Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Persoane Experienta: Experienta 1-3 ani

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    Reprezentant vanzari

    Societatea Pick Up, prezentă încă din anul 2004 ca producător și importator de accesorii pentru segmentul auto OEM (original equipment manufacturer) și AM after market, angajează Reprezentant vânzări în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare, SUV uri! Ce oferim ? Know - how ul unei companii naționale (de 18 ani) construită de oameni curajoși, cu inițiativă. Seriozitatea unei companii, furnizor de accesorii OEM pentru un important grup auto autohton Posibilitatea de a fi cel mai bun dintre cei mai buni, prin introducerea și utilizarea diferitelor sisteme de management al calității ISstandarde auto IATF, standard de sustenabilitate EcoVadis etc O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră, în care te pregătim și ne pregătim să facem lucruri mari! Un mediu de lucru plăcut și modern, unde se încurajează acțiunea. Oportunitatea de a crește atât profesional cât și personal, Într-o colectivitate dinamică și prietenoasă! Ce trebuie să faci? Înveți produsele și serviciile oferite, iar dacă ai idei mai bune le poți pune și în practică. Încurajam ideile noi și spiritul de inițiativă. Promovezi și vinzi produse și servicii în domeniul accesoriilor / tunning auto; Prezinți clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului; Prospectezi piața și identifici noi potențiali clienți; Îți urmărești zilnic obiectivele de vânzări pentru a le atinge Menții permanent legătura cu clienții existenți și participi la fidelizarea acestora; Prezinți și promovezi direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Elaborezi oferte unice de vânzări Pui în aplicare strategii de vânzare și negociere cu clienții Ce avem nevoie de la tine? Disponibilitate de adaptare la programul de lucru și la cerințele postului: (zilnic, de obicei de la ora 8:00-17:00, cu pauză de masă de 45 minute) Capacitate de a promova și explica diferitele produse și servicii clienților, într-o manieră convingătoare și reală Calități foarte bune de prezentare, comunicare și negociere Diplomație, proactivitate și orientare către client Spirit de echipă Spirit de observație și inițiativă Disponibilitate de participare la expoziții naționale și internaționale (ocazional) din domeniul auto; (Automechanika Frankfurt/Dubai/Moscova, BSDA București etc.) Disponibilitate pentru deplasări la cliențiii de pe teritoriul tarii; Dacă dorești să te ocupi de export, atunci sunt incluse deplasări la clienții din domeniul auto din Europa Cunoștințe PC, pachet Office Permis de conducere cat. B Cunoașterea limbii engleze și germane constituie un avantaj Cunoașterea standardelor / procedurilor IATF reprezintă un avantaj Activitatea anterioară într-un post similar poate fi un criteriu important de selectie. Beneficii: Pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Posibilitate de a conduce ultimele modele de utilitare pick-up și mașini 4x4 unice/ accesorizate Posibilitatea de a participa la expoziții internaționale din domeniul auto. Posibilitatea de a vedea ideile proprii implementate în cadrul organizației.

  • 1

    Angajam agent de vanzari

    Cautam coleg sau colega pentru postul de vanzari servicii dezinsectie, dezinfectie si deratizare, cu experienta in vanzari: 3D DERATIZARE COMPLETA este o societate cu activitate de peste 12 ani de zile. Experiența pe care am acumulat-o, în toți acești ani, ne-a învățat să oferim servicii de cea mai bună CALITATE, fapt care ne poziționează de peste un deceniu ca lideri de piață, inovatori ai industriei. Sediul firmei este in Bucuresti sector 2, zona Calea Mosilor. Se ofera comision din contracte finalizate. Obligatoriu permis de conducere cat. B + masina personala (se deconteaza revizii si combustibil). Candidatul ideal : Persoana dinamica, disponibila la deplasari la sediul clientilor pentru a promova serviciile; Bune abilitati de planificare si organizare; Abilitate de negociere; Gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; Oferim training in domeniul nostru de activitate, dar experienta in vanzari este absolut necesara.

