru. Sa cunosti programul de gestiune hoteliera pe care il folosim. Sa inveti si sa respecti protocoalele hotelului nostru atat pentru primirea si cazarea oaspetilor, cat si pentru asistarea lor pe toata durata sederii. Sa colaborezi zilnic cu toate departamentele hotelului, pentru a asigura oaspetilor cele mai bune servicii. Sa inveti informatiile despre serviciile si facilitatile pe care le oferim. Sa te asiguri in fiecare zi ca esti informat despre noutatile in serviciile si facilitatile oferite oaspetilor nostri. Sa rezolvi nevoile oaspetilor nostri sau sa le adresezi colegilor care i-ar putea ajuta si sa urmaresti solicitarea pana in momentul in care oaspetele este multumit de rezolvare. Sa comunici calm si eficient cu toti oaspetii, asigurandu-te ca ii asculti in primul rand. IATA DE CE MERITA SA LUCREZI IN ECHIPA NOASTRA: Vei sti clar ce ai de facut si cum esti rasplatit pentru asta, salariile in compania noastra sunt primite la timp si intotdeauna pe masura muncii depuse. Vei primi intotdeauna claritate si sustinere. De aceea la fiecare inceput de zi are loc o intalnire cu toata echipa din departament, unde discutam rezultatele precedente, problemele intampinate si ne asiguram ca fiecare are resursele necesare pentru a-si face excelent munca. Pentru ca atunci cand tu iti cresti standardele, intreaga noastra echipa creste, suntem atenti la dezvoltarea ta profesionala. Vei avea un plan de dezvoltare prin traininguri de specialitate, pentru a fi un expert in domeniul tau. Oferta salariala: 3600 lei net + decontare de transport Program de lucru, in ture: 12 24 12 48 Daca te-ai hotarat sa aplici pentru acest post, trimite mesaj pe what's up "INTERESAT A" iar noi revenim cu detalii.
-
Angajăm Consultant Vânzări în Domeniul Tâmplăriei PVC și Aluminiu! Ești pasionat de vânzări și dorești să te alături unei echipe dinamică în domeniul tâmplăriei PVC și aluminiu? Avem oportunitatea perfectă pentru tine! Locatie: Ramnicu Valcea Cerințe: Experiență în vânzări Oferim: Salariu motivant Bonuri de masă Program fix, pentru o planificare eficientă a timpului tău Dacă ești ambițios, orientat către rezultate și dornic să te dezvolți profesional într-un mediu dinamic, trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau contactează-ne la numărul de telefon .
-
Căutăm ospatar, a de preferabil cu experienta , gata sa intampine clientii cu seriozitate si zâmbetul pe buze, de asemenea să fie o persoana punctuala și implicata. Descrierea jobului Job-ul presupune urmatoarele: - dedicare la locul de muncă - respectarea cu strictețe a regulilor si a normelor de igiena -disponibilitate si spirit de echipă -servirea clienților Beneficii: Contract de munca perioada nedeterminata Mediu de lucru placut Echipa dinamica Posibilitatea de dezvoltare profesionala Pachet salarial atractiv plus bonusuri Tichete de masa
-
Detin permis categoria D Atestat si cartela tahograf valabile. Caut loc de muncă pentru curse regulate speciale, fără bilete. Locuiesc în Targoviste.
-
Oportunitate de colaborare pentru tânărul talentat în randări 3D! Suntem în căutarea unui partener de colaborare pasionat de lumea randărilor 3D pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Dacă ești un student entuziast și talentat în domeniul randărilor 3D, aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine! Cerințe: Experiență în utilizarea software-ului de randare 3D (ex: Blender, Maya, 3ds Max, etc.). Capacitatea de a crea randări realiste și de înaltă calitate. Creativitate și atenție la detalii. Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. Beneficii: Colaborare flexibilă și adaptabilă la programul tău de studii. Oportunitatea de a-ți dezvolta abilitățile într-un mediu profesional și stimulant. Posibilitatea de a lucra la proiecte variate și interesante. Dacă ești pasionat de randările 3D și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică și creativă, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu care să evidențieze proiectele tale relevante la adresa de email [adresă de email]. Alătură-te echipei noastre și ajută-ne să transformăm ideile în realitate cu ajutorul magiei randărilor 3D!
