Anunțuri
Agenti - consultanti vanzari doar cu poze Persoane Disponibil din: 2022-02-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Magazinul Arman Sport din Iulius Mall Cluj angajază consultant vânzări cu și fără experienţă în domeniu. Cerinţe: - Seriozitate - Abilităţi bune de comunicat - Adaptabilitate și lucrat în echipă - Disponibilitate de a lucra 2 weekenduri lună - Se lucrează 15 zile lună, program 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să ne contactaţi sau să ne vizitaţi la sediul magazinului nostru - Arman Sport, Iulius Mall Cluj, etajul 1.
-
Promovat
Am decis sa dau o mana de ajutor persoanelor care fie au intrat in somaj tehnic, fie au fost demise, fie isi doresc venituri suplimentare dintr-o activitate care poate fi realizata si part-time: Intermediar Consultant in Asigurari in Compania Destine Holding. De ce poate fi pentru tine: - 18 forme de profit (asigurari, leasinguri, pachete turistice, etc.) - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este user friendly - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target, iar veniturile sunt in functie de implicare - cursuri gratuite, training gratuit Cerinte minime obligatorii: - studii minim 12 clase - cunostinte PC, browsere, mail - dorinta de invatare a unui domeniu nou Atentie! Salariu pe baza de comision!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
GDS.travel isi mareste echipa din Iasi! Cautam o persoana cu simt dezvoltat al responsabilitatii, inovativa, punctuala, eficienta, rapida in luarea deciziilor, cu abilitati de negociere, rezistenta la stres, motivat sa fie remunerat conform performantelor inregistrate, cunoscatoare a sistemelor de rezervari hoteliere si Worldspan. Cerinte: De preferat minim 2 ani experienta pe pozitia de agent turism/ticketing. Limbi straine: engleza (nivel mediu-avansat | scris, vorbit, citit); Cunoasterea altei limbi (nivel mediu-avansat | scris, vorbit, citit)constituie un avantaj ; Cunostinte operare sisteme de rezervari B2B si ticketing; Mod de gandire orientat spre client; Aptitudini pentru lucrul in echipa si program flexibil(atat la birou cat si remote) cu deplasari in tara si strainatate. Descrierea jobului Responsabilitati: Preluare, monitorizare si completarea rezervarilor prin intermediul propriului sistem de rezervari on-line - Rezervari si emiteri bilete de avion in Worldspan, modificari, reemiteri, refund-uri - Mentinerea unei relatii excelente cu furnizorii si clientii nostri - Oferirea de suport clientilor - Promovarea serviciilor companiei Beneficii: Mediu de lucru tânăr și competitiv cu o atitudine pozitiva, într-o companie dinamică Conditii moderne de munca. Atmosferă prietenoasă, echipă ambi ioasă i pozitivă; Training specific pentru fiecare proiect, respectiv traininguri individuale pentru dezvoltarea profesională/personală; Teambuilding-uri periodice, concursuri motiva ionale i activită i periodice realizate împreună cu echipa; Posibilitati de promovare in cadrul companiei; Pachet salarial motivant in functie de experienta; SALARIU PESTE MEDIA INDUSTRIEI DE TRAVEL! BONUSURI IN FUNCTIE DE PERFORMANTA. Puteti trimite CV-ul la . Pentru mai mutle detalii ne puteti contacta pe email sau la tel.
-
Doresc colaborare cu consultant de credite in conditii avantajoase Training gratuit Full time sau part time Bonusuri in functie de performanta Posibilitati de promovare Cautam o persoana dedicata acestei ramuri, perseverenta, dornica de dezvoltarea personala si profesionala. De preferat cu experienta in domeniul financiar-bancar sau non-bancar.
-
Candidatul Ideal - experien ă profesională minim 6 luni în domeniul comercial - de preferat; - cuno tin e generale despre , instala ii termice si sanitare - avantaj; - studii medii finalizate /student sau coală profesională; - un bun nivel de comunicare, sociabilitate, responsabilitate, integritate, spirit de echipă, motiva ie de a ob ine rezultate. Descrierea jobului Asigurarea disponibilită ii produselor prin aprovizionarea permanentă, în func ie de necesită i i aranjarea produselor la raft. - Asigurarea prezen ei i coeren ei informa iilor referitoare la pre ; - Participarea la procesul de vânzare, urmărind finalizarea acestuia i orientarea clien ilor în func ie de nevoi i în zonele de interes din cadrul magazinului; Descrierea companiei HEDAROM PARTNERS SRL este o companie specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru construc ii, incalzire, climatizare.
