Anunțuri
Agent vanzari Persoane Disponibil din: 2021-04-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Fire activă, dinamică, deschisă, dar mai ales pozitivă Deschis la noi provocări Cunoașterea tehnicilor de vânzări și a bunelor practici în domeniu Echilibrat, dispus să investească în propria dezvoltare Motivat de dorința de a reuși prin propriile forțe Abilități de comunicare, negociere, organizare, planificare și convingere Cu ce te vei ocupa? Preluarea sau inițierea apelurilor telefonice de la către potențiali clienți Oferirea serviciilor de informare și consultanță beneficiarilor Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării problemelor semnalate de beneficiari Reveniri cu apeluri către clienți cu scopul de a obține informații despre nivelul de satisfacție în legătură cu anumite produse sau servicii Înregistrarea și completarea de rapoarte despre apelurile telefonice, comenzi sau interacțiunile cu clienții Oferim Salariu fix Comision în funcție de realizări Bonusuri de performanță Mediu de lucru profesionist și plăcut Absolut toate echipamentele pe care le punem la dispoziție pentru a-ți face treaba bine, sunt noi și de ultimă generație Training gratuit specializat pe activitatea companiei din care vei învăța elemente foarte folositoare Colectiv tânăr și prietenos, pasionat de aceleași obiective ca tine Locație centrală aproape de principalele mijloace de transport în comun Oportunitate excelentă pentru carieră
-
Promovat
Poți fi chiar tu următorul manager pregătit prin Sales Management Academy! Metropolitan Life este una dintre cele mai mari companii de asigurări din lume și ne dorim să creștem în continuare. Numai împreună putem să ne dezvoltăm exact așa cum ne dorim. Căutăm oameni dornici să devină din ce în ce mai bine pregătiți pentru a avansa constant. Prin programul Sales Management Academy pregătim următorii manageri care își doresc tot mai mult de la parcursul lor profesional. Vei avea oportunitatea să te dezvolți îmbinând activitățile de învațare cu cele practice. Înțelegerea rolului de Consultant de Asigurări de Viață practicând această activitate o perioada definită de timp va fi punctul de plecare al călătoriei noastre în lumea managementului performant al vânzărilor. Ulterior, provocările rolurilor manageriale vor fi din ce în ce mai complexe datorită activităților pe care vei fi instruit să le implementezi. Beneficii Program de dezvoltare profesională cu rezultate dovedite Oportunitatea de a promova, pe baza unor criterii clare Îmbinarea metodelor de învățare pe platforme online cu aplicabilitatea practică imediată Posibilitatea accesării unor poziții cheie în Managementul Distribuției de Vânzări Mediu de lucru dinamic, adaptat contextului Resursele necesare dezvoltării unei colaborări de lungă durată alături de Metropolitan Life Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat Cerințe Dorința pentru a învăța de la zero un domeniu nou de activitate Comunicare eficientă în discuțiile față în față și online Perspicace in gândirea de afaceri, fără impunerea unor limite sau prejudecati Implicare în dezvoltarea noilor colegi Motivație pentru a oferi întotdeauna servicii de calitate Deschidere în fața schimbărilor si adaptare cu ușurință la idea de nou Descrierea companiei Metropolitan Life este parte din MetLife, Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife oferă, la nivel global, asigurări de viață, planuri de pensii, beneficii pentru angajați și servicii de administrare a activelor. Cu aproximativ 100 de milioane de clienți, MetLife are operațiuni deschise în peste 50 de țări și deţine poziţii de conducere în piețe din Japonia, America Latină, Asia, Europa şi Orientul Mijlociu. În România, Metropolitan Life are 21 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. 2.5 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local. Daca este de interes pentru tine ataseaza CV-ul.
