Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Arad Persoane

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 2

    REPONSABILITATI MECANIC MOTOUTILAJE: -Stabileste cauza defectiunii si identifica piesele care necesita a fi inlocuite; -Intocmirea devizului constatator;-Realizarea reparatiilor necesare; -Stabilira necesarului de piese de schimb; -Prezinta clientului motouneltele reparate si le face proba de functionare in prezenta sa; -Face proba de functionare a motouneltelor comercializate in magazin; -Executia altor sarcini solicitate de seful direct sau de conducerea companiei; -Intretine ordinea si curatenia in incinta service-ului; CERINTE: -Cunostinte in domeniul mecanicii; -Cunostinte minime de operara a computerului; -Permis de conducere cat. B; -DIPLOMA DE MECANIC (constituie avantaj); -Minim absolvent de liceu (12 clase); -Activitatea se desfasoara in cadrul firmei (serviceul propriu)

  • 4

    Dobândește un venit prin bonusurile acumulate printr-o activitate intelectuală și de echipă. Contactează-mă!

  • 1

    Te asteptam in echipa noastra! Suntem tineri, prietenosi si dornici de munca, avem locuri disponibile in mai multe departamente in cadrul Companiei noastre. Program de lucru flexibil, din confortul casei tale Training online si viitoare meeting-uri pentru dezvoltare Salariu pornind de la 3000 lei net plus bonusuri de performanta Daca vrei sa faci parte din echipa noastra completeaza formularul de mai jos si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. https://form.jotform.com/213301946805049

  • 1

    Daca ai aptitudini de VANZATOR si esti HOTARAT sa incepi sa lucrezi, ai parte de mentorat profesionist! Pentru detalii, va rog sa ma contactati la nr: !

  • 5

    DESCRIEREA POSTULUI - Coordonarea activitatii de vanzare a politelor de asigurare; - Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; - Promovarea produselor de asigurare pe piata locala; - Mentinerea relatiei cu clientii acordandu-le asistenta si consultanta; - Prospectarea continua a pietei locale si identificarea de noi clienti; - Intelegerea nevoilor clientilor si consilierea lor in alegerea produselor de asigurare RCA, CASCO, locuinte, sanatate; CERINTE PROFESIONALE - Studii medii; - Cunostinte foarte buna Microsoft office; - Abilitati in comunicare si prezentare; - Experienta in domeniul asigurarilor constituie un avantaj; - Existenta unui portofoliu propriu constituie un avantaj. COMPETENTE - Orientare catre client; - Integritate si incredere; - Perseverenta; - Orientarea catre rezultate; - Negociere; - Capacitatea de a stabilii relatii interpersonale. BENEFICII -Bonus lunar in primele 12 uni ( foarte usor de realizat si un sistem de comisionare bazat pe performanta extrem de motivant; - Companie dinamica si un mediu de lucru modern; - Posibilitati de dezvoltare in vanzari; - Traininguri de specialitate. CV-urile se trimit prin e-mail la: sau la tel. Katona Bety

  • Căutăm să recrutăm un Operator vânzări prin telefon pentru clientul nostru din domeniul comunicării corporative, cu sediul principal în Italia, și cu punct de lucru în Arad. Descrierea Job-ului: Contactează anumite companii (alese de către client) și promovarea clientului către acestea Menține relațiile de colaborare cu clienții, pentru societăți străine cu prezență pe internet Oferă clienților asistență tehnică sau la vânzare prin e-mail Candidatul Ideal: Studii medii Cunoștințe de limba germană (nivel avansat) Cunoștințe operare PC: Excel, Word Spirit de echipă și adaptabilitate la schimbare Se oferă: Salariu motivant Tichete de masă Oportunitatea de dezvoltare profesională Un mediu de lucru plăcut

  • 2

    Dacă ești pasionat de domeniul auto, iti place sa comunici si vrei sa te remarci ca si parte activa a grupului DACIA, RENAULT, hai sa ne cunoastem! Acest job presupune vanzarea autovehiculelor marca Dacia precum si promovarea acestora. Viitorul nostru coleg va beneficia de conditii deosebite de munca, training permanent si remunerare pe masura rezultatelor. Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, asteptam cv-ul pe adresa de e-mail: sau la sediul din Jud. Arad, Calea Aurel Vlaicu, nr. 282/1. Pentru informatii suplimentare nu ezita sa ne contactezi la numarul de telefon: .

