Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Finante contabilitate Persoane Disponibil din: Nan-nan-nan

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Consultant cu Experienţă normă întreagă

    Consultant cu Experienţă normă întreagă Îți dorești să faci parte dintr-o echipă de profesioniști entuziaști, dedicată și pasionată de domeniul financiar? Nexia ABS Financial Services își mărește echipa și căutăm un nou coleg pentru a se alătura forțelor noastre! Cine suntem: Nexia ABS Financial Services este o echipă unită și orientată spre rezultate, cu o vastă experiență în industria financiară. Ne mândrim cu abilitatea noastră de a oferi soluții personalizate și de a susține clienții în atingerea obiectivelor lor financiare. Beneficii: Oportunitate de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic și inovator; Program hibrid flexibil pentru un echilibru optim între muncă și viață personală; Locație centrală, în inima Bucureștiului, în Sectorul 5, cartierul Cotroceni; Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și performanță; Beneficii suplimentare, inclusiv asigurare medicală privată și tichete de masă; Responsabilități: Operarea în programul informatic propriu sau al clientului a tuturor documentelor financiar-contabile pentru portofoliul de clienti alocaţi; Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții în conformitate cu normele și reglementările contabile și fiscale; Pregătirea situațiilor financiare, a raportărilor contabile și a altor raportări (statistice, BNR, manageriale), precum și a declarațiilor fiscale; Calcularea statelor de salarii; Implicare în stabilirea și implementarea proceselor și procedurilor financiar-contabile atât în cadrul departamentului cât și în cadrul companiei client; Supervizarea și instruirea colegilor juniori. Candidatul Ideal: Absolvent de studii superioare; Cunoștințe avansate de legislație contabilă, financiară și fiscală; Cel puțin 2-4 ani de experiență practică în calitate de contabil, efectuând servicii complete de contabilitate (situații financiare statutare anuale și semestriale); Abilități software avansate (Microsoft Office), cunoștințele de operare SAP ar fi un plus; Cunoașterea procedurilor de control intern; Nivel limba engleză minim B2; Bune abilități de coordonare și organizare, cu o atitudine orientată spre client; Abilități foarte bune de comunicare și prezentare; Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple. Echipa noastră așteaptă cu nerăbdare să te întâmpine și să îţi ofere oportunitatea de a vă dezvolta într-un mediu de lucru stimulant și motivant. Dacă te regăsești în descriere sau știi pe cineva potrivit, te invităm să trimiți un CV la !

  • 5

    Servicii contabilitate

    Economista cu experienta, membra CECCAR, ofer servicii complete de evidenta contabila, resurse umane si servicii revisal privind salariatii, declaratii fiscale, intocmire bilant pentru orice domeniu de activitate atat la SRL cat si la ONG, PFA , II, prin firma de contabilitate.Preturi accesibile si negociabile in functie de complexitatea si volumul lucrarilor. Ma pot deplasa la sediul societatii dumneavoastra pentru ridicarea documentelor. Telefon .

  • Angajam Contabil

    Firma de contabilitate angajeaza economist, contabi sau contabil junior,eventual student a, cunostinte MS Office (Word, Excel). Asteptam CV pe adresa de mail:

  • 7

    Angajam Economist Contabil

    Angajam Economist Contabil cu experienta in inregistrarea facturilor de clienti furnizori, extrase bancare, registrul de casa. De preferat cunostiinte de operare in programul NextUp (Ciel). Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon sau sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de mail

  • 5

    angajare ecpnomist

    Angajam urgent pentru activitate de birou,economist cu experienta relevanta pentru pozitie administativa . Se cere experienta in urmatoarele : facturare,legatura cu firma de contabilitate,evindete necesare, lucrul pe calculator intr-un nivel bun, conostrea limbii Engleze la un nivel peste mediu,permis de conducere B,experienta sau cunoasterea lucrului in REVISAL /ITM. Se cer referinte anterioare. Salariul motivant, in functie de experienta persoanei. CV la sau CD/EST

  • 1

    angajam contabil

    Ambient Intermed S.R.L. recrutează contabil pentru contabilitate primara si activitate de gestiune, activitatea desfasurata fiind transport rutier de marfuri si dezvoltare imobiliara. Activitatea se va desfasura fizic la biroul din Constanta, de Luni pana Vineri, intre orele 08:30-16:30. Candidatul ideal: Studii superioare finalizate; Cunoștințe bune de contabilitate primară, cunoașterea programului SAGA; Cunoștințe bune de operare PC (Windows, MS Office Word, Excel. E-mail); Bună capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor apărute; Abilitați foarte bune de organizare, planificare, prioritizare; Abilitați de comunicare; Experiența pe o poziție similară reprezintă un avantaj. Responsabilități: Solicitarea, preluarea, verificarea și înregistrarea documentelor contabile lunare de la clienți și furnizori; Descarcarea si inregistrarea facturilor din E-Factura; Gestionarea facturării inclusiv transmiterea in E-Factura, urmărirea încasărilor și a plăților; Descarcarea si operarea extraselor bancare din aplicatiile bancare; Verificarea facturilor primite de la furnizori și corectitudinea acestora; Întocmește dosarele cu actele contabile lunare și le transmite directorului economic; Activități de tehnoredactare (printare, scanare, arhivare documente); Elaborează și redactează documente și situații cerute de management; Dacă ești interesată de acest post și îndeplinești cerințele, te rugăm să ne trimiti cv la sau la

  • 2

    Angajam contabil

    Efectueaza inregistrarile contabile contabilitate primara si financiara (casa, extrase bancare, clienti, furnizori, deconturi, verificare jurnale, Control facturi si jurnal vanzari; Colaboreaza cu celalalte compartimente puncte de lucru in sensul pregatirii situatiilor contabile necesare intocmirii raportarilor anuale si periodice; Intocmire si depunere declaratii Se lucraza in SAGA Cunostinte bune de Word si Excel, cautare pe internet si comunicare pe e-mail Salariul se discuta la interviu Mediu de lucru plăcut și dinamic

Salvează căutarea