Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Sortează după:
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Persoane Experienta: Experienta 1-3 ani

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Angajam vanzatoare

    Daca iti place sa activezi in domeniul fashion, ai experienta de cel putin 1 an si cunostinte de limba engleza si Excel. inseamna ca tu poti fi urmatorul nostru coleg sau colega. Salariul este negociabil, avem bonusuri din vanzari, tichete de masa si posibilitate de avansare. Magazinele noastre sunt in Afi Cotroceni si Park Lake Daca ti-am trezit interesul si vrei sa ne cunoastem, ne poti suna la si ne poti trimite CV-UL pe adresa

  • 6

    Asistenta manager vorbitoare limba engleza . salariu net lunar 2.800 ron

    Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 1

    Angajam agent de vanzari

    Cautam coleg sau colega pentru postul de vanzari servicii dezinsectie, dezinfectie si deratizare, cu experienta in vanzari: 3D DERATIZARE COMPLETA este o societate cu activitate de peste 12 ani de zile. Experiența pe care am acumulat-o, în toți acești ani, ne-a învățat să oferim servicii de cea mai bună CALITATE, fapt care ne poziționează de peste un deceniu ca lideri de piață, inovatori ai industriei. Sediul firmei este in Bucuresti sector 2, zona Calea Mosilor. Se ofera comision din contracte finalizate. Obligatoriu permis de conducere cat. B + masina personala (se deconteaza revizii si combustibil). Candidatul ideal : Persoana dinamica, disponibila la deplasari la sediul clientilor pentru a promova serviciile; Bune abilitati de planificare si organizare; Abilitate de negociere; Gandire pozitiva, amabilitate si eficienta; Oferim training in domeniul nostru de activitate, dar experienta in vanzari este absolut necesara.

  • 14

    Angajam Consilier vanzari la Showroom de Mobila în Iulius Mall Timisoara

    Îți dorești să te alături unei echipe pasionate de vânzări și design interior? Vino în echipa Partizan Impex din Timisoara! Căutăm consilier vânzări în cadrul magazinului nostru din Iulius Mall din TIMISOARA. Ne-am dori să ai urmatoarele abilitati: - Bune ablități de comunicare, vânzare și relaționare cu clienții; - Experiență anterioară în vânzări de minim 1 an; - Să fii o persoană cinstita, deschisă, prietenoasă și cu spirit de echipă; - Să fii o pesoană orientată spre rezolvarea problemelor si gasirea solutiilor optime; - Să ai o orientare puternică catre rezultat. Descrierea jobului: Consilierul nostru de vânzări din cadrul ShowRoom-ului se va ocupa de: - Promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele si politicile brandului FEYDOM; - Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite din categoria mobilier și accesorii; - Mentinerea relatiei de colaborare cu furnizorii nostri; - Întocmirea documentelor interne (contabilitate primara) specifice activității: oferte, facturi, nota de comandă, receptii marfa etc ; - Emitere bonuri fiscale, incasari prin POS sau Numerar; - Preluarea comenzilor de la clienți. Beneficii: - Salariu fix motivant (peste media industriei in care activam); - Tichete de masa (30 lei/zi); - Comision din vânzări; - Bonusuri de performanță; - Mediu de lucru atractiv; - Prime pentru diverse evenimente; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Mediu de lucru plăcut, fără stres, într-o echipă tânără și motivată; - Colegi entuziaști și profesioniști. Descrierea companiei Suntem o companie care ofera stabilitate si care are obiectivul de a asigura populației produse de înaltă calitate la un preț accesibil. Pentru ca am avut un an foarte productiv si ne dorim ca anul viitor sa fie si mai bun... ne am decis sa ne marim echipa. Deci, daca te identifici cu standardele noastre, de abia asteptam sa te cunoastem. Poți să ne trimiți CV-ul pe mail sau să ne contactezi telefonic în vederea stabilirii unui interviu de angajare.

  • 28

    Agent imobiliar câștig intre 1.000 Euro până la 4.000 Euro

    Domeniu de activitate Serviciu Clienți Tip jobFull time (normă întreagă) Nivel carierăJunior/Entry Level S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.

  • 15

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute ? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul dezvoltării afaceri tale. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri. Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • Optometrist

    Locație: Dristor Descrierea postului: Oferirea de consultanta de specialitate clientilor in vederea alegerii ramelor si a tipurilor de lentile Derularea activitatilor de vanzare produse si servicii Mentinerea relatiilor cu clientii si fidelizarea acestora. Testarea vederii in scopul determinarii dioptriei, aparatura medicala de ultima generatie computerizata Derularea activitatilor de gestionare a magazinului Prescriptie de ochelari Cerinte Persoana dinamica, organizata, responsabila Excelente abilitati de comunicare Preferabil experienta si studii in domeniul opticii medicale Cunostinte de baza in domeniile optometrie/optica oftalmica Beneficii: Pachet salarial atractiv Bonusuri din vanzari Training Program de lucru flexibil

