Anunțuri
Locuri de munca Covasna doar cu poze Disponibil din: 2021-03-11 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Sf. Gheorghe, Str. Lunca Oltului, nr. 8-12 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Sepona Personal ist seit über 10 Jahren erfolgreich in der Arbeitnehmerüberlassung hauptsächlich im technisch-gewerblichen Bereich tätig. Der Firmensitz ist in Leipzig, daneben haben wir Niederlassungen in Jena, Ostrów Wielkopolski (Polen) und Erfurt. Wenn Sie beruflich eine gute, langfristige Perspektive und gleichzeitig eine Herausforderung suchen, dann lesen Sie weiter Wir suchen jemanden, der möglichst: eine abgeschlossene kaufmännische Berufsausbildung oder alternativ Erfahrungen in der Büroarbeit nachweisen kann Erfahrungen sammeln konnte als Recruiter Betreuer*in Dolmetscher*in Deutsch, Ungarisch und Rumänisch in Wort und Schrift B2+ beherrscht eine Affinität zu Social-Media mitbringt ein echtes Organisationstalent ist bei schwierigen Gesprächen den richtigen Ton trifft zuverlässig, selbständig und fleißig ist den Führerschein Klasse B hat (von Vorteil) Fühlen Sie sich angesprochen? Dann kommen Sie zu uns! Sie würden folgende Aufgaben übernehmen: Einweisung und Organisation der Arbeitseinsätze unserer ungarischen und rumänischen Kollegen Stellenanzeigen übersetzen und veröffentlichen Zusammenarbeit mit unserem Recruiting-Team und mit PAVs (Arbeitsvermittler) Koordinierung und Durchführung von Mitarbeitergesprächen Organisation der Arbeitseinsätze Pflege der Datenbank (Landwehr L1) und Akten Zuarbeit für die Lohnbuchhaltung Was Sie erwartet: ein offenes, konstruktives und produktives Arbeitsklima flache Hierarchien, nur zwei Ebenen bis zum Geschäftsführer eine solide Einarbeitung ein gut ausgestatteter Arbeitsplatz (Headset, höhenverstellbarer Schreibtisch, ) angemessene Vergütung ein unbefristetes Arbeitsverhältnis in Teilzeit oder Vollzeit, wir sind flexibel Kaffee-, Wasser- und Teeflatrate vielfältige und spannende Firmenveranstaltungen Wenn Sie neugierig auf die Stelle geworden sind, dann kontaktieren Sie uns. Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung! E-Mail: Telefon: +49 361 - 65 75 929 1 Mobil: +49 172- 514 896 9 Sepona GmbH Am Drosselberg 49 99097 Erfurt
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Sepona Personal ist seit über 10 Jahren erfolgreich in der Arbeitnehmerüberlassung hauptsächlich im technisch-gewerblichen Bereich tätig. Der Firmensitz ist in Leipzig, daneben haben wir Niederlassungen in Jena, Ostrów Wielkopolski (Polen) und Erfurt. Wenn Sie beruflich eine gute, langfristige Perspektive und gleichzeitig eine Herausforderung suchen, dann lesen Sie weiter Wir suchen jemanden, der möglichst: eine abgeschlossene kaufmännische Berufsausbildung oder alternativ Erfahrungen in der Büroarbeit nachweisen kann Erfahrungen sammeln konnte als Recruiter Betreuer*in Dolmetscher*in Deutsch, Ungarisch und Rumänisch in Wort und Schrift B2+ beherrscht eine Affinität zu Social-Media mitbringt ein echtes Organisationstalent ist bei schwierigen Gesprächen den richtigen Ton trifft zuverlässig, selbständig und fleißig ist den Führerschein Klasse B hat (von Vorteil) Fühlen Sie sich angesprochen? Dann kommen Sie zu uns! Sie würden folgende Aufgaben übernehmen: Einweisung und Organisation der Arbeitseinsätze unserer ungarischen und rumänischen Kollegen Stellenanzeigen übersetzen und veröffentlichen Zusammenarbeit mit unserem Recruiting-Team und mit PAVs (Arbeitsvermittler) Koordinierung und Durchführung von Mitarbeitergesprächen Organisation der Arbeitseinsätze Pflege der Datenbank (Landwehr L1) und Akten Zuarbeit für die Lohnbuchhaltung Was Sie erwartet: ein offenes, konstruktives und produktives Arbeitsklima flache Hierarchien, nur zwei Ebenen bis zum Geschäftsführer eine solide Einarbeitung ein gut ausgestatteter Arbeitsplatz (Headset, höhenverstellbarer Schreibtisch, ) angemessene Vergütung ein unbefristetes Arbeitsverhältnis in Teilzeit oder Vollzeit, wir sind flexibel Kaffee-, Wasser- und Teeflatrate vielfältige und spannende Firmenveranstaltungen Wenn Sie neugierig auf die Stelle geworden sind, dann kontaktieren Sie uns. Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung! E-Mail: Telefon: +49 361 - 65 75 929 1 Mobil: +49 172- 514 896 9 Sepona GmbH Am Drosselberg 49 99097 Erfurt
