Anunțuri
Locuri de munca Galati Disponibil din: 2021-02-29-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate de construcții angajează muncitori echipe pentru reabilitări termice lucrări de interior. Se oferă cazare,contract de muncă, 200-350 lei zi. Plata se face la 2 săptămâni. Relatii la telefon
-
Promovat
Angajez personal constructii metalice italia cu varsta cuprinsa intre 18-45 ani fara probleme la inaltime rog seriozitate tel
-
Promovat
Angajam personal cu experienta si limba italiana pentru ingrijire batrani in Italia, pentru inlocuire sau perioada lunga.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178 - Alex +40 766 654 043
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice
-
Angajez tubulator cu experienta pentru a lucra in Italia. Oferim 14 euro/ora cazare si masa.
-
Angajez sudor TIG cu experienta pentru a lucra in Italia. Oferim 17 euro/ora cazare si masa.
-
Firmă din Arad angajează şofer pe comunitate, Italia, Austria, Germania şi retur,la Frigider Se oferă salariul pe țară+diurna,3000 pe lună.Se lucrează doar la program.Pentru mai multe detalii sunați la .
-
Cerințe: Experiență Relevantă: Minimum 2 ani experiență în elaborarea și evaluarea devizelor pentru proiecte de construcții civile și lucrări publice. Educație: Studii superioare finalizate în Inginerie Electrică, Electrotehnică, Energetică sau domenii aferente. Cunoștințe Tehnice: Proficiență în utilizarea AutoCAD și alte programe de întocmire devize. Excelente abilități de utilizare MS Office. Cunoașterea aprofundată a legislației, normativelor și standardelor din domeniul specific. Licențe și Certificări: Permis de conducere categoria B. Cunoașterea unui program de devize constituie un avantaj. Abilități de Analiză: Capacitatea de a evalua costurile, analiza documentații tehnice și a cerințelor contractuale. Comunicare: Abilitatea de a comunica eficient, atât în scris cât și verbal, în limba română. Engleza la nivel conversațional este un plus. Aptitudini Personale: Spirit de echipă, atenție la detalii, orientare către rezultate, capacitatea de a respecta termenele limită. Responsabilități: Elaborarea și evaluarea devizelor pentru diverse proiecte de construcții și lucrări publice. Stabilirea costurilor proiectelor și estimarea resurselor necesare. Participarea la procesul de licitații publice, inclusiv pregătirea documentațiilor tehnice și financiare. Colaborarea strânsă cu echipa de proiect și furnizorii pentru identificarea celor mai eficiente soluții tehnice și financiare. Monitorizarea și actualizarea costurilor pe parcursul derulării proiectelor. Asigurarea conformității cu legislația și standardele în vigoare, în special în domeniul licitațiilor publice.
-
Daca ai cunostinte solide despre utilaje, esti serios si doresti stabilitate la locul de munca, te asteptam in echipa noastra .
-
Angajez tinichigiu vopsitor auto cu minimum 2-3 ani de experiența în domeniu, zona de lucru Danemarca. Se cere : - repararea masinilor avariate -cunoasterea etapelor necesare reparatiei elementelor de caroserie prin demontarea, repararea, montarea si ajustarea elementelor caroseriei avariate in urma accidentelor. -nivel limba engleza la nivel conversațional începător. Se ofera contract de munca,cazare gratuită și salariu începând de la 2500 ( în funcție de experiență) plus suport pentru obținerea actelor necesare pentru a lucra în Danemarca. Pentru detalii puteti contacta doar prin whatsapp la numărul de telefon
-
Vind 2 Hectare teren agricol irigat, zona Badalani, Galati, tarlaua 234, pret 15000 Hectarul.
-
Angajam strungar pentru a lucra in Italia. Se asigura cazare, masa de pranz si salariu de la 2200 euro net. Salariu poate creste daca se lucreaza ore suplimentare!
