Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2022-05-02 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm sortatori colete pentru depozitul Cargus din Alba Iulia, șoseaua de centură, nr. 150. Oferim salariu net 1650 lei lunar. Postul presupune activități de scanare și sortare colete pe destinații, recântărire colete, încărcare colete în containere metalice. Program de lucru luni-vineri, 15.30-20.00. Persoanele eligibile pentru post trebuie să fie studenți sau pensionari sau să mai dețină un loc de muncă. Cerințe: minim 10 clase, cazier judiciar curat. Angajările se fac pe bază de interviu cu programare telefonică în prealabil.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Locație: Cluj-Napoca (în vecinătatea Aeroportul Internațional Traian Vuia) Program: 4 zile lucrate cu 2 zile libere - 8h zi Salariu: - Salariu până la 5000 RON (salariu fix + card de masă + bonusuri de performanță); - Abonament gratuit la biblioteca online Bookster; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât din punct de vedere profesional, cât și personal. Cerințe: - Ești o persoană cu dorința de muncă, serioasă, care nu renunță la greu; - Îți plac mașinile; - Îți dorești un loc de muncă stabil; - Îți dorești să fii plătit și apreciat pe măsura eforturilor tale. Responsabilități: - se spală mașinile la exterior și la interior; - se pregătesc mașinile pentru a fi predate clienților (completezi lichidul de parbriz, verifici să funcționeze farurile, ștergătoarele, becurile); - te asiguri că mașina este impecabilă din punct de vedere al curățeniei (verifici banchetele, plafonul și covorașele); se completează în calculator mașinile spălate în ziua respectivă. *Se oferă bonusuri pentru mașinile spălate (cantitate și calitate). De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături de Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al afacerii noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă nouă astăzi! ** La acest anunt se vor lua in considerare doar candidatii care aplica cu un CV actualizat pe platforma Publi24.
-
Promovat
Angajam personal responsabil cu curatentia. Dorim sa ne completam echipa cu o colega, obisnuita cu munca in echipa, disciplinata si atenta la detalii. Nu ezita sa aplici Cv-ul tau sau ne contactezi la numarul:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pensiunea noastră cu atmosferă prietenoasă caută ospătari talentați și pasionați să se alăture echipei noastre dinamice. Responsabilități: Oferirea unui serviciu prompt și prietenos clienților. Preluarea comenzilor și servirea mâncărurilor și băuturilor într-un mod profesionist. Menținerea curățeniei și a ordinii în zona de lucru. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității (apreciată, dar nu obligatorie). Abilități excelente de comunicare prietenos și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat. Beneficii: Salariu competitiv și bacșișuri generoase. Mediu de lucru plăcut și colegi prietenoși. Oportunități de avansare în carieră. Dacă ești entuziasmat de a oferii experiențe gastronomice remarcabile și ai abilități excelente de comunicare, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de e-mail :
-
Punem la dispoziție pentru angajatori muncitori necalificați și calificați pentru constructii
-
Angajam: muncitor necalificat Program: 6 zile saptamana. Adresa: Comuna 1 Decembrie (Ilfov),
-
Service auto multimarca - angajeaza mecanic auto Locatie: Sos. Alexandriei 335 - Bragadiru, Ilfov Conditii de munca: -Contract perioada nedeterminata cu 30 zile perioada de proba remunerata cu 4000 Ron -Dupa perioada de proba, salariul este negociabil in functie de experienta -Mediu de lucru placut, program 9-18 (cu pauza de masa 1h) -Pentru salariatii din provincie asiguram cazare.
-
Confectioner textil ,eperienta la masinile de cusut CU 3-4-5 fire. Se asigura salarizare avantajoasa ,bonuri de masa. se deconteaza transport . Locatie cluj -napoca ,acces facil cu misloacele de trasport in comun.
