Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2022-05-04 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responsabilitati: Realizeaza schelete pentru canapele si fotolii,prelucrare elemente de lemn masiv , calificarea ca si tamplar universal este necesara . Beneficii: Salariul atractiv si bonus in functie de perfomanta; Tichete de masa de 30 lei zi; Transport decontat daca e cazul Analize medicale la angajare gratuite; Contractul se incheie pe perioada nedeterminata (8 ore norma intreaga, se face proba). Se lucreaza intr-un singur schimb:
-
Promovat
Responsabilitățile: -Creșterea vânzărilor și dezvoltarea de parteneriate -Identificarea de noi clienți B2B, -Creșterea și dezvoltarea echipei -Asigurarea utilizarii corespunzatoare a instrumentelor specifice activitatii de vanzare (ex. CRM) -Managementul eficient al stocurilor -Asigurarea mixului de marketing potrivit impreuna cu specialistul de marketing -Participare activa in cadrul campaniilor de marketing in derulare -Oferirea constanta de feedback privind dinamica vanzarilor din departament, in scopul ajustarii campaniilor de marketing in derulare Cerinte: -Experienta intr-o pozitie similara minim 3 ani -Competențe de lucru în CRM,Word, Excel, PowerPoint, Outlook,Entersoft,..etc -Capacitate disponibilitate de a lucra în echipă -Competențe de management leadership,responsabilitate și integritate. -Disponibilitate de deplasare în teritoriu pentru clienții și partenerii importanți (deplasări rezonabile) -Engleză obligatoriu Se ofera: Un pachet salarial competitive: salar fix+ Bonusuri de performanță vânzări (parte variabilă), corelat atat cu experienta anterioara cat si cu rezultatele ce se doresc a fi obtinute Telefon mobil, abonament de voce și date Mașină pentru deplasări în interes de serviciu personal Alte facilitati Oportunitatea de a activa intr-o industrie competitiva, dinamica, intr-o continua schimbare Instruire si acces la instrumente de lucru moderne
-
Promovat
Prepararea cafelei este cel mai bun moment pentru a-ti incepe o noua zi? Atunci aplica pentru pozitia de Barista la McCafé si imparte mii de zambete oamenilor din jurul tau in timp ce le oferi energia de dimineata. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Minim studii medii finalizate; Orientat catre satisfacerea clientilor; Ai o atitudine proactiva si esti orientat spre rezultate; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie. Ce vei face? Prepari bauturile preferate pe baza de cafea, la cele mai inalte standarde de calitate; Asiguri satisfacerea clientilor prin oferirea unei experiente deosebite in cadrul McCafé; Acumuleazi permanent noi cunostinte si iti dezvolti abilitati de lucru prin programele interne de training; Asiguri prezentarea estetica a produselor (in vitrina display). Beneficii: Pachet salarial atractiv salariu fix, tichete de masa de 40 RON zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare;
-
Promovat
În cadrul magazinului din Bacău, Str. Milcov nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Firma de constructii,angajeaza : Electrician,cu experienta ,obligatoriu cu diploma de calificare ,in domeniul instalatiilor electrice : - Instalarea ,intretinerea si repararea sistemelor electrice - Permis de conducere categoria B - Salariul motivant!
-
Descrierea postului Candidatul Ideal - Studii superioare tehnice profil gaze naturale - Experienta minim 1 an in executie - Experienta in coordonarea executiei retelelor de distributie gaze naturale/instalatii de utilizare -Sa detina autorizatie de instalator autorizat ANRE (EGD, EGIU) - Abilitati de organizare, flexibilitate, adaptabilitate la situatii diverse - Mobilitate la nivel national - Permis de conducere categoria
-
Firma de constructii angajeaza instalator. Candidatul ideal trebuie sa : - aiba cunostinte in domeniul instalatiilor sanitare ( diploma calificare reprezinta un avantaj) - sa detina permis de conducere cat.B Salariu motivant
-
Firma de constructii,angajeaza responsabil aprovizionare: Absolvent cu studii medii sau superioare Cunostinte bune de operare MS office(Word,excel) Abilitati foarte bune de comunicare si negociere Permis de conducere cat B Analizeaza si prospecteaza piata ,in vederea imbunatatirii bazei de date a furnizorilor Dezvolta si intretine lista de furnizori interni si externi Analizeaza ,selecteaza si negociaza ofertele de pret primite de la furnizori,pentru materiale ,echipamente si prestarii servicii Salariu motivant!
