Anunțuri
Locuri de munca Arad doar cu poze Disponibil din: 2020-06-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Arad, Calea Aurel Vlaicu nr. 139-151 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Căutăm electrician industrial pentru un client din Aschbach, Germania Tipul postului Cu normă întreagă Sarcinile dumneavoastră: Depanarea defecțiunilor electrice Asigurarea conformității cu standardele și reglementările de siguranță Instalarea și adaptarea sistemelor electrice Întreținerea și repararea sistemelor electrice și a echipamentelor Profilul dumneavoastră: Mai mulți ani de experiență profesională Bune cunoștințe de limba germană (min. A2) Ce vă putem oferi? Petralog oferă un tarif orar începând de la 16 euro brut , în funcție de experiență și calificări. Petralog oferă diurnă pentru mese + costuri de cazare (40 euro pentru fiecare zi lucrată ). Petralog este membră a Asociației germane a agențiilor de muncă temporară (GVP). Petralog oferă posibilitatea de angajare pe termen lung. Petralog oferă locuri de muncă cu opțiunea ulterioară de preluare direct de către angajator. Petralog oferă sprijin individual și personal. Așteptam să ne contactați telefonic sau să ne scrieți pe WhatsApp la +49 173 4963514
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Arad, Calea Aurel Vlaicu nr. 139-151 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de securitate cu obiectivele in Jud Arad angajeaza agenti de securitate acces contro , sef tura . Program 12/24 12/48 Mai multe detalii la telefon . . .
-
Angajam agenti securitate pentru obiectivele din Jud Arad. Program 12 24 12 48 . Inf. de Luni-Vineri între orele 09.00-17.00 Tel.
-
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Descrierea jobului Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Cautam Mecanic Intretinere pentru o fabrica noua in Arad Sarcini: - Executa asupra utilajelor operatii de ajustare, intretinere si reparare - Inlocuieste componente defecte, piese uzate si regleaza mecanisme de directive, franare, oprire-pornire a utilajelor. - Responsabil pentru efectuarea mentenantei atat zilnice cat si periodice si a reviziilor generale. Cerinte: - Experienta in domeniul tehnic, mecanic - Capacitati de organizare, planificare - Cunostiinte minime operare PC - Cunostiinte limba engleza sau germana constituie avantaj Program - un singur schimb Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa 40 lei zi - Ore suplimentare platite 200% - Bonusuri de performanta, prezenta, Craciun Transport asigurat pe ruta Sanmartin-Macea-Curtici-Sofronea-Arad
-
Angajam Mecanic Intretinere Sarcini: - Executa asupra utilajelor operatii de ajustare, intretinere si reparare - Inlocuieste componente defecte, piese uzate si regleaza mecanisme de directive, franare, oprire-pornire a utilajelor. - Responsabil pentru efectuarea mentenantei atat zilnice cat si periodice si a reviziilor generale. Cerinte: - Experienta in domeniul tehnic, mecanic - Capacitati de organizare, planificare - Se ofera formare la locul de munca Program - un singur schimb Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masa 40 lei zi - Bonusuri de performanta, prezenta, Craciun
-
Societate comerciala din Arad , angazeaza sofer profesionist pe ruta Romania -Ungaria ,cu experienta minim 5 ani . Se lucreaza de luni-vineri .Pauzele de 45 ore se fac acasa. De preferat ca soferul sa fie din Arad. Mai multe detalii la telefon:
-
-
Căutăm personal pentru un restaurant de tip fast-food, situat în Atrium Mall. Program : 2 zile se lucrează și 2 zile liber. Pauză: 1 oră pe zi Masă: se oferă 2 mese pe zi gratuit Bonuri: Bonuri de masă pe card Sodexo (440 lei) Posibilitate de avansare în funcție de experiență și rezultate. Bonusuri: Prime de Crăciun și Paște. Salariu: începând de la 2500 lei Net, în funcție de rezultate/experiență. Posturi disponibile: - Casier -Tăietor de carne -Ajutor bucătar (bucătărie) -Preparator pentru realizarea produselor de tip fast-food - Ospătar - Barista Cerințe: -seriozitate -punctualitate -atenție la detalii -responsabili -menținerea igienei la locul de muncă -rapiditate la realizarea comenzilor -bună comunicare în relația cu clienții -rezistenta la stres Pentru mai multe detalii vă rugăm să sunați la nr.de telefon: .
-
-
-
Angajam vânzătoare la Patiserie Bakery de pe strada Poetului nr 70 mai multe detalii la telefon rog seriozitate
-
Angajam vânzătoare la Patiserie - Brutărie - Bakery-. Programul de munca se încadrează în 2 schimburi a câte 8 ore, magazinul este deschis de la 6 - 22. Locațila brutărie se află pe strada Poetului nr. 70. Atenție seriozitate anunțului.
