Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Bihor Oradea Persoane-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Gestionarea, prezentarea, expunerea, aranjarea, promovarea și vânzarea produselor de imbracaminte. Dorim doar persoane cu o minima experienta in acest domeniu. Consilierea clientilor si vanzarea produselor alaturi de angajatii din subordine Maximizarea oportunitatilor de vanzari, prin identificarea cerintelor de pe piata Maximizarea rentabilitatii magazinului, prin promovarea magazinului si a produselor si participarea la pregatirea promotiilor Monitorizarea permanenta a rezultatelor angajatilor si a rezultatelor magazinului Supervizarea indeplinirii sarcinilor de serviciu de către angajații din subordine si functionarea in condiții optime a magazinului; Verificarea constanta a stocurilor existente in magazine; Efectuarea comenzilor de marfa; Atingerea obiectivelor stabilite de companie Participarea la inventar si intocmirea de rapoartelor periodice ( saptămânal )privind activitatea din magazin; Reprezentarea companiei in relatia cu tertii: clienți, autoritati,
-
-
Pingu Toys angajează Consilier vânzări !!! -Ce căutăm? * persoană de încredere; * comunicare, coerență în exprimare; * spirit de echipă; * echilibru emoțional, autocontrol; * punctualitate; * asumarea responsabilităților; * implicare atât în vânzarea produselor cât și în menținerea curățeniei la locul de muncă. -Care ar fi sarcinile tale? * promovarea produselor noastre și oferirea sprijinului față de clienți; * răspunderea solicitărilor clienților; * încasarea produselor vândute; * oferirea informațiilor necesare despre marfa expusă; * evidența stocului din magazin. -Oferim: * contract pe perioadă nedeterminată; * condiții optime de lucru; * oportunități de promovare și creștere pe plan profesional; * zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea în companie + altele. CV-urile se depun: - whats app: - în magazinul fizic din ERA SHOPPING MALL
-
Angajam casier-vanzator in program de 8 ore la magazin care se ocupa cu decoratiuni interioare. Cerinte : - experienta in domeniul comertului si relatiilor cu clientii - cunostinte de contabilitate si acte primare - cunostinte de operare PC - capacitate f.buna de comunicare - corectitudine, ambitie, flexibilitate, atentie distributiva, - capacitate rapida de decizie - experienta in lucru in echipa - amabilitate si eficienta in relatia cu clientii Cei interesati pot trimite CV pe adresa: [email protected]