-
Promovat
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Pentru unul dintre clienții noștri din Germania (zona de Lörrach, Stuttgart, Leonberg), căutăm o candidată cu experiență în îngrijirea vârstnicilor și cunoaștere a limbii germane. Locul de muncă include o varietate de sarcini și este o oportunitate excelentă de a vă îmbunătăți limba germană. Noi oferim: * Remunerație foarte bună - de l600 - 2400 net (pentru 30 de zile cu Gewerbe); * Mâncare și cazare gratuite oferite; * Timp de odihnă (o zi liberă pe saptamana și 2 ore pe zi); * Internet; * Se ajută la organizarea călătoria din România la casa clientului (avem foarte multe numere de telefon a firmelor de transport); * Posibilitatea de a cunoaște cultura germană; Sarcini și responsabilități: * Întreținere completă a casei; * Organizarea rutinei zilnice; * Cumpărături regulate de uz casnic; Cerințe pentru candidați: * Experiențe anterioare în îngrijirea persoanelor în vârstă și în gospodărie; * Cunoștințe secundare de limba germană; * Correctitude și localitate; * Abilități de comunicare și responsabilitate; Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți un e-mail la Important: Vă rog sa răspundeți la următoarele întrebări: 1. Cât de bine vorbiți limba germană (fără limba germană momentan nu avem oferte)? 2. Câte experiența aveți în domeniul ingrijirii batrani? 3. Când ați dori sa incepeti la un loc de munca? Pentru mai multe informații:
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Sf. Gheorghe, Str. Lunca Oltului, nr. 8-12 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
ANGAJĂM PERSONAL CALIFICAT PENTRU ÎNGRIJIRE PERSOANE VÂRSTNICE IN GERMANIA www.kafa-care.de NU percepem nici un fel de TAXE sau alte COMISIOANE !!! Cerințe pentru angajare: -experiență in domeniu constituie avantaj -limba germană la nivel conversațional -seriozitate, profesionalism în execuția sarcinilor zilnice Celor interesați le oferim: -salarizare avantajoasă în funcție nivel de pregătire -angajare cu forme legale,direct. -asiguare / in lipsa cardului european de sanatate -transparență totala, respect și seriozitate ! NU percepem nici un fel de TAXE sau alte COMISIOANE !!!
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Ambalare si etichetare carne la banda, Germania, transport asigurat, cazare si avans pana la salariu
Angajam personal necalificat pentru cea mai mare companie din industria carnii. Post la banda, prelucrare carne porc si vita. Primim si cupluri ! Beneficii: Contract de munca semnat in Germania fara niciun fel de taxe sau comisioane Salariul net intre 1600-1900 după retinerea cazarii, utilitatilor si transportului de la cazare la munca si inapoi 25% in plus pt orele de noapte Concediu legal platit 24 zile pe an(2 zile pe luna) Asigurare medicala Cazarea se face in camere de 2 persoane, camere de cuplu Alocatie pentru persoanele care au copii minori 219 copil Echipament de lucru asigurat gratuit de catre firma Programul de lucru este de 6 zile pe saptamana, 8 ore pe zi, cu posibilitatea de a face ore suplimentare (maxim 12h pe zi cu tot cu pauze). Disponibilitate de a lucra pe ture (zi si noapte) Varsta cuprinsa intre 18 si 55 ani! OBLIGATORIU :CAZIER CURAT si adeverinta de la medicul de familie. Angajații firmei ofera asistența necesară pentru acomodare și se ocupa de depunerea actelor necesare.