  • IFN angajeaza coordonator birou vanzari - FETESTI-Ialomita

    Candidatul ideal Absolvent studii medii cu diploma de bacalaureat (studii superioare finalizate cu Diploma de licenta constituie avantaj); Experienta de coordonare echipe minim 2 an, pe pozitii similare; Experienta anterioara in industria creditelor de consum de cel putin 1 an; Limba engleza (nivel mediu); Foarte bune tehnici de vanzari si management strategic; Bune cunostinte privind legislatia si activitatea de casierie; Cunostinte de legislatie comerciala aplicabila institutiilor financiare nebancare; Cunostinte de operare PC: Word, Excel, PowerPoint; Abilitati foarte bune de comunicare si de negociere; Spirit antreprenorial dezvoltat, gandire analitica si structurata; Abilitati de leadership; Descrierea jobului Responsabilitati Manageriale: Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare (vanzari si colectari); Gestionarea eficienta a bugetelor alocate; Organizarea si controlul activitatilor din zona alocata; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Mentinerea relatiei cu autoritatile locale si cu furnizorii externi, pentru punctele de lucru coordonate; Dezvoltarea portofoliilor de clienti din zona alocata; Respectarea si aplicarea prevederilor legale in vigoare, in materie de AML/CFT/ KYC; Beneficii: Programe de training si devoltare personala; Bonusuri lunare in functie de performanta; Bonuri de masa Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei.

  • 4

    Agent vanzari

    Beneficii: -Program flexibil, 8 ore pe zi; -Salariu fix care începe de la 4000 lei net; -Comision din vânzări; -Training de specialitate; -Laptop, telefon și mașină de serviciu; -Alte beneficii se discuta la interviu. Cerințe: -Studii medii; -Permis categoria B; -Experiență în vânzări minim 1 an; -Experiența in vânzări pe zona de construcții/instalații reprezintă un avantaj; Responsabilități: -Vânzare B2B dar și la persoane fizice. Vânzare activă pe teren la magazine de materiale de construcții, dezvoltatori, montatori de coșuri și șeminee, arhitecți, designeri; -Vânzare la pf care ne contactează din zonă și pf care sunt în construcție cu casele; -Zona de acoperire Ilfov si județele vecine; -Mai multe detalii discutăm telefonic.

  • ag vanzari ,designer interior , administrator , jurist

    Sc angajam designer de interior , Ag Vanzari , administrator imobil domeniu activitate Constructii ,turism , administrare ,imobiliare Obligatoriu permis conducere cât B Obligatoriu experiența minim 3 ani in domeniu juridic sau Vanzari Obligatoriu competente digitale se ofera si bonusuri pt obiective realizare

  • 6

    Lucrator in parc de Dezmembrari

    Claunic Auto din Brasov este in cautarea unui nou coleg pentru postul vacant de Lucrator cu atributii de mecanic auto in Parcul de Dezmembrari Ce ar trebui sa faci tu: * sa demontezi piesele auto din ansamble si subansamble * sa etichetezi si sa aranjezi piesele pe rafturi Cunostintele si/sau experienta in domeniul auto sunt printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la noul nostru coleg. Ce iti oferim: *Salariu primit la timp *Program de lucru intr-un singur schimb *Loc de munca stabil, intr-o firma aflata in dezvoltare *Colegi pregatiti, gata oricand sa iti sara in ajutor *Concedii si zile libere legale, acordate conform reglementarilor in vigoare. *Echipament de lucru adecvat Te rugam, insistent, ca CV-ul tau sa fie actualizat la zi! Salariul este negociabil in functie de pregatirea si experienta fiecarui aplicant. Te asteptam, cu drag! Claunic Auto este pe piata auto de aproape 20 de ani, oferind servicii diverse in domeniu: reparatii auto, vanzari piese noi si din dezmembrari, ITP, tractari, asigurari auto. Parcul de Dezmembrari din Brasov functioneaza de 5 ani in cartierul Bartolomeu si este in curs de extindere. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor companiei.

  • Call center Vitan // Agent transport international

    Compania nostra cu o echipa tânără și cunoscuta în piață transporturilor rutiere de mărfuri din România cauta agenti call center cu experienta de minim 1 an în vânzări, vorbitor a unei limbi străine de nivel mediu, motivat și dornic de a deprinde abilități de comunicare, vânzări, organizare și transport. Pachetul salariat este adaptat experientei si aptitudinilor candidatului. Posibilitate de promovare, telefon și laptop de serviciu. Posibilitate munca în regim hibrid. Birourile companiei sunt în zona Vitan Mall, sectorul 3 București. Bonuri de masa. Cei interesați pot trimite un CV la adresa sau programa un interviu la numărul .