-
Esti in cautarea unui nou loc de munca ? Angajam STIVUITORIST pentru o companie de Logistica, din Timisoara. Responsabilitati: - incarcare/descarcare, stivuire si destivuire marfa. Cerinte: - autorizatie ISCIR; - experienta pe stivuitor cu lame frontale si laterale; - disponibilitate de a lucra in doua schimburi; - permis categoria B - obligatoriu. Ce iti oferim noi: - program de lucru intr-un singur schimb/maxim doua schimburi; - salariu motivant; - bonuri de masa ( 20 ron/ zi lucrata); - decontare transport. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze Luni Vineri, in intervalul orar 10:00 18:00 la numarul de telefon .
-
Angajam tâmplari, montatori, operatori utilaje producție mobilier, cu sau fara experienta. Vei lucra intr-o echipa tanara si colegi pasionati, cu care suntem impreuna de peste 10 ani. Conditii de munca excelente, totul este nou! Program de munca zi, luni-vineri;Oferim salariu atractiv + bonusuri,toate liberele legale, concediu de odihna, alte prevederi legale. Va rugam sa ne contactati de luni pana vineri la telefon sau la adresa de mail. Adresa unde se afla atelierul este:Strada Bârlea nr14,lângă mall liberty center.
-
SC SHILO AUDIT FINANCE SRL - companie ce activeaza in domeniul serviciilor de contabilitate, recruteaza economist contabil cu studii superioare economice (preferabil specializarea contabilitate sau cibernetica), in vederea prestarii de servicii financiar-contabile, incepand cu inregistrarea documentelor financiar-contabile, pana la nivel de balanta si bilant (inclusiv) pentru clientii din portofoliu. Cunostinte de utilizare PC: MS Office, experienta minim un an in domeniul contabilitatii primare. Responsabilitati: - Evidenta contabila completa la societati din diverse domenii de activitate prin inregistrarea documentelor privind: achizitii, vanzari, casa, banca, stocuri, mijloace fixe si amortizari, salarii, impozite si taxe, deconturi, inchiderea conturilor; - Urmarirea soldurilor contabile: clienti, furnizori, banca, salarii;- Intocmirea si depunerea declaratiii fiscale precum si mentinerea relatiei cu institutiile abilitate ale statului; - Intocmirea ordinelor de plata; - Arhivarea documentelor financiar-contabile; - Mentinerea unei bune relatii cu clientii; Cerinte obligatorii: - Studii superioare de specialitate (preferabil contabilitate sau cibernetica); - Cunostinte de contabilitate (minim nivel de baza); - Viteza de lucru mare, acuratete, promptitudine; - Seriozitate, dinamism, implicare; - Spirit de echipa; - Persoana capabila sa invete rapid si dornica sa se dezvolte profesional in cadrul companiei noastre, indiferent de nivelul actual de experienta in acest domeniu; Oferta noastra: - Salariul este motivant, fiind negociat in functie de experienta si gradul de pregatire al candidatului; - Mediu de lucru foarte placut si bine organizat
-
Căutăm electricieni în construcții (m w d) în Germania Muncitori calificați și necalificați Sepona GmbH este un prestator de serviciu de forță de muncă cu sediul principal în Leipzig, Germania. De 12 ani transmitem clienților noștrii cu succes muncitori calificați pe tot teritoriul Germaniei. Zona de lucru depinde de dorințele dumneavoastră. Cerințe: limba germană la nivel A2+ B1 abilitatea de a citi schema electrică de conexiuni în limba germană formare profesională finalizată ca electrician sau minim. 5 ani experiență pe șantierele germane (clădiri vechi și noi) montarea cablului sub tencuială instalarea iluminării instalarea prizelor și întrerupătoarelor cablarea tablourilor electrice fiabilitate punctualitate mașină permis de conducere cat. B Vă oferim: salariu de la 15,50 brutto pe oră + 8,50 netto pe oră (diurnă) contract de muncă pe perioadă nedeterminată concediu de odihnă până la 30 de zile, în funcție de vechime primă de vacanță și primă de Crăciun după 6 luni înregistrare (impozite, asigurări etc.) vă oferim îmbrăcăminte de lucru căutăm cazare pentru dvs. asistență pe durata angajării în limba română sau maghiară Dacă sunteți interesați, trimiteți-ne CV-ul dvs. sau sunați-ne: E-Mail: Telefon: +49 361 657 592 92
-
Angajam persoane calificate si necalificate pentru lucru in Belgia. Obligatoriu limba engleza sau franceza . Oferim contract de munca, cazare gratuita, transport local si salariu avantajos. Mai multe detalii la telefon : .
-
Angajam operator facturare . Salariu in functie de experienta cu posibilitatea de crestere ! Se ofera si tichete de masa 880 lunar. Program 8.30-17.00 samba, duminica si sarbatori legale sunt libere. Transportul este suportat de companie. Tel : si Str. Al. Moruzzii nr.27A
-
Grădiniță particulară angajează îngrijitoare copii. Zona Cluj, Complexul Studențesc. Dacă ești serioasă, empatică și iubești copiii te așteptăm în echipa noastră. Informații suplimentare la numărul de telefon:
-
Firma de Reciclare in Sancraiu de Murres angajam personal, manipulant marfa ! detalii la tel
-
-
Societatea comerciala TRICO POINT S.R.L. din Gaesti cu o vechime de peste 20 de ani in fabricarea articolelor de imbracaminte este in căutarea unui coleg a in rolul de Economist, cu simt de răspundere care să se alăture echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și pasionată de domeniul contabilității, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Rolul tau: - Vei pregati documentele de transport, atat interne cat si externe. - Vei pregati facturile si trimiterea acestora. - Vei inregistra scriptic materiile prime și verifica inventarul cu dovezi faptice. - Vei procesa documente: receptii, bonuri de consum, fise de magazie. - Vei intocmi si depune declaratia INTRASTAT. - Vei arhiva documente de intrare si iesire a materiilor prime si produselor finite. - Te vei ocupa de evidenta facturilor chitantelor bonurilor fiscale ordinelor de plata. - Te vei ocupa de operarea tranzactiilor bancare si evidenta acestora. - Te vei ocupa de operarea in Registrul de casa si vei sistematiza documentele de plata. - Vei depune documentele pentru contabilitatea finală și vei verifica fizic toate documentele. - Vei pregati documentele contabile pentru eventuale controale. - Vei colabora din punct de vedere IT la intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale. Credem ca te-ar ajuta in indeplinirea responsabilitatilor faptul de a avea: - Studii superioare in domeniul economic absolvite - Experiență de minimum 3 ani pe o pozitie similara - Cunoasterea legislatiei in domeniu financiar - contabil - Cunoasterea practicilor si a procedurilor in domeniu - Cunoștințe de utilizare a aplicațiilor Microsoft Office. - Atent a la detalii, orientat către rezultate, cu capacitate de analiză și comunicare eficientă. Oferim: - Plata salariului la timp ( care va fi discutat la interviu ), tichete de masa si decontare transport Cei interesati sunt rugati a trimite C.V-ul pe adresa de e-mail: in vederea programarii interviului. Numai candidatii eligibili vor fi invitati la interviu, care va avea loc in perioada: 08.04.2 Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.Prin aplicarea CV-ului tau la acest job esti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Societate comerciala angajeaza urgent : EXCAVATORIST SI INGINER CONSTRUCTOR Relatii la adresa Sos. Baldovinesti,nr.40D, Braila ,telefon -
-
Caut femeie serioasă, interna, fără obligații,nefumătoare pentru a îngriji și socializa cu o bătrână de 77 de ani care locuiește în orașul Iași, la bloc. Are nevoie de companie, ingrijire ( administrare tratament oral ), supraveghere, menaj și preparare hrana. Este deplasabilă, liniștită, cooperantă și are nevoie de suport emoțional.
-
Vopsitor Tinichigiu în Service Auto Locație: Cluj-Napoca, România Suntem în căutarea unui vopsitor tinichigiu talentat și pasionat de industria auto, care să se alăture echipei noastre dintr-un service auto renumit în Cluj-Napoca. Dacă ești o persoană pricepută, responsabilă și dornică să-ți demonstrezi abilitățile într-un mediu de lucru dinamic, te invităm să aplici! Responsabilități principale: Efectuarea operațiunilor de vopsire și retușare a vehiculelor, în conformitate cu standardele și specificațiile producătorului; Realizarea procesului de pregătire a suprafețelor, inclusiv tinichigerie, șlefuire și grunduire; Aplicarea tehnicilor de vopsire și folosirea echipamentelor specifice pentru a obține rezultate de înaltă calitate; Respectarea procedurilor de siguranță și a regulilor de protecție a muncii. Cerințe: Experiență anterioară în vopsirea și tinichigeria auto; Cunoștințe solide în utilizarea instrumentelor și echipamentelor specifice pentru vopsitorie; Capacitatea de a lucra într-o manieră precisă și atentă la detalii; Abilități excelente de comunicare și spirit de echipă; Certificări sau diplome relevante reprezintă un avantaj. Beneficii oferite: Salariu competitiv și posibilități de avansare în cadrul companiei; Mediu de lucru profesional și echipă experimentată; Posibilitatea de a lucra cu echipamente și tehnologii de ultimă generație; Dacă ești interesat să faci parte dintr-o echipă dinamică și să aduci un plus de valoare într-un service auto cu renume, trimite-ne CV-ul tău. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Companie: Like Transport GmbH Salariu : -BRUT: 2765 euro +8 euro diurna zi -NET: 2050 euro - 2350 euro - 25 de zile de concediu pe an. Descriere: - Dispozitiv mobil( GPS,scanner ). -Coletele sunt sortate înainte de încărcarea vehiculului. - Calcul eficient al traseului de catre parteneri. - Cazare (contra cost) apartamente,pensiuni.( cazarea se plateste la salarizare ). -Se poate oferi transport la plecarea din Romania. -Se semneaza contract direct cu angajatorul german ( semnarea contractului se face in doua exemplare , unul ramane la firma unul la dvs. ) -Se semneaza contract dupa zilele de training( cu posibilitatea de a vedea modul de lucru , dupa care puteti semna cu data de incepere, prima zi de training ) -Se fac 4 zile de training ( 2 zile ore online , 2 zile pe traseu, in dreapta, pentru a invata modul de lucru ) -Nu este nevoie de experienta. -Asigurare de sanatate (AOK), card de sanatate. -Plata sigura si punctuala ( o data pe luna ). -Plata corecta ( se ofera fluturas de salariu la fiecare salarizare). -Acte necesare: permis de conducere Cat. B , carte de identitate. -Salariul difera in functie de clasa de impozitare. -Se ofera bonusuri de performanta ( salariul poate creste ). -Oportunitati bune de avansare : de la sofer la dispecerat ,conducerea biroului,manager de statie,etc. -Vorbirea limbii germane nu este necesara. -Transportul la locul de munca este asigurat. Sarcini: - Incarcare vehicul si livrare colete catre clienti. -Respectarea tuturor reglementarilor de siguranta la incarcare , livrare dar si pe drum. -Echipa diversa si multilingvistica ( romana , engleza , germana , araba , croata , albaneza , turca , poloneza) Daca doriti sa faceti parte din echipa noastra, lasati un mesaj si va vom contacta noi cat de repede posibil! https: www.liketransport.de Va asteptam cu mare drag in echipa Like Transport GmbH!
-
SC AUTOMOBILE BAVARIA SRL punct de lucru Ghiroda, dealer autorizat BMW, angajeaza in conditii avantajoase electrician auto sau ucenic electrican auto. Se cere: - studii medii sau superioare tehnice - cunostinte operare PC - flexibilitate, seriozitate, - permis de conducere categoria B Se ofera: - pachet salarial atractiv - bonuri de masa, asigurare medicala - scolarizari interne si externe