Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Vaslui Persoane

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 17

    Partener Orange angajează agenți de vanzari pentru județul Vaslui. Se oferă mașina,salariu fix si comision din vanzari Programul de lucru 8 ore de luni până vineri. Pentru mai multe informatii privind acest job va rog sa trimiteți Cv-ul la adresa de mail sau sa sunați la numărul .

  • 3

    SC CASA TUDORA SRL, ANGAJEAZA BRUTARI CU SI FARA EXPERIENTA , Vaslui. Relatii la nr. de tel:

  • 6

    DescriereDescriere Locuri de munca -Candidatul ideal Căutăm persoane cu experienta, cu dorinta de a se dezvolta si a prelua managementul unui magazin care desfasoara vanzare cu amanuntul / magazin alimentar. Profil: - Experienta in coordonarea echipei sau dorinta reala de dezvoltare personala si profesionala, de a deveni un manager bun; - Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului; - Proactivitate si o aten ie distributivă pentru ca magazinului sa nu ii lipseasca nimic; - Rezisten a la sarcini repetitive i stres; - Capacitate de a face fata momentelor tensionate cu clientii in perioadele aglomerate; - Orientare catre clienti si nevoile lor; - Capacitate de a conduce prin exemplu, de a motiva și dezvolta personalul; - Capacitate de a programa și executa mai multe sarcini simultan; - Orientat spre obiectiv; - Flexibilitate și capacitate de rezolvare a problemelor; - Asumarea responsabilitatii, implicare si seriozitate; - Excelente abilități de comunicare și interpersonale; - Capacitatea de a lucra autonom și ca parte a unei echipe; - Cunostinte PC, MS OFFICE - Obligatoriu. Descrierea jobului - Organizeaza si coordoneaza activitatea magazinului din subordine ca pe un centru de profit; - Coordoneaza, motiveaza si instruieste personalul din subordine; - Planifica, monitorizeaza, evalueaza si sustine activitatea personalului; - Asigura atingerea obiectivelor magazinului; - Urmareste si analizeaza indeplinirea targeturilor; - Raspunde de mentinerea stocurilor de marfa la un nivel optim; - Verifica constant stocurile de marfa existente in magazine si in depozit; - Responsabil cu recrutarea, selectia si evaluarea personalului; - Obtine o imagine comerciala in magazine menita sa faciliteze clientului decizia de cumparare. Descrierea companiei Suntem parte din rețeaua internațională de magazine de tip discount din Rusia care opereaza sub marca Svetofor , prezenta în Rusia, Kazahstan, Belarus si China. In țările din UE suntem cunoscuti prin supermarketurile sub denumirea MERE", iar in Romania suntem prezenti in 6 locatii importante.

  • 6

    Cu sau fără experiența in domeniul Amenajări interioare Cerințe aspect fizic plăcut Program8:30-17:30 De luni-vineri Salariul 3500 RON plus comision din vânzări

  • Caut loc de munca ca sofer categoria B ,am permis de 1 an și un luni

  • 7

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 1

    Căutăm candidați talentați pentru reprezentant de vânzări pe piața italiană, care să se alăture echipei noastre. Dacă vă place să comunicați și urmăriți oportunități de afaceri, vă rugăm să aplicați! Reprezentantul de vânzări ideal va avea următoarele: Nivelul avansat de limbă italiană + engleză este un avantaj; Abilități puternice de cercetare online; Abilități de comunicare și consolidare a relațiilor; Foarte organizat și capabil să demonstreze un management excelent al timpului; Auto-motivat și orientat către țintă cu o atitudine proactivă; Descrierea postului: Iată câteva dintre activitățile zilnice: - identificați clienții potențiali în conformitate cu politica companiei - promovează serviciile și imaginea companiei - înregistrarea vânzărilor și urmărirea comenzilor până la livrare - rezolvarea situatiilor conflictuale - desfășoară acțiuni de loialitate pentru clienții existenți și urmărește buna dezvoltare a relației cu aceștia Dacă sunteți curioși să aflați mai multe detalii, vă încurajăm să aplicați acum. Ce vă putem oferi: Formare continuă, sprijin și îndrumare; Comunicare zilnică în limba engleză; Salariu atractiv

  • 5

    Responsabilitati: *Promoveaza, vinde produsele de creditare ale companiei si ofera consultanta clientilor; *Asigura atragerea clientilor prin furnizarea de servicii de consultanta si vanzari, in concordanta cu standardul de calitate al companiei; *Dezvolta portofoliul de clienti al companiei prin atragerea de noi clienti; *Se implica in tranzactiile de creditare; *Ofera explicatii privind procesul de creditare necesare incheierii unui contract de credit *Isi desfasoara activitatea conform standardelor, normelor si procedurilor companiei; Cerinte: *Studii medii / superioare *Dornic de a-si construi o cariera alaturi de o echipa de profesionisti in domeniul financiar; *Energic; *Motivat; *Dedicat; *Bune abilitati de comunicare si negociere; *Cunostinte de operare PC (Microsoft Office) Beneficii: *Oportunitatea de formare pentru a deveni un profesionist in domeniul creditarii; *Oportunitatea de construire a unei cariere de succes pe termen lung; *Valorificarea abilitatilor; *Recunoasterea meritelor; *Motivatie financiara printr-un sistem de bonusare atractiv, simplu si corect + salariu fix Pentru cei interesati rog sa trimiteti CV la adresa de email

  • Salveaza cautarea