-
Promovat
Parfumeria: "KHALIFA" angajează consultant vânzări pentru insula de parfumuri orientale din locația: IULIUS MALL TIMIȘOARA Cerinte: - studii medii sau superioare, - prezentabil,respectuos,sociabil, - experiență în domeniul vânzărilor, - experiență în întocmirea actelor, - experiență în domeniul parfumeriei constituie un avantaj. Condiții: - Program: Full time - Orar: 10: zile cu 2 zile libere, - Bonusuri de performanță, - Prime cadou de sărbători, - 30% reducere la produse. - Salariu : avantajos + bonus din vanzari (detalii suplimentare la telefon) Responsabilități: - promovarea și vânzarea produselor, - împărțirea testerelor parfumate, - gestiunea magazinului, - depunerea numerarului, - întocmire actelor,etc. Trimite-ți un CV pe WHATSAPP, la numărul de telefon din anunț și va voi contacta eu!
-
Promovat
Magazinul Arman Sport din Iulius Mall Cluj angajază consultant vânzări, cu și fără experienţă în domeniu. Cerinţe: - Seriozitate - Abilităţi bune de comunicat - Adaptabilitate și lucrat în echipă - Disponibilitate de a lucra 2 weekenduri lună - Se lucrează 15 zile lună, program 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să ne contactaţi sau să ne vizitaţi la sediul magazinului nostru - Arman Sport, Iulius Mall Cluj, etajul 1.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu full time: - 6800 lei Salariu part time: se negociaza la interviu. Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri
-
Societate comerciala cu sediul in Galati, str. Ștefan cel Mare nr. 2 angajează: REPREZENTANT VANZARI Responsabilitati principale: - Respectarea procedurilor si instructiunilor de lucru aplicabile; - Realizarea indicatorilor lunari de vanzari conform targetului comunicat; - Menținerea unei bune relații cu clienții din portofoliu, pentru fidelizarea acestora - Promovarea continuă a produselor companiei; Cerinte: - Studii medii/studii superioare, cursuri vanzari - Abilitati de comunicare si relationare - Abilitati de planificare si organizare - Orientare catre client si rezultat - Cunostinte operare PC, Office - Prezenta placuta, atitudine profesionala Experiență în domeniu - comerț cu mobilier și decorațiuni - constituie avantaj Oferta (bonusuri, beneficii): - pachet salarial motivant, bonusuri in functie de performanta; - mediu de lucru provocator si dinamic; - posibilitatea dezvoltarii carierei.
-
Ce atribuții are la noi un consultant de credite: - Marketare (promovarea si împărțirea de pliante în zona alocată pentru recrutarea de potențiali clienți). - Vânzarea de credite către clienții noi sau vechi - Colectarea ratelor de la clienții din portofoliu Salariul se bazează pe comisioane și bonusuri pe numărul de credite vândute. Mai multe detalii se discută la interviu. Programul este part-time Angajarea se face doar pe bază de PFA. Avem parteneriat cu firma SOLO care ne ajută să îndeplinim formalitățile de înființare a unui PFA pe numele tău. O alta cerinta ar fi sa ai diploma de bacalaureat. Dacă ești o persoană activă și cu putere de convingere, reprezintă un avantaj. Pe noi ne găsești în Sector 2, Bucuresti, Sos. Pantelimon nr. 359. Aștept să ne contactezi telefonic sau pe WhatsApp la numărul de telefon .
