Anunțuri
Locuri de munca Arad doar cu poze Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie sau muncitori necalificati (BARBATI)- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Wir suchen ab sofort langfristig Tankanlagenbauer bei Cottbus und bundesweit Aufgaben: - aus mechanischen, elektrischen und elektronischen Bestandteilen bauen Sie komplexe Systeme für Tankstellen nach Plan - 1 Schicht Anforderungen: - Ausbildung als Tankanlagenbauer oder Elektroniker, Mechatroniker MIT Zusatzqualifikation für Tankanlagen - Deutsche Sprache in Wort und Schrift auf Niveau B2-C1 - Führerschein von Vorteil Was wir bieten: - 18,00 euro brutto Stundenlohn + 7,5 euro Auslöse pro geleistete Stunde - Unterkunft organisiert der Kunde - unbefristeten Arbeitsvertrag - 25 Tage Urlaub und bis zu 30 Tage Urlaub in den Folgejahren - Arbeitskleidung wird zur Verfügung gestellt - Urlaub- und Weihnachtsgeld nach 6 Monaten Betriebszugehörigkeit - Mitarbeiterbetreuung auf Muttersprache Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung: +49 361 65759294 nl.erfurt (at) sepona . de
-
Promovat
Atelier Mirabel specializat in croitorie comanda, tinute de ocazie si mirese, cu comenzi in toata tara si strainatate, angajeaza CROITORESE DAMA CU EXPERIENTA SI INCEPATOARE. Spatiu de lucru linistit si prietenos . Angajarile se fac cu proba de lucru iar salariile in functie de experienta. Programari interviuri 0 zero 7 sapte 4 patru 8 opt 2 doi 2 doi 9 noua 4 patru 6 sase 7 sapte .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Birou de traduceri, asigurăm traduceri în/din limbile engleză, franceză, italiană, spaniolă, germană, maghiară cu termen de predare adaptat nevoilor clientului. La cerere, asigurăm traduceri în/din limbi exotice, dar cu un termen de predare puțin mai lung. Traducătorii noștri au experiență în domeniul tehnic, juridic, marketing, dar și în traducerea documentelor tipizate (diplome, acte mașină, certificate). Asigurăm legalizarea la notar și apostilarea, dacă se solicită. Pentru cetățenii străini care trebuie să dea declarații/procuri notariale sau să facă alte demersuri pe lângă diverse instituții publice (ORC) sau bănci, asigurăm interpretariatul. Ne găsiți în Arad, str. I.C. Brătianu, nr. 20, sc. A, ap. 3.
-
Firma de transport din Arad,angajam șofer pentru autoutilitară 3.5 tone - transport internațional marfă(COMUNITATE) Cerințe: - SERIOZITATE -EXPERIENȚĂ TRANSPORT INTERNAȚIONAL marfă 3.5t -cunoștințe folosire GPS -permis conducere minim 2 ani -să nu aibă interdicție în nici o țară europeană. Oferim: - contract de muncă -salariu+ diurna externa 1800EURO (30)zile -mașină în stare buna de funcționare -aer condiționat -încălzire staționară -stație radio,gps Pentru mai multe detalii ZEROZEROPATRUUNUSAPTEOPTDOICINCIDOITREINOUATREITREI
-
HPA recruteaza Tehnician Calitate pentru o fabrica de productie din judetul Arad Program de lucru: 2 schimburi Cerinte: - Minim studii medii profil tehnic - Cunoştinţe relevante în domeniu calitatii; - Cunostinte desen tehnic; - Abilitati pentru utilizarea instrumentelor de masura si control; - Buna dexteritate si acuitate vizuala, spirit de observatie dezvoltat; - Abilitati in completarea documentelor calitate si in respectarea specificatiilor scrise; - Abilităţi reale de planificare, organizare, viteză de reacţie si capacitate de decizie; - Cunoştinţe de limba engleza nivel mediu ( germana constituie avantaj); - Cunoştinţe operare PC pachetul Office avansat; - Cunsotinte de asigurarea calitatii, imbunatatire procese, analiza informatiei; - Capacitate de invatare rapida; - Experienta in industria automotive constituie avantaj; Responsabilitati: - Receptie calitativa scrap, magneziu pur si elemente de aliere (control vizual si analiza spectrala) - Verificarea si supravegerea procesului de reciclare magneziu: - Verificarea si supravegherea procesului de turnare a anozilor: - Verificarea si supravegherea procesului de finisare a anozilor: - Reclamatii clienti alerta de calitate; - Teste de laborator; - Analiza reclamatii participarea directa la analiza cauzei radacina in cazul reclamatiilor + urmarirea in process ca actiunile luate sunt corespunzator implementate si respectate pe toata durata procesului de productie; - Rapoarte de neconformitate realizarea rapoartelor de neconformitate pentru produsele care au fost detectate ca neconforme la receptie; Beneficii: Salariu brut 5000 lei; Tichete de masa 35 ron zi; Al 13 lea salariu, 50 % din valoarea prime cu ocazia sarbatorilor pascale si 50 % din valoarea primei cu ocazia sarbatorilor de iarna; Asigurare medicala pentru intreaga familie la Medlife; Concediu de odihna anual de 23 zile; Transport asigurat pe ruta Arad Zimand Santana si decontat de pe alte rute. Pentru mai multe informații, sunați la numărul de telefon: zero sapte trei cinci doi doi zero zero cinci sase.
