Anunțuri
Agent vanzari Persoane Disponibil din: 2021-09-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Magazinul Arman Sport din Iulius Mall Cluj angajază consultant vânzări cu și fără experienţă în domeniu. Cerinţe: - Seriozitate - Abilităţi bune de comunicat - Adaptabilitate și lucrat în echipă - Disponibilitate de a lucra 2 weekenduri lună - Se lucrează 15 zile lună, program 2 zile lucrătoare cu 2 zile libere. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să ne contactaţi sau să ne vizitaţi la sediul magazinului nostru - Arman Sport, Iulius Mall Cluj, etajul 1.
-
Promovat
Am decis sa dau o mana de ajutor persoanelor care fie au intrat in somaj tehnic, fie au fost demise, fie isi doresc venituri suplimentare dintr-o activitate care poate fi realizata si part-time: Intermediar Consultant in Asigurari in Compania Destine Holding. De ce poate fi pentru tine: - 18 forme de profit (asigurari, leasinguri, pachete turistice, etc.) - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este user friendly - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target, iar veniturile sunt in functie de implicare - cursuri gratuite, training gratuit Cerinte minime obligatorii: - studii minim 12 clase - cunostinte PC, browsere, mail - dorinta de invatare a unui domeniu nou Atentie! Salariu pe baza de comision!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de distribuție a renumitelor brand-uri Zewa, Libresse, Tena, Libero, Aquafresh, Sensodyne, Paradontax, Corega,,angajează agent de vânzări. Se cere experienta în vânzări minim 2 ani . Cei care provin din firmele de distribuție locale au un avantaj. Se oferă salariu fix +bonus din vânzări, Mașina de serviciu, tableta.
-
Firma straina angajeaza pt. biroul din Oradea operatoare call-center suport clienti munca de birou pe calculator Cerințe: Persoana serioasa, responsabila si organizata Voce placuta Studii medii cu diploma de absolvire BAC sau studii superioare Bune abilități de comunicare, cunoasterea foarte bine a limbii romane Limba engleză maghiara eventual slovaca ceha constituie un avantaj Cunostinte PC ( Pachet Office, Gmail, Internet ) Cunostintele din domeniul tehnic sau prelucrari mecanice prin aschiere constituie un avantaj Locul de munca se afla intr-un birou cu un climat linistit si placut in centrul orasului Oradea Experiența anterioara la un call-center este un avantaj Atribuții: - Contactarea telefonică zilnică a clienților din baza de date a firmei ( domeniul industrial, masini-unelte) - Administrarea biroului si organizarea intilnirilor de afaceri a reprezentantului firmei - Program de lucru: luni-vineri 8:00-16:30 - Pachetul salarial este compus din salar fix 2.500 RON + bonus in functie de realizari. CV-urile cu poza se trimit la adresa de e-mail: gsk.kon(arond)gmail.com Doar persoanele care corespund cerintelor vor fi contactate.
-
Identificarea de clienti in scopul promovarii si vanzarii produselor companiei; Stabilirea de intalniri zilnice cu clientii pentru negocierea si incheierea de noi contracte. Constituie un avantaj experienta anterioara. Promovarea imaginii si reprezentarea companiei in conformitate cu standardele actuale; Raportarea catre managerul direct a activitatilor zilnice; Vanzarea produselor din portofoliuul companiei in vederea atingerii obiectivelor de vanzari. Bune abilitati de comunicare si negociere. Locatia unde ne desfasuram activitatea este in Afumati , Expo Market Doraly. Pentru stabilirea interviului va rugam sa ne apelati telefonic sau sa ne trimiteti C.V.-ul pe whatsapp
-
Ești mămică ,îți dorești să fii alaturi de picii tăi,ești casnică,ori poate problemele de sănătate nu îți permit să ai un job tradițional,dar ai dori să activezi, să-ți manifești cunoștințele, capacitățile,să fii apreciat și remunerat pe măsură? Atunci,te invit la colaborare într-un proiect online unde vei avea posibilitatea să te manifești și să fii apreciat și remunerat pe măsuță din confortul casei tale! Te aștept cu drag! dorești să fii sănătos, să fii asigurat material , să lucrezi din orice colț al lumii, muncă să-ți aducă satisfactie? Atunci vino în echipă mea și te voi duce pas cu pas spre succes.
-
Se cauta Consultant de credite! Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Poti lucra part time sau full time,poti fi student,activ in campul muncii sau pensionar! Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri Daca esti interesat a astept un cv pe
-
Angajez agent imobiliar de preferinta cu ceva experienta, obligatoriu permis de conducere cat B + constituie avantaj cunoasterea limbii maghiare.
-
Suntem în căutarea unor persoane talentate și motivate pentru a se alătura echipei noastre din domeniul vânzărilor. Chiar daca nu ai experienta vei invata alaturi de noi.
-
Firma de distributie produse alimentare cu sediul in Lumina, angajeaza agenti de vanzari si soferi distribuitori.Experienta in domeniu constituie un avantaj.
-
Buna tuturor! Recrutam agenți de vanzari, consultanti, reprezentanti! Experiența pe o poziție similară constituie un avantaj. Job ul se desfășoară în lunile iunie, iulie, august. Programul 8 ore zi, 5 zile saptamana, nu este momentan stabilit ce interval orar. Este obligatoriu sa aveti permis de conducere. Salariul 5000 lei net luna. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un cv la nr Multumesc!
-
Descriere firma: Fabrica de procesare si preparare a produselor din carnecu sediul in Lumina jud.Constanta angajam AGENT DE VANZARI CRAIOVA Candidatul Ideal - Studii medii superioare ; - Experienta relevanta in posturi similare constituie un avantaj; - buna cunoaştere a mediului concurenţial de afaceri, spirit de observaţie, dinamism, gândire comercială, eficienţă, reale şi excelente abilităţi de comunicare şi negociere. Descrierea jobului -Cuantifică gradul de satisfacere a nevoilor clientului în corelaţie cu necesităţile identificate în momentul vânzării prin compararea produsului vândut cu produsele concurente de pe piaţă. -Acordă asistenţă de specialitate în perioada post-vânzare la sesizarea clientului sau în conformitate cu prevederile contractului de vânzare-cumparare încheiat -Administrează și dezvoltă portofoliul de clienţi -Prezintă, promovează si vinde produsele în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei -Urmărește realizarea planului de vânzări -Intocmeşte documentele comerciale (contracte, chitante, monetare) -Răspunde de încasarea la scadenta a sumelor datorate de către clienţii din postofoliul sau -Participă activ la planificarea şi implementarea strategiei de vânzări -Prospecteaza in permanenta piata pentru identificarea de noi clienti Rugam seriozitate.Relatii suplimentare la nr.de tel. . - pers.contact Salavastru Constantin
-
ITC SRL societate cu capital privat, integral romanesc, ce își desfășoară activitatea în domeniul cultivării cerealelor, angajează în condiții avantajoase la Punctul de lucru din orașul Popești-Leordeni, Jud. Ilfov. Număr posturi: 2 Consilier de Vânzări Așteptări: - Studii medii în agricultură Licență în Agronomie constituie un avantaj; - Debutant sau minim 3 ani experiență în vânzări semințe agricole; - Nivel mediu la limba engleză; - Nivel mediu operare calculator; - Capacitate de analiză și sinteză; - Spirit de echipă; - Comunicare cu ușurință. Descrierea sarcinilor activităților postului: Prezintă si promovează produsele prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti. Prospectează piata în vederea identificării de noi clienti si a cresterii cotei de piată a produselor. Realizează planul de vânzări. Intocmeste documentele necesare livrarii (contract, dispozitie de livrare, aviz de expeditie, document de calitate si conformitate, factura) Realizează evidenta portofoliului de comenzi, întocmeste si urmăreste graficele de livrări. Transmite cerintele comenzilor si termenele de livrare la depozit si logistica. Urmăreste încasarea comenzilor Mentine permanent legătura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora. Întocmeste rapoarte privind situatia vânzărilor, concurenta, potentialii clienti. Execută orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal. Se oferă salariu atractiv, tichete de masă, telefon de serviciu, decontarea cheltuielilor de transport sau mașină de serviciu. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze la numerele de telefon: Persoane de contact: Mancaș Violeta- resurse umane (); Tavares Beatrice- director ().
