Anunțuri
Finante contabilitate Persoane Tip job: Part time-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
CASA DE AJUTOR RECIPROC A PENSIONARILOR MILITARI SI CIVILI M.A.I. ELENA-CUZA, cu sediul in Vaslui, str. Hagi Chiriac, nr.1, reprezentata legal prin domnul col (r) Cucos Gheorghe, in calitate de presedinte, aduce la cunostinta ca are vacant un post de contabil. Pentru a ocupa postul de contabil se cere o vechime de 5 ani in contabilitate, studiii de specialitate si cazier judiciar. Salariul oferit este in suma de 2200 lei, pentru o munca de part-time de 3 ore zi. Cererile se pot depune pana la data de 10.04.2024, la biroul de lucru din Vaslui,str, Stefan cel Mare, nr.91, Bl. T5-T6, parter ( in cladirea biroului notarial Irimia) si la biroul de lucru din Barlad, str. Primaverii nr.17. Relatii suplimentare se pot obtine la telefon : .
-
- Studii superioare economice finalizate - Sa efectueze contabilitatea completa societate comerciala (gestiune, revisal, declaratii, balanta, bilant) - Experienta in domeniu financiar contabil este necesara - Sa cunoasca legislatia in vigoare si sa isi actualizeze permanent cunostiintele in acest sens Detalii legate de salariu si program de lucru (acesta poate fi si part time) se vor discuta in cadrul unui interviu.
-
Ofer servicii de contabilitate integrala pentru orice fel de firme. Experienta de peste 25 de ani in domeniul contabilitatii. l
-
Expert contabil membru CECCAR cu peste 15 ani experienta ofer servicii complete de contabilitate si fiscalitate, precum si resurse umane, avand si calitatea de IRU. Prelucrare acte, asistenta financiar-contabila, intocmire depunere declaratii, e-factura si e-transport, balanta lunara, bilant. Seriozitate, promptitudine, pret corect adaptat in functie de complexitate.
-
-
Ofer servicii contabilitate completa + Revisal, intocmire declaratii unice. Lucrez in programul Saga. Ma pot deplasa dupa ridicarea documentelor.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, putand deveni astfel in timp un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, ci cea de absolvire a celor 12 clase). Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Bogdan Stanescu - Broker Senior Destine Broker .
-
Sunt in cautarea unui loc de munca part time colaborare in domeniul contabilitatii. Am deja un job full time in contabilitate de la 8-17. Ma pot ocupa atat de procesarea documentelor, cat si de inchiderile lunare, declaratii lunare trimestriale, calcul impozit venit profit. Am experienta in utilizarea programelor:Saga, Sap, Nexus ERP. Mentionez ca detin licenta Saga.
-
, Consilieri credite, Colector principal, pentru birou București Crangasi si Giulesti. Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren
-
Economista, cu experienta în domeniu de 25 de ani in firme de productie , productie lohn , service auto si constructii , caut sa colaborez in sistem remote sau part time cu contabil sau firme de contabilitate pentru : contabilitate , salarizare și resurse umane.Tel :
-
Efectuează înregistrări contabile: gestiune, clienți, furnizor, banca, revisal, declaratii, revisal, balanta, bilant. Experienta de lucru în domeniu este necesara Programul de lucru (poate fi și part time sau flexibil) și salariu se vor discuta la interviu
-
Căutăm persoane interesate sa colaboreze (contract de colaborare) in domeniul fondurilor europene: consultanță, acccesare, implementare, raportare, monitorizare. Dacă ești o persoana CU EXPERIENTA IN DOMENIU, CU CAPACITATE DE ANALIZA SI SINTEZA, ORDONATA, AMBITIOASA, PERSEVERENTA poți face parte din echipa noastră pe oricare din urmatoarele activitati: - IT: intretinere baze de date clienti / administrator site; - Marketing: promovare, contractare clienti, - Consilier juridic: intocmire contract, contestatii, etc - Expert fonduri: scriere proiecte; - Expert achizitii: intocmire caiet de sarcini, organizare achiziíi, etc - Manager proiect: implementare proiect; Poti sa fi: expert contabil, auditor financiar, expert in achizitii publice sau de fonduri, IT-st , jurist, etc. Constituie avantaj EXPERIENTA IN MYSMIS și MYSMIS2021! Solicitam celor interesati sa specificati activitatea interesata de colaborare, sa lase un CV in mesaj. Termen: PERMANENT! Mai multe vor fi discutate cu persoanele care vor fi selectate .
-
Doresc să angajez o persoană cu studii în contabilitate (entry level contabil aflat la pensie) în cadrul unei societăți comerciale ce are ca obiect de activitate: comercializarea produselor textile. Program: luni-vineri, orele 09:00-13:00 Salariu atractiv Punctul de lucru al societății comerciale se află în mun. București, sector 2 Pentru mai multe detalii, pot fi contactată la nr. de telefon: .
-
Ofer servicii de Contabilitate primara și gestiune, nir-uri, registru de casa și banca , raport de gestiune ,emitere facturi, situații extracontabile. Inregistrările le fac la domiciliu în programul SAGA.
-
-
Ofer servicii contabilitate, întocmire situații financiare, creare cont SPV, transmitere declarații ANAF.
-
Sunt o persoana dornica de a profesa in domeniul economic pe postul de contabil primar .Am abilitati de folosire a calculatorului,atentie la detalii si experienta in domeniu ( 12 ani ca operator facturare) .Sunt interesata de a învăța prelucra tainele contabilității de la persoane experimentate pentru a putea la rândul meu și eu profesa în acest domeniu ( ucenicie pe remunerație modică)
-
Asociatie non profit din Constanța externalizeaza funcția de contabil , prin agent economic , până la balanță (evidență primară). Program 3 zile saptamana , câte 3 ore zi , la alegerea zilelor si intervalul orar. Sarcini de îndeplinit conform fișa postului: - încasarea cotizațiilor membrilor noștri - decontarea cheltuielilor cu chiria , energie electrica , birotică , diverse. - completare Registru încasări-plăți - eliberarea chitanțelor de încasari și plăți si completarea în carnetul de membru si fișă - întocmirea dosarului lunar de acte financiar-contabile până la data de 5 ale lunii urmatoare pe care le predă cu proces verbal prestatorului pentru întocmirea balanței lunare Propunem 800 lei luna , net. Email : constanța
-
Asociatie non profit din Constanța externalizeaza funcția de contabil , prin agent economic , până la balanță (evidență primară). Program 3 zile saptamana , câte 3 ore zi , la alegerea zilelor si intervalul orar. Sarcini de îndeplinit conform fișa postului: - încasarea cotizațiilor membrilor noștri - decontarea cheltuielilor cu chiria , energie electrica , birotică , diverse. - completare Registru încasări-plăți - eliberarea chitanțelor de încasari și plăți si completarea în carnetul de membru si fișă - întocmirea dosarului lunar de acte financiar-contabile până la data de 5 ale lunii urmatoare pe care le predă cu proces verbal prestatorului pentru întocmirea balanței lunare Propunem 800 lei luna , net. Email : constanța