-
CAUTAM, Asistent manager Responsabilitati: - abilitati de comunicare si ralationare cu clientii; - atitudine pozitiva, proactiva si organizare riguroasa a activitatii; - face toate demersurile necesare in vederea administrarii si indeplinirii eficiente a sarcinilor de serviciu; - evidenta stricta a platilor catre furnizorii de servicii (ex. curent, gaz, apa, telefonie mobila etc) precum si incheierea modificarea rezilierea contractelor incheiate cu acestia; - intocmirea necesarului in vederea desfasurarii activitatii in bune conditii; - activitati de Registrul Comertului , OCPI , Directia fiscala , Primarii etc; - atenta la detalii. Cerințe: - Licența economică sau universitară în drept constituie un avantaj - Experienta de lucru intr-o pozitie similara minim doi ani; - Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet, Outlook); - Abilitati interpersonale, foarte bune abilitati de comunicare; - Atitudine proactiva, pozitiva si foarte flexibila; - Învățare rapidă; acțiune rapidă; gândire rapidă; - Organizator foarte bun;
-
Promovat
-
-
Candidatul Ideal: Experiență relevantă pe o poziție similară; Bune cunostințe de operare PC; Autorizație ISCIR (de preferat). Descrierea rolului: Inregistrează în timp util în sistemul informatic toate mişcările de recepţie livrare a mărfii Verifică mărfurile pregătite inainte de livrarea lor la clienti Verifică documentele la introducerea NIR-ului şi semnalează eventualele neconcordanţe Raspunde impreuna cu seful de depozit de cantitatea si calitatea tuturor produselor si materialelor aflate in gestiune.
-
Restaurant Subcetate isi mareste echipa, daca iti place sa lucrezi intr-un medium placut te asteptam in echipa noastra.Salariu atractiv.
-
Promovat
Atelier Mirabel specializat in croitorie comanda, tinute de ocazie si mirese, cu comenzi in toata tara si strainatate, angajeaza CROITORESE DAMA CU EXPERIENTA SI INCEPATOARE. Spatiu de lucru linistit si prietenos . Angajarile se fac cu proba de lucru iar salariile in functie de experienta. Programari interviuri 0 zero 7 sapte 4 patru 8 opt 2 doi 2 doi 9 noua 4 patru 6 sase 7 sapte .
-
Angajam curier pentru platforma Tazz by eMag. Posturi disponibile in toate orașele unde Tazz activează.
-
Daca ai experienta in domeniul administrarii de personal si doresti sa te alaturi unei echipe de profesionisti, atunci noi ne prezentam ca fiind viitorii tai colegi! Competențe și Abilități: Cunostinte bune de legislatia muncii si utilizarea aplicatiei Revisal; Cunostinte in managementul resurselor umane; Persoana cu initiativa, empatica, echilibrata si responsabila; Capacitate de a planifica, organiza, de orientare spre solutii si rezultate; Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa; PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Oferirea de suport proceselor de salarizare si de administrare personal; Calculeaza drepturile salariale conform pontajelor, Întocmirea documentelor și operarea modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetări); Este responsabil de gestionarea programului Revisal; Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, concedii medicale, evenimente deosebite sau a altor documente aferente activității salariaților; Centralizarea și verificarea pontajelor; Intocmeste rapoarte periodice si ocazionale; Mentine legatura cu institutiile statului din sfera sa de activitate; Administrarea si arhivarea dosarelor de personal; Emiterea de adeverinte necesare angajatilor (pentru banca, medic de familie, venit, etc.) Actualizarea si mentinerea bazei de date specifice domeniului. Program de lucru: luni - vineri 08:00 - 17:00. Pentru detalii si informatii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon sau la sediu din Arad, Calea Aurel Vlaicu, nr. 282 1.
-
SC VERBITA SRL Companie specializata in comercializarea de autovehicule Dacia, fiind concesionar Dacia si Renault in judetul Arad. Alte activitati derulate de companie sunt cele legate de partea de service auto, linie ITP autorizata, atelier de tinichigerie si vopsitorie, comert cu piese de schimb de origine pentru marcile reprezentate, cat si activitatea de taximetrie. SC VERBIȚĂ SRL recrutează: Mecanic autoturisme și camioane Electrician auto Tinichigiu auto Vopsitor auto Viitorul nostru coleg va beneficia de conditii deosebite de munca, training permanent si remunerare pe masura rezultatelor. Daca doresti sa te alaturi echipei noastre, asteptam cv-ul pe adresa de e-mail sau la sediul din Jud. Arad, Calea Aurel Vlaicu, nr. 282/1. Pentru informatii suplimentare nu ezita sa ne contactezi la numarul de telefon: 727772185 .
-
Angajam confectioner/croitor imbracaminte. Decontare transport. Bonuri de masa. Salariul se discuta la interviu.
-
Hotelul Best Western Central Arad angajeaza o persoana pentru paza si ordinea zonei exterioare (parcare, curtea interioara, etc). Angajam persoana cu experienta in domeniu , cu domiciliul in Arad si cu Atestat. Programul de lucru este pe ture de zi sau pe ture de noapte ( 1 da si 1 nu) Informatii la tel sau la sediul societatii din Arad, Str. Horia nr. 8
-
Angajam Urgent muncitori Instalatori mentenanta Montaje Sisteme de Stingere Incendiu Loc De Munca Stabil Salar Motivant Tichete de Masa Premii Sarbatori Telefon
-
Angajam pentru Germania zona Stuttgart muncitori cu experienta in domeniul constructii interioare exterioare. Se ofera salar incepand de la 2000 -2500 net si cazare gratuita Pentru mai multe detalii sunati la
-
Angajam soferi pentru trailer Curse tur-retur, Romania - Austria - Belgia- Germania cu retur in Romania. Descarcari in general la: Pecica, Oradea, Bucuresti. Se transporta tractoare, capete tractor si busuri. Mai multe informatii oferim la telefon
-
Restaurantul Central din Arad, str. Horia nr. 8 (Hotel Best Western Central Arad), isi mareste echipa si cauta persoane responsabile, caracterizate prin profesionalism si seriozitate. Cautam doar personal cu experienta pe post de bucatar . Oferim un loc de munca sigur, intr-un Restaurant de marca pentru Arad. Contractul de munca se incheie inca din prima zi. Pentru informatii va asteptam cu un CV la sediul societatii din Arad, Str. Horia nr. 8 .
-
Suntem încântați să anunțăm că ne cautăm un nou membru dedicat pentru echipa noastră, în rolul de receptioner. Dacă doriți să vă alăturați unei echipe pasionate și să vă desfășurați cariera într-un mediu ospitalier de top, aceasta ar putea fi o oportunitate unică pentru dumneavoastră. La Best Western Central, ne străduim să oferim o experiență deosebită pentru fiecare oaspete și căutăm un receptioner care să contribuie la realizarea acestui obiectiv. Candidatul ideal va avea următoarele calități: - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții; - Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau serviciilor de recepție (constituie un avantaj, dar nu este obligatorie); - Abilitatea de a lucra în echipă și de a face față situațiilor tensionate; - Pasiune pentru a oferi servicii de calitate superioară; - Atitudine profesională și prietenoasă; - Abilități organizatorice și de gestionare a timpului. Așteptăm cu nerăbdare să aflăm mai multe despre dumneavoastră și să vă cunoaștem în cadrul procesului de selecție. Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
-
Societate comerciala cu activitate in constructia de drumuri angajam operator pe buldozer, buldoexcavator si excavator cu experienta. Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactiati telefonic sau prin mesaj.