-
FAST FIRE PROTECTION SRL angajeaza asistent,reprezentant firma,tehnician instalare/intretinere SU Descriere Avand in vedere ca ne marim echipa prin extinderea activitatii, atat in domeniu prevenirii,stingerii si combaterii incendiilor cat si in cel al securitatatii in munca ,dam posibilitatea atat candidatilor cu experienta cat si celor fara experienta in domeniu ,dar dornici sa invete,de a opta pentru posturile disponibile din cadrul firmei. Cerinte pentru posturile din cadrul firmei sunt: - De la studii medii in sus,in domeniul tehnic si nu numai - Cunostinte de operare pe calculator - Carnet de conducere cat. B (de preferat fara incidente si fara cazier) - Seriozitate,disciplina,responsabilitate,punctualitate,spirit de echipa/lider Asadar daca esti o persoana comunicativa,sociabila,adaptabila,indeplinesti cerintele de mai sus si esti dornica/dornic de afirmare ,asteptam CV-ul tau Programul de lucru este de Luni pana Vineri intre orele 08:30-17:00
-
Descrierea postului. Punctul de lucru se afla situat in Targoviste in proximitatea Spitalului Judetean de Urgenta. 1.Activitate de birou -program de 8 ore -gestiune -contabilitate primara -operare PC -intocmeste documente facturi contracte -administreaza punctul de lucru 2.Activitate de teren -conduce masinile firmei(preluare parada catering) -participa la activitatile din teren(preluari manipulari depuneri),evenimente funerare,catering -activitati extra program Cerinte: -nationalitate romana -casatorit -optional(stagiu militar) -liceu+diploma bacalaureat -permis conducere experienta minim 5 ani -experienta in vanzari minim 3 ani -fara antecedente penale -cazier judiciar -disponibilitate extra program -abilitati de comunicare -spirit de echipa Oferim. -contract de munca -salariu de baza+comisioane -echipament de lucru -echipament de protectie -telefon servici -posibilitati promovare avansare -scolarizari,trainiguri,etc
-
Recrutam colaboratori! Ne mărim echipa! Îți dorești un venit suplimentar, sa intermediezi asigurări de orice fel sau sa rezervi vacante? Te așteptam în echipa noastra. Sa fii broker în asigurari înseamnă să lucrezi de unde vrei, când vrei, cât vrei. Suna bine? Un job care îți poate aduce un venit suplimentar fără șef, target sau program fix. Ce îți oferă colaborarea cu Destine Broker? -pregătire continua -suport permanent -platforma 24/24 Vei putea intermedia toate tipurile de asigurari la toate societatile iar pe langa asigurari vei putea vinde si pachete turistice prin Destine Holidays sau vei putea lucra ca agent imobiliar. Singura conditie este sa fii absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat. Suna bine? Contacteaza-ma acum la sau completeaza formularul urmator https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/
-
Suntem parteneri Destine Broker si cautam colaboratori ambitiosi, sociabili si cu spirit intreprinzator. Vei putea intermedia toate categoriile de asigurari, pensii private, credite si chiar oferte de vacanta. Veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea. Vei invata cum sa iti dezvolti propria afacere si cum sa ajungi la un nivel care iti ofera foarte multe oportunitati. Singura conditie este sa detii o diploma de bacalaureat. Contacteaza-ne la numarul de telefon sau completeaza formularul de mai jos: https://broker-asigurari.eu/index.php/cariere/
-
Cautam colaboratori din toata tara pentru a face parte din echipa noastra Destine Broker. Singura conditie este sa detii o diploma de bacalaureat. Iti oferim suportul necesar, incepand cu formarea profesionala si continuand cu consultanta personalizata pe tot parcursul colaborarii. Vei putea incheia toate tipurile de asigurari: RCA, CASCO, asigurari de locuinta, asigurari de viata etc. Ca activitati conexe vei putea vinde si pachete turistice prin Destine Holidays sau vei putea deveni agent imobiliar. Veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea. Vei invata cum sa iti dezvolti propria afacere si cum sa ajungi la un nivel care iti ofera foarte multe oportunitati. Singura investitie pe care va trebui sa o faci este taxa de inscriere la cursul de pe platforma de 100 lei iar apoi taxa de examinare pentru obtinerea codului RAF de 320 ron. Contacteaza-ne la
-
Cautam persoana dinamica și ambițioasă pentru agenti de asigurari.Cei care isi doresc un venit suplimentar pentru inceput,cu posibilitatea avansării si angajării pe postul de inspector asigurari. Experienta în vânzări constituie un avantaj.
-
Angajam lucrator comercial - program full time de luni pana vineri - pregatirea in cadrul firmei - salariu + bonuri masa + bonus din vanzari Cerinte -Cautam o persoana serioasa si dornica sa munceasca intr-un mediu placut!
