Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca in Administratie

Filtre
Sortează
Filtre
Sortează
Filtre active: Locuri de munca Administratie Nivel de studii: Absolvent Tip job: Full time Șterge toate filtrele

Anunțuri Anunțuri pe pagină: 20 50

Intra in echipa smart- daver ambient 65

Intra in echipa smart- daver ambient

Ne dorim un coleg sau colega absolventa de invatamant liceal sau superior care are cel putin cunostinte minimale de PC si OFFICE.Restul te invatam noi.In ce domeniu ne poti ajuta?In contabilitate, in relatii cu clientii, in social media (Facebook, Instagram, TikTok, Google etc) proiectare, IT, vanzari, ...

Sacele, Brasov

Angajăm manager pentru firmă pe perioadă full time, CV+ fotografie București.
4
40

Angajăm manager pentru firmă pe perioadă full time, CV+ fotografie București.

Angajă persoană prezentabilă cu știință de carte. Să poată comunica curent cu oamenii în societate.

Sector 3, Bucuresti

Secretara   asistent manager
1
20

Secretara asistent manager

Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - ...

Satu Mare, Satu Mare

Responsabil   Aprovizionare 1

Responsabil Aprovizionare

Locație: Otopeni Program: Normă întreagă Cerințe: Experiență în aprovizionare logistică avantaj experiența în servicii de curățenie sau facility management Abilități de negociere și organizare Cunoștințe operare PC (Excel, Word) Permis de conducere categoria B avantaj Seriozitate, atenție ...

Sector 1, Bucuresti

Angajam facturist + promovare produse 4

Angajam facturist + promovare produse

Angajam facturist + promovare produse Calificari si cerinte : - Studii necesare : studii generale finalizate, experienta in activitati similare, cursuri operare PC - Calitati personale : aptitudine de invatare rapida, capacitate de concentrare, flexibilitate in gandire, comportamentul empatic, aptitudini ...

Sector 3, Bucuresti

Angajăm personal pentru Asigurări în Buc. Zonă centrală.Trimiteți CV cu fotografie.
1
26

Angajăm personal pentru Asigurări în Buc. Zonă centrală.Trimiteți CV cu fotografie.

Să cunoască cerințele în asigurări.

Sector 3, Bucuresti

Angajam secretara vorbitoare limba vietnameza la sediu Ploiesti

Angajam secretara vorbitoare limba vietnameza la sediu Ploiesti

Firma caută o persoană serioasă, organizată și comunicativă pentru postul de secretară asistent manager. Responsabilități: - menținerea legăturii cu furnizorii și partenerii din Vietnam; - traducerea documentelor și corespondenței din în limba vietnameză; - activități administrative (e-mailuri, ...

Ploiesti, Prahova

Angajam Asistent ofertare contracte - Cateasca, Pitesti
1

Angajam Asistent ofertare contracte - Cateasca, Pitesti

Profil candidat: Cunoasterea suitei Microsoft (Word, Excel etc.) cel putin nivel mediu; Abilitati in vanzare, negociere si de a comunica intr-un mod profesionist; Implicare activa in task-uri si provocari zilnice; Gandire analitica, fast-learning; Flexibilitate si capacitate de adaptare; ...

Cateasca, Arges

Angajam Sef Magazin pentru noul Magazin Spectral Mobila ce se va deschide in Husi
5

Angajam Sef Magazin pentru noul Magazin Spectral Mobila ce se va deschide in Husi

Angajam Sef Magazin pentru noul magazin Spectral Mobila ce se va deschide in Husi. CERINTE: - Experienta in conducerea unei echipe - Inclinatie spre vanzari - Cunostinte PC (MS Office si Internet) - Atentie la detalii - Spirit de echipa CV-urile se vor trimite folosind aplicatia din site. DESPRE ...

Husi, Vaslui

Angajam facturist + promovare produse 1

Angajam facturist + promovare produse

Angajam facturist + promovare produse Calificari si cerinte : - Studii necesare : studii generale finalizate, experienta in activitati similare, cursuri operare PC - Calitati personale : aptitudine de invatare rapida, capacitate de concentrare, flexibilitate in gandire, comportamentul empatic, aptitudini ...

Sector 3, Bucuresti

Anagajare Director de Proiect   Logistică Onshore 4

Anagajare Director de Proiect Logistică Onshore

1. Scopul postului Coordonarea și supervizarea tuturor activităților logistice onshore aferente proiectului Neptun Deep, în vederea respectării termenelor contractuale, cerințelor clientului și standardelor HSEQ. Deținătorul postului este responsabil pentru planificarea, execuția și controlul tuturor ...

Constanta, Constanta

Casier - Administrare 3

Casier - Administrare

Companie de administrare imobile cauta sa angajeze pentru postul de casier o persoana dinamica, amabila, cu spirit de initiativa, de responsabilitate si integritate, abilitati de comunicare, studii medii, abilitati medii - avansate de folosire a calculatorului PC. RESPONSABILITATI: Cunostinte contabile ...

Constanta, Constanta

Angajez consultant fonduri europene 37

Angajez consultant fonduri europene

Angajam persoana cu experienta , care sa stie sa lucreze in word, excel si sa aibe aptitudini de organizare, ordonare a activitatiilor de birou. Sa fie organizata, ordonata si constiincioasa , sa aiba cunostinte economice sau juridice, programul de lucru este de 8 ore zi. Activitatea consta in scrierea ...

Timisoara, Timis

Angajăm Secretară cu sau fără experiență

Angajăm Secretară cu sau fără experiență

Căutăm o persoană organizată, responsabilă și cu bune abilități de comunicare pentru postul de secretară. Experiența anterioară constituie un avantaj. Permisul de conducere categoria B reprezintă un plus.

Tunari, Ilfov

Operator Introducere Date  Secretariat
1
10

Operator Introducere Date Secretariat

Căutăm să ne lărgim echipa cu o persoană care să preia munca administrativă (vorbim strict de muncă birou, secretariat). Pentru toate activitățile vi se va face training. Esențiale aici sunt dorința de a învăța, abilitățile de comunicare, corectitudinea și respectul pentru timpul alocat serviciului. ...

Sector 6, Bucuresti

Angajam secretara-ticketing-limba turca

Angajam secretara-ticketing-limba turca

Firma de transport international de persoane cu punct de lucru in Sector 5 Bucuresti angajeaza full-time secretara- ticketing cu cunostinte de contabilitate primara si vorbitoare de limba engleza sau limba turca. Program Luni-Sambata 10:00-19:00 Pentru ziua de Sambata se poate plati suplimentar sau zi ...

Sector 5, Bucuresti

Responsabil de Mediu-Punct de lucru Zadareni jud Arad

Responsabil de Mediu-Punct de lucru Zadareni jud Arad

Indeco Grup este o firma ce activeaza in domeniul protectiei mediului ce asigura servicii integrate pentru managementul deseurilor. Pentru punctul de lucru din Zadareni( jud Arad), angajam Responsabil de Mediu. Cerinte: Foarte buna cunoastere a pachetului Microsoft Office, Outlook si PC; Abilitati ...

Zadareni, Arad

Angajăm avocat definitiv și avocat stagiar 1

Angajăm avocat definitiv și avocat stagiar

Cabinet de Avocatură din București dorim să ne mărim echipa cu un avocat definitiv și un avocat stagiar. Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV și o scrisoare de motivație. Platforma nu permite afișarea email-ului, drept urmare vă rugăm să ne contactați telefonic.

Sector 1, Bucuresti

Contabil cu studii superuoare

Contabil cu studii superuoare

Contabil autorizat cu studii superioare.

Sector 2, Bucuresti

angajam  consilier juridic cu experienta 7

angajam consilier juridic cu experienta

Societate Profesionala Notariala angajeaza consilier juridic cu experienta in birou notarial . Persoanele interesate sunt rugate să transmită un email conținând Curriculum Vitae cu fotografie și scrisoare de intenție la următoarea adresă: baiamarenotar gmail.com Numai candidații selectați pe baza ...

Baia Mare, Maramures

Salvează căutarea