Anunțuri
Locuri de munca Iasi Persoane Disponibil din: 2020-01-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Smart BMS Engineering angajează ingineri tehnicieni, lucrători cablare și montaj, programatori pentru instalații electrice curenți tari, detecție incendiu, voce-date, control acces, supraveghere, BMS și desfumare șantiere de tip mall-uri și clădiri de birou în municipiul Iași. Relații la telefon.
-
Promovat
DESCRIERE Angajam muncitori calificati necalificati pentru abatorul Tonnies din Germania, pentru prelucrarea produselor din carne -formarea se face la locul de munca; Abatorul este in Rheda-Wiedenbruck, in partea de nord a Germaniei, aproape de granita cu Olanda; NU PERCEPEM NICIUN FEL DE COMISION DE ANGAJARE! AJUTAM CU TRANSPORTUL! Conditii: - Postul presupune prelucrarea produselor din carne; - Nu este necesara experienta; - Varsta maxima: 50 ani pentru necalificati 55 ani pentru calificati. Program de lucru: - Se lucreaza in 2 schimburi (1 sau 2), de luni pana sambata. Salariu: - Intre 12,41 - 20 euro h; - posibilitate de marire a salariului din prima luna - salariu net 1800-2300 euro (in mana). Beneficii: - Formare la locul de munca; - Ajutam cu actele in Germania; - Suport permanent din partea colegilor nostri; - Echipament asigurat de firma; - Nu este necesara cunoasterea limbii germane; - Alocatie pentru fiecare copil 250 euro copil - Transport si cazare asigurate de catre firma; - Cazarea se face in camere de 2 persoane, baia si bucataria la comun (254 euro luna pers); - Concediu 24 de zile pe an; - Transport intern 4 euro zi dus intors; Oferim 10% reducere la carnea din magazinului fabricii. Plecarea se poate face saptamanal, vinerea, pe traseul BRASOV-SIBIU-DEVA-TIMISOARA-ARAD; Costul transportului este de 190 euro, iar banii se vor retine din primul salariu. Acte necesare plecarii: - Buletin pasaport; - Cazier curat; - Adeverinta medicala care atesta ca sunteti apti de munca; - Pentru cei care au mai lucrat in germania, solicitam un ID sau o fosta adresa de domiciliu (de preferat); - Pentru cei casatoriti certificatul de casatorie in original (pentru clasa de impozitare); - copie de pe certificatul de nastere al copilului, pentru alocatie; Pentru detalii sau rezervari, sunati la (Alina).
-
Promovat
Căutăm personal sezonier pentru munca în agricultură, în Danemarca. Munca se desfășoară în câmp și este nevoie de personal pentru cules de căpșuni și Mazăre, cartofi, cireșe, mere, pere, cât și pentru plivit, smuls iarbă. Informații generale: - Se plătește la normă; - Salariul plătit la normă poate diferi, în funcție de muncă; - la cules de căpșune, plata este de 25 kr(3,5 euro) per lădiță; - Din salariul brut se plătește către statul danez o taxă de impozitare de minim 8%, în funcție de calculele făcute de statul danez; - Sezonul începe în data de 1 iunie 2024 și se termină în data de 31 august cu posibilitate de prelungire a contractului de muncă până în data de 20 decembrie 2024; - Plata salariului se face la sfârșitul fiecărei luni; - Posibilitate de a primi 1000 kr(130 euro) săptămânal pentru cheltuieli personale cu restituire la primul salariu; - Salariul mediu lunar poate ajunge la 2.300 euro, în funcție de Abilitățile fiecărui muncitor; - Cheltuieli: 75 dkk zi (10 ) constituie chiria și transportul la locul de muncă; - Cazarea poate fi la casă sau apartament; - Transportul în Danemarca poate fi achitat de către firmă urmând să se restituie această sumă la primul salariu; Cerințe: - Se preferă femei sau cupluri cu vârsta cuprină între 20-45ani; - Limba engleză nivel conversațional constituie un avantaj. Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon:
-
Promovat
Societate de transport amgajeaza sofer cu expierenta CE, in regim tur-retur