-
Menaj casa si partial bona Ploiesti, Zona Malu Rosu str. Deltei Program de lucru, 2 variante: Varianta 1: Full time, bona+menaj. Program de luni pana vineri, plus 2 sambete luna, 9: lei luna banii in mana, sau 4400 lei cu carte de munca. Varianta 2: Doar menaj. 8 ore zi 1 zi saptamana (sau mai multe, periodic, pentru curatenie mai detaliata) 160-180 lei zi. Cautam o doamna pentru curatenia casei si care sa ne ajute si cu copilul, in o parte din orele petrecute la munca. Suntem familie cu copil de 2 ani. Lucram mult de acasa si vom prelua copilul vatvde des vom putea. Ne dorim o persoana care sa aibe rabdare cu fiica noastra, sa participe activ la educatia acesteia. Ne dorim de asemenea o persoana care sa organizeze ce e necesar prin casa. Uneori s-ar putea sa fie nevoie de mai mult timp pentru curatenie. In acele zile nu va sta cu copilul sau va sta foarte putin. Responsabilitati: Activitati educativ recreationale cu fiica noastra. Ea e in topul prioritatilor. curatenia se face cand este timp. Toate responsabilitatile care tin de curatenia gospodariei Ingrijire flori si plante 1data saptamana. Organizarea si reorganizarea dulapurilor -la nevoie, rar. Spalat, calcat, schimbat lenjeria 2ori luna. Ajutor la evenimentele organizate in familie(rar 1-2 ori an). Cerinte Obligatorii: Varsta cuprinsa intre 20 si 55 ani. Nu mai mult de 55 ani. Ne dorim colaborare pe termen lung. Fara probleme de sanatate grave Nefumatoare. Sa fie mamă. Ideal cu permis. Verificare si solicitari la angajare Act identitate in original Solicitam cazierul judiciar. SMS TELEFON whatsapp . Ps: Este disponibil si postul de bona, full time, 8 ore zi, 9-17:00. Pentru acel post am creat alt anunt, separat. Pentru detalii ma puteti contacta la nr de mai sus.
-
SC Dun Vasprest SRL angajeaza femei pentru curatenie aLa Facultatea de Muzica și Teatru Timișoara, care implica curatenie birouri, gr. sanitare, sali sedinte, holuri. Program de lucru L-V, 6:00-14:00, salarizare 2400 lei net luna, functie experienta si implicarea operatorului de curatenie și de program . Se acorda bonusuri stabilitate si disponibilitate. Relatii suplimentare
-
Angajam urgent 2 persoane pentru efectuarea curățeniei la un Camin studențesc din complex. Concediu de odihna plătit, salariu 2400 plus bonusuri
-
DESCRIERE Angajăm Lucrator comercial pentru benzinărie Rompetrol Virtutii - Șoseaua Virtutii nr. 42-48, Sector 6. București. Oferim salariu atractiv, bonuri de masa. Pentru mai multe detalii vă așteptăm la adresa Soseaua Virtutii, nr 42-48, Sector 6, Bucuresti sau la numărul de telefon .
-
Angajam femeie la curatenie , camerista , durata nedeterminata asiguram salarizare atractiva , masa , transport
-
Suntem un atelier de mobilă și tapițerie cu o pasiune puternică pentru design și o tradiție de calitate în servicii. Cu o echipă dedicată și o creștere constantă a afacerii noastre, căutăm o secretara pentru a se alătura echipei noastre din Bistrița.
-
Promovat
Dacă ești o persoană determinată, corectă și dorești să te alături unei echipe de profesioniști intr-o benzinarie MOL, să lucrezi într-un mediu plăcut și să înveți multe lucruri noi și utile , trimite un CV la acest anunt. Experiența nu este necesară, doar determinare si dorința de a asimila cunoștiințe noi. Locatie zona Podul Grant. BENEFICII: - salariu Net + tichete de masa in suma totala neta 3400 lei. In functie de performanta, se pot primi bonusuri. Se mai ofera card de fidelitate angajat care ofera discount la pretul carburantului , precum si alte discounturi la produsele din magazin. Program foarte flixibil in ture. Mediu de lucru civilizat, placut.
-
Birou de arhitectura ofera un post de arhitect absolvent debutant (1-2 ani experienta) sau arhitect cu cunostinte medii: Abilitati aptitudini: - Capacitatea de a lucra cu termene de predare; - Gandire analitica si organizata; - Creativitate; - Implicare si dorinta de evolutie profesionala; Programe: - Cunostinte si abilitati de lucru in ARCHICAD, LUMION, software dedicat proiectarii etc. - Utilizarea altor programe de proiectare 2D si 3D constituie un avantaj; Atributii: -Indeplinirea sarcinilor de serviciu corect si complet ( faze de proiectare: PUZ, PUD, DTAC, PTh, DDE ); -Elaborarea de proiecte complete de arhitectura si urbanism; -Elaborarea de avize; Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și stimulant; - Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră : posibilitatea de inscriere in stagiu OAR si RUR; - Colaborarea cu o echipă tanara de profesioniști talentați și pasionați; - Salariu motivant, bonusuri si alte beneficii in functie de implicare si cunostinte;
-
Caut angajament ca Manager Hotel,Pensiune sau Restaurant,sunt o persoana cu experienta,calificari in domeniu,responsabil,profesionist,disponibilitate. Bune cunostinte contabilitate primara, Foarte bune cunostinte de softuri Horeca:Pynbooking,Expressoft,Opera,Solon,etc. SUNT DISPUS RELOCARE-Valea Prahovei Litoral. Ofer si cer seriozitate.
