Locuri de munca Agent vanzari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Poți fi chiar tu următorul manager pregătit prin Sales Management Academy! Metropolitan Life este una dintre cele mai mari companii de asigurări din lume și ne dorim să creștem în continuare. Numai împreună putem să ne dezvoltăm exact așa cum ne dorim. Căutăm oameni dornici să devină din ce în ce mai bine pregătiți pentru a avansa constant. Prin programul Sales Management Academy pregătim următorii manageri care își doresc tot mai mult de la parcursul lor profesional. Vei avea oportunitatea să te dezvolți îmbinând activitățile de învațare cu cele practice. Înțelegerea rolului de Consultant de Asigurări de Viață practicând această activitate o perioada definită de timp va fi punctul de plecare al călătoriei noastre în lumea managementului performant al vânzărilor. Ulterior, provocările rolurilor manageriale vor fi din ce în ce mai complexe datorită activităților pe care vei fi instruit să le implementezi. Beneficii Program de dezvoltare profesională cu rezultate dovedite Oportunitatea de a promova, pe baza unor criterii clare Îmbinarea metodelor de învățare pe platforme online cu aplicabilitatea practică imediată Posibilitatea accesării unor poziții cheie în Managementul Distribuției de Vânzări Mediu de lucru dinamic, adaptat contextului Resursele necesare dezvoltării unei colaborări de lungă durată alături de Metropolitan Life Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat Cerințe Dorința pentru a învăța de la zero un domeniu nou de activitate Comunicare eficientă în discuțiile față în față și online Perspicace in gândirea de afaceri, fără impunerea unor limite sau prejudecati Implicare în dezvoltarea noilor colegi Motivație pentru a oferi întotdeauna servicii de calitate Deschidere în fața schimbărilor si adaptare cu ușurință la idea de nou Descrierea companiei Metropolitan Life este parte din MetLife, Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife oferă, la nivel global, asigurări de viață, planuri de pensii, beneficii pentru angajați și servicii de administrare a activelor. Cu aproximativ 100 de milioane de clienți, MetLife are operațiuni deschise în peste 50 de țări și deţine poziţii de conducere în piețe din Japonia, America Latină, Asia, Europa şi Orientul Mijlociu. În România, Metropolitan Life are 21 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. 2.5 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local. Daca este de interes pentru tine ataseaza CV-ul.
-
Promovat
Magazinul Arman Sport din Iulius Mall Cluj angajază consultant vânzări, cu și fără experienţă în domeniu. Cerinţe: - Seriozitate - Abilităţi bune de comunicat - Adaptabilitate și lucrat în echipă - Disponibilitate de a lucra 2 weekenduri lună - Se lucrează 15 zile lună, program 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să ne contactaţi sau să ne vizitaţi la sediul magazinului nostru - Arman Sport, Iulius Mall Cluj, etajul 1.
-
Promovat
Parfumeria: "KHALIFA" angajează consultant vânzări pentru insula de parfumuri orientale din locația: IULIUS MALL TIMIȘOARA Cerinte: - studii medii sau superioare, - prezentabil,respectuos,sociabil, - experiență în domeniul vânzărilor, - experiență în întocmirea actelor, - experiență în domeniul parfumeriei constituie un avantaj. Condiții: - Program: Full time - Orar: 10: zile cu 2 zile libere, - Bonusuri de performanță, - Prime cadou de sărbători, - 30% reducere la produse. - Salariu : avantajos + bonus din vanzari (detalii suplimentare la telefon) Responsabilități: - promovarea și vânzarea produselor, - împărțirea testerelor parfumate, - gestiunea magazinului, - depunerea numerarului, - întocmire actelor,etc. Trimite-ți un CV pe WHATSAPP, la numărul de telefon din anunț și va voi contacta eu!