-
Angajam vânzătoare la Patiserie Bakery de pe strada Poetului nr 70 mai multe detalii la telefon rog seriozitate. Program normal 2 schimburi de luni pana sâmbătă pentru mai multe detalii la telefon sau la locul de față.
-
HPA recruteaza Tehnician Calitate pentru o fabrica de productie din judetul Arad Program de lucru: 2 schimburi Cerinte: - Minim studii medii profil tehnic - Cunoştinţe relevante în domeniu calitatii; - Cunostinte desen tehnic; - Abilitati pentru utilizarea instrumentelor de masura si control; - Buna dexteritate si acuitate vizuala, spirit de observatie dezvoltat; - Abilitati in completarea documentelor calitate si in respectarea specificatiilor scrise; - Abilităţi reale de planificare, organizare, viteză de reacţie si capacitate de decizie; - Cunoştinţe de limba engleza nivel mediu ( germana constituie avantaj); - Cunoştinţe operare PC pachetul Office avansat; - Cunsotinte de asigurarea calitatii, imbunatatire procese, analiza informatiei; - Capacitate de invatare rapida; - Experienta in industria automotive constituie avantaj; Responsabilitati: - Receptie calitativa scrap, magneziu pur si elemente de aliere (control vizual si analiza spectrala) - Verificarea si supravegerea procesului de reciclare magneziu: - Verificarea si supravegherea procesului de turnare a anozilor: - Verificarea si supravegherea procesului de finisare a anozilor: - Reclamatii clienti alerta de calitate; - Teste de laborator; - Analiza reclamatii participarea directa la analiza cauzei radacina in cazul reclamatiilor + urmarirea in process ca actiunile luate sunt corespunzator implementate si respectate pe toata durata procesului de productie; - Rapoarte de neconformitate realizarea rapoartelor de neconformitate pentru produsele care au fost detectate ca neconforme la receptie; Beneficii: Salariu brut 5000 lei; Tichete de masa 35 ron zi; Al 13 lea salariu, 50 % din valoarea prime cu ocazia sarbatorilor pascale si 50 % din valoarea primei cu ocazia sarbatorilor de iarna; Asigurare medicala pentru intreaga familie la Medlife; Concediu de odihna anual de 23 zile; Transport asigurat pe ruta Arad Zimand Santana si decontat de pe alte rute. Pentru mai multe informații, sunați la numărul de telefon: zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
-
-
Candidatul Ideal: Experiență relevantă pe o poziție similară; Bune cunostințe de operare PC; Autorizație ISCIR (de preferat). Descrierea rolului: Inregistrează în timp util în sistemul informatic toate mişcările de recepţie livrare a mărfii Verifică mărfurile pregătite inainte de livrarea lor la clienti Verifică documentele la introducerea NIR-ului şi semnalează eventualele neconcordanţe Raspunde impreuna cu seful de depozit de cantitatea si calitatea tuturor produselor si materialelor aflate in gestiune.
-
Atelier Mirabel specializat in croitorie comanda, tinute de ocazie si mirese, cu comenzi in toata tara si strainatate, angajeaza CROITORESE DAMA CU EXPERIENTA SI INCEPATOARE. Spatiu de lucru linistit si prietenos . Angajarile se fac cu proba de lucru iar salariile in functie de experienta. Programari interviuri 0 zero 7 sapte 4 patru 8 opt 2 doi 2 doi 9 noua 4 patru 6 sase 7 sapte .
-
Angajam curier pentru platforma Tazz by eMag. Posturi disponibile in toate orașele unde Tazz activează.
-
Daca ai experienta in domeniul administrarii de personal si doresti sa te alaturi unei echipe de profesionisti, atunci noi ne prezentam ca fiind viitorii tai colegi! Competențe și Abilități: Cunostinte bune de legislatia muncii si utilizarea aplicatiei Revisal; Cunostinte in managementul resurselor umane; Persoana cu initiativa, empatica, echilibrata si responsabila; Capacitate de a planifica, organiza, de orientare spre solutii si rezultate; Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa; PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Oferirea de suport proceselor de salarizare si de administrare personal; Calculeaza drepturile salariale conform pontajelor, Întocmirea documentelor și operarea modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetări); Este responsabil de gestionarea programului Revisal; Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, concedii medicale, evenimente deosebite sau a altor documente aferente activității salariaților; Centralizarea și verificarea pontajelor; Intocmeste rapoarte periodice si ocazionale; Mentine legatura cu institutiile statului din sfera sa de activitate; Administrarea si arhivarea dosarelor de personal; Emiterea de adeverinte necesare angajatilor (pentru banca, medic de familie, venit, etc.) Actualizarea si mentinerea bazei de date specifice domeniului. Program de lucru: luni - vineri 08:00 - 17:00. Pentru detalii si informatii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon sau la sediu din Arad, Calea Aurel Vlaicu, nr. 282 1.