-
Cautam femeie de serviciu pentru salonul ABBATE din Dorobanti. Program : Luni, marti, joi , vineri, sambata de la 10.00-18.00 Liber : Miercuri si duminica Salariu: 2600 lei Relatii la telefonul afist pe site
-
BarberShop situat in sectorul 2- București, își mărește echipa: De curând, am mai adăugat un scaun în salonul nostru și dorim un nou coleg frizer: Candidatul ideal: 1) Să aibă experiență minim doi ani 2) Să lucreze cu briciul 3) Să știe să tundă tunsori clasice și moderne 4) Să ofere atenție la detalii 5) Să respecte programul de lucru 6) Să fie ordonat Mai multe detalii pm
-
Oportunitate de Colaborare pentru Designeri de Interior Talentati! Descriere: Suntem în căutarea designerilor de interior pasionați și creativi pentru a se alătura echipei noastre într-o colaborare pe proiecte. Dacă ai o viziune unică, experiență în design interior și abilitatea de a transforma spațiile în locuri vibrante și inspiraționale, te invităm să te alături echipei noastre. Cerințe: Experiență demonstrată în design interior, cu portofoliu diversificat de proiecte; Abilitatea de a comunica și colabora eficient cu clienții și echipa; Cunoștințe solide în utilizarea software-ului de design interior (ex: AutoCAD, SketchUp, 3ds Max, etc.); Creativitate, atenție la detalii și capacitatea de a livra proiecte în termene stricte. Responsabilități: Colaborarea strânsă cu clienții pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora; Crearea conceptelor de design interior adaptate la cerințele și bugetul fiecărui proiect; Dezvoltarea de planuri de design, schițe și vizualizări 3D pentru prezentarea conceptelor propuse; Selectarea și recomandarea materialelor, mobilierului și accesoriilor potrivite pentru fiecare proiect. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și creativ, alături de o echipă talentată și pasionată; Posibilitatea de a-ți expune creativitatea și abilitățile în proiecte diverse și interesante; Remunerare competitivă în funcție de experiență și performanțe; Flexibilitate în program și posibilitatea de a lucra de la distanță în anumite situații. Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră și să contribui la transformarea spațiilor în experiențe memorabile, te rugăm să ne trimiți CV-ul și portofoliul tău la adresa de email Alătură-te echipei noastre și împreună vom crea spații care îți vor inspira clienții și vor rămâne în memoria lor pentru mult timp!
-
Angajam coleg la montaj - Cluj, pt. inchideri de terase, jaluzele, rulouri si copertine. Responsabilitati : productia si instalarea la sediul clientilor a produselor de umbrire: jaluzele, rulouri de exterior sau copertine retractabile. Condusul autoturismelor firmei. Cerinte OBLIGATORII: detinere permis categoria B si experienta de condus auto. Ofeim: Salariu foarte atractiv si stabil + bonus ; Un mediu de lucru placut, bazat pe respect: - Pregatire profesionala; - Transport asigurat. Posibilitate de promovare spre functia de agent vanzari. Asteptam CV-ul la , mesaj SMS sau Whattup la .
-
Responsabilități: Colaboreaza strâns cu managerul si inginerii departamentului; Inregistreaza si emite din programul de contabilitate documente fiscale relevante: facturi, avize insotire marfa etc; Intocmeste si transmite documente pentru buna functionare a societatii Realizeaza rapoarte necesare managerului; Asigura o comunicare eficienta intre departamentul tehnic si celelalte departamente ale companiei. Cerințe: Cunoștințe avansate de operare pe calculator ( Excel, Word); Atenție la detalii și abilități bune de organizare și planificare Capacitatea de a lucra în echipă; Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală; Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; Salariu competitiv; Mediu de lucru prietenos și profesionist; Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm despre cum ne putem dezvolta, impreuna!
