Anunturi
Administratie Persoane Tip job: Full timeCategorii
- Locuri de munca
- Administratie (415)
- Secretariat (194)
- Operatori calculator (100)
- Manageri (52)
- Juristi (23)
- Resurse umane (22)
- Gestionari (21)
Tip job
Experienta
Nivel de studii
Carnet conducere
Disponibil imediat
Munca la domiciliu
Munca in strainatate
Ofer cazare
Judete
- Bucuresti (111)
- Timis (38)
- Constanta (22)
- Brasov (19)
- Cluj (19)
- Iasi (16)
- Ilfov (15)
- Sibiu (14)
- Dolj (12)
- Prahova (12)
- Suceava (12)
- Bacau (11)
- Arad (9)
- Galati (9)
- Mures (7)
- Satu Mare (7)
- Bihor (6)
- Buzau (6)
- Neamt (6)
- Alba (5)
- Botosani (5)
- Caras-Severin (5)
- Dambovita (5)
- Maramures (5)
- Salaj (5)
- Valcea (4)
- Vaslui (4)
- Bistrita-Nasaud (3)
- Giurgiu (3)
- Olt (3)
- Tulcea (3)
- Arges (2)
- Braila (2)
- Calarasi (2)
- Covasna (2)
- Hunedoara (2)
- Teleorman (2)
- Ialomita (1)
- Vrancea (1)
-
Anunturi promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte: - experienta in utilizarea calculatorului Microsoft Office ( Word, Excel, Powerpoint) si a Internetului - cunostinte contabilitate primara - abilitati de comunicare si de abordare interpersonala - flexibilitate, sociabilitate - corectitudine - rigurozitate in respectarea termenelor limita si a sarcinilor Responsabilitatile postului: - preia si transmite mesaje - redactare corespondenta simpla - urmareste programarea lucrarilor - intocmire facturi, chitante, adeverinte diverse. - urmarire incasari, plati. - realizarea situatiilor financiare saptamanale.
-
Promovat
4
Firma din Sector 4 Bucuresti angajeaza full time, OPERATOR CALCULATOR CONTABILITATE PRIMARA. Cerinte: - Inregistrare facturi intrare; - Introducere si verificare registru de casa; - Intocmire registru de banca; - Intocmire situatii contabile; - Evidenta fise cont furnizori; - Arhivare si indosariere documente contabile. Beneficii: salariu 2300 lei net (pe perioada trainingului) care va creste in functie de competentele profesionale.
-
Promovat
Cautam coleg pentru operare cantar salariu atractiv cunostinte operare calculator (xl, ward) -C V urile se vor transmite pe adresa de mail: [email protected]/ro
-
Promovat
2
Responsabilitati principale: - pregateste documentatia necesara pentru participarea la licitatii; - analizeaza caietul de sarcini; - pregateste cererile de clarificare si urmareste primirea raspunsului la aceste cereri; Cerinte: - studii medii - calificari si experienta in domeniul licitatiilor publice/ achizitii directe; - cunoasterea legislatiei din domeniul licitatiilor publice; - bune cunostinte de operare PC (pachetul Office); Beneficii Oferite: - mediu de lucru placut; - colaborare cu o echipa profesionista; - posibilitate de dezvoltare profesionala. Programul de lucru este L-V: 09:00-17.00. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata si vine la pachet cu un Salariu atractiv si procent din licitatii .
-
Anunturi
Anunturi pe pagina: 20 / 50
-
13
Angajez Secretara / Asistent manager cu sau fara experienta. Daca este necesar pot oferi locuinta de serviciu. Fisa postului consta in munca de birou, relatia cu bancile, autoritatile unde este posibil, plati la terti, achizitii de valori si volume usoare cat si unele deplasari ocazionale (lunar) de 2-3 zile in afara localitatii si bilunar sau semestrial 4-5 zile in afara tarii, ambele in interes de serviciu. Prg. luni-vineri 9-17. Se cauta o persoana deschisa, volubila, dezinvolta disponibila la prgr prelungit si deplasari in afara lcaitatii. Permisul auto este binevenit dar nu obligatoriu. Aplicarile se fac prin depunere Cv cu poza, adresa, nr de tf, studii si eventuale foste locuri de munca
-
2
Firma de organizari de evenimente in fashion angajeaza asistenta-manager cu studii in domeniu, vorbitoare de limbi straine, dispusa la deplasari intern si international, pentru detalii si CV tel contact
-
Locuiești in: Braila? Esti un bun coordonator, implicat si orientat catre performanta? Simti ca poti sa aduci plus valoare prin actiunile tale si iti place competitivitatea?Daca DA, atunci Chiar si tu poti fi FlexCredit! Pozitia de Team Manager este oficial deschisă si te asteptam sa aplici aici https://flexcredit.ro/cariere/10
-
26
Angajam operator calculator pt introducere si monitorizare date la biroul nostru din bariera Traian. Cautam tanar cu cunostinte medii de limba engleza si cu abilitati operare calculator. Va oferim salarizare atractiva si mediu de lucru excelent.Relatii la tel
- 1
-
20
Companie multinationala angajeaza pentru Call Center vorbitori fluenti in limbile franceza si engleza -nivel foarte bun de cunoastere a limbilor franceza si engleza -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare cosrespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 4000 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 5000 lei Pentru detalii sunati la Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -germana si engleza -italiana +engleza -portugheza+engleza
-
1
Candidatul ideal - Capacitate de lucru și integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităti de comunicare si relationare; - Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate. - Abilităti de organizare si planificare a timpului; - Initiativa si perseverenta in atingerea obiectivelor. - Curs de Securitate si sanatate in munca Descrierea job-ului: - Efectuarea controalelor interne zilnice în scopul constatării neconformitatilor si deficientelor din cadrul santierului si transmiterea acestora către managerul de proiect și coordonatorului ssm în vederea stabilirii solutiilor pentru remediere. - Intocmire de rapoarte zilnice privind activitatea de prevenire și protecție în cadrul unui santier situat în municipiul Iasi; - Efectuarea instructajelor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta pentru salariatii antreprenorilor din cadrul santierului; - Colaborarea cu managerul de proiect și coordonatorul ssm;
-
23
Firma serioasa angajam personal pentru contabilitate primara si secretariat Cerinte: Experienta intr-un post similar(secretariat, administrativ) Cunostiinte minime contabilitate primara Abilitatea de a gestiona intr-un mod profesional si eficient relatia cu ceilalti angajati si clienti via telefon cunostiinte PC Atentie la detalii Seriozitate, integritate, responsabilitate Atentie distributiva Responsabilitati: respecta programul de activitate, regulile si procedurile comunicate de catre conducerea societatii gestioneaza documentele care intra/ies din firma pentru inregistrare, sortare, distribuire, arhivare obtine si ofera informatii telefonica la cerere Beneficii:Pachet salarial atractiv Daca considerati ca va incadrati in aceste conditii si va doriti un loc de munca stabil asteptam CV-urile dvs : ,
-
4
Caut o fata cu inițiativa pentru distribuirea produselor de unica folosință,urmând pe viitor o colaborare având toată susținerea mea.
-
2
Clinica Dentist Holiday Clinic angajează o persoană tânăra și deschisă pentru postul de recepționeră. Postul de receptioner medical in cadrul clinicii noastre necesita profesionalism si experienta in asigurarea unei atmosfere pozitive pentru pacienti si totodata mentinerea unei bune functionari a clinicii. Ce ne dorim sa realizezi: - Intampinarea si indrumarea pacientilor; - Ofera informatii generale pacientilor si realizeaza programari prin e-mail, online sau telefonic; - Gestionarea apelurilor telefonice si rezolvarea solicitarilor intr-un mod profesionist; - Efectueaza incasarea serviciilor medicale prestate in clinica si este responsabil de inchiderea rapoartelor zilnice; - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice; - Cunostinte minime de contabilitate primara reprezintă un avantaj; Abilitati si calificari necesare: - Excelente abilitati de comunicare pentru a asigura o interactiune profesionista, pozitiva si productiva, atat in apelurile telefonice, online, cat si printr-o interactiune directa cu pacientul; - Excelente aptitudini de exprimare orala si in scris; - Foarte bune aptitudini sociale: amabilitate si sociabilitate; - Abilitati foarte bune de planificare, organizare si managementul timpului, in vederea gestionarii diferitelor tipuri de sarcini administrative; - Competente digitale si cunostinte de operare PC; Beneficii: - Pachet salarial atractiv (negociabil in functie de experienta si implicare); - Mediu de lucru modern, cu aparatura si echipamente de inalta performanta; - Acces la serviciile medicale ale clinicii; - Sediul clinicii se afla in zona centrala (zona Piața Victoriei); - Alte bonusuri care vor fi negociate in cadrul interviului;
-
Se ofera pachet salarial motivational si bonuri de masa, bonusuri / prime lunare , carte munca , plata salariului la data fixa. Ce asteptam de la tine? responsabilitate si seriozitate, flexibilitate si spirit de echipă, minim liceu finalizat. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie.
-
angajam inspector resurse umane,secretariat,agenti publicitari,agenti curatenie
-
1
Clinicile Și Laboratoarele Sfânta Maria Promenada angajează receptionist/ă cu sau fără experienta Cerinte: -Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat -Bune cunoștințe operare PC -Bune cunoștințe de comunicare ( abilitatea de a asculta cu răbdare si calm pacienții și de a clarifica cu întrebări problemele pacienților, capacitate de a răspunde într-o maniera plăcută, profesionala și politicoasa. -Persoana empatica, binevoitoare, politicoasa. -Capacitatea de a prioritiza sarcinile -Pasiunea pentru calitatea serviciilor -Capacitate de învățare rapida -Cunoștințe medii limba engleza -Transparenta si seriozitate; Responsabilități - Întâmpină pacienții cu politețe și amabilitate; -Răspunde apelurilor telefonice și rezolvă solicitarile primite; -Furnizează informații pacienților privind serviciile oferite de clinică; -Pogramare sau reprogramare a pacienților pentru diferite analize decontate sau cu plata -Preluarea apelurilor telefonice -Introducerea datelor personale ale pacienților și procesarea lor la venirea în clinica - Eliberarea rezultatelor pacienților care au făcut investigații medicale în cadrul clinicilor noastre. Hai sa ne cunoaștem și sa faci parte din echipa noastră!
-
Clinicile Și Laboratoarele Sfânta Maria Promenada angajează receptionist/ă cu sau fără experienta Cerinte: -Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat -Bune cunoștințe operare PC -Bune cunoștințe de comunicare ( abilitatea de a asculta cu răbdare si calm pacienții și de a clarifica cu întrebări problemele pacienților, capacitate de a răspunde într-o maniera plăcută, profesionala și politicoasa. -Persoana empatica, binevoitoare, politicoasa. -Capacitatea de a prioritiza sarcinile -Pasiunea pentru calitatea serviciilor -Capacitate de învățare rapida -Cunoștințe medii limba engleza -Transparenta si seriozitate; Responsabilități - Întâmpină pacienții cu politețe și amabilitate; -Răspunde apelurilor telefonice și rezolvă solicitarile primite; -Furnizează informații pacienților privind serviciile oferite de clinică; -Pogramare sau reprogramare a pacienților pentru diferite analize decontate sau cu plata -Preluarea apelurilor telefonice -Introducerea datelor personale ale pacienților și procesarea lor la venirea în clinica - Eliberarea rezultatelor pacienților care au făcut investigații medicale în cadrul clinicilor noastre. Hai sa ne cunoaștem și sa faci parte din echipa noastră!
-
25
Cerințe: - Diploma asistenta medicala - Cunoștințe de operare PC; - Capacitate de a desfășura mai multe activități (multitasking); - Seriozitate; - Atitudine și gândire pozitivă, proactivă, amabilitate, empatie; - Responsabilitate și corectitudine; - Receptivitate, spirit de echipă; - Abilități deosebite de comunicare; - Persoană prezentabilă, ordonată, serioasă, punctuală; - Capacitatea de planificare și organizare a timpului de lucru Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri lunare in functie de performante; - Contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Training platit - Program 8 ore/zi in 2 ture - Posibilitatea dezvoltării într-un mediu profesionist, pozitiv și cu perspective de evoluție;
-
Fabrica de cherestea Rasca angajează secretara având cunoștințe de contabilitate primara. Salar motivant.
-
7
SC Lipefra Tex SRL angajeaza Asistent Administrativ cu cunostinte de contabilitate, cu program de lucru part time / full time. Cunostintele de limbi straine reprezinta un avantaj. Societate comerciala cu activitate in domeniul de confectiilor textile. Se ofera pachet salarial atractiv. Selectie pe baza de Curriculum Vitae la adresa de e- mail:
-
5
Cautam un baiat tanar pentru functia de administrator de condominii in Arad pentru biroul central (str. George Cosbuc nr.34) Cerinte minime: - Carnet de conducere categoria B - Masina personala. - Diploma Bacalaureat - Cunostinte utilizare PC - Cunoasterea pachetului Microsoft Ofiice (constituie avantaj) Descriere post: - Munca de birou cat si de teren - Program flexibil Negocierile privind salariul vor avea loc in urma interviului. Salariu atractiv + diurna combustibil. Pentru detalii sunati in interval orar 09:00-17:00 CV-urile se pot trimite pe adresa de email.
-
1
Detin atestat manager transport marfă. Ofer serviciile mele catre persoane interesate pt. obtinerea licentei de transport si a copiei conforme. Contract de munca 2ore/zi,(500 lei/luna).
-
27
Disponibil online
Asistent manager
2 posturi asistent manager: - experiența Excel și Word - aptitudini de comunicare. - Full Time - asiguram cazare și auto de serviciu ( cheltuieli incluse) -18-40 ani. -seriozitate,punctualitate, dorința de a învață lucruri noi. -prezenta plăcută - CV- ul pe Whatapp sau
- Salveaza cautarea