Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ofertă și beneficii: Contract pe perioada nedeterminata; Tichete de masa in valoare de 35 lei tichet; Bonus pentru recomandare colegi; Tichete cadou de Craciun, Paste, 1 Iunie; Decont transport : 250 RON luna Programul de lucru de L-V, 1 schimb . Profil: Obligatoriu atestat ISCIR vizat; Capacitatea de a lucra în echipă; O bună disciplină personală, abordare flexibilă față de muncă și față de schimbări.
-
Promovat
Angajam Operatori productie la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - minim 8 clase - disponibilitate de a lucra in ture 12 12 sau 12 24 BENEFICII: - salariu motivant - bonuri de masa - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048.
-
Promovat
Descriere Suntem în căutarea unui controlor de calitate dedicat și meticulos pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană atentă la detalii, cu experiență în domeniul controlului calității și dornică să contribuie la asigurarea calității produselor noastre, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: Inspectarea și testarea produselor finite pentru a verifica conformitatea cu specificațiile și standardele companiei Identificarea și raportarea non-conformităților sau a defectelor de fabricație Monitorizarea proceselor de producție pentru a identifica și remedia potențialele probleme de calitate Colaborarea cu echipa de producție pentru a îmbunătăți procesele și a asigura calitatea constantă a produselor Întocmirea rapoartelor de control calitate și documentarea rezultatelor inspecțiilor Cerințe: Experiență anterioară în domeniul controlului calității, preferabil într-un mediu industrial Cunoștințe solide în interpretarea specificațiilor tehnice și a standardelor de calitate Abilități excelente de observație și analiză, cu atenție la detalii Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă Beneficii Salariul: 3750 lei brut majorare salariala dupa 6 luni 4050 lei brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare
-
Promovat
Lucrator Comercial - Oiejdea, Alba Iulia Căutăm persoane care sunt în căutarea unui loc de muncă, pentru a se alătura echipei noastre ca Lucrator Comercial! Activitatea se desfășoară în Oiejdea, Alba Iulia. Program de lucru: LUNI-VINERI Interval orar: 07:00 16:00; Ofertă: Pachet salarial NET 2700 LEI (salariu fix + tichete de masa) ; Decont transport; Contract de munca pe perioada nederminata. Cerințe: Experiență in manipularea produselor, reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și în continuă schimbare; Atent la detalii și capabil să respecte termenele limită; Abilități de comunicare și colaborare eficientă în echipă Responsabilități: Ambalare produse; Etichetare produse;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam doamna/domnisoara serioasa, cu experienta in remodelare corporala (eximia/lpg), dornica sa lucreze intr un salon de remodelare corporala de lux cu aparate de ultima generatie si cu o gama variata de servicii in conformitate cu cerintele actuale de pe piata. Persoanele vizate se vor alatura unui personal calificat, tanar si foarte implicat in prestarea serviciilor noastre la cele mai inalte standarde. Pentru edificare puteti accesa beauty salonul pe facebook si pe instagram - Sempre Beauty Concept. Beauty Salonul este intr o zona foarte buna si apreciată din cartierul francez...Nu ezitați să ne contactați...
-
Promovat
Manpower angajeaza urgent OPERATOR CNC (Abkant) in Cluj-Napoca, langa aeroport! BENEFICII: - Salariu de 3600 RON Net sau mai mult, in functie de experienta; - Tichete de masă in valoare de 30 RON zi; - Transportul decontat; - Bonus lunar de performanta; - Program de lucru intr-un singur schimb de luni pana vineri: 07:00- 15:30. CERINTE: - Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; - Experienta pe o pozitie similara; - Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sa nu puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe numarul 0729 800 721!
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
-
ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!!! Te pasionează mașinile și dorești o carieră în domeniul auto? Ai experiență și cauți o noua provocare? Alătură-te echipei noastre conduși de excelență, dedicați meseriei și clienților. Service Auto Alexa Bacau caută colaborare angajare tinichigiu auto. Cerințe: -Experiența in domeniul tinichigerie auto -Atenție la detalii respectând procedurile tehnice de lucru conform comenzilor de service -Efectuarea controlului final după reparație pentru asigurarea calității lucrării -Seriozitate -Permis cat.B -Deschis colaborării in echipă -Atenție față de client -Efectuarea curățeniei la postul de lucru Oferim: -Venituri financiare motivante cu procent din lucrările efectuate -Plata săptămânal -Condiții bune de lucru cu echipamentele necesare -Cursuri perfecționare -Contract de muncă nedeterminat -Înțelegere și respect -Flexibilitate în luarea deciziilor și deschiși la o colaborare bună pe termen lung -Suportul echipei -Diverse avantaje personale -Avantajul de a lucra într-o companie stabilă și serioasă, cu vechime de peste 30 de ani în domeniul auto in formare și dezvoltare continua cu oameni profesioniști. Program: Luni-Vineri: 8:00-17:00 Pauza masa: 60 min. Sâmbăta-Duminica: Liber De abia așteptăm să ne cunoaștem și să lucrăm împreună. CV-urile se pot depune la sediu în Str.Izvoare Nr.6 Bacau sau pe adresa de e-mail: Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de telefon.