-
Suntem in căutarea unui coleg entuziasmat și proactiv pe postul de consultant de credit in cadrul companiei Icredit Braila. Poți avea un venit suplimentar între 500-4000Ron în functie de implicarea ta. Multinațională de tip IFN avem disponibile contracte colaborare pentru consultanți de credit: Contract de colaborare de tip PFA. Atributii: Consilierea clienților cu comportament de plată inadecvat, în vederea dezvoltării unui obicei de plată sănătos. Negocierea termenelor de plată și monitorizarea respectării acestora. Redactarea documentelor și semnarea acestora cu clienții, ca urmare a înțelegerilor de plată negociate și a cererilor de credite. Munca se desfășoară în 80% pe teren Persoana responsabila cu publicitatea zonei unde activează,încasarea clienților și întocmirea documentelor necesare acordarii creditelor. Bonusuri din încasări și vânzări Program de lucru part-time sau full-time Posibilitatea de avansarea în cadrul companiei Program Luni-Vineri.
-
Hello, Suntem în căutarea unor persoane dornice să se alăture echipei noastre tinere și dinamice! Dacă vrei să începi o inițiere în lumea vânzărilor și să aprofundezi taina acestui domeniu, aceasta este șansa ta! Activitate de teren de luni pana vineri Comision din vanzari Bonus de vechime Tichete de masă Salar fix Telefon si abonament de serviciu Training-uri gratuite care te ajuta sa-ti dezvolti creativitatea in vanzari Trimite un CV și te voi contacta in cel mai scurt timp!!!
-
Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar - Asigurari de Sanatate, Viata si Pensii Private in cadrul unei Multinationale de Top.Ce cautam? Persoane comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil.CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat.Ce iti oferim?Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil.Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare.Contract de colaborareCe inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar?- indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor- sa mentii legatura continua cu clientii existenti si sa le oferi suport permanent- lucrezi intr-o companie unita care te va sustine permanent si iti va fi mereu alaturi sa te dezvolti pe plan profesional si sa iti atingi mereu obiectivele propuse.
-
Ia-ți un job acum, nu la Sfântu' Așteaptă! Te asteptam in echipa iCredit! iCredit angajeaza Consultanti de Credit in Onesti oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE!
-
Se cauta un colaborator pe partea de asigurari. Ce se cere? - minim 12 clase, - atitudine pozitiva, - rezistenta la refuz, - entuziasm şi motivație; - experiența în vânzare si sau asigurari constituie un avantaj. - responsabil a. Ce oferim? - oportunitatea de a vă dezvolta o carieră într-un domeniu în creștere constantă, - castiguri financiare functie de implicare dar si dezvoltare profesionala, - platforma de educare si emitere polita performanta, - traininguri de dezvoltare profesională și personală - produse de asigurare exclusive, - cursuri de instruire si dezvoltare personala in tara si strainatate. - plata din comisioane - suportul nostru și îndrumarea către o cariera de succes
-
Sunt în căutarea unei persoane motivate și dornice să se alăture echipei mele în calitate de asistent în asigurări. Daca doresti să iti dezvoltați o carieră într-un mediu dinamic și prietenos si să câștigi un venit suplimentar în timpul tău liber, atunci sunt interesat să te cuonsc mai bine. Vei putea sa lucrezi de oriunde, in funcție de programul tău. Poti face acest mini job chiar pe langa un alt job. Ce se cere? - diploma BAC, - atitudine pozitiva, - abilități de planificare, organizare şi prioritizare - rezistenta la refuz, - tenacitate, - entuziasm şi motivație; - experiența în vânzare si sau asigurari constituie un avantaj. - perseverenţă în atingerea obiectivelor; - responsabil a. Ce oferim? - oportunitatea de a vă dezvolta o carieră într-un domeniu în creștere constantă, - castiguri financiare functie de implicare dar si dezvoltare profesionala, - platforma de educare si emitere polita performanta, - traininguri de dezvoltare profesională și personală - produse de asigurare exclusive, - cursuri de instruire si dezvoltare personala in tara si strainatate. - plata din comisioane - suportul nostru și îndrumarea către o cariera de succes - posibilitate de a avansa în carieră și a-ți crea propria afacere Nu ratați această oportunitate de a vă construi o carieră de succes în industria asigurărilor!
-
Promovat
Candidatul Ideal Fire activă, dinamică, deschisă, dar mai ales pozitivă Deschis la noi provocări Cunoașterea tehnicilor de vânzări și a bunelor practici în domeniu Echilibrat, dispus să investească în propria dezvoltare Motivat de dorința de a reuși prin propriile forțe Abilități de comunicare, negociere, organizare, planificare și convingere Cu ce te vei ocupa? Preluarea sau inițierea apelurilor telefonice de la către potențiali clienți Oferirea serviciilor de informare și consultanță beneficiarilor Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării problemelor semnalate de beneficiari Reveniri cu apeluri către clienți cu scopul de a obține informații despre nivelul de satisfacție în legătură cu anumite produse sau servicii Înregistrarea și completarea de rapoarte despre apelurile telefonice, comenzi sau interacțiunile cu clienții Oferim Salariu fix Comision în funcție de realizări Bonusuri de performanță Mediu de lucru profesionist și plăcut Absolut toate echipamentele pe care le punem la dispoziție pentru a-ți face treaba bine, sunt noi și de ultimă generație Training gratuit specializat pe activitatea companiei din care vei învăța elemente foarte folositoare Colectiv tânăr și prietenos, pasionat de aceleași obiective ca tine Locație centrală aproape de principalele mijloace de transport în comun Oportunitate excelentă pentru carieră
-
Firmă de pază și protecție angajază agent de vânzări. Candidatul ideal: -să poți lucra în echipa- buna relaționare cu oamenii -ușurință în comunicare -sa fii orientat spre rezultate Ce trebuie sa faci: - sa identifici noi clienți -să menții relația cu cei existenti -sa promovezi produsele din portofoliul firmei - sa realizezi oferte pentru clienții potențiali - sa negociezi și să închei contracte de vânzare cu clienții -să menții o evidenta strictă a documentelor cu care lucrezi Beneficii: telefon, laptop, ulterior, mașina de serviciu. Mai multe detalii la telefon!
-
Patrizia Jewelry (insula bijuterii) angajeaza consultant in vanzari full time in locatia Iulius Mall Timisoara. Ne dorim o persoana sociabila si dinamica, experienta in vanzari constituie un avantaj. Contract pe perioadă nedeterminată Responsabilitati: -Participare activa la procesul de vanzare -Gasire de solutii pentru cerintele clientilor -Dorinta de crestere constanta a vanzarilor -Promovarea corespunzatoare a produselor Pentru informatii suplimentare contactati-ne la telefon sau prin email. Alatura-te echipei noastre!
-
Angajez personal pentru functionar administrativ - asistent brokeraj asigurari cu fractiune de norma
Precizari pentru profil candidat: - pe langa pensionari, angajam si persoane cu 5 ani inainte de pensionare sau persoane cu varsta care depasesc 45 ani, cu norma intreaga sau fractiune de norma, precum si absolventi facultatte sau liceu, in primul an, dupa absolvire, care s-au inregistrat la somaj in cautarea unui loc de munca cu norma intreaga sau fractiune de norma, inclusiv studenti part-time. Conditiile necesare: - cunostinte privind operarea pe calculator; - abilitati de comunicare si relationare cu clientii; - integritate morala; - dorinta de a invata lucruri noi; Avantajele postului: - flexibilitate in program (de preferat intre orele 13-18); - salariu negociabil; - conditii de mediu confortabile cu munca de birou; - stabilitate privind continuitatea activitatii. Se poate aplica pentru post transmitand CV-ul pe adresa de mail: sau informatii suplimentare la numarul de telefon .