Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Vrancea

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 2

    Descriere Locuri de munca1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00 DETALII AGENTIE: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • 1

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • DescriereHDS cauta sa isi extinda echipa! HDS este o companie de top in domeniul sănătății publice si isi doreste sa isi extinda echipa. Cautam OPERATORI DE TEREN pentru aplicarea unor chestionare adresate mamelor cu copii sub 4 luni si cadrelor medicale care interacționează cu acestea. Tema abordata este: vaccinarea Studiul este derulat in parteneriat cu Ministerul Sanatatii, Natiunile Unite si Centrul de Combatere a Bolilor din Statele Unite. Operatorii de teren vor efectua munca pe tot teritoriul județului Brasov si Vrancea. Rolul va presupune implicare part-time pe parcursul a minim 6 luni in 2020 si alte 6 luni in 2021. Candidatul ideal: • Absolvent de studii medii sau superioare • Au la dispozitie tabletă, laptop sau smartphone cu ecran suficient de mare pentru a preleva raspunsuri • Bune cunoștințe de utilizare a calculatorului si a software-ului SurveyCTO • Excelente abilități de comunicare; • Capacitate de convingere; • Disponibilitate de a lucra pe teren și de a aloca minim 2 ore pe zi; • Seriozitate, atenție la detalii; • Disponibilitate pentru deplasari in localitatile adiacente; • Punctualitate, responsabilitate; • Locuieste in Judetul Brasov sau Vrancea Constituie un avantaj: • Experienţă anterioară în munca de teren din cadrul unor proiecte de cercetare; • Studii în domenii socio-umane sau medicale • Permis de conducere categoria B reprezinta un plus dar nu este obligatoriu; Se oferă: • Obținerea unui venit direct proporțional cu munca depusă; plata se face pe chestionar aplicat corect și conform metodologiei; • Decontarea cheltuielilor de transport în vederea efectuării chestionarelor • Training efectuat de către compania noastră Responsabilități: • Amabilitate chiar si într-o situație mai dificila; • Respectarea termenelor de culegere a datelor din teren și de predare a tuturor materialelor ce însoțesc aplicarea chestionarului; • Colaborarea în culegerea datelor din teren și realizarea studiului cu coordonatorul de teren, precum și cu ceilalți experți din cadrul echipei de management și de implementare; • Participarea obligatorie la sesiunile de instruire premergătoare activității de culegere a datelor din teren; • Respectarea cu strictețe a normelor lunare stabilite, precum și a condițiilor de selecție a persoanei intervievate. Avantaje • Program flexibil de lucru. • Posibilitatea de a efectua stagiul de practică și obținerea unei adeverințe/ recomandărI • Posibilitatea de a fi implicat si in derularea de studii calitative Intrebare : “Ce asteptari salariale ai?” CV la adresa de e-mail: Numai persoanele selectate vor fi selectionate si sunate pentru interviu. Prin transmiterea aplicatiei exprimati in mod expres faptul ca sunteti de acord ca datele dvs. cu caracter personal, furnizate odata cu transmiterea aplicatiei.

  • Daca ai Certificat de absolvire examen ISF, vino in echipa mea.

  • 2

    Candidatul ideal Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Salveaza cautarea