  • 3

    Reprezentant vânzări Fomco GPS - zona de Vest

    Întodeauna găsești cuvintele potrivite în orice conversație? Ai încredere în tine și ești dornic de dezvoltare profesională? Avem vești bune! Locul tău este în echipa Fomco GPS ! Viziunea noastră este să ajutăm companiile de transport românești, să vadă sistemul de gestiune a flotei, ca un instrument de încredere, ușor de utilizat, care face munca de zi cu zi mai ușoară. Partenerii noștri știu că în spatele sistemului se află o echipă unită de dezvoltatori, suport tehnic profesional și intervenție promptă, de calitate, care le înțelege nevoile și îi ajută să se folosească cât mai eficient de posibilitățile oferite de sistem. Pentru realizarea cu succes a misiunii, Fomco GPS caută în poziția de reprezentant vânzări pe zona de Vest (Bihor, Arad Timiș, Hunedoara.), o persoană energică cu abilități de relaționare cu clienții și interes pentru domeniul auto. TU ești candidatul ideal dacă: Ești proactivă Ești dispus să te deplasezi zi de zi Ai minim 2.5 ani experiență în vânzări Stăpânești teoria vânzărilor și ai atitudine pentru vânzări Deții permis cat. B Ai cunoștințe generale PC (Word, Excel, Outlook) Pentru că acest post necesită perseverență, răbdare,pozitivitate și motivație ridicată, căutăm un coleg care poate face față provocărilor, ambițios, axat pe dezvoltare și performanță, care să implementeze strategiile de vânzări i dezvoltarea rela iei cu clien ii (noi sau existen i). Ce îți oferim noi? Echipamente: autoturism de serviciu, laptop, telefon mobil. Training, oportunități de dezvoltare personală și profesională Răsplată cuvenită și la timp pentru munca ta Dacă această misiune este pentru tine, aplică cu încredere!

  • 1

    Angajam consilieri in vanzari pentru insula de bijuterii

    ACIUM, brand international în domeniul vânzării de bijuterii din inox, caută persoane dinamice, proactive, cu capacități excelente de comunicare și cărora le plac provocările, pentru a face parte din echipa primului magazin deschis în România. La nivel internațional, rețeaua Acium ajunge la aproximativ 400 insule / magazine în centre comerciale din toate țările din America de Sud, în Statele Unite, Portugalia, Spania, Marea Britanie, Germania, Dubai și nu numai. Pe lângă liniile de bijuterii moderne, oferim clienților noștri posibilitatea de a fotograva diferite accesorii cu imagini sau mesaje importante pentru ei. Oferim contract full-time, venituri motivante, un mediu de lucru relaxant și posibilități reale de avansare. Căutăm persoane cu minimum 1 an de experiență, cu simț estetic și cunoștințe entry-level în operarea calculatoarelor. Dacă crezi că ai acest profil, îți place conceptul brandului și îți dorești să faci parte dintr-o echipă în plină expansiune, unde vei putea să avansezi de la poziții de team leader, până la a gestiona propriul tău magazin, trimite-ne CV-ul tău alături de o poză și hai să ne cunoaștem! Programul este de 40 ore pe săptămână, de luni până duminică. Pachetul salarial este format din: - Salariu fix - Bonuri de masa - Trei tipuri de comisioane bazate pe obiective personale și de echipă

  • 1

    Agent vânzări TRADER

    Ești super ambițios și proactiv în atragerea clienților noi, perseverent în a oferi suport și servicii de calitate? Dacă te regăsești în caracterizare, te invităm să citești mai departe și să accepți provocarea noastră de a aplica! În rolul de #METROCHAMPION Agent Vânzări Trader, îți vei folosi abilitățile și vei învăța alături de noi să: Construiești și menții relații cu clienții deja existenți și să îi atragi pe cei potențiali; Promovezi produsele, soluțiile digitale și imaginea METRO; Oferi clienților consultanță în a face cele mai bune alegeri pentru afacerile lor; Realizezi planul de vânzări în teritoriul de care ești responsabil; Poți fi și tu #METROCHAMPION, dacă: Iți place să fii activ și să îți desfășori activitatea preponderent prin vizite la clienți; Ești un bun comunicator și îți place să inițiezi discuții și să promovezi noile produse și servicii METRO; Iți place sa oferi suport pentru soluționarea cererilor clienților; Te consideri organizat și te simți confortabil într-o activitate dinamică și diversă; Ești confortabil în a folosi laptop/ tableta ca instrumente de lucru; Ai studii medii finalizate; Ai experiența într-un rol similar de minimum 1 an; Ai carnet de conducere categoria B și iți place să conduci Suntem pregătiți să te antrenăm și să te recompensăm ca pe un #METROCHAMPION: Prânzul și vacanța sunt asigurate de noi prin tichete de masă și prima de vacanță; Sănătatea ta este o prioritate pentru noi, de aceea beneficiezi de asigurare medicală privată; Performanța ta este răsplătită prin bonusuri de echipă sau individuale; Primești zile suplimentare de concediu pentru diverse ocazii; Ai acces la consiliere psihologică, financiară și juridică pentru tine și familia ta; Ai prime de Sărbători si pentru diferite ocazii ( Crăciun, Paște, 1 Iunie); Primești bonus de recomandare pentru noi #METROCHAMPIONS pentru echipa noastră; Beneficiezi de reduceri la abonamente medicale; Apreciem stabilitatea și o premiem cu zile suplimentare de concediu și bonusuri de fidelitate; Dacă îți place #METROVIBE, aplică și hai să ne antrenăm împreună în echipa #METROCHAMPIONS!

  • Salveaza cautarea