-
Angajez personal fast food zona delfinariu faleza nord program full time salariu atractiv
-
Personal pentru Fast Food 42 situat in Faleza Nord aproape de plaja reyna. 100% veți fi mulțumiți sa lucrați în echipa noastră și așteptam cu drag sa avem colegi noi. Salariul, programul și organizare atractivă și de buna înțelegere. Va mulțumesc pentru atenția mesajului.
-
Societate comerciala angajează manipulant cu permis categoria b.salariu 2700 net,program flexibil.pentru mai multe detalii va rugam sa sunați la .
-
Principale responsabilitati: - primire distribuire marfa in reteaua existenta de furnizori clienti; - respecta cu strictete procedurile de lucru ale companiei; - direct responsabil de distribuirea livrarea comenzilor catre clienti; Cerinte: - permis conducere cat. B; Cei interesati pot depune C.V. la adresa de mail , sau pot suna la numarul de contact afisat mai jos. Numar de contact:
-
*Agentia noastra nu percepe comision candidatilor. Program de lucru: 8 ore zi, de Luni pana Vineri Locatie job: Baneasa, sector 1 Salariul oferit: 4500 5000 lei luna Descrierea jobului: gatit (retete traditionale), curatenie de intretinere in apartament. Candidatul ideal pentru aceasta oferta este o persoana organizata, blanda, discreta, disponibila pentru colaborare pe termen lung. Te intereseaza si doresti detalii suplimentare despre acest post sau alte job-uri disponibile? Telefon: Ne gasesti de Luni pana Vineri, in intervalul 10:00 18:00. Aplica direct: Aici doar completezi numele si numarul de telefon, urmand sa te contactam in scurt timp. Facebook: Da like & follow paginii si vei primi notificari de la noi pentru fiecare nou job disponibil. Nu este job-ul potrivit pentru tine, dar prietenii tai ar putea fi interesati? Apasa butonul share si impreuna putem ajuta pe cineva sa-si gaseasca locul de munca dorit! Recrutam personal pentru familii particulare: bone, menajere, asistenta ingrijire batrani. Program de lucru intern, full-time, supraveghere noapte sau part-time. Recrutam pentru companii din Bucuresti personal administrativ si personal medical. Astept cu drag sa ne cunoastem, Roxana Safta (Iatan)
-
Descrierea jobului: - 1 post fizio/kinetoterapeut cu normă întreagă Candidatul ideal trebuie sa aiba: - studii superioare absolvite cu licență în domeniul balneofiziokinetoterapiei și recuperării medicale, - vechimea în specialitate constituie un avantaj, - aviz de liberă practică/ certificatul de membru avizat (sau posibilitatea de a-l obține), - poliță de asigurare pentru răspundere civilă profesională, - disponibilitate pentru aprofundarea si diversificarea tehnicilor si metodelor de lucru, - persona activă și dornică de a învăța lucruri noi, - atitudine pozitivă. Principalele responsabilități ale postului: - să poată oferi servicii de asistență terapeutică din domeniul recuperării, al reabilitării fizice și funcționale, - elaborarea planului terapeutic pe etape pentru tratamentele individuale și în grupe omogene a bolnavilor, pe baza indicațiilor medicului ; - informarea pacienților cu privire la procedurile recomandate - pregătirea pacienților pentru efectuarea procedurilor - să stabilească priorită ile privind procedurile de recuperare medicală i să întocmească programul de lucru - aplicarea tehnicilor medicale specifice fiecărui caz în parte i completarea permanentă a fișei de recuperare a pacientului, precum și evoluția acestuia; - individualizarea protocoalelor de recuperare pentru diverse patologii ortopedice, traumatice sau neurologice. -cunoasterea protocoalelor de fizioterapie si aplicarea acestora in functie de diagnosticare. - raspunde de disciplina, ținuta si comportamentul personalului din subordine și al bolnavilor pe care îi are în îngrijire; - raspunde de buna utilizare a aparaturii medicale, instrumentarului si intregului inventar al sectiei, si face propuneri de dotare conform necesităților; - gestionarea programului cu pacientii și gestionarea necesarului în cabinet. - cunoașterea și aplicarea elementelor de operare PC. Se asigură formare profesională prin achiziționarea de noi cunoștințe, competențe și abilități.