-
Promovat
Am decis sa dau o mana de ajutor persoanelor care fie au intrat in somaj tehnic, fie au fost demise, fie isi doresc venituri suplimentare dintr-o activitate care poate fi realizata si part-time: Intermediar Consultant in Asigurari in Compania Destine Holding. De ce poate fi pentru tine: - 18 forme de profit (asigurari, leasinguri, pachete turistice, etc.) - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este user friendly - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target, iar veniturile sunt in functie de implicare - cursuri gratuite, training gratuit Cerinte minime obligatorii: - studii minim 12 clase - cunostinte PC, browsere, mail - dorinta de invatare a unui domeniu nou Atentie! Salariu pe baza de comision!
-
Esti o persoana sociala,dinamica si dornica sa inveti lucruri noi?Vrei sa faci o schimbare in viata ta,vino alaturi de noi. Ce beneficii vei avea:-training de specialitate,-un sistem profesionist de colaborare,-posibilitatea de a castiga cat doresti si de ati maximiza constant veniturile,-flexibilitatea programului de lucru.Cerinte:abilitati de comunicare,studii medii superioare .Daca doresti sa vii alaturi de noi si ai calitati antreprenoriale,iti doresti o cariera intr-un domeniu nou si inovator atunci Locul tau este alaturi de noi.Astept sa ma suni pentru mai multe detalii si pentru a stabili un prim interviu. (Gabriela Mudura')
-
Buna, Suntem in cautarea unor persoane energice, motivate, care sunt dornice sa faca performanta in domeniul vanzarilor Clientul nostru este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicatii, convergență și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente. De ce ai fi potrivit pentru aceasta pozite? Cautam o persoana: - Asumata, cu dorinta de afirmare si o viziune concreta - Cu abilitati de vanzare, negociere si buna comunicare - Serioasa, proactiva si cu spirit de echipa - Dorinta de dezvoltare continua - Inclinare si deschidere spre tehnologie domeniul digital Beneficii - salar de baza motivant - bonusuri in functie de targetul de vanzari - tichete de masa Cerinte - minim 6 luni experienta in domeniul vanzarilor - nivel de educatie standard diploma de bacalaureat
-
Doresc colaborare cu consultant de credite Conditii avantajoase Training gratuit Full time sau part time Bonusuri in functie de performanta Posibilitati de promovare Cautam o persoana dedicata acestei ramuri, perseverenta, dornica de dezvoltarea personala si profesionala. De preferat cu experienta in domeniul financiar-bancar sau non-bancar.
-
Optica medicala SOLIS VISUM isi mareste echipa! Aplică pentru a deveni noua noastra colega coleg Ne dorim de la tine - Să fii absolvent ă de studii medii superioare; (studiile de specialitate in domeniu optometriei reprezinta un avantaj); nu conteaza anul in care ai absolvit. Experienta ca si optometrist reprezinta un avantaj dar nu este obligatorie. (DACA NU ESTI OPTOMETRIST TE PREGATIM NOI SI ITI OFERIM TRAINING DE SPECIALIZARE DECONTARE TRANSPORT PE PERIOADA SPECIALIZARII) - Să ai abilitati de comunicare si organizare; - Să ai cunostinte minime de operare PC; - Să fii o persoană politicoasă, serioasă, punctuală, discretă, atitudine pozitivă si calma; - Să iti doresti satisfacerea nevoilor pacienţilor; - Să ai disponibilitate pentru program în ture; (programul cabinetului este pana la maxim ora 20.00) Responsabilitățile postului - Intampinarea clientilor la prima interactiune. -efectuarea consultatiei optometrice - Consilierea pacientul in alegerea produsului optic adecvat - Vanzarea produselor din portofoliul companiei; - Preluarea comenzior de la clientii din magazin; - Eliberarea comenzilor de la clienti; - Incasarea comezilor; - Etichetarea produselor,inventarierea, receptia si aranjarea lor la raft; - Verificarea preturilor si a termenelor de valabilitate a produselor Iti oferim: Pachet salarial atractiv Tichete de masa Bonusuri din vanzari Persoana de contact Alexe Loredana
-
Fii gata sa faci un salt major si sa ai control la pretul asigurarilor de care ai nevoie , un pret decent pentru propriile vacante , posibilitatea sa ii ajuti si pe prietenii tai devenind - Brokerul lor de vacante ! Tu alegi in ce domeniu vrei sa te implici si daca iti doresti un venit suplimentar ajutandu i si pe cei dragi !! Tot ceea ce te interesează despre : asigurări, leasing, credite bancare, imobiliare, pachete turistice, dar și despre cursurile noastre adaptate sunt cheia succesului în acest mediu dinamic. *Când? 24.05.2024 ora 18.00* *Cum?Online prin link de conectare* *De ce Tu?* Este un model de afacere unde experienta, religia si statutul social nu sunt factorii determinanti ai succesului. In schimb ambitia, motivatia si munca sustinuta sunt cerintele de baza pentru a avea succes in în acest domeniu. *Dacă ești interesat iti transmit link-ul de conectare*.Decizia îți aparține!
-
Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: -Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; -Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; -Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; -Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; -Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: -amabilitate față de client și profesionalism la locul de muncă -Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; -Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual; -Aptitudini interpersonale si de comunicare excelente. Ce oferim: -un loc de muncă cu posibilitatea de dezvoltare personală -un salariu avantajos care va fi discutat la interviu -înțelegere față de angajat
-
Suntem în căutarea unor persoane motivate să se alăture echipei noastre din domeniul asigurărilor! Dacă îți dorești să faci parte dintr-un mediu dinamic și să îți dezvolți abilitățile într-un sector în continuă creștere, aceasta ar putea fi o oportunitate excelentă pentru tine. Posibilitate de lucru din orice parte a tarii. Aplica acum pe : https: forms.gle CPszhEu8MjRjC2Ge9 Cerințe: Disponibilitate part-time Nu este necesară experiență anterioară în domeniul asigurărilor Cunostințe minime de utilizare a unui laptop PC Capacitatea de a lucra de la domiciliu Absolvirea a 12 clase Responsabilități: Participarea la training-uri pentru dezvoltare continuă în domeniul asigurărilor Comunicare eficientă cu clienții pentru a înțelege și satisface nevoile lor Administrarea eficientă a activităților specifice brokerajului Beneficii: Program flexibil, potrivit pentru studenți sau persoane care doresc un venit suplimentar Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu de lucru dinamic Posibilitatea de a lucra de la domiciliu Alatura-te echipei Destine Broker si bucura-te de oportunitatile de crestere profesionala, training-uri si suportul necesar pentru a te dezvolta ca un broker talentat si motivat. Aplica acum pe : https: forms.gle CPszhEu8MjRjC2Ge9
-
Ne mărim echipa departamentului de vânzări. Dacă ești o persoană ambițioasă, dornică de afirmare, sociabilă, comunicativă, și ai experiență în vânzări, ești candidatul potrivit! Ce iți oferim noi? - Program flexibil - Seriozitate - Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (cod RAF); - Finanțare 24 luni de activitate, in funcție de rezultate; - Grile de comisioane progresive; - Traininguri gratuite; - Posibilitatea de a promova profesional
-
Cerinte: -Studii medii -Posibilitate pentru deplasari -Angajam doar personal feminin; -Persoana sociabila si atenta la detalii; Oferim: -Training daca este necesar -Program de lucru lejer stabilit de comun acord -Salariu atractiv si bonusuri
-
Permis de conducere cat.B Experiența nu este necesară dar constituie un avantaj Atitudine pozitiva, spirit de inițiativa, abilitați în relații cu clientul; Seriozitate Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;; Salariul: parte fixa si bonusuri din vânzări; contact site https://diapro.ro/
-
Esti dornic sa faci parte din echipa noastra? Nu e nevoie sa ai experienta dar am aprecia daca ai mai lucrat pentru un brand sportiv , dorim sa ai permis de conducere, masina proprie si o firma PFA sa putem colabora. Salariu atractiv si un mediu placut de lucru. Te rugam sa ne contactezi doar daca ai intre 25-40 ani si esti din zona Craiova. Multumesc.