-
Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); -Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.
-
Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.
-
Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.
-
Aceasta este o colaborare pe baza de comision peste media pietei. Numarul de colaborari disponibile este limitat. Vei avea succes daca ai - Experiență în vânzări consultative B2B de servicii, sisteme, software - Capacitatea de a înțelege, învăța și gestiona noțiunile de bază - Responsabilitate - Atitudine pro-activă - Excelente abilități de comunicare - Dorință de dezvoltare - [Opțional] Cunoștințe de limba engleză Descriere Sunteți pasionat de vânzări? Vă doriți suport pentru dezvoltarea ca reprezentant de vânzări? Vă doriți să deveniți un bun negociator, mai abil și mai recunoscut? Oferim viitorilor colaboratori suport pentru a învață cum să gestioneze timpul eficient și cum să abordeze orice provocare în mod constructiv, astfel încât să poată să își atingă scopurile. Cu susținerea echipei, viitorul colaborator trebuie să se implice activ în oferirea de informații potențialilor clienți cu scopul dezvoltării relațiilor de business cu aceștia. Vei ajuta lumea sa se bucure de instrumente digitale, consultanță, training, servicii software personalizate Suna acum si ocupa-ti pozitia meritata!
-
Suntem in cautarea unui coleg pe postul de Consultant Financiar Non-Bancar in cadrul unei Multinationale de Top. Ce cautam? Suntem in cautarea persoanelor comunicative cu inclinatie catre oameni, ce isi doresc un venit platit pe masura eforturilor depuse cu un program de lucru flexibil. CV-ul tau conteaza insa cel mai important este omul din spatele acestuia, asa ca singura conditiie eliminatorie in aceasta privinta este Diploma De Bacalaureat. Ce iti oferim? Oportunitatea unui job care te recompenseaza pe masura efortulor depuse cu posibilitatea de a avea un program flexibil. Pregatirea si trainingurile in domeniul sunt facute constant si suntem alaturi de Consultantii nostrii permanent oferindu-le suport pe tot parcursul desfasurarii activitatilor de pregatire cat si de vanzare. Grila de salarizare motivanta!!! Contract de colaborare ( Se poate lucra atât Full-time cât și Part-time) Ce inseamna sa lucrezi ca si Consultant financiar? - indetificarea potentialilor clienti carora le vei oferii solutii personalizate potrivite lor - sa mentii legatura continua cu clientii existenti si sa le oferi suport permanent - lucrezi intr-o companie unita care te va sustine permanent si iti va fi mereu alaturi sa te dezvolti pe plan profesional si sa iti atingi mereu obiectivele propuse. Dacă ești interesat, contactează-mă la numărul de telefon . Postul se adreseaza pentru judetul Dolj- Agentia Craiova
-
Redalin Test, societate distribuție reactivi medicali, angajează asistent vânzări ( munca de birou ) Program de lucru : luni - vineri, orar 8,30 - 16,30 Cerințe minime : studii superioare, operare PC, limba engleză, abilități în comunicare. Se ofera salariu progresiv + bonuri de masa
-
START! "JOACA"in echipa DESTINE BROKER! DIN ORICE ORAS AL TARI. Alatura-te uneia dintre cele mai puternice echipe din domeniul ASIGURARILOR la nivel national si iti oferim posibilitatea obtinerii unei cariere stabile si de succes. Poate sa fie singurul sau al doilea job pentru dumneavoastra dar, cu siguranta ,va fi o sursa de venit extra. Cerinte minime : diploma de bacalaureat,cunostinte utilizare calculator,perseverent,bune abilitati de comunicare,initiativa. Pentru mai multe detalii despre inscriere si modalitatile de colaborare, mesaj sau la telefon : RADEANU ANA
-
iCredit își mărește echipa Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren Pentru Bucuresti sector 6 zona Crangasi Giulesti
-
agent -preluare comenzi din farmacii. Companie de distributie in farmacii ! Cv la mail din foto!