-
Doriți să lucrați in Germania ca asistenț medical? Aveți deja cunoștințe de limbă germană, nivel B2? Lucrați deja in domeniul sănătății, doriți să lucrați in Germania dar nu aveți cunoștințe de limbă germană? Avem soluția perfectă pentru dumneavoastră ! Căutați-ne cu încredere ! Dacă aveți deja cunoștințe de limbă germană, nivel B2 și diplomă de asistent medical, vă oferim un contract de muncă la unul din spitalele partenere ale Apm Medical din Hanau. Pentru grupuri, de minim 8 persoane, oferim, gratuit, cursuri intensive de limbă germană online , cu o perioadă de o lună de practică (pt a vedea sistemul din Germania)iar după terminarea cursului oferim garantat contract de muncă pt un an in Germania. În cazul în care cursul de limbă germană il faceți la o altă instituție, taxa de participare vă va fi restituită, dupa prezentarea atestatului de limba germană, nivel B2. Pentru detalii, vă rugăm să ne contactați cu încredere prin e-mail sau mesaj. Mobil:
-
Pentru unul dintre clienții noștri din Germania (zona de Lörrach, Stuttgart, Leonberg), căutăm o candidată cu experiență în îngrijirea vârstnicilor și cunoaștere a limbii germane. Locul de muncă include o varietate de sarcini și este o oportunitate excelentă de a vă îmbunătăți limba germană. Noi oferim: Remunerație foarte bună - de 1600 - 2400 net (pentru 30 de zile cu Gewerbe); Mâncare și cazare gratuite oferite; Timp de odihnă (o zi liberă pe saptamana și 2 ore pe zi); Internet; Se ajută la organizarea călătoria din România la casa clientului (avem foarte multe numere de telefon a firmelor de transport); Posibilitatea de a cunoaște cultura germană; Sarcini și responsabilități: Întreținere completă a casei; Organizarea rutinei zilnice; Cumpărături regulate de uz casnic; Cerințe pentru candidați: Experiențe anterioare în îngrijirea persoanelor în vârstă și în gospodărie; Cunoștințe secundare de limba germană; Correctitude și localitate; Abilități de comunicare și responsabilitate; Important: Vă rog sa răspundeți la următoarele întrebări: Cât de bine vorbiți limba germană (fără limba germană momentan nu avem oferte)? Câte experiența aveți în domeniul ingrijirii batrani? Când ați dori sa incepeti la un loc de munca? Pentru a aplica, vă rugăm să scrieți sau sa sunați pe numarul de mai jos Pentru mai multe informații:
-
Pentru unul dintre clienții noștri din Germania (zona de Lörrach, Stuttgart, Leonberg), căutăm o candidată cu experiență în îngrijirea vârstnicilor și cunoaștere a limbii germane. Locul de muncă include o varietate de sarcini și este o oportunitate excelentă de a vă îmbunătăți limba germană. Noi oferim: *Remunerație foarte bună - de l600 - 2400 net (pentru 30 de zile cu Gewerbe); *Mâncare și cazare gratuite oferite; *Timp de odihnă (o zi liberă pe saptamana și 2 ore pe zi); *Internet; *Se ajută la organizarea călătoria din România la casa clientului (avem foarte multe numere de telefon a firmelor de transport); *Posibilitatea de a cunoaște cultura germană; Sarcini și responsabilități: * Întreținere completă a casei; * Organizarea rutinei zilnice; * Cumpărături regulate de uz casnic; Cerințe pentru candidați: * Experiențe anterioare în îngrijirea persoanelor în vârstă și în gospodărie; * Cunoștințe secundare de limba germană; * Correctitude și localitate; * Abilități de comunicare și responsabilitate; Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți un e-mail la Important: Vă rog sa răspundeți la următoarele întrebări: 1. Cât de bine vorbiți limba germană (fără limba germană momentan nu avem oferte)? 2. Câte experiența aveți în domeniul ingrijirii batrani? 3. Când ați dori sa incepeti la un loc de munca? Pentru mai multe informații:
-
Firma, din Sfantu Gheorghe Siclog.srl angajeaza colegi in domeniul coordonarii de transport. Cautam persoane comunicative, dinamice, deschise. Este necesar cunoasterea unei limbi straine si experinta in domeniu . Asteptam CV-ul Dvs. pe adresa:
-
Firma SICLOG, din Sfantu Gheorghe angajeaza asistent manager(secretara) Cautam persoane comunicative, dinamice, deschise. Asteptari: facturare, contabilitate primara, relatii cu clientii, sarcinile zilnice. - aptitudini de comunicare, planificare si negociere - seriozitate, dinamism, si adaptabilitate - Cunoasterea limba Maghiara Romana Engelza - Salariu atractiv plus bonusuri. Responsabilitati: - Relationare cu clientii existenti si potentiali in primirea si rezolvarea cererilor de transport marfa - Urmarirea primirii si corectitudinii facturilor de la furnizori si identificarea acestora in relatie cu transportul pentru care au fost efectuate serviciile respective ; - Intocmirea de evidente si rapoarte pentru transporturile efectuate. - Foarte buna capacitate de comunicare si planificare, orientare catre client si catre rezultat, atitudine proactiva si dorinta de dezvoltare - Cunoasterea la nivel conversational scris vorbit limba Romana Maghiara - Utilizarea calculatorului la nivel avansat Beneficii Oferite : parte dintr-o echipa tanara si dinamica; - Pachet salarial motivant.- Stres redus Asteptam CV la speditie arond gmail.com