-
VINO IN ECHIPA NOASTRA!!! CE CRITERII TREBUIE SA INDEPLINESTI? * Sa fii o fire ambitioasa si perseverenta; * Sa comunici usor si sa ai initiativa; * Sa te organizezi si sa iti planifici cu usurinta activitatile zilnice; * Sa ai permis de conducere categoria B. CE TREBUIE SA FACI? * Sa prospectezi noi zone si sa cresti portofoliul de clienti; * Sa promovezi si sa prezinti produsele noastre si sa oferi consultanta necesara clientilor; * Sa monitorizezi permanent piata, sa respecti programul si rutele alocate; * Sa negociezi cu clientii pentru vanzarea produselor; * Sa realizezi analize si rapoarte despre activitatea depusa. CE ITI OFERIM? * Masina, laptop si telefon de serviciu; * Mediu de lucru placut si dinamic; * Contract de munca pe perioada nedeterminata; * Pachet salarial atractiv; * Training si suport asigurat din partea echipei. Pentru a stabili un interviu si pentru a discuta mai multe detalii, asteptam sa ne trimiteti CV-ul dvs pe adresa de e-mail: sa sa sunati la nr. de telefon : .
-
S.C ATE FERESTRE ȘI UȘI angajează șef de echipă (montaje tâmplărie pvc aluminiu), cu experiență în domeniul tâmplăriei PVC ALUMINIU ! AVANTAJE: Loc de muncă stabil, contract de muncă pe o perioada nedeterminată; Prezintă avantaj deținerea permisului de conducere; Pachet salarial motivant; Posibilitatea de a acumula cunoștințe noi în domeniu. CERINTE: Coordonarea activitatii echipei din subordine pentru atingerea obiectivelor; Executarea lucrarilor conform proiectului impreuna cu echipa din subordine; Urmarirea si raspunderea de modul de executie a lucrarilor din punct de vedere calitativ; Incadrarea si respectarea termenelor de executie a lucrarilor; Asigurarea si raspunderea de utilizare corecta a echipamentelor si a sculelor din dotare; Asigurarea unei atitudini profesioniste fata de colaboratori; Transmiterea raportului privind stadiul lucrarilor. Daca esti interesat sa faci parte din echipa noastra , asteptam sa ne contactezi la numarul de telefon : .
-
Mega Image Shop&Go zona Berceni angajeaza: Lucratori comerciali. Se ofera: Pachet salarial in functie de experienta si performante; Programul de lucru este in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut si sigur; Posibilitate de dezvoltare a carierei - sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil; Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne. Experienta in domeniu constituie un avantaj. In vederea programarii unui interviu, va rog apelati numarul de telefon sau printr-un mesaj.
-
Cautam doua colege pentru postul de Consultant-Vanzari, in domeniul Tamplariei PVC. Ne dorim un stil de lucru cat mai profesionist, de aceea punem accent pe urmatoarele aspecte : O maniera cat mai disciplinata si o organizare clara a documentelor interne ale firmei; Promovarea produselor companiei si extinderea portofoliului de clienti; Cunostinte de baza in programele utilizate zilnic: Word, Excell etc. Asimilarea de noi informatii, dorinta de evolutie si adaptarea la diverse situații; Salariu Motivant. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la sau puteti lasa un CV la showroom ul nostru din Botosani, de pe Calea Nationala, Nr 63.
-
Suntem in cautare de noi colegi, motivati de rezultate si de o evolutie constanta pentru postul de agent teren vanzari! CE CRITERII TREBUIE SA INDEPLINESTI? Sa fii o fire ambitioasa si perseverenta; Sa comunici usor si sa ai initiativa; Sa te organizezi si sa iti planifici cu usurinta activitatile zilnice; Sa ai permis de conducere categoria B. CE TREBUIE SA FACI - Sa prospectezi noi zone si sa cresti portofoliul de clienti; - Sa promovezi si sa prezinti produsele noastre si sa oferi consultanta necesara clientilor; - Sa monitorizezi permanent piata, sa respecti programul si rutele alocate; - Sa negociezi cu clientii pentru vanzarea produselor; - Sa realizezi analize si rapoarte despre activitatea depusa. CE ITI OFERIM? > Training constant si toate resursele necesare pentru a te dezvolta constant si pentru a obtine cele mai bune rezultate; > Masina, laptop si telefon de serviciu; > Mediu de lucru placut si dinamic; > Contract de munca pe perioada nedeterminata; > Pachet salarial : 3150 ron; Pentru a stabili un interviu si pentru a discuta mai multe detalii, asteptam sa ne trimiteti CV-ul dvs pe adresa de e-mail: sau sa sunati la nr. de telefon:
-
Se angajează personal, meseriasi cu experienta în amenajați interioare și exterioare.
-
Angajez alpiniști utilitari cu sau fara experiență. Este necesară cunoașterea in sensul placări cu polistiren, tras decorativă, reparație și montat jgheaburi, montat demontat benere publicitare. Salariul se negociază individual și este foarte motivant. Calificare la locul de munca
-
SC. BEIMARY SRL - ÎNGRIJIRE BĂTRÂNI GERMANIA Suntem pe piața din anul 2011, recrutam persoane doritoare sa lucreze la îngrijit persoane vârstnice în Germania 1.Contract legal în RO si delegare in Germania. Perioada -minim 60 zile ,perioada se poate prelungi la cerere. Salariul incepe de la 1700 euro net ,poate ajunge si peste 2000 net pe luna in functie de caz. Nu se percepe comision! Pentru detalii puteți suna la nr. Telef. Birou - intre orele 9 si 13, la sediul firmei, in Mediaș, str. St. L. Roth, nr. 29, ap. 1. Mobil/ Persoanelor care nu cunosc limba germana și doresc sa învețe, pot sa se înscrie la cursurile organizate de firma noastră.
-
Angajam doua persoane pentru lucrari de montaj, reparatii, intretinere a echipamentelor de ridicat industriale (macarale pivotante, poduri rulante, lifturi de marfa etc). Esti candidatul preferat daca: Ai permis de conducere, categoria B. Ai o atitudine pozitiva, disponibilitatea de a invata lucruri noi si spirit de echipa. Esti disponibil pentru deplasari in tara (in medie 1-2 saptamani / luna, de luni pana vineri). Esti apt pentru munca la inaltime. Ai experienta la utilizarea de scule electrice si mecanice profesionale. Ai capacitatea de a citi si interpreta scheme electrice de complexitate mica si medie. Constituie un avantaj daca: Ai experienta de lucru cu echipamente industriale, masini-unelte, automatizari. Ai cunostinte minime de limba engleza. Pentru efortul tau depus, noi iti oferim: Venit net pana la 5000 lei, in functie de experienta, cunostinte si abilitati. Calificare la locul de munca daca nu stii ceva, noi te invatam. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Bonusuri: prime de Craciun, de Paste, de concediu, diurna in delegatie de 50 lei / zi. Decontare transport in comun. Ore suplimentare platite, cand este cazul sa se stea peste program. Program de lucru: L-V 8 - 16.30 (30 minute pauza de masa). Pentru informatii suplimentare, sau aplicare, trimite-ne CV-ul tau sau da-ne un telefon la numarul
-
Societatea Construx SRL angajeaza sofer profesionist cat. C+E, platou / cisterne alimentare, munca in Comunitate. Cerinte: - Permis de conducere categoriile C + E; - Certificat de pregătire profesională; - Card tahograf; - Motivație, seriozitate și profesionalism; - Cunoștințe minime de limba engleză si/sau franceza si/sau germana Beneficii: - Contract de muncă pe o periodă nedeterminată; - Concedii conform legislației; - Diurna asigurată; - Transport dus-întors asigurat de la sediul firmei până la bază cu avionul; - Salariu de incadrare asigurat. Conditii: - Flotă modernă de camioane - Dispecerat în limba română cu acoperire de 24/7; - Asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24/7; - Oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Pentru mai multe detalii puteti suna la nr.:
-
