Anunțuri
Locuri de munca Galati Persoane Disponibil din: 2021-01-23 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez ajutor bucătar. Program o zi cu o zi. Zona Micro 17 . Salariu avantajos. Detalii la tel
-
Promovat
Angajez personal constructii metalice italia cu varsta cuprinsa intre 18-45 ani fara probleme la inaltime rog seriozitate tel
-
Promovat
Angajez personal montaj constructii metalice cu varsta cuprinsa intre 18-40 ani fara probleme la inaltime...rog seriozitate sunati la nr
-
Promovat
Compamie de distributie de material;e de amenajari interioare si exterioare angajeaza sofer distribuitor pe perioada nedeterminata pentru autoutilitara de 1,5T . Este necesar permis cat B Se cere seriozitate dorinta de munca si atentie la livrarea marfurilor. Se ofera salariu fix si bonuri de masa in valoare de 35 lei zi lucratoare. Program de luni pana vineri de la 8 la 16:30
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Familie ,la casa particulara ,zona Patinoar caută o doamna cu vârsta peste 45 de ani ,cu domiciliu apropiat ,pentru menaj și îngrijire persoana cu dizabilitati partiale! Relații la telefon
-
Societate din Belgia cautam personal de curatenie care sa detina permis de conducere tip B. Pe langa salariu, se ofera si cazare.
-
Angajez o doamna serioasa pt ingrijirea unei doamne cu semipareza,pentru cine este interesat detalii la tel.
-
Societate comerciala angajam muncitori calificati/necalificati in constructii GALATI - salariu atractiv in functie de dorinta de munca si experienta profesionala - contract de munca - pentru delegatii se ofera diurna, transport si cazare/masa - program full time Reprezinta un avantaj: - detinerea de permis de conducere categ. B - cunostinte in domeniul electric Dorim seriozitate! Pentru mai multe detalii legate de salariu, activitatea firmei sau alte informatii va rog sa sunati la nr. tel.:
-
SC TORGSERVICE RM SRL isi mareste echipa! CERINTE: - studii medii finalizate; - amabilitate,seriozitate si responsabilitate; - atentie sporita; - spirit de echipa; - experienta pe un post similar constituie un avantaj; - cunostinte operare calculator; -capacitatea de a realiza obiectivele asumate; -disponibilitate program de lucru flexibil. SARCINI: - scanarea si incasarea corecta a contravalorii produselor; - oferirea informatiilor si suportul necesar clientilor; - respectarea procedurilor interne privind incasarile; -operarea caselor de marcat si efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar; -aprovizionarea produselor la raft; -atentie sporita; Se ofera: - salariu atractiv , - program in 2 schimburi, - posibilitate de promovare trimite-ne CV-ul tau la adresa de e-mail resurseumanemere@gmail com
-
Candidatul ideal Studii medii; Responsabilitate si seriozitate; Flexibilitate si spirit de echipa; Experienta anterioara in comert pe posturile anuntate constituie avantaj; Curs de calificare STIVUITORIST, cu autorizatie ISCIR. Descrierea jobului - Participa si verifica la incarcarea si descarcarea marfii, urmarind concordanta dintre marfa si documentele de insotire, participa la inventare; - Asigura expunerea marfurilor intr-o maniera estetica, atragatoare si usor accesibile clientilor, afiseaza preturile; - Respecta metoda FIFO - Raspunde de implementarea standardelor de siguranta si securitate a produselor - Cunoaste sortimentatia de produse comercializate in cadrul magazinului. Așa că dacă simți că ai găsit locul ideal, trimite-ne CV-ul tau la adresa de e-mail resurseumanemere@gmail com
-
-
Inginer instalatii Apa - Canal Inginer Drumuri si Poduri Instalatori apa-canal
-
Restaurant Malu face angajări: Bucatar, ajutor- bucatar, osapatar, ajutor- ospatar, barman , ajutor-barman Pentru detalii sunați la:
-
Caut personal calificat in amenajari interioare, pentru santiere din Nordul Italiei, cu experienta in rigips, rasatura si glet, 9-10 euro pe ora in functie de experienta, cu posibilitatea efectuari si de 11 ore pe zi, cazare, masa de pranz la restaurant (in cazul in care lucrarea se efectueaza in deplasare, se asigura mic dejun, pranz si cina). Contract de munca pe perioada nedeterminata. Cerinte: seriozitate, nu probleme cu alcoolul, experienta in munca. Tel , raspund si pe whatsapp. Lasati mesaj cu nume, varsta, experienta pe whatsapp.
-
-
Clinica dentara dorim colaborare sau angajare cu un medic stomatolog -experinta sau specialitatea constituie avantaje
-
Restaurantul Dabistro este în căutarea unui bucătar dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă iubești arta culinară și îți place să aduci zâmbete pe fețele oamenilor prin preparatele tale, atunci ești persoana pe care o căutăm! Oferim: -un mediu de lucru plăcut, -salariu atractiv care poate crește în funcție de experiența ta, -posibilitatea de a lucra într-o locație accesibilă, -program flexibil. Cerințe: -experiența minimă - 2 ani, -seriozitate, -aptitudini de a lucra în echipă. Vă așteptăm să ne cunoaștem!
-
Angajăm cameriste pentru hotel situat în Germania! Perioada 1 IUNIE - 1 NOIEMBRIE Oferim: -transport gratuit -cazare, msâncare -asigurare medicală -salariu 1600 net -160 ore de muncă
-
Angajam muncitor calificati si necalificati in confrctionarea de tamplarie aluminiu si P.V.C. Relatii la telefon sau .
-
Angajam electrician bransamente posesor permis auto. Salariul de la 4000 lei net, program 8 ore zi, lucrări doar în judet.
-
Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor.
-
FUNCTIONAR ADMINISTRATIV CASIER Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte Ce cautam la tine? Experienta anterioara in industria creditelor de consum; Abilitati de operare PC; Abilitati excelente de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare; Salariu fix; Cv pe adresa de email :
-
Angajez vânzătoare magazin mixt, oferim carte de munca, salariu atractiv, va așteptăm!!!
-
Suntem o societate cu vechime si experienta pe piata muncii si dorim sa extindem echipa. Angajam o persoana cu experienta de minim 2 ani in scrierea si depunerea proiectelor pentru atragerea de fonduri europene pe pozitie de Consultant, pentru angajare full-time. Daca ai experienta pe PNDR 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, fonduri guvernamentale si fonduri destinate Start-up -urilor si nu numai, te asteptam in echipa noastra. De asemeni angajam Asistent Manager cu experienta in secretariat birou min. 1 an Contabil Economist cu experienta in domeniu 3- 5 ani. Oferim salariu fix+ comision(4000-8000 lei luna) Mediu de lucru profesionist Formare profesionala continua