  • Căutăm coleg într-o echipă tânără de vânzători! Ești o persoană dinamică? Crezi că ai puterea de a convinge pe oricine că reprezinți noua generație? Vrei să îți poți controla venitul lunar prin implicarea ta? Consideri că munca în echipă te face mai puternic? Poți depăși orice obstacol în a-ți atinge obiectivul? Îți place să te plimbi și să vorbești cu cât mai multe persoane? Așteptăm atunci CV-ul tău!

  • Descrierea jobului: Cautam 2 colegi entuziasti pentru postul de Casier si Consultant vanzari in magazin. Experienta pe un post similar este importanta, iar cunostintele in domeniul materialelor de constructii, scule si unelte, iti vor fi de un real folos. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa. Ne asteptam sa ai minim studii medii finalizate, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti. Cunoștințe solide operare PC. Descriere job: -v i vea grija sa faci aprovizionarea corecta si eficienta a rafturilor din magazin. -vei ajuta la depozitarea si manipularea corespunzatoare a marfii. -te asiguri ca toate produsele sunt scanate si cantitatile sunt corecte -incasezi contravaloarea marfii si sa emiti documentele fiscale aferente -intocmesti zilnic documente de casa, monetarul si fisa de documente. -Vei d servi cli ntii intr-un mod amabil si r pid. Beneficii: Tichete de masa electronice, de valoare maxima (20 lei). Salar atractiv. Program in ture: 2 cu 2 zile (zilele de sambata si duminica sunt platite 200%) -orarul magazinului este luni-vineri 8-20, sambata 8-17, duminica 9-16. Va rog sa atasati CV-ul prin mesaj privat. VA ROG SA NU SUNATI DUPA ORA 17!

  • Cautam vânzătoare pentru hala de flori din piata Mihai Viteaza o persoana sociabila sa ii placa sa interacționeze cu oamenii . Pentru detalii suplimentare la telefon de luni pana vineri între orele 8 -17