-
Promovat
Am decis sa dau o mana de ajutor persoanelor care fie au intrat in somaj tehnic, fie au fost demise, fie isi doresc venituri suplimentare dintr-o activitate care poate fi realizata si part-time: Intermediar Consultant in Asigurari in Compania Destine Holding. De ce poate fi pentru tine: - 18 forme de profit (asigurari, leasinguri, pachete turistice, etc.) - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este user friendly - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target, iar veniturile sunt in functie de implicare - cursuri gratuite, training gratuit Cerinte minime obligatorii: - studii minim 12 clase - cunostinte PC, browsere, mail - dorinta de invatare a unui domeniu nou Atentie! Salariu pe baza de comision!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Iti place sa comunici cu oamenii? Atunci nu mai sta pe ganduri și vino într-o companie de profesioniști! Alătură-te echipei Asirom! Devino agent Asirom, Agenția Vaslui. Se știe că banii sunt importanți pentru fiecare. Noi vă promitem că toți cei care-și asumă să muncească serios și să deprindă abilități specifice, vor fi mulțumiți de veniturile lor. Ceea ce oamenii subevaluează la inceputul acestei cariere este ceea ce pot deveni in 1-3 ani de activitate sustinuta. Ce poti deveni ? Un profesionist in acest domeniu; Un bun consultant-bun ascultator, un bun vanzator, un prieten de nadejde; Un specialist in dezvoltarea relatiilor interumane; Un om care urmareste sa isi atinga obiectivele in mod constant; Un manager de succes. Ai cel puțin diplomă de Bacalaureat? Asirom te incurajeaza sa indraznesti sa iti acorzi o sansa pentru dezvoltarea unei noi cariere in asigurari. Asirom. In Crucea Garii langa pasapoarte.
-
Suntem cea mai mare firmă intermediară din România Credite de nevoi personale Refinanțare Ștergerea istoricului negativ din biroul de credit Consultanță pe toată perioada colaborări
-
Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.
-
Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF. Publi24_1613811509
-
Angajez vanzatoare , magazin cu poșete , bulevardul C.Brancoveanu .orar luni-vineri 9.30-1730, sâmbata9-15
-
Iti doresti o schimbare si nu stii de unde sa incepi? Doresti sa iti suplimentezi veniturile dar sa iti ramana timp liber si pentru activitățile tale preferate? Atunci iti propun sa devii broker in Destine Holding. Prin noi vei emite toate tipurile de asigurari ,vei oferta pachete turistice si intermedia credite la unitati bancare si nebancare din Romania prietenilor,cunoscutilor ,celor de pe retelele sociale sau deschide un birou. Vei avea îndrumare si sustinere permanentă din partea unei echipe de profesioniști, vei putea participa la traininguri interesante și actualizate permanent, care te vor ajuta să te dezvolti din punct de vedere profesional. Iar rezultatele pe care le vei obține vor fi pe masura implicarii tale.Venitul este obtinut din comision. Suna bine nu? Pentru a ni te alatura trebuie sa ai studii liceale finalizate, acces la calculator, curiozitate, voința si perseverență. Daca esti autorizat deja nu vei avea nici un cost . Daca ti-am starnit interesul trimite-mi mesaj pe whatApp sau email
-
Se caută doi colegi pentru vânzarea serviciilor de telecomunicații ale companiei Orange Romania. Cerințe: dorința de a câștiga peste media pieței. dorința de a gestiona singur veniturile. capacitatea de automotivare și orientare spre rezultat. capacitatea de adaptare. Beneficii: Pachet salarial atractiv, format din: salariu fix + comision din vânzări. cursuri de vânzări si suport constant. deplasare cu auto din flota. echipamente de lucru. bonusuri vechime. abonament de serviciu + device serviciu. bonuri de masa. Experiența nu este obligatorie. Posibilitatea de avansare in cadrul companiei. Activitate de teren. Angajarea se face prin partenerul Agenția de servicii Professional. Cei interesați sa atașeze cv-ul in mesaj si va vom contacta pentru programarea unui interviu.