-
Sint pensionar de limita de vârstă, doresc un post într-o stație electrică, de orece am lucrat vreo 40 de ani electrician. Am cunoștințe sa evit pericolele, să intervin în caz de pericol. Am autorizație gradul 2 data de renel..
-
ALCHEMY este o companie specializata in domeniul Decorarii Interioare, Comunicarii Vizuale si Publicitate. Ofera de 17 ani pe piata romaneasca, servicii de design, productie, conversie, precum si distributie de echipamente si materiale din import. Despre tine: Iti place sa prelucrezi diverse materiale, sa lucrezi pe echipamente Esti o persoana onesta si integra Esti atent la detalii si indemanatic Ce vei face : Prelucrare materiale, decupare , taiere, imprimare, laminare, montaj, constructie signalistica, ambalare Operarea pe diferite echipamente (ex. laminator, cutter-plotter, imprimanta digitala) Realizarea, productia si sau finisarea materialelor Participarea la livrarea montarea produselor, materialelor sau echipamentelor Beneficii Salariu fix plus prime anuale Program de lucru flexibil Loc de munca stabil si prietenos Traininguri on-the-job pe echipamente, materiale si know-how Daca te regasesti in descrierea de mai sus, fie ca ai sau nu experienta, te incurajam sa aplici!
-
Candidatul ideal: Candidatul ideal este o persoana comunicativa, placuta, muncitoare, serioasa si proactiva. Descrierea jobului: Atributiile dumneavoastra vor consta in: - derularea activitatilor de vanzare de presa si produse din magazin si oferirea de servicii clientilor. - derularea activitatilor de gestionare a magazinului ( verificare preturi si termene de valabilitate, inventariere). - intocmirea documentelor fiscale,rapoarte de gestiune, efectuarea monetarului. - respectarea standardelor de curatenie. Pentru a aplica va rugam sa ne trimiteti cv-ul dumneavoastra. Aplicantii care corespund criteriilor de selectie vor fi contactati pe adresa e-mail din CV sau telefonic pentru programarea la un interviu. Descrierea companiei Firma noastra detine franciza Inmedio din Electroputere Parc Mall. Inmedio este o retea internationala de magazine de presa, prezenta in Romania dar si in tari precum Polonia, Ungaria, Bulgaria, Serbia sau China.
-
If you live in any town city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: Your profile: Ability to write and speak fluently, clearly and concisely in English and Italian Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days week Excellent problem-solving abilities Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner Strong time management skills and motivation to exceed expectations Enjoy working in a fast-paced environment Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Strong team spirit with passion and drive to help users and deliver the best in customer service. High level of mediation and composure As a Customer Support Agent: You will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! Are you looking for a great career and a place to shine? We offer: Working from home, from any location in Romania Stable job, in a multicultural fast-growing environment Above-average fixed salary, performance and tenure-based bonuses, depending on the position Monthly meal tickets Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our office building in Bucharest Private medical subscription coverage Extra health benefits: special discounts for dental care and optical services with our partners Reimbursement for your public transportation subscription, after the trial period (if you work from office) Gym subscription reimbursement, after the trial period Transportation vouchers for late shifts (if you work from office) Free subscription to the Bookster virtual library Dedicated psychologist available for free sessions (online or face to face) Special discounts and rates for a variety of services and products: from telecom and banking to tech and home appliances, library, wellness, travel and many more Paid training and international career opportunities Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills
-
CAUTAM SOFER CU EXPERIENTA CATEGORÍA C+E INTERNATIONAL Salariu incepand de la 3000 BONUS la 15000 km - extra 200 euro Contract de munca asigurat pe Romania. Se lucreaza 3 luni cu 3 saptamani liber (Dupa perioada de 3 luni drumul dus-intors este asigurat de noi) Mai multe detalii in privat.
-
Cautam asistente medicale cu experienta,, part time Permis conducere cat B ,constituie un avantaj pentru cei cu domiciliul in zona sector 4 ,sau Popesti Leordeni ,com Berceni. Relatii la tel;