  • Experiențe trainice SRL angajează: Agent de vânzări (1 post) Scopul general al postului: Coordonează activitatea de vânzări a întreprinderii sociale. Cunoștințe/studii: studii medii cel puțin, de preferat studii superioare (în domeniul comunicării și relațiilor publice, marketing și managementul vânzărilor, management); specializări conexe domeniului vânzărilor vor constitui un avantaj (curs agent de vânzări, comunicare, curs de vânzare și negociere, tehnici de vânzare și persuasiune, comunicare și influențare etc.). Abilități preferate: - experiență profesională în domeniul vânzărilor, într-o poziție similară anterioară sau dorința de implicare/dezvoltare pe un asemenea post; - experiență în lucrul cu oamenii; - abilități bune de comunicare, socializare și relaționare cu clienți și potențiali clienți; - capacitate de adaptare la schimbări; - abilități de lucru în echipă; - abilități de operare de bază a PC-ului: pachetul Office, Internet, programe și soft-uri specifice de vânzări, social media etc. - cunoașterea a cel puțin unei limbi de circulație europeană (ex. limba engleză), cel puțin la nivel de bază; - spirit de observație și atenție la detalii; - orientare către soluții, rezultate și viteză de reacție; - abilitatea de a redacta rapoarte în domeniul său de activitate. Atitudini dorite: - răbdare; - loialitate; - onestitate; - disciplină; - toleranță; - atitudine civilizată, respect în special în raport cu clienții; - dorința de dezvoltare personală și profesională; - interes pentru domeniul de activitate al întreprinderii sociale; Responsabilități specifice postului: - asigurarea prezentării, promovării și vânzării serviciilor întreprinderii sociale în acord cu principiile și standardele interne; - consilierea clienților și a viitorilor potențiali clienți cu scopul satisfacerii nevoilor acestora privind serviciile de închiriere de autorulote; - identificarea și dezvoltarea unui portofoliu de clienți; dezvoltarea de procese/politici de fidelizare a acestora alături de specialistul de marketing al întreprinderii; - identificarea de furnizori pentru produsele, materiile prime și consumabile necesare, conexe activității principale de închiriere de autorulote; - întocmirea contractelor de furnizare de servicii de închiriere a autorulotelor; - negocierea contractelor de furnizare de servicii de închiriere a autorulotelor, acolo unde acest lucru se pretează, conform politicii interne a întreprinderii sociale; - stabilirea de întâlniri cu clienții în vederea semnării contractelor de furnizare de servicii de închiriere a autorulotelor; - discutarea cu clienții a tuturor aspectelor relevante pentru acești și răspunderea la întrebări cu privire la serviciul de închiriere de autorulote; - asigurarea tururilor de vizionare a autorulotelor de către clienți și potențiali clienți; - realizarea instructajului necesar al viitorilor clienți cu privire la utilizarea autorulotelor din toate punctele de vedere; - asigurarea produselor, materiile prime și consumabilele necesare, conexe activității principale de închiriere de autorulote conform graficului de rezervări/închirieri existent; - colectarea de impresii, testimoniale de la clienți și propunerea de soluții de îmbunătățirea a serviciilor oferite de întreprinderea socială; - participarea la întâlnirile de echipă și în special la întâlnirile de planificare și implementare a strategiei de vânzări și marketing a întreprinderii; - rezolvarea tuturor problemelor clienților prin diverse mijloace, directe sau indirecte pe parcursul perioadei în care aceștia au închiriate autorulotele întreprinderii; - informarea managerului/administratorului întreprinderii cu privire la orice defecțiune constatată sau eveniment petrecut în care au fost implicate bunurile întreprinderii sociale pentru a găsi soluții de rezolvare a problemei. - respectarea normelor de protecția muncii, măsurile de aplicare a acestora precum și a normelor PSI, conform legislației în vigoare.

  • 1

    Descriere Pentru un important producător și distribuitor de utilaje agricole, recrutăm REPREZENTANT VÂNZĂRI TRACTOARE și UTILAJE AGRICOLE pentru județele: TM, AR Rolul poziției este de a promova și vinde în aria alocată produsele companiei și de a dezvolta portofoliul de clienți activi. Locația jobului este în Timișoara sau Arad. Responsabilități vizitezi fermierii din zona alocată și să identifici nevoile lor prezinți produsele și avantajele acestora, prezinți oferta comercilă și de finanțare emiți ofertele din CRM, le transmiți clienților și negociezi vânzarea colaborezi cu echipa de back office si cea de service pentru vânzarea produselor înregistrezi în CRM informațiile despre clienți și vânzări participi la târguri și expoziții îndeplinești obiectivele jobului Educatie + Experiență studii medii sau superioare în domeniul tehnic cunoștințe generale despre agricultură cunoștințe bune despre utilajele agricole organizat, dinamic, ordonat și punctual abilitități de lucru în programe informatice de tip CRM disponibil pentru deplasări >80% din timp abilități bune de comunicare, negociere, ascultare activă isteț și descurcăreț în diverse situații bun coechipier permis de conducere cat B Alte beneficii salariu fix 3500 - 4000 lei net, în funcție de experiență comisioane pentru vânzări cu o schemă foarte avantajoasă tichete de masă prime de vacanță, Paște, Crăciun masină de serviciu, telefon, laptop, tabletă instruire tehnică și de vânzări și suport să te dezvolți profesional un mediu de lucru profesionist, bazat pe colegialitate și respect