-
Se cauta colegi pentru vânzarea serviciilor de telecomunicații ale companiei Orange Romania. Cerințe: dorința de a câștiga peste media pieței. dorința de a gestiona singur veniturile. capacitatea de automotivare și orientare spre rezultat. capacitatea de adaptare. Beneficii: Pachet salarial atractiv, format din: salariu fix + comision din vânzări. cursuri de vânzări si suport constant. deplasare cu auto din flota. echipamente de lucru. bonusuri vechime. abonament de serviciu + device serviciu. bonuri de masa. Experiența nu este obligatorie. Posibilitatea de avansare in cadrul companiei. Activitate de teren. Angajarea se face prin partenerul Agenția de servicii Professional. Cei interesați sa atașeze cv-ul in mesaj si va vom contacta pentru programarea unui interviu. P
-
Se caută doi colegi pentru vânzarea serviciilor de telecomunicații ale companiei Orange Romania. Cerințe: dorința de a câștiga peste media pieței. dorința de a gestiona singur veniturile. capacitatea de automotivare și orientare spre rezultat. capacitatea de adaptare. Beneficii: Pachet salarial atractiv, format din: salariu fix + comision din vânzări. cursuri de vânzări si suport constant. deplasare cu auto din flota. echipamente de lucru. bonusuri vechime. abonament de serviciu + device serviciu. bonuri de masa. Experiența nu este obligatorie. Posibilitatea de avansare in cadrul companiei. Activitate de teren. Angajarea se face prin partenerul Agenția de servicii Professional. Cei interesați sa atașeze cv-ul in mesaj si va vom contacta pentru programarea unui interviu. Pu
-
Agenția imobiliara Vital cu o vechime de peste 15 ani pe piața imobiliară angajează agent imobiliar,detaliile la tel
-
Suntem în căutarea unei persoane motivate și pasionate de tehnologie pentru a ocupa postul de Consilier vânzări în cadrul companiei noastre partenere din domeniul telefoniei. Mod de lucru: full time, on-site Locație: Brasov Cerințe: - Atitudine pozitivă - Bune abilități de comunicare - Motivație pentru a obține cele mai bune rezultate - Abilități de operare PC Responsabilități: - Interacțiunea directă cu clienții - Promovarea produselor și serviciilor de telefonie - Rezvolvarea solicitărilor clienților - Realizarea targetului de vânzări al magazinului Criterii: - Diploma de Bacalaureat - Abilități de operare PC Ce oferim: - Tichete de masă - Bonus de performață lunar - Asigurare medicală privată - Voucher pentru telefon și abonament nelimitat - Abonament medical la o clinică privată - Acces la evenimente interne de welbeing și recognition - Bookster Dacă te consideri o persoană pasionată, dornică de afirmare, și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică te așteptăm cu nerăbdare!
-
CANDIDATUL IDEAL: O persoana cu viziune, carismatica, cu abilitati de comunicare, interesata de dezvoltare personala, de posibilitatea de a construi o cariera solida in domeniul asigurarilor si cel bancar, motivata de performanta, independenta financiara . CERINTE: Specializare pentru: - constituirea unui portofoliu propriu de clienti in creditare,asigurari generale, de viata si de sanatate, - formarea si coordonarea unei echipe de consultanti cu acelasi profil de activitate. BENEFICII: - Comisioane atractive pentru toate tipurile de polite de asigurare si credite. - Program de lucru flexibil. CONDITII MINIME: -sa fii din Bucuresti, - sa ai cel putin o diploma de bacalaureat - sa doresti sa prestezi activitatea de broker de asigurari, credite, daune si leasing imobiliar pe baza de comision la politele/contractele intermediate pe cont propriu.
-
Candidatul Ideal Pentru a avea succes in acest rol, trebuie sa indeplinesti cat mai multe din criteriile urmatoare: Persoana comunicativa; Capacitatea de a lucra atat independent cat si in echipa; Seriozitate dublata de abilitati foarte bune de organizare ; Responsabilitate si perseverenta ; Asimilarea rapida a portofoliului companiei; Fire implicata in activitatea desfasurata in timpul programului; Experienta in merchandising nu este obligatorie dar poate reprezenta un avantaj; Descrierea jobului Mercantizarea produselor pe rafturile principale cat si in plasarile secundare, Expunerea produselor in conditii maxime de atractivitate si curatenie, Implementarea campaniilor promotionale, Plasarea si intretinerea corecta si eficienta a tuturor materialelor promotionale, Verificarea stocului de produse din magazine, Suport pentru comanda si receptia produselor din portofoliu, Consilierea clientilor la raft, Construirea si mentinerea relatiilor cu angajatii din magazinele in care isi desfasoara activitatea, Completarea de rapoarte saptamanale lunare. Activitatea se desasoara in magazinele de tip bricolaj . Program Full Time - 09:00-17:30 de Luni pana Vineri Pentru a-ti desfasura activitatea la cote maxime, iti oferim: Un salariu fix; Bonus in functie de performanta; Decontarea transportului; Bonuri de masa; Prime sarbatori Pachet de servicii medicale private; Instruire formare profesionala; Telefon mobil; Suportul intregii echipe. Descrierea companiei Smart Merchandising ofera servicii comerciale de calitate companiei Henkel de peste 14 ani cu ajutorul unei echipe stabila si unita.