  • Consultant vanzari- magazin produse naturiste- Marghita

    Esti adeptul/ adepta unei diete sanatoase si ai in permanenta grija de sanatatea ta si a celor din jurul tau? Ne bucuram sa auzim asta - avem jobul potrivit pentru tine! Pentru ca, suntem in cautarea celui mai priceput CONSULTANT VANZARI pentru cel mai cochet magazin naturist din Marghita. Nu numai ca vei putea sa iti pastrezi obicieiurile sanatoase, dar vei putea fi la curent cu cele mai noi produse aparute, vei avea ocazia sa recomanzi clientilor remedii naturiste pe care le cunosti, si dincolo de asta, vei beneficia de suportul unei echipe de profesionisti in domeniu. Atributiile rolului despre care povestim se refera la : -identificarea nevoii clientului si mica consiliere cu privire la cele mai potrivite produse naturiste de care ar putea avea nevoie sau pur si simplu asistenta placuta in cadrul magazinului; -activitate de vanzare (incasari si plati), lucrat cu casa de marcat, comenzi catre furnizori, receptie marfa; -putin Excel; -pastrarea in deplina ordine a rafturilor si a magazinului; -recomandarea produselor vedeta catre consumatori; Jobul nostru necesita prezenta fizica, in cadrul maganului, conform unui program de luni pana vineri, in intervalul orar 9:00- 17:00. Nu se lucreaza in week-end! Ne-ar placea sa regasim in experienta ta: -min 1-2 ani experienta pe o pozitie similara- in zona de plafar, produse naturiste sau poate farmacie; -pasiune pentru produse naturiste, stil de viata sanatoasa, medicina alternativa; -capacitatea de a vorbi limba maghiara; -un spirit tanar, atitudine deschisa, jovialitate si nu in ultimul rand, placerea de a lucra cu oamenii. Asteptam cu interes CV-ul tau la adresa de email: Suntem aici sa povestim !

  • 8

    Agent de vanzari Giurgiu

    Cautam agent de vanzari cu carnet categoria B pentru vanzare bauturi in judetul Giurgiu. Program: luni - vineri Varsta minima 23 ani Experienta in vanzari

  • Agent vanzari prin telefon cu experienta

    Beneficii: -Venit: 2500 lei net + bonus de performanță; -Se lucrează full-time de la birou; -Program: 09:00-17:00; -Laptop, telefon de serviciu. Cerințe: -Studii superioare finalizate; -Să ai abilități de comunicare scrisă/ verbală și să îți placă să comunici; -Să fii o persoană organizată și să ai o atitudine orientată spre munca în echipă; -Să ai cunoștințe de operare calculator (Microsoft Office); -Experiență pe un post similar (vânzări de servicii, asigurări, call-center). Responsabilități: -Contactarea lead-urilor existente; -Prezentarea pachetelor, ofertarea, redactarea și trimiterea contractelor către clienți; -Trimiterea de facturi și urmărirea plăților; -Follow up clienți; -Organizarea de prezentări sau întâlniri cu clienții potențiai și susținerea de prezentări online; -Raportarea statusurilor lead-urilor, clienților, vânzărilor către conducerea companiei.

  • Compania Sanoverde Total isi mareste echipa.

    Compania producătoare de suplimente alimentare Sanoverde Total face angajări. Iti place să vorbesti la telefon ? Te pasionează plantele ? Vrei să lucrezi de acasă ? Perfect! Hai alături de noi! Locul de muncă necesită bune abilităti de relationare prin telefon. Totodată, căutam o persoană energică si orientată către client . Experienta in vanzari prin telefon constituie un avantaj. Oferim salariu fix + bonusuri după realizări. Asteptăm cv-ul tău la următoarea adresă de email : Multumim!