-
Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele: 1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii; 2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa; 3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare; 4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare; 5. Sa se implice in activitatile zilnice ale magazinului; La randul nostru iti vom oferi urmatoarele: 1. Salariu competitiv in functie de experienta in domeniu (optica medicala); 2. Tichete de masa in sistem electronic; 3. Bonusuri la nivel de echipa, dar si individuale; 4. Asigurare medicala privata; 5. Beneficii la achizitionarea produselor din portofoliul companiei; 6. Program de lucru flexibil (in ture); 7. Posibilitati reale de avansare; 8. Traininguri de specialitate; 9. Mediu de lucru stabil si optim pentru dezvoltarea unei cariere. Daca te-am convins, hai si tu sa faci parte din cea mai mare echipa! Publi2
-
Experienta in vanzari este importanta, dar credem ca o poti acumula si pe parcurs. Ne intereseaza sa fii orientat a spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: -instruire continua -oportunități de promovare -salariu atractiv -bonusuri lunare atractive, in funcție de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. Locul tau este intr-o echipa de succes. Vino sa: intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele din magazin te ocupi de receptia marfii expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne afisezi si sa actualizezi etichetele de pret desfasori activitati de schimbare a promotiilor realizand amenajari necesare expunerii acestora te implici in activitati de organizare si curatenie in magazin. incasezi contravaloarea produselor vândute.
-
Ce ne dorim: Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele: 1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii; 2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa; 3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare; 4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare; 5. Sa se implice in activitatile magazinului; 6. Sa aiba experienta in vanzari si sau optica medicala (reprezinta avantaj). Ce oferim: La randul nostru iti vom oferi urmatoarele: 1. Salariu competitiv in functie de experienta (optica medicala); 2. Tichete de masa in sistem electronic; 4. Bonusuri la nivel de echipa, dar si individuale; 5. Asigurare medicala privata; 6. Beneficii la achizitionarea produselor din portofoliul companiei; 7. Program de lucru flexibil (in ture); 8. Posibilitati reale de avansare; 9. Traininguri de specialitate; 10. Mediu de lucru stabil si optim pentru dezvoltarea unei cariere. Daca te-am convins, hai si tu sa faci parte din cea mai mare echipa! Aplica direct pe platforma sau trimite CV-ul pe adresa de email
-
Angajam agenti de turism cu experienta minim 1 an Candidatul Ideal Candidatul ideal trebuie sa detina: - experienta in domeniul turismului de minim 1 an; - cunostinte si abilitati de comunicare specifice domeniului; - cunostinte si abilitati de promovare si vanzare a produselor turistice; - cunostinte si abilitati in vederea atragerii de noi clienti; - abilitati exceptionale in cazul situatiilor aparute pe moment, atent la detalii, fire comunicativa, atitudine pozitiva; - permanent atent la cerintele clientilor; - comunicare centrata pe identificarea, cunoasterea si desavarsirea proiectelor de vacanta ale clientilor; Descrierea jobului Asigura vanzarea serviciilor turistice: - prezentarea ofertelor catre clienti; - rezervarea pachetelor turistice, cazari, bilete de avion, transferuri, asigurari medicale si storno, in sistemele de rezervari; - urmarirea constanta a acestora si informarea clientilor daca apar modificari sau anulari; - emiterea facturilor si urmarirea acestora pana la plata finala; - intocmirea, gestionarea si arhivarea contractelor; identifica si gestioneaza situatiile aparute in urma unor greseli erori in procesul de ofertare; - identifica, gestioneaza si rezolva eventualele reclamatii din partea clientilor aparute pe parcursul procesului operational sau in timpul vacantei acestora; - efectueaza documentarea, implementarea, analiza si dezvoltarea proiectelor; - gestioneaza documente, prezentari si contracte in cadrul departamentului pe care il reprezinta si prezinta stadiul acestor proiecte celor interesati pana la desavarsirea acestora; - intocmeste si prezinta rapoarte de analiza a proiectelor. Beneficii: - salariu motivant + bonusuri; - asigurare medicala. Descrierea companiei Agentia de turism Bilco Travel este o companie de turism turoperatoare, specializata in vacante si calatorii de leisure si business, atat pe teritoriul tarii cat si peste hotare, organizarea de evenimente corporate, programe turistice personalizate. La cererea clientilor, agentia oferia pachete turistice, vacante si calatorii, programe proprii pe diferite destinatii turistice promovate si vandute cu succes. Trimiteti CV
-
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la numarul de telefon din anunt, pe whatsapp, în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!