-
Firma de succes in vânzarea produselor pentru adulti,sex-shop -Angajeaza Consultanti Vanzari,pentru magazinuee noastre din mall-urile Electroputere din Craiova SI PENTRU NOUL MAGAZIN DIN TIMISOARA,care este in curs de amenajare!!! Se oferă: -Contract de munca,neterminat, cu salariul motivant,de la 2800 lei -Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite va genera bonusuri suplimentare -Se ofera un mediu de lucru civilizat, salariu si bonusuri atractive in functie de vanzarile realizate, posibilitatea unui program flexibil RESPONSABILITATI -vanzarea,recomandarea si promovarea produselor noastre catre clienti -gestionarea procesului de vanzare -incasare si gestiunea stocurilor -verificarea periodica a stocului general prin realizarea inventarelor -prezenta si tinuta agreabila, excelente abilitati de comunicare si relationare cu clientii -competente operare PC, experienta in lucrul cu program de vanzari si casa de marcat -experienta in domeniul vânzarilor poate constitui un avantaj Va rugam sa lasati un mesaj insotit de CV,pe what;s app,iar pentru mai multe detalii sunati la nr. de telefon
-
-
Scopul postului: Vei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. Descrierea rolului: La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. Iată ce vei face: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. Candidatul Ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! Iată beneficiile pe care le vei avea Venit lunar alcatuit din parte fixa+commission Asigurare sănătate Metropolitan ce include decontare cheltuieli medicale in valoare de 1200 lei net an și decontare spitalizare în valoare de 100 lei zi Asigurare de accident; 21 de zile de concediu, la care se adauga 4 zile suplimentare de wellbeing Între 2 și 5 zile libere suplimentare pentru senioritatea în companie Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de programe de dezvoltare personală și profesională: Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă în companie Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor.
-
Scopul postului: Vei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. Descrierea rolului: La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. Iată ce vei face: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. Candidatul Ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! Iată beneficiile pe care le vei avea Venit lunar alcatuit din parte fixa+commission Asigurare sănătate Metropolitan ce include decontare cheltuieli medicale in valoare de 1200 lei net an și decontare spitalizare în valoare de 100 lei zi Asigurare de accident; 21 de zile de concediu, la care se adauga 4 zile suplimentare de wellbeing Între 2 și 5 zile libere suplimentare pentru senioritatea în companie Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de programe de dezvoltare personală și profesională: Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă în companie Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor.
-
Devino broker de asigurari Un mod rapid, eficient si comod de a obtine bani. La fiecare polita incheiata primesti comision din valoarea acesteia. Pe masura ce numarul de polite vandute creste si procentul de comision acordat devine mai mare, astfel ca veniturile obtinute se inmultesc. Poti incepe prin a-ti asigura toti prietenii, urmand ca apoi cu putina ambitie, sa-ti maresti cercul clientilor. Toata procedura este una usoara, flexibila, ce-ti permite sa-ti organizezi timpul asa cum doresti. Cu fiecare polita incheiata iti maresti veniturile. Vei primi indrumare pentru orice nelamurire. Daca esti interesat scrie-mi!
-
Devino broker de asigurari Un mod rapid, eficient si comod de a obtine bani. La fiecare polita incheiata primesti comision din valoarea acesteia. Pe masura ce numarul de polite vandute creste si procentul de comision acordat devine mai mare, astfel ca veniturile obtinute se inmultesc. Poti incepe prin a-ti asigura toti prietenii, urmand ca apoi cu putina ambitie, sa-ti maresti cercul clientilor. Toata procedura este una usoara, flexibila, ce-ti permite sa-ti organizezi timpul asa cum doresti. Cu fiecare polita incheiata iti maresti veniturile. Vei primi indrumare pentru orice nelamurire. Daca esti interesat scrie-mi!
-
Devino broker de asigurari Un mod rapid, eficient si comod de a obtine bani. La fiecare polita incheiata primesti comision din valoarea acesteia. Pe masura ce numarul de polite vandute creste si procentul de comision acordat devine mai mare, astfel ca veniturile obtinute se inmultesc. Poti incepe prin a-ti asigura toti prietenii, urmand ca apoi cu putina ambitie, sa-ti maresti cercul clientilor. Toata procedura este una usoara, flexibila, ce-ti permite sa-ti organizezi timpul asa cum doresti. Cu fiecare polita incheiata iti maresti veniturile. Vei primi indrumare pentru orice nelamurire. Daca esti interesat scrie-mi!