  • 14

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere. Dacă ai experiență dovedită

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă franciză cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul contractului. Avem cea mai rentabilă franciză de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în București sau în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • 6

    Asistenta manager vorbitoare limba engleza . salariu net lunar 2.800 ron

    Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 7

    Consultant Vânzări cu experiență. Salariu lunar net 4000 lei și bonusuri mari

    Agenti vanzari sau consultanti vanzari, Firma distributie dispozitive de apa termala ofera salariu net 4000 Ron lunar si bonusuri de la 1360 Ron la 2720 Ron. Se accepta candidati experienta dovedita in vanzari minim 2 ani din Bucuresti, Detalii suplimentare Angajam Agenti vanzari sau Consultanti vanzari cu contract de munca pe perioada nedeterminata. Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectorul 6. Agentii vanzari sau Consultantii vanzari trebuie sa detina experienta in relatiile cu agentii comerciali. Salariu net 4000 Ron lunar dar in functie de experienta dovedita se poate ajunge pana la 6500 Ron si deasemenea bonusuri de performanta de la 1360 Ron pana la 2720 Ron pentru fiecare comanda dusa la bun sfarsit. Se accepta candidati cu experienta dovedita in vanzari minim de 2 ani doar Bucuresti. Nu acceptam incepatori fara experienta sau studenti. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: -salariu motivant in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1360 Ron pana la 2720 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata cu salariu fix net 4000 Ron lunar dar in functie de experienta dovedita se poate ajunge pana la 6500 Ron. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • 26

    Agent imobiliar câștig intre 1.000 Euro până la 4.000 Euro

    Domeniu de activitate Serviciu Clienți Tip jobFull time (normă întreagă) Nivel carierăJunior/Entry Level S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.

  • 1

    Agent de vanzari/telesales (office-based in Oradea)

    Candidatul ideal: - Excelente abilitati de comunicare; - Persoana organizata, persereventa - Orientare catre client; - Persoana responsabila, serioasa; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa - Cunostintele de limba engleza si/sau maghiara constituie avantaj - Experienta intr-un Call Center sau in vanzari (de preferat); Responsabilitati principale: - Contactarea telefonica a clientilor, promovarea si vanzarea serviciilor companiei catre clienti persoane juridice/fizice intr-o maniera consultativa, identificand nevoile acestora; - Mentinerea si cresterea portofoliului de clienti al companiei. !!! Pentru a aplica va rugam sa ne trimiteti CV-ul dvs. Publi24.ro actualizat prin intermediul platformei Publi24.ro. - Activitatea se va desfasura in mod exclusiv la sediul companiei in Oradea Descrierea companiei: Russmedia Digital face parte din trustul media Russmedia GmbH din Austria care printre altele, desfășoară activități în România, Austria, Germania și Ungaria.

  • 1

    Vănd MoNdă de 100 lei din 1991 în Stae PERFECTĂ 700 EURO

    Vând monedă de 100lei din 1991 în stare Perfectă 700 Euro

  • 6

    Lucrator in parc de Dezmembrari

    Claunic Auto din Brasov este in cautarea unui nou coleg pentru postul vacant de Lucrator cu atributii de mecanic auto in Parcul de Dezmembrari Ce ar trebui sa faci tu: * sa demontezi piesele auto din ansamble si subansamble * sa etichetezi si sa aranjezi piesele pe rafturi Cunostintele si/sau experienta in domeniul auto sunt printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la noul nostru coleg. Ce iti oferim: *Salariu primit la timp *Program de lucru intr-un singur schimb *Loc de munca stabil, intr-o firma aflata in dezvoltare *Colegi pregatiti, gata oricand sa iti sara in ajutor *Concedii si zile libere legale, acordate conform reglementarilor in vigoare. *Echipament de lucru adecvat Te rugam, insistent, ca CV-ul tau sa fie actualizat la zi! Salariul este negociabil in functie de pregatirea si experienta fiecarui aplicant. Te asteptam, cu drag! Claunic Auto este pe piata auto de aproape 20 de ani, oferind servicii diverse in domeniu: reparatii auto, vanzari piese noi si din dezmembrari, ITP, tractari, asigurari auto. Parcul de Dezmembrari din Brasov functioneaza de 5 ani in cartierul Bartolomeu si este in curs de extindere. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor companiei.