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Disponibil online
Operator date clienti - part time Iasi
PART TIME - OPERATOR INTRODUCERE DATE Angajam operator introducere si validare date Se lucreaza part time cateva ore pe saptamana DESPRE NOI Activam in administrare si management imobiliar Biroul principal este in Copou si punctele de lucru in Iasi Iti punem la dispozitie aplicatia spercializata si full suport Daca alegi sa lucrezi la birou folosesti laptopul de la sediu Daca alegi sa lucrezi de acasa este necesar sa ai un laptop DESPRE JOB Activitatea este simplificata si se efectueaza integral pe o aplicatie cloud. Rolul tau principal va fi introducerea platilor si verificarea incasarilor din cont. Ocazional vei raspunde unor eventuale solicitari si nelamuriri din partea clientilor. CERINTE MINIME Studiile conteaza insa mai mult trebuie sa intelegi notiunile de extras bancar, factura, chitanta. Experienta este mai putin relevanta si te ajutam cu intreaga pregatire necesara (chiar nu e greu) Totodata nu vei lucra singur a ci vom fi permanent alaturi de tine si vom face activitatea suplimentara LUCRUL EFECTIV Pasii sunt repetitivi si nu impun un interval orar fix. La inceput trebuie sa ne vedem pentru a invata softul. Dupa aceea estimam ca vei avea nevoie de 1 ora pe zi Recomandam sa faci cate ceva zilnic si sa nu lasi pe weekend POSIBILITATI DE DEZVOLTARE PROFESIONALA Compania noastra are intiate si desfasoara mai multe proiecte diferite In functie de abilitatile tale putem discuta si despre activitatile viitoare Poti dezvolta activitatile care sa devina efectiv business-uri de succes Iar la acestea ai la dispozitie inclusiv postul de partener a manager CONTACT Recomandam sa trimiti CV chiar aici in aplicatie Astfel vor fi centralizate mai usor depunerile Suplimentar poti transmite si la adresele:
-
PART TIME - OPERATOR INTRODUCERE DATE Angajam operator introducere si validare date Se lucreaza part time cateva ore pe saptamana DESPRE NOI Activam in administrare si management imobiliar Biroul principal este in Copou si punctele de lucru in Iasi Iti punem la dispozitie aplicatia spercializata si full suport Daca alegi sa lucrezi la birou folosesti laptopul de la sediu Daca alegi sa lucrezi de acasa este necesar sa ai un laptop DESPRE JOB Activitatea este simplificata si se efectueaza integral pe o aplicatie cloud. Rolul tau principal va fi introducerea platilor si verificarea incasarilor din cont. Ocazional vei raspunde unor eventuale solicitari si nelamuriri din partea clientilor. CERINTE MINIME Studiile conteaza insa mai mult trebuie sa intelegi notiunile de extras bancar, factura, chitanta. Experienta este mai putin relevanta si te ajutam cu intreaga pregatire necesara (chiar nu e greu) Totodata nu vei lucra singur a ci vom fi permanent alaturi de tine si vom face activitatea suplimentara LUCRUL EFECTIV Pasii sunt repetitivi si nu impun un interval orar fix. La inceput trebuie sa ne vedem pentru a invata softul. Dupa aceea estimam ca vei avea nevoie de 1 ora pe zi Recomandam sa faci cate ceva zilnic si sa nu lasi pe weekend POSIBILITATI DE DEZVOLTARE PROFESIONALA Compania noastra are intiate si desfasoara mai multe proiecte diferite In functie de abilitatile tale putem discuta si despre activitatile viitoare Poti dezvolta activitatile care sa devina efectiv business-uri de succes Iar la acestea ai la dispozitie inclusiv postul de partener a manager CONTACT Recomandam sa trimiti CV chiar aici in aplicatie Astfel vor fi centralizate mai usor depunerile Suplimentar poti transmite si la adresele:
-