-
Cerinte: - Studii superioare; - Cunostinte de operare PC - Cunoasterea limbii engleze, nivel mediu - abilitati de negociere si comunicare - abilitati foarte bune de analiza-sinteza, atentie la detalii - capacitate de organizare, planificare, inovare si gândire creativa - responsabilitate, integritate, adaptabilitate, perseverenta - spirit de echipa Responsabilitati: - organizeaza si desfasoara activitati de achizitii in cadrul companiei; - dezvolta si mentine relatiile calitative cu furnizorii; - identifica necesarul de aprovizionare; - intocmeste si analizeaza cererile de oferta; - supervizeaza derularea contractelor;
-
Cerinte: - studii medii; - experienta anterioara in munca de depozit; - atent la detalii; - abilitati matematice de baza; - atentie distributiva, corectitudine; - seriozitate, etica, atitudine profesionala pe durata orelor de lucru; - disponibilitate de lucru in schimburi. Responsabilitati: -sa incarce si sa descarce marfurile; -sa asigure integritatea si securitatea marfurilor; -primirea, pastrarea, incarcarea bunurilor sa se realizeze conform instruirii; -manipularea si asezarea produselor in spatiile special destinate, in functie de sortiment si TDV, manual sau cu ajutorul lizei motostivuitorului; -realizeaza baxarea marfurilor (punerea marfurilor in cutiile destinate fiecarui tip de produs, sortiment lot); -paletizarea marfurilor conform fiselor frig pentru fiecare client, urmarind respectarea acestora si a indicatiilor date de superiorul ierarhic.
-
Cerinte: Experienta relevanta pe un post similar; Studii medii superioare; Cunoștințe tehnice de bază în domeniul mecanic electric producției industriale echipamente automatizate; Abilitati de comunicare si relationare; Spirit de organizare, proactivitate, seriozitate. Responsabilitati: Participare activa in fazele procesului tehnologic ; Urmărirea bunei funcționari a echipamentelor și asigurarea desfășurarii continue a procesului de producție; Asigurarea ordinii și disciplinei la locul de muncă; Asigurarea aprovizionarii optime cu materiile prime necesare; Consemnarea in rapoarte a actiunilor din procesul de productie; Respectarea normelor si procedurilor de lucru; Rezolvarea situatiilor aparute, care pot periclita procesul de productie;
-
Candidatul Ideal - nivel studii medii; -disponibilitatea de a lucra in schimburi; -persoana responsabila si constiincioasa; -bune abilitati de organizare si lucru in echipa; -atentie la detalii si atentie distributiva; -experienta de minim 1 an pe linii de productie constituie un avantaj; -abilitati tehnice; Descrierea jobului -operarea echipamentelor si a utilajelor si asigurarea functionarii continue a acestora; -reglarea utilajelor conform cu specificatiile primite pentru fiecare comanda; -controlarea proceselor de productie in masura indepliniii planului; -verificarea calitatii produsului executat in conformitate cu normele interne.
-
Cerinte: - studii medii; - experienta de minim 1 an in departamentul de logistica depozit ; - operare PC nivel mediu; - detinerea atestatului de motostivuitorist constituie un avantaj; - Persoană cu spirit de echipă dezvoltat, capabilă să se integreze rapid, responsabilă, cu atentie la detalii; Responsabilitati: - Asigura receptia ambalajelor (cantitativ si calitativ), precum si gestiunea fizică a stocului; - Operează în stoc, in fisele de magazie mişcările de ambalaje; - Intocmeste si păstrează documentele justificative legate de stocuri; - Efectuează lunar inventarul stocului de ambalaje; - Oferă informaţii despre stocuri departamentelor firmei; - Utilizează eficient spaţiul de depozitare al ambalajelor;
-
Esti in cautarea unui loc de munca stabil intr-un domeniu aflat in plina dezvoltare? Titlul din anunt reflecta pregatirea ta? Atunci esti genul de coleg pe care-l cautam sa ne completeze echipa. Suntem o firma de constructii cu traditie aflata in cautare de colegi noi. Apreciem harnicia, seriozitatea si implicarea. Daca consideri ca ti-am starnit interesul, asteptam sa iei legatura cu noi.
-
Cerinte: - studii medii; - experienta de minim 1 an in departamentul de logistica depozit ; - operare PC nivel mediu; - Spirit de echipă dezvoltat, capabilă să se integreze rapid, responsabilă, cu atentie la detalii; Responsabilitati: - Buna organizare si relationare cu angajatii din surbordine si cu celelalte departamente; - Managementul documentelor ( avize, facturi, bon consum, picking list, receptie, facturi, termene valabilitate,etc); - Respectare trasabilitate Lot FIFO, importanta eticheta produs; - Intelegerea proceselor logistice de depozitare; - Manipularea, supravegherea si asigurarea functionarii echipamentelor conform instructiunilor de utilizare; - Participa la inventarierea produselor din depozit; - Raportează superiorului ierarhic orice situatie aparuta ; - Utilizarea eficienta a spaţiului de depozitare a mărfurilor;
-
Cerinte: - studii medii superioare; - experienta de minim 3 ani in departamentul de logistica depozit ; - cunoasterea regulilor de transport si a principiilor de logistica; - abilitati excelente de leadership, comunicare si rezolvare a problemelor; - capacitatea de a lucra sub presiune si de a gestiona eficient multiple proiecte si prioritati; - cunostinte PC: MS Office si a sistemelor IT relevante pentru activitatea de logistica. Responsabilitati: - Supervizarea si coordonarea activitatilor din depozit, asigurandu-se ca toate operatiunile sunt efectuate in conformitate cu standardele interne de calitate si siguranta; - Elaborarea si implementarea planurilor strategice pentru gestionarea eficienta a lantului logistic; - Gestionarea eficienta a costurilor de transport, inclusiv evaluarea si optimizarea rutelor de distributie pentru a minimiza cheltuielile si a imbunatati eficienta logistica; - Dezvoltarea si implementarea strategiilor pentru eficientizarea procesului de transport, inclusiv utilizarea tehnologiei si a sistemelor de monitorizare pentru a asigura o planificare eficienta si o gestionare optima a livrarilor; - Dezvoltarea si implementarea procedurilor si a standardelor pentru asigurarea integritatii si sigurantei produselor in timpul transportului si a livrarii; - Supravegherea procesului de livrare si asigurarea respectarii termenelor si a conditiilor stabilite, colaborand cu departamentul de vanzari pentru a asigura satisfactia clientilor. - Conducerea si motivarea echipei logistice, asigurandu-ne ca fiecare membru isi indeplineste rolul in mod eficient si contribuie la atingerea obiectivelor. - Analiza constanta a performantei operationale si identificarea oportunitatilor de imbunatatire in procesul logistic, inclusiv reducerea timpilor de livrare si optimizarea costurilor asociate. - Gestionarea si mentinerea acuratetii stocurilor si gestionarea proceselor de inventariere - Dezvoltarea si urmarirea indicatorilor cheie de performanta (KPI-uri) pentru a evalua si imbunatati constant performanta logistica a companiei. - Identificarea si gestionarea riscurilor potentiale din lantul logistic, precum si dezvoltarea si implementarea planurilor de gestionare a situatiilor neprevazute. Descrierea companiei Artesana este un producător local de lactate, iaurturi și brânzeturi din lapte de vacă și capră din Tecuci. Produsele Artesana fac parte din categoria premium și se disting de mass-market prin procesele artizanale și non-invazive de procesare a laptelui, ingredientele naturale și rețetele tradiționale folosite.
-
Angajez necalificați pentru, bordură mică și mare ,, pavaj ,,asfalt ,,beton ,rigole , ofer 200 de lei pe zi 2 mese cazare ,,ofer și rog seriozitate, ,,, locul de munca se afla în București
-
Sunt doctor khaled din siria Am absolvit din arabia saudita anul 2020 Am experiență domeniu de stomatologie in România si in arabia sudita Locuiesc in Galați Pentru colaborare va rugam sa sunați la Nr de telefon