  • 1

    Angajam vanzator/ vanzatoare / operator calculator/ xerox

    Despre noi: o locație prietenoasa unde se îmbina utilul cu plăcutul, magazin cu Xerox, papetarie si jucarii. Cunostiinte OFFICE ( Word, Excel) - conditie obligatorie Oferim: comision in funcție de vânzări Zile de sărbătoare legală plătite dublu Program de lucru in 2 ture dimi 8-14 dupa - amiaza 14-20 Un weekend liber, celalalt se lucreaza. Dorim sa ne extindem familia si sa crestem impreuna, asadar daca vrei sa te simti "ca acasa" te asteptam sa ne cunoastem. Trimite-ne cv-ul tau!

  • 1

    consilier vanzari

    Cautam consultant de vanzari AUTOVEHICULE. Daca esti pasionat de domeniul auto si ai abilitati de vanzator si negociator, atunci esti un bun candidat. In plus, ne mai dorim de la tine: Sa fii atent/a la detalii si sa-ti indeplinesti sarcinile cu pasiune si dedicare; Sa fii orientat catre clienti si sa negociezi cu usurinta; Sa abilitati foarte bune de comunicare si prezentare; Sa ai spirit de echipa, atitudine pozitiva si proactiva; Sa ai permis de conducere categoria B. Ce vei avea de facut: Identifici cat mai corect necesitatile clientului, demonstrand in acelasi timp interes in discutiile cu el, fiind un bun ascultator si sfatuitor; Esti in permanenta la dispozitia clientilor in timpul orelor de lucru si le oferi informattii complete si corecte; Prospectezi activ piata in vederea gasirii unor noi clienti; Te vei ocupa de dosarele de finantare pentru clientii nostrii. Beneficiile tale vor fi: Pachet salarial compus din salariu fix si bonusuri din fiecare vanzare Telefon+Laptop

  • Bijuteria Sorelly - Angajam Vanzatoare / Consultant Vanzari

    Angajam Vanzatoare / Consultant Vanzari - Bijuteria SORELLY in centrul Bacaului Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica, in care fiecare provocare este tratata cu entuziasm si seriozitate, atunci asteptam CV-ul tau in magazinul Bijuteria SORELLY, Str. Nicolae Balcescu, nr. 1 (langa Luceafarul), Bacau sau atasat intr-un mesaj. Ce cautam? -Seriozitate si punctualitate -Capacitate de lucru in echipa -Atitudine pozitiva -Cunostinte minime/medii in utilizarea calculatorului (Exemplu: Microsoft Word, Excel, platorme ecommerce) -Dorinta de a invata lucruri noi (exemplu: vanzari in mediul online si gestionarea platformelor de socializare precum Facebook si Instagram) * experienta in domeniul bijuteriilor / gestionarareaunui magazin online / editarea pozelor constituie un avantaj Ce responsabilitati vei avea? -Gestionarea relatiei cu clientii in magazin cat si in mediul online -Gestionarea stocurilor din magazinul fizic si cel online -Realizarea de poze pe fundal alb, dar si artistice cu anumite produse -Pregatirea zilnica a comenzilor din mediul online -Actualizarea produselor din magazinul online, prelucrarea fotografiilor, realizarea de bannere pentru prezentarea promotiilor -Comunicarea in permanenta cu managerul si cu alte colege de la diferite locatii pentru a urma o strategie comuna Ce oferim? -Un mediu profesional, centralizat pe lucrul in echipa si responsabilitate individuala -Salariu motivant, insotit de bonusuri -Siguranta unei companii de familie cu traditie de peste 25 de ani -Training de la membrii seniori si posibilitatea specializarii in diferite domenii (ecommerce - bijuterii) -Suport continuu si feedback pe parcursul orelor de lucru -Posibilitatea de promovare Cine suntem? Cu experienta de peste 25 de ani, compania noastra s-a remarcat la nivel national in domeniul bijuteriilor din aur si argint prin calitatea superioara, modele unice, pretul accesibil si permanenta adaptabilitate la noile tendinte. Te invitam cu drag in echipa noastra dinamica, ale carei valori principale sunt satisfactia clientului, seriozitatea si respectul reciproc in locul de munca!

  • 1

    jurist , ag vanzari , administrator ,

    Sc angajam Jurist , Ag Vanzari , administrator imobil domeniu activitate Constructii ,turism , administrare ,imobiliare Obligatoriu permis conducere cât B Obligatoriu experiența minim 3 ani in domeniu juridic sau Vanzari Obligatoriu competente digitale se ofera si bonusuri pt obiective realizare

  • 11

    Angajăm operatori call center din București.

    Angajăm operatori call center din București. Se lucrează de la sediu trei zile și două zile de acasă. Nu acceptăm candidații care nu se pot deplasa la sediu cautand scuze că au probleme de familie. Se oferă Bonusuri pentru fiecare comandă dusă la bun sfârșit. BONUSURI SI COMPENSATI. Pentru fiecare comanda finalizata se oferă un bonus conform graficului. NIVEL COMENZI NIVEL 1. 1-10 Comenzi. - 1360 Lei de fiecare comandă. NIVEL 2. 11-20 Comenzi. - 2040 Lei de fiecare comandă. NIVEL 3. 21-50 Comenzi. - 2720 Lei de fiecare comandă Detalii la interviu in sediul nostru din sectorul 6. Trimiteți CV în limba română pe Wathsap sau email .

  • Optometrist

    Locație: Dristor Descrierea postului: Oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii ramelor si a tipurilor de lentile Derularea activitatilor de vanzare produse si servicii Mentinerea relatiilor cu clientii si fidelizarea acestora. Testarea vederii in scopul determinarii dioptriei, aparatura medicala de ultima generatie computerizata Derularea activitatilor de gestionare a magazinului Prescriptie de ochelari Cerinte Persoana dinamica, organizata, responsabila Excelente abilitati de comunicare Preferabil experienta si studii in domeniul opticii medicale Cunostinte de baza in domeniile optometrie/optica oftalmica Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri din vanzari Training Program de lucru flexibil

  • Business Telesales Representative

    Esti o persoana tanara, dinamica caruia ii place sa vorbeasca la telefon si isi doreste sa lucreze intr-o echipa tanara de specialisti in vanzari telecomunicatii si sa devina unul la fel de bun? Suntem in cautare de o persoana pentru pozitia de Business Telesales Representative pentru un Partener Vodafone Romania, cu sediul in Bucuresti. Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: -Iti place sa pui clientul pe primul loc, sa ii depasesti asteptarile, descoperind oportunitati de vanzare adaptate fiecaruia -ai abilitatea de a crea rapid conexiuni -ai nteligenta emotionala in gestionarea obiectiilor si reclamatiilor -ai abilitatea de a prezenta produsele si serviciile -ai capacitatea de adaptare la schimbare -ai gandirea critica si rezolvarea problemelor Descrierea job-ului: -identificarea si contactarea telefonic a potentialilor clienti targetati de companie conform obiectivelor lunare: -cunoasterea produselor si serviciilor oferite de companie pentru a le putea prezenta persuasive clientilor -promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii -oferirea de consultant catre client in vederea alegerii solutiei potrivite -realizarea rapoartelor de apeluri si folosirea instrumentelor specific ale companiei pentru gestionarea bazei de client,planificarea activitatii -cresterea si actualizarea bazei de date de client prin actiuni proactive de contactare conform obiectivelor de activitate stabilite cu managerul de vanzari pentru atingerea targetului Beneficii: -pachet salariat aliniat la cerintele pietei -comision atractiv -telefon si laptop de serviciu -abonament clinica medicala private -mediu prietenos si colegi tineri -posibilitate de dezvoltare profesionala

  • Salveaza cautarea