CURATENIE IN APARTAMENT Angajam persoana sau echipa pentru curatenie in apartamente Se lucreaza part time pe baza de comanda Noi va transmitem locatia si va asiguram constant clientii Dvs va efectuatia activitatea si va achitam in functie de realizari DESPRE NOI Activam in administrare si management imobiliar Biroul principal este in Copou si punctele de lucru in Iasi Noi incasam sumele pe baza de liste si proprietarii ne pot achita inclusiv in rate Dvs veti fi platiti pe loc in functie de activitatea si de numarul de comenzi onorate DESPRE JOB Activitatea se face in functie de solicitarile primite prin aplicatia noastra Noi ne ocupam de promovarea care va asigura comenzi permanent Si de incasarea sumelor astfel incat persoanele sa nu simta povara DESPRE PERSOANE Nu conteaza atat studiile cat seriozitatea si modul de comportament cu persoanele Prin contract noi va asiguram toate comenzile necesare si oprim o suma ca garantie Nu sunt tolerate consumul de alcool, limbajul vulgar, sau oricare comportamente ilegale CONTACT Recomandam sa trimiti CV chiar aici in aplicatie Astfel vor fi centralizate mai usor depunerile Suplimentar poti transmite si la adresele:
-
Te asteptăm în echipa noastră! Magazin cu produse din Italia,SuperMercato, Sf.Lazar ne 45 Angajează vânzătoare!! Program de lucru: 2 zile lucrezi,2 zile libere Luni-Duminică: 08:00-20:00 Experienţa în vânzări este importantă, dar credem că o poţi acumula si pe parcurs. Ne interesează sa fii orientată spre oameni si să îți facă plăcere să lucrezi în echipă, să ai respect faţă de colegi şi faţă de clienți. -nivel profesional:minim 10clase. -salariu minim pe economie+bonusuri lunare(atât băneşti cât şi în produse). -contract de munca pentru 1an Vino să: -întâmpini clienţii cu promptitudine şi amabilitate, oferindu-le consultanţă privind produsele din magazin. -te ocupi de recepţia mărfii. - expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne. -afişezi şi să actualizezi etichetele de preţ. -desfăşori activități de schimbare a promoţiilor realizând amenajări necesare expunerii acestora. - te implici în activităţi de organizare şi curăţenie în magazin. - încasezi contravaloarea produselor vândute. -Nu angajăm minori!! Asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail ,în magazin sau pe whatsapp (număr de telefon: )
-
Buna ziua :) Cautam o colega sa ne ajute pe partea de detalii , întreținere masini și necesar garaj . Mai pe inteles de facut interiorul unei mașini sa fie precum a plecat din fabrica . DETAILING Auto și Management Service. Nu cerem experienta dar cautam o colega harnica si responsabila. Pe lângă asta mai este necesar sa FIM mai ordonați și meticulasi pe partea de stoc piese , necesar garaj si programari clinti. O mana în plus pt funcționalitatea mai corecta a lucrurilor ar fi de ajutor și chiar avem nevoie. Vor fi 2 colege deci pot discuta și lucruri care nu au treaba cu mașinile :) Necesar carnet de conducere Mediul online este un trend in crestere pe care dorim sa-l captam cu filmulețe la diferite etape de lucru si performanta. Avem scule noi și performate dar mai putem îmbunătăți cu altele care macar știți sa le folosiți. Programul de luni pana vineri 8-18 Mai multe mașini vor trece prin mana ei la condus....deci vor fi masini de serviciu :) https: www.facebook.com share p kpM3xv4soJqvUsk2 Pt salariu și detalii
-
Spitalul Elytis angajeaza asistent medical generalist. Cautam: persoane dornice sa invete sau cu experiența in domeniu; disponibilitate de lucru in echipa; comunicare sa fii empatica cu pacientii; cunoștinte operare calculator; asumarea valorilor Elytis Hospital. Cerinte: studii de specialitate calificare in domeniu; ceritificat membru OAMGMAMR; aviz de libera practica; asigurare valabila; cunostinte operare PC abilitati solide de socializare si comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitiva, promptitudine in realizarea sarcinilor, seriozitate si responsabilