Cautam ASISTENT MANAGER,
Acest post presupune munca la birou, raportand direct managerului.
Obiectivul principal al acestui rol este executarea sarcinilor pe diferite departamente: HR, Contabilitate, Secretariat - toate in cadrul unei firme care executa instalatii electrice.
Iar responsabilitatile ...
Candidatul Ideal
Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar
Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea orasului Timisoara.
- Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială)
- Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică
- Experienţa de minim ...
Pentru acest post cautam persoane dinamice si comunicative.
Responsabilitatile postului:
-sa raspunda la telefon,sa comunice cu clientii.
-organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare.
-planificarile zilnice le trimite prin mail directorului.
Candidatul trebuie sa indeplineasca ...
Manpower recruteaza Asistent Manager pentru o reprezentanta auto din Timisoara
Cerinte ;
- studii superioare
- Cunostinte foarte bune de calculator
- seriozitate si punctualitate
Atributii:
- Suport pentru activitatea Directorului Vanzari si a Departamentului Vanzari (activitati de secretariat, ...
Candidatul Ideal
Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar
Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea orasului Timisoara.
- Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială)
- Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică
- Experienţa de minim ...
Pentru acest post cautam persoane dinamice si comunicative.
Responsabilitatile postului:
-sa raspunda la telefon,sa comunice cu clientii.
-organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare.
-planificarile zilnice le trimite prin mail directorului.
Candidatul trebuie sa indeplineasca ...
Descrierea jobului - exeprienta minim 2 ani in domeniul prescolar
- entuziasm, pasiune, creativitate și capacitate de relaționare cu copiii și părinții;
- asigura conducerea executiva a unitatii de invatamant prescolar, in conformitate cu atributiile conferite de legislatia in vigoare
- intocmeste ...
Manager Financiar (de preferat cu limba germană)
Brand cunoscut în industria de frumusețe și sănătate
Locație: Hybrid (3 zile de lucru la birou)
Despre rol:
Un brand de prestigiu din industria frumuseții și sănătății caută un Manager Financiar cu experiență, pentru a coordona o echipă de 15 profesioniști ...
Cautam ASISTENT MANAGER,
Acest post presupune munca la birou, raportand direct managerului.
Obiectivul principal al acestui rol este executarea sarcinilor pe diferite departamente: HR, Contabilitate, Secretariat - toate in cadrul unei firme care executa instalatii electrice.
Iar responsabilitatile ...
Pentru acest post cautam persoane:dinamice si comunicative
Responsabilitatiile postului:
-sa raspunda la telefon ,sa comunicii cu clientii .
-organizarea agendei zilnice si efectuarea programarilor necesare.
-planificarile zilnice le trimite prin mail directorului.
Candidatul trebuie sa indeplineasca ...
Cunostinte de contabilitate primara.
Persoana agreabila, comunicativa cu capacitate mare de relationare.
Cunostinte bune PC-Word, Excel etc.
Capabilitate in a-si insusi cunostinte intr-un domeniu construcții.
Persoana cu spirit practic pronuntat si cu inclinatie catre frumos.
Salariu adaptat la competente.
Accesul ...
Candidatul Ideal:
- Abilități organizatorice excelente (o persoană foarte organizată și atentă la detalii);
- Cunoștințe solide de utilizare a PC-ului;
- Cunoștințe de limba engleză (scris și vorbit);
- - Cunoștințe de limba italiană (scris și vorbit) - opțional;
Persoană de încredere și onestă.
Descrierea ...
Candidatul Ideal:
- Abilități organizatorice excelente (o persoană foarte organizată și atentă la detalii);
- Cunoștințe solide de utilizare a PC-ului;
- Cunoștințe de limba engleză (scris și vorbit);
- - Cunoștințe de limba italiană (scris și vorbit) - opțional;
Persoană de încredere și onestă.
Descrierea ...
Firma cauta administrator: care cunoaste limba sarba sau germana sau engleza.
sa cunoasca sa lucreze pe calculator.
sa colaboreze cu proprietarul firmei
- agentie de ocupare a fortei de munca
-director de restaurante ...
Candidatul ideal va trebui să îndeplinească următoarele condiții:
- Sa fie absolvent de studii superioare
- Bune cunoștințe în utilizarea calculatorului
- Cunoștințe în utilizarea programelor Office: Word și Excel
- Capacitate de a urmări și controla eficient mai multe probleme simultan
- Capacitate ...
Candidatul Ideal:
- Studii medii sau superioare;
- Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj
- Bune abilitati de comunicare;
- Abilitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;
- Tact, integritate si abilitatea de a respecta confidentialitatea documentelor;
- Capacitate de organizare ...
Cautam o doamnaa domnisoara care sa ne ajute la birou pe partea de documentatii, ofertate, contabilitate si arhivare. Program normal.
FIRMA DE CONSTRUCTII
Pentru mai multe detalii sunati la nr. tel:
Angajam persoana cu sau fara experienta , care sa stie sa lucreze in word, excel si sa aibe aptitudini de organizare, ordonare a activitatiilor de birou. Sa fie organizata, ordonata si constiincioasa precum si dorinta de a invata lucruri noi, programul de lucru este de 8 ore zi. Conditii de salarizare ...