  • 3

    Daca esti o persoana activa, vorbareata, si vrei sa faci un ban in plus ,te asteptam in echipa noastra. Cine suntem noi? Noi suntem producatori de parfumuri si cosmetice care dorim sa reintregim echipa de vanzari de la standurile noastre. Ce asteptari avem de la viitorul promoter MARCMAN: - pasiune pentru parfumuri; - abilitati de vanzator; - dorinta de a convinge cat mai multi clienti de calitatea produselor noastre Descrierea jobului Ce oferim viitorului promoter Marcman: - un loc de munca placut si elegant; - un salariu sigur dar si comision din numarul de clienti noi Asteptam cv-urile dvs la stand sau cereti informatii la nr sau ! Descrierea companiei Infiintata in 2002, firma Marcman produce si comercializeaza parfumuri concentrate si produse cosmetice avand la baza uleiuri esentiale importate din Franta avand in portofoliu peste 200 arome diferite si cosmetice pe baza acestor arome.

  • 1

    Responsabilitati: Prospectarea si dezvoltarea bazei de date de clienti prin contacte si intalniri, prin vanzari active in conformitate cu nevoile clientilor si cu strategia companiei; Oferteaza intreaga gama de produse in functie de nevoile clientului, precum si produse, servicii colaterale care pot fi necesare acestuia (accesorii, consumabile, etc); Cunoasterea si informarea clientilor privind configuratiile tehnice ale autovehiculelor precum si a ofertelor de finantare ale acestora; Efectueaza vizite la potentialii clienti; Evaluează clientii prospectati (activitatea in bilantul întreprinderii, parcul auto) Identifică partenerii cheie (factori de decizie, formatori de opinie, utilizatori); Realizează un plan de actiune pentru fiecare client (stabile te întâlniri, trimite e-mail-uri); Cerinte: Studii superioare (economiice, tehnice sau juridice)- prezinta avantaj Cunotine de operare a MS Office; Abilităti excelente de comunicare si convingere; Încredere în propriile for e, spirit de echipă, răbdare; Persoană serioasă, determinată, responsabilă si ambitioasă Cunostinte si experienta in domeniul vanzarilor Atitudine constructiva si orientare catre rezolvarea problemelor Permis auto categoria B Oferim angajatilor nostri: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu atractiv cu bonusuri de performanta Program de lucru de 8 ore / zi, Un mediu de lucru placut, o echipa omogena si implicata in activitate Posibilitati de formare si dezvoltare profesionala prin participarea la diverse cursuri de specializare Jobul implica deplasari pe teren Descrierea societatii: VERBIȚĂ TRUCK - reprezentanța Iveco, inaugurează în 2013 una dintre cele mai moderne unități la sediul din Arad, Calea Aurel Vlaicu nr 282/2-3. Verbita Truck SRL este producator autorizat RAR si ofera toata gama de suprastructuri pentru toate marcile de vehicule comerciale. Datorita calitatii produselor noastre vom oferi clientilor nostrii o gama extinsa de servicii de productie si montaj suprastructuri specializate pentru diferite aplicatii. În această calitate, punem la dispoziția clienților toată gama de servicii de reprezentanță auto: vanzari autoutilitare garam IVECO, servicii post vanzare, reparatii autovehicule si vanzari piese de schimb si carosari auto. Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, asteptam cv-ul pe adresa de e-mail !

  • 16

    Profilul candidatului: - Persoana inregistrata sau care se poate inregistra in somaj. -Absolvent 2021 sau persoane peste 45 de ani. - Studii medii sau superioare. - Integritate morala - Cunostinte minime de operare pe calculator - Dorinta de promovare Caracteristici activitate: -Activitate fara target. -Fara program fix. -Posibilitate de activitate la birou/birou si domiciliu/numai la domiciliu. -Salariu motivant in functie de eficienta si implicare. - Conditii de munca intr-un mediu civilizat si prietenos Prefer sau apel telefonic la numarul

  • 15

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Caut de lucru de luni pana vineri de 8-16.

  • Statie peco cu punct de lucru in Santana si Arad, angajam agent de vanzari. Daca esti o persoana sociabila, ordonata, serioasa si cu experienta in vanzari, alatura-te echipei noastre Cerinte: Studii: minim liceu, studiile superioare constituie un avantaj; Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu sau avansat constituie un avantaj; Cunostintele de operare calculator sunt obligatorii; Detinere permis cat. B; Abilitati de planificare si organizare a activitatii; Abilitati de comunicare si convingere, sustinute de un spirit intreprinzator; Orientare catre rezultate, atitudine pozitiva, rezistenta la efort, flexibilitate, receptivitate si responsabilitate; Orientat catre munca in echipa, capabil sa respecte termene; Disponibil pentru deplasari in aria de acoperire. Responsabilitati : Promovarea imaginii si vânzarea indirectă a carburantului precum și a produselor din portofoliul stației; Participa la procesul de identificare a beneficiarilor si de evaluare a bonitatii lor; Stabileste si participa la intalniri cu persoanele sau cu firmele interesate de produsele noastre; Mentine si dezvolta portofoliul de clienti si colaboratori; Intocmeste raportari si situatii privind activitatea desfasurata; Participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari; Respecta secretul profesional si se ingrijeste de pastrarea documentelor cu care vine in contact. Daca esti interesat trimite-ne un mail cu CV-ul tau la sau contacteaza-ne la tel. pentru a stabili un interviu.

  • 1

    If you live in any town/city in Romania and you want to work from home, check the conditions below: - Ability to write and speak fluently in French - A medium level of English(B2) - Availability for a full-time schedule, in shifts covering 10:00 - 00:00, Monday - Sunday, 5 days/ week - Previous customer support experience is an advantage - Excellent problem-solving abilities - Empathetic and can communicate in a caring and friendly manner - Comfortable working with computers and the ability to work with multiple systems and the ability to learn and adapt to new ones Job description As a Customer Support Agent, you will master the skills of effective communication, problem-solving, customer service, and strong cultural awareness. You will have the opportunity to be a part of something bigger and to change lives with our technology, amazing people and a strong brand to serve modern society. You ll be the face of some of the world s top brands! We offer: - working from home, from any location in Romania - Stable job - permanent labor contracts - Above-average fixed salary, performance bonuses - Monthly meal tickets - Public transportation and gym subscriptions reimbursement, after the trial period - International career - paid training and international career opportunities - Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills - Community projects want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long - Private medical insurance coverage we work with one of the best suppliers, Medlife Medical Center where you will benefit from a Professional Package - Special discounts across a variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centres and more

  • Recrutăm persoane dedicate și dornice de a se dezvolta în carieră. Suntem Destine Holding! O companie de brokeraj ce se ocupă cu intermedierea următoarelor produse: -Asigurări generale (la toate societățile de asigurări din piață) -Credite (unde colaborăm cu bănci, companii de Leasing si ifn-uri). -Pachete turistice(oriunde in lume) -Tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României Activitatea de consultant financiar presupune: -Prospectarea continua a pieței pentru produsele intermediate de noi -Crearea, formarea si administrarea unui portofoliu de clienți -Crearea și formarea unei echipe productive De ce ai nevoie pentru a fi consultant financiar? -De un caracter pozitivist și de un mod de abordare a clienților, cu zâmbetul pe buze -De o dorință continuă de învățare și dezvoltare în carieră -De un nivel de organizare ridicat -De cunoștințe online -De diplomă de 12 clase Ce primești? -Un program flexibil, ales de tine, în funcție de disponibilitate -Comisionare în funcție de implicarea și rezultatele obținute de tine (șansa de a te dezvolta este infinită) -Traininguri, consultanță și orientare din partea celor mai eficienți membrii ai echipei Aplică acum accesând link-ul de mai jos, iar în cel mai scurt timp te vom contacta pentru mai multe detalii. https://forms.gle/z6sjXNwpVUP7zGAF6

  • Salveaza cautarea