Angajăm șofer categoria C + E pe comunitate Hai și tu în echipa noastră, dacă îți dorești un loc de muncă stabil și de încredere. Suntem o companie internațională de transport care are clienți renumiți în Europa. Noi iți oferim: Un loc de muncă sigur pe perioadă nedeterminată Contract pe Slovacia Salariu + Diurna -> 2 600-3 100 net/lună Drepturile salariale plătite la timp (de 2 ori pe lună) Avans după 2 săptămâni de muncă Colegialitate și empatie Schimburile se fac in Belgia și Slovacia Transport cu avionul/mașina din și înspre România, pentru efectuarea perioadelor de compensare și a concediului anual Parcare gratuită pentru mașinile personale Se lucrează la Prelată - Camioane Euro 6 automate (camioane noi in 2023) Camioanele sunt echipate cu aparate de taxare pentru toate rutele tranzitate Asistență tehnică 24/7 Asigurare in EU plătită de companie Perioada de lucru a șoferului: Perioada de lucru și concediu este flexibilă, în funcție de posibilitățile ambelor părți Concediul este plătit Calificările tale: Ai mai lucrat în Comunitatea Europeană ca șofer profesionist cel puțin 8 luni Ești o persoană responsabilă, profesională și punctuală Deții sau ești dispus să aplici pentru certificarea ADR în momentul angajării în cadrul companiei noastre Deții toate documentele necesare conducerii unui camion de 40 de tone în Europa: permis conducător auto C+E, atestat de marfă, card tahograf Dacă deja ești nerăbdător să pornești la drum si stăpâne ti cel puțin engleza sau franceza la nivel intermediar. Relaționezi ușor și respectuos cu clienții, atunci trimite-ne CV-ul și noi te vom contacta în cel mai scurt timp. Te așteptăm în echipa noastră
-
-
Oportunitate de Angajare Ca și Cameristă la Hotelul din Eforie Sud! Te invităm să te alături echipei noastre primitoare și dinamică, unde vei avea șansa să te dezvolți profesional în industria ospitalității. Suntem în căutarea unor persoane entuziaste și dedicate, cu vârsta peste 20 de ani, din orice oraș din țară, Constanta sau împrejurimi. Cerințe: * Vârsta minimă: 20 de ani * Disponibilitate pentru program full-time (8 ore zi) * Experiența anterioară în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie * Capacitate de lucru în echipă și atenție la detalii * Seriozitate și dorința de a învăța și de a crește profesional Beneficii: * Salariu atractiv, începând de la 3000 lei lunar, în funcție de experiență și performanță * Cazare asigurată pentru angajații din afara localității sau din țară * Program de lucru stabil, 8 ore pe zi * Decontare transport daca ești din apropiere ( constanta, împrejurimi ) *** Pentru mai multe detalii și informații, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon afișat în anunț, sunând direct sau trimitând un mesaj pe WhatsApp. *** Echipa noastră stă la dispoziția ta pentru a răspunde tuturor întrebărilor și pentru a-ți oferi mai multe detalii despre această oportunitate de angajare.
-
Oportunitate de Angajare Ca și Cameristă la Hotelul din Eforie Sud! Vrei să faci parte din echipa noastră primitoare și dinamică? Avem locuri disponibile pentru cameriste entuziaste și dedicate, cu vârsta peste 20 de ani, din orice oraș din țară, inclusiv din Constanța și împrejurimi. Cerințe: Vârsta minimă: 20 de ani Program full-time disponibil (8 ore zi) Experiența anterioară în domeniu este un avantaj, dar nu este obligatorie Capacitate de lucru în echipă și atenție la detalii Seriozitate și dorința de a învăța și de a crește profesional Beneficii: Salariu atractiv, începând de la 3000 lei lunar, în funcție de experiență și performanță Cazare asigurată pentru angajații din afara localității sau din țară Program de lucru stabil, 8 ore pe zi Decontare transport pentru cei din apropiere (Constanța și împrejurimi) Pentru mai multe detalii și informații, sună direct sau trimite un mesaj pe WhatsApp la numărul de telefon afișat în anunț. Echipa noastră este aici pentru a răspunde întrebărilor tale și pentru a-ți oferi detalii suplimentare despre această oportunitate de angajare. Alătură-te echipei noastre și fii parte din povestea noastră de succes în industria ospitalității!
-
Serviciile noastre de îngrijire la domiciliu sunt destinate bătrânilor, bolnavilor și persoanelor cu dizabilități. Oferim servicii în funcție de nevoile specifice ale clientului. Aceste necesitati de îngrijire le vom evalua împreună în cadrul primei întâlniri (programări consultanță aici), la domiciliul clientului sau la sediul firmei. În funcție de dorințele clientului. Tel: