Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Disponibil din: 2022-05-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
DescriereCăutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători DescriereCompania NEKY GRUP SRL, fabrica producatoare de Paturi tapitate si saltele angajeaza SOFER MONTATOR CERINȚELE CANDIDATULUI: -Obligatoriu permis categoria B. -Bune abilitati de comunicare. -Persoana serioasa si punctuala. -Abilitati de lucru in echipa. - Cunostintele de productie montare mobilier, masuratori sau tapiterie constituie de asemenea un avantaj dar nu obligatoriu POSTUL PRESUPUNE: -Deplasari la clienti (Pe raza judetului CONSTANTA). -Manipularea și montarea mobilierului. -Asamblarea demontarea corecta a produselor de mobilier. -Se distribuie doar paturi și saltele -Disponibilitate la program prelungit și efort fizic -Cazier judiciar fără antecedente penale -Incaseaza contravaloarea marfii conform facturii BENEFICII: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Lucru in echipaj de doua persoane. -Prime de sarbatori. -Zile libere in sarbatori legale, concediu. Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Promovat
Angajam lucrator comercial statie peco / operator GPL ! Căutăm colegi pentru benzinaria Rompetrol Expres , Sat Coseri , Comuna Cateasca , Jud. Arges Cerințe și competențe specifice: Servirea clientilor statiei de carburant, incasarea contravalorii produselor solicitate de clienti, atributii privind magazinul care deserveste benzinaria (completare si aranjare marfa la raft, verificare termene de valabilitate, etichetare marfa) si curatenia locului de munca. Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința de a lucra într-un mediu dinamic, civilizat si placut Persoana serioasa si implicata care doreste un loc de munca stabil. Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture 12/24 ; 12/48 Oferim un pachet salarial atractiv , decontarea transportului
-
Promovat
Angajăm pentru o companie de Automotive (domeniul electronic) din Timișoara, zona Buziașului, Operatori Producție (cu sau fără experiență ) și Magazineri. Se lucrează într-un mediu de lucru foarte curat făra toxicitate . Ofertă: Salariu încadrare pentru Operator Producție cuprins între 4050 și 4350 lei brut; Salariu încadrare pentru Magaziner 4600 lei brut. - Tichete de masă în valoare de 35lei zi lucrată; - 25% spor pentru turele de noapte; - 25% spor pentru turele de weekend; - Bonus lunar pentru performanță care poate să ajungă la 37% din salariul de încadrare (până la 1609 lei); - Ore suplimentare plătite dublu; - Al 13-lea salariu; - Asigurare medicală privată plătită de către companie; - Majorare salarială după primele 3 luni de la angajare; - Preluare de către companie după 6 luni de la angajare. Transportul este asigurat din Timișoara și din: Lugoj, Jabăr, Ohaba-Forgaci, Ficătar, Drăgoiești, Racovița, Buzias, Belinț, Chizătău, Topolovățu, Șuștra, Recaș, Izvin, Remetea, Bucovăț, Ersig, Vermeș, Izgar, Bacova, Chevereș, Albina,Urseni, Tormac, Nițchidorf, Duboz, Cadar, Berini și Sacoșu Turcesc. Pentru mai multe detalii și programare la interviu, ne puteți contacta la 0729 800 721!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salon Novia Str Teodosie Rudeanu nr 3 Banu Manta-Titulescu între Victoriei și Basarab angajaza manichiurista
-
Echipa muncitoare, cautam colegi muncitori si seriosi! FIRMA PARTENERA Tazz By Emag Suntem o echipa de oameni seriosi, cu chef de viata, cu multa experienta in domeniul FoodDelivery. Suntem perfectionisti, avem nevoie de oameni pe care sa ne putem baza. Iti oferim suport 24 7 NON-STOP, asa ca nu ezita sa ne contactezi. Castiguri de 30+ RON ora. In jur de 250+ RON 8 ore + Bacsis. Suna bine? COMISION VARIABIL ÎN FUNCȚIE DE CÂȘTIGURI: - 1200-1799 RON săptămână - 10% - 1800-2199 RON săptămână - 9% - 2200-2499 RON săptămână - 8% - 2500 RON săptămână - 7% Bonusuri Saptamanale intre 200-1450 RON in funcție de numărul de comenzi livrate Bonusuri vreme rea. Tazz By Emag - BUCURESTI, CONSTANTA, TIMISOARA, PITEȘTI SI CLUJ-NAPOCA) Program flexibil ( poti sa lucrezi cat vrei, alegand orele de lucru din aplicatie ). Plata se efectueaza saptamanal, in cont bancar ( revolut sau orice alta instituție bancară ) Fara CV Fara experienta Inscrierea se face INSTANT, nu trebuie sa astepti saptamani intregi pentru a te angaja. Conditii : Minim 16 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu inchiriat ( bicicleta, trotineta, scuter, masina ) Suntem dornici sa ne marim echipa! La nevoie, avem parteneriat cu o firma de închiriat scutere ( cu preturi preferențiale ), ce poate emite și factura lunara. In cazul unui cont existent dar blocat sau închis, se poate debloca redeschide. Programator deschis pentru toată ziua. Contacteaza-ne doar pe WhatsApp, la numărul 077126258. Răspund doar la mesaje scrise. Mulțumesc.
-
Hai în echipa ZIBA! Visul oricărui bucătar este să aibă propriul său restaurant. Mă bucur că am ajuns în acest moment al carierei mele și ne enumerăm printre cele mai apreciate restaurante din Prahova, dar sunt conștient că succesul unui restaurant nu depinde numai de cât de gustoase sunt preparatele. Reușita unei astfel de afaceri se bazează în mod esențial pe calitatea și talentul oamenilor care o construiesc, pe seriozitatea și dedicarea lor. Știu bine asta și de aceea caut oameni de ispravă care știu meserie sau care vor să învețe, oameni harnici, iscusiți, talentați și de încredere, cu chef de muncă, cu drag de noi și de care să ne fie drag. La Ziba alcătuim o echipă de 12 astfel de oameni cu care formăm familia Ziba de cel puțin 2 ani, dar dorim să ne mărim echipa și căutam alți colegi ca noi. Vreau să facem treabă bună împreună în continuare, să muncim într-un mediu prietenos, bazându-ne unii pe alții oricând avem nevoie și să ne bucurăm împreună de ceea ce vom realiza la #Ziba. #Ziba se află pe Str. Aleea Lacurilor în Păulești, Prahova, iar programul de lucru este de 40 ore săptămână. PROGRAM DE LUCRU: Programul de lucru este de 40 - maxim 48 de ore săptămână! Orele suplimentare, sunt plătite. Ultima comandă la bucatarie este ora 21:30, la bar 22:30. Restaurantul se închide la ora 23:00. Program de funcționare al restaurantului: Luni, marți: închis Miercuri, joi, vineri: 16:00 - 23:00 Sâmbătă, duminică: 12:00 - 23:00 BENEFICII Bonusuri de performanța și de fidelitate Mese delicioase Mediu de lucru într-o echipa tânără și dinamică Asigurare medicală privată Alte beneficii ce le vom discuta la interviu Pe lângă salariu, tips și bonusuri de performanța. Salariul pentru fiecare post de mai jos se negociază în funcție de experiență! O experiență minimă este obligatorie pentru fiecare post! Pozițiile disponibile sunt: Ospătar ! Salariul net 2500 - 3000 lei (venit lunar 6000-9000 lei) Pentru postul de ospătar putem discuta și doar part time în zilele de weekend! Full time se lucrează 2 zile de 8 ore în cursul săptămâni și 2 zile de 12 ore în WE, iar part time 2 zile de 12 ore sâmbăta și duminică! Ajutor Pizzer - Salariu net 3000 - 4000 lei (venit lunar 4500 6000 lei) în funcție de cunoștințe și îndemânare). De menționat că nu suntem pizzerie și din acest motiv, poate un ajutor pizzer care știe să întindă aluatul cu mâna, să facă față cu brio la secția de pizza! Barman Ajutor bar 2 posturi vacante - Salariu net 2800 - 4000 lei (venit lunar 4500 6000 lei) Aștept CV-ul tău și eventualele întrebări la adresa: rant . Dacă vrei să te avem în baza noastră de date pentru alte posturi precum bucătar, barman, personal curațenie vase, trimite-ne CV-ul tău. De abia aștept să ne cunoaștem! Chef Mehrzad
-
Ne marim echipa! Cautam agent de vânzări care va fi responsabil de vanzarea de sisteme de acoperisuri în localitatea Turda judetul Cluj, in segmentul persoane fizice. Cerinte: -Cunoștințe în domeniul construcțiilor - studii medii; - experienta de minim 1 an in vanzari, preferabil in industria materialelor de constructii; - spirit organizatoric, proactivitate, pasiune si abilitati pentru vanzari si negociere; - orientare spre client si rezultat; - permis de conducere categoria B. Descrierea jobului In calitate de Agent Vanzari vei avea urmatoarele responsabilitati: - dezvoltarea relatiilor de business; - atingerea obiectivelor de vanzari; - implementarea politicii comerciale si de marketing a companiei; - prospectarea pietei, identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a business-ului, avand in vedere acoperirea deplina a zonei de vanzare; - efectuarea panotajelor si de executarea masuratorilor (lucru la inaltime); - intocmirea ofertelor comerciale pentru clientul final, in special persoane fizice, conform necesarului de material calculat in urma masuratorilor efectuate; - negocierea de contracte in limitele de competenta stabilite de companie; - incasarea sumelor pentru marfa vanduta Mai multe informații în privat! E-mail
-
Căutăm oameni faini și implicați,care sa lucreze in conditii moderne si intr-un mediu de lucru prietenos. E momentul pentru un job bun! Ai timp pentru tine, vei lucra o saptamana si cealalta vei fi liber sa te ocupi de tine si familia ta. Esti o persoana de incredere, punctuala, organizata si onesta; Studii medii finalizate Atitudine pozitiva Vei servi clienții de la raion prin: porționare, feliere si împachetare ; Vei afișa, obligatoriu, prețurile și termenele de valabilitate, pentru toate mărfurile expuse la vânzare; Vei retrage de la vânzare, în timp util, toate produsele nevandabile ( expirate, deteriorate ) și le vei depozita în spațiul destinat; Vei informa clienții cu privire la produsele și caracteristicile acestora; Vei respecta cerintele de frig pentru toate produsele cu temperatură controlată; Vei aranja marfa, conform procedurilor specifice; Vei incasa contravaloarea produselor achizitionate de catre clienti; Vei intampina clientii cu respect si cu zambetul pe buze; Vei aseza marfa in raft respectand termenele de valabilitate; Vei inventaria stocul din magazin; Vei receptiona zilnic marfa primita; Vei intocmi acte necesare desfasurarii activitatii (monetar, registru de casa, dispozitie de plata) Vei asigura curatenia in magazin; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Conditii de munca moderne; Program de lucru foarte flexibil ( lucrezi o saptamana iar urmatoarea esti liber)
-
Cautam coleg grafician care ne-am dori sa fie atent la detalii, respectuos, amabil, capabil de munca in echipa si dornic de a invata lucruri noi in domeniul productie publicitara Descrierea jobului: pregatire machete grafice, cunostintinte temeinice a programului Corel Draw. Cerinte aplicant la job: Sa fie comunicativ, indemanatic si responsabil. Salariu atractiv, in functie de experienta. Program 8 ore, Luni-Vineri. Nu lucram in zilele de sarbatori legale si weekend.
-
Cautam o persoana care se va ocupa de un magazin. Magazinul se afla la o stație de tramvai de la Unirii, înspre parcul Carol. Programul va fi momentan de luni pana vineri de la ora 07:00 la ora 17:00. Salariul va fi de 3050 lei, la care se vor mai adauga și bonusuri în funcție de vanzari, iar dupa 3 luni (perioada proba) va mai fi o crestere salariala.Pentru mai multe detalii nu ezitați sa ne contactați la numărul de telefon: .
-
Firma nostră se mărește,și avem nevoie de colegi,suntem o firma foarte serioasa, și daia cerem seriozitate de la orce colec cu care lucram ,dacă sunteți prin cerințele noastre nu ezitați sa ne contactați , zona București ilfov ,salariu de 5000 lei primele 3 luni ,După 3 luni de salariu,creste an funcție de rezultatele ,cerem și oferim seriozitate vă mulțumesc, NR de tel ,florin
-
Locatie la strada principala* post disponibil la make-up si sprancene pentru o persoana de preferat cu experienta in domeniu, vesela, placuta si deschisa la lucrul in echipa . Vom lucra impreuna (par,make up, manichiura,pedichiura) pentru a usura munca si timpul clientei. Mai multe detalii telefonic. Rog seriozitate!
-
Oportunitate de carieră la Noblezza Beauty Clinique Vrei să faci parte din echipa noastră de succes la cea mai exclusivistă clinică de înfrumusețare din București? Dacă ești o persoană ambițioasă, atunci suntem în căutarea ta! Postul disponibil: Front Office / Receptie Responsabilitățile tale vor include: Primirea și întâmpinarea cordială a clienților în mod profesional și plăcut. Oferirea de asistență informațională clienților privind serviciile și produsele noastre. Gestionarea programărilor, confirmarea și reamintirea acestora. Asigurarea unui flux eficient de comunicare între departamentele interne ale clinicii. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu o gamă diversă de clienți. Atitudine plăcută și profesională în relația cu publicul. Orientare către detalii și capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de birou. Dacă ești pregătită să-ți construiești o carieră strălucitoare și să aduci zâmbete pe chipurile clienților noștri, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email !
-
Program 7 ore zi Cerinte: abilitati bune de comunicare -atitudine pozitiva -seriozitate -atentie distributiva -implicare si dorinta de a invata Magazin situat in localitatea Cârlig,jud Iași,parțial cu autoservire și dotat cu sistem de scanare coduri de bare. Salar:2500-3000 NET Relații la telefon:
-
Responsabilitati: -Intretine,exploateaza si remediaza deficientele la instalatiile electrice din intreg flux tehnologic al unitatii. - Asigura functionarea la parametrii strabiliti prin normele de asigurare a calitatii instalatiilor electrice si de automatizare, monitorizare si control a instalatiei de livrare descarcare marfa la nave si barje. Cerinte: -Atestat Electrician -Experienta de munca minim 1 an pe un post similar, certificate, atestari profesionale. Oferim: - formare profesionala, echipament de munca; - contract de munca cu durata nedeterminata; - transport local asigurat; - pachet financiar + sporuri, la care se adauga si tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare; - Program de lucru in ture. Asteptam cv-urile dumneavoastra pe adresa de mail:
-
Societatea comerciala Barter Port Operator, cu sediul in Agigea, Constanta cautam personal: 1. Macaragiu grupa A 2. Mașinist terasamente (utilaje cu cupa) 3.Electrician automatizari 4. Lacatus mecanic intretinere si reparatii universale Cerințe: Experienta de munca minim 1 an pe un post similar, certificate, atestari profesionale; Condiții: Oferim: - formare profesionala, echipament de munca; - contract de munca cu durata nedeterminata; - transport local asigurat; - pachet financiar + sporuri, la care se adauga si tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare; - Program de lucru in ture Responsabilități: - cazier curat; - disponibilitatea de a lucra in ture Pentru programare interviu, nu ezitati sa ne contactati !
-
Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: @îți place munca sa ai activitate atat de teren dar si de birou ? @ești dornic d afirmare ? @ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi? @ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; te consideri sociabil și comunicativ? @îți doresti un program flexibil? @vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări precum sa si coordonarea unei echipe?
-
La Terasa cu Pitici angajează ospătar ospătăriță cu sau fara experiență. Locație -Oraselul Copiilor Brâncoveanu Detalii la nr de telefon: , disponibil între orele 11:00-21:00
-
NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: - Să fie o persoană cu spirit tehnic, atent la detalii, riguros, cu putere de muncă; - Să aibă diplomă sau certificat profesional în domeniul tehnic - electrician; - Să aibă experiență pe un post similar. CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Urmareste si respecta planul de mentenanta preventiv in ceea ce priveste functionarea in parametri tehnici optimi a instalatiilor electrice a utilajelor si echipamentelor electrice de la nivelul intregii societati. Asigura functionarea sistemelor de automatizare in parametri tehnici stabiliti Asigura activitatea de mentenanta a sistemelor de automatizare. Propune solutii de imbunatatire a proceselor. Participa la realizarea lucrarilor de investitii si reparatii, pe domeniul electric, automatic la termenele si standardele de calitate stabilite . CE ÎȚI OFERIM? - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Program de 8 ore cu pauză de masă (L-V); - Asigurare privată de sănătate; - Program de luni pana vineri - Salariu: 4200 lei net; - Tichete de masă: (aprox. 600 lei lună); - Ore suplimentare plătite. -Decontare transport (București, bd. Iuliu Maniu 612, Sec 6, zona Militari); Ne puteți contacta la numărul de telefon sau va asteptam la sediul companiei situat pe Bulevardul Iuliu Maniu 612-614, Sector 6,Bucuresti.
-
Firma angajatoare: Distribuitor de echipamente de birou si furnizor al servicii de instalare, intreținere, reparații si revizii echipamente de birou. Asigura instalare, service în garanţie şi postgaranţie pentru toate echipamentele distribuite: imprimante, copiatoare digitale alb-negru si color,si multifunctionale. Candidatul Ideal: Experienta in întreținere și service pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale (instalare, configurare, diagnosticare, reparare echipamente), reparatii calculatoare, servere si retele de calculatoare. Cunostinte solide depanare, intretinere si configurare imprimante, copiatoare, multifunctionale , fax-uri, plottere, atat laser cat si inkjet Studii medii superioare de preferat intr-un domeniu tehnic Motivatie pentru invatarea continua in domeniu, actualizarea cu noile tehnologii Organizare, seriozitate, atentie la detalii Capacitatea de a respecta termenele Abilitati de comunicare în relația cu clienții Permis conducere cat. B pentru deplasari la sediul clientilor. Responsabilitati Realizari Descrierea jobului: Activitati specifice pentru tehnician întreținere și service imprimante, copiatoare, echipamente periferice si echipamente de birou. Diagnosticarea si depanarea echipamentelor: copiatoare, imprimante, echipamente de birou (curatare praf, schimbare componente si consumabile, identificare posibile probleme de functionare, etc) instalare, reinstalare softuri pentru echipamente; Instalare, configurare si service imprimante, copiatoare, scannere, plottere, routere wireless. Instalare echipamente IT: videoproiectoare, ecrane interactive, table interactive. Se lucreaza in special pe teren (la client) sau la sediul din Galati. Program de lucru: luni vineri 09:00 -17:00. Beneficii: Un loc de muncă sigur intr-o companie aflata in permanenta dezvoltare; Condiții foarte bune de muncă, Echipa stabila, dinamica, mediu de lucru placut și profesionist Pachet salarial motivant, prima anuala de performanta, prime de sarbatori si procent din realizari. Posibilități de dezvoltare şi de avansare in carieră Mașină de serviciu si telefon de serviciu. Alte informatii #Tehnician service imprimante-copiatoare #Service #Imprimanta #Xerox Domeniu: IT Hardware Tip anunt: full-time Nivel experinta: 1 - 5 ani experienta Orase: Braila, Galati Actualizat la: 29.01.2024 Job remote: On-site (necesita deplasari)
-
Nobel Auto Service angajeaza unicenici mecanici pentru service auto. Pachet salarial motivant in functie de experienta. Program de luni pana vineri. Locatie: Str Inovatorilor 30 ( Reper podul Constanta - intersectia Soseaua Chitilei cu Bucurestii-Noi)
-
Cautam mecanici pentru service auto masini de lux premium. Pachet salarial motivant ( 4900 lei - 9000 lei in functie de experienta) Program de luni pana vineri. Locatie: Sector 1, Strada Modestiei numarul 120. ( Zona intersectia Bucrestii noi).
-
ANGAJĂM PERSONAL CALIFICAT PENTRU ÎNGRIJIRE PERSOANE VÂRSTNICE LA DOMICILIU IN GERMANIA Cerințe pentru angajare: - experiență in domeniu constituie avantaj - limba germană la nivel conversațional - seriozitate, profesionalism în execuția sarcinilor zilnice Celor interesați le oferim: - salarizare avantajoasă în funcție de caz de la 1600 eur pana la 2000+ eur în functie de gravitatea cazului / nivel de pregătire - angajare cu forme legale - test COVID asigurat - masă, cazarea și transport asigurate gratuit - asiguare privată / in lipsa cardului european de sanatate - suport permanent 24/7 atât în țară cât și în Germania - transparență totala, respect și seriozitate ! Pentru detalii ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț de LUNI până VINERI intre orele 9.00-17.00. NU percepem nici un fel de TAXE sau alte COMISIOANE !!!