Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Timis Disponibil din: Nan-nan-nan

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Responsabil documentare produse magazin online

    Locatie - Gottlob, Timis. Suntem un magazin agricol fizic si online si dorim sa aducem un coleg o colega in echipa noastra pentru gestionarea vanzarilor online. Pentru moment magazinul nostru este la inceput de drum si este momentul ideal pentru a incepe sa te dezvolti in cadrul echipei noastra. In primul rand cautam o persoana comunicativa, careia ii face placere sa se informeze permanent despre domeniul de activitate, gradinarit, agricultura, intretinerea spatiilor verzi si a plantelor ornamentale. Experienta ta in domeniul agriculturii si sau al vanzarilor pot fi puse in valoare cu ajutorul instrumentelor si resurselor pe care ti le vom pune la dispozitie in scopul cresterii continue a performantelor tale. De aceea ne bazam pe initiativa ta si pe rigurozitatea respectarii procedurilor firmei. Candidatii trebuie sa indeplineasca cateva criterii minime: - absolvent de studii superioare cu profil agricol agricultura, horticultura, peisagistica - experienta in domeniul studiilor este necesara - cunostinte bune de utilizare a calculatorului: Excel, Word, e-mail, etc. - limba engleza - vechime in munca minim 3 ani - organizat a, atent a la detalii, dornic a de a invata mereu lucruri noi. Principalele sarcini pe care trebuie sa le indeplinesti zilnic: - te informezi despre produsele pe care le comercializam, studiezi site-urile producatorilor, consulti literature de specialitate - consulti informatiile despre produse asa cum principalele motoare de cautare le afiseaza, evaluezi si propui modele de prezentare a produselor - respecti formatul de prezentare a informatiei pe site, conform procedurilor interne - editezi si publici produse noi intr-un limbaj de marketing usor de inteles pentru pasionatii de agricultura si fermiesi - consulti colegii responsabili de vanzari despre informatiile solicitate de clientii vizitatori ai site-ului sau din magazinul fizic, oferi suport pentru clarificarea informatiei - raport de activitate zilnic. Desigur, vor fi si alte sarcini pe care le vei indeplini daca alegi sa lucrezi impreuna cu noi, in legatura cu activitatea principala asa cum am descris-o mai sus. Detaliile ofertei cu privire la salarizare vor fi discutate cu fiecare candidat in parte, in functie de expertiza, experienta si rezultate. Daca te-ai decis sa aplici pentru aceasta oferta de serviciu te rugam sa ne trimiti CV-ul tau si sa ne raspunzi in scris la 3 intrebari. Apreciem raspunsurile detaliate. 1. Ce inseamna agricultura pentru tine? 2. Ce experienta ai in prezentarea produselor unui potential client? 3. Esti o persoana careia ii place sa lucreze individual sau in echipa? Asteptam cu interes candidaturile celor mai experimentati dintre voi, dar si cei aflati la inceput de drum, dornici sa gaseasca locul de munca care vi se potriveste. Daca ai intrebari iti vom raspunde in limita timpului si a relevantei CV-ului tau in raport cu criteriile de mai sus.

  • 9

    Angajăm Asistent Vânzări!

    Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: -Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; -Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; -Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; -Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; -Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: -amabilitate față de client și profesionalism la locul de muncă -Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; -Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual; -Aptitudini interpersonale si de comunicare excelente. Ce oferim: -un loc de muncă cu posibilitatea de dezvoltare personală -un salariu avantajos care va fi discutat la interviu -înțelegere față de angajat

  • 2

    Agent Vanzari

    Daca ai acumulat experienta in vanzari si iti face placere sa interactionezi cu oamenii, accepta noua provocare Fieldstar! Dezvoltam o noua echipa de Agenti Vanzari retail, care sa promoveze dispozitive inovatoare chiar in localitatea ta. Fieldstar este in topul campaniilor de marketing BTL, cu o experienta de peste 20 ani pe piata din Romania. Portofoliul nostru depaseste 50 de clienti pentru care promovam peste 100 de branduri internationale si te asiguram ca experienta cumulata in cadrul Fieldstar te va ajuta sa te dezvolti spre o cariera de succes. Ce ne dorim sa vedem la tine? Orientare si deschidere catre client; Dorinta de a invata tehnici de vanzare si comunicare; Motivat a sa iti atingi obiectivele de performanta. Descrierea jobului Vei avea un spatiu amenajat pentru brandul pe care il vei promova, care va fi amplasat dupa casele de marcat; Vei fi responsabil a de promovarea dispozitivelor inovatoare; Vei face demersuri pentru fidelizarea clientilor si vei oferi consultanta cu privire la utilizarea dispozitivelor; Nu vei avea stocuri in gestiune; Nu vei fi responsabil pentru vanzarea propiu-zisa si nu vei incasa; Realizarea targetului lunar de performanta; Completarea zilnica a raportului de activitate. Detalii job: Salariu de 3000 lei net; Bonus de pana la 500 de lei net, in functie de performanta; Training platit; Decont transport; Contract pe perioada determinata de 6 luni. Programul de lucru: flexibil, full time 8 h zi, 5 zile saptamana.

  • 2

    Angajam Agent vanzari

    Firma noastră își mărește echipa. Angajam Reprezentant Vânzări, dedicat și pasionat, care sa se alăture echipei. Responsabilități: * Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării și vânzării serviciilor noastre. *Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți * Îndeplinirea obiectivelor de vânzări stabilite de către conducerea companiei Cerințe: * Experienta anterioara în vânzări * Abilități excelente de comunicare și negociere * Diploma de studii medii sau superioare Contact :

  • 1

    Asociere parteneriat

    Societate comercială caută persoana care dorește să devină partener intr-o activitate comercială care implică vânzări echipamente industriale reparații. Este nevoie de o persoană cu înclinații tehnice și de bună comunicare cu clienții. Presupune să poți investi timp și bani pentru a deveni partener. Doritorii să trimită mesaj pe whatsapp pentru mai multe detalii.

  • Optim Job Tim S.R.L- firmă de slectare, mediere și plasare forță de muncă

    Suntem societate specializată în selecția, medierea și plasarea forței de muncă, furnizând soluții personalizate pentru nevoile specifice ale clienților noștri. Utilizând o abordare detaliată și orientată către rezultate, identificăm abilitățile potrivite și facilităm integrarea lor eficientă în mediul de lucru al angajatorilor noștri. Va așteptăm la sediul nostru pentru a discuta despre potențialele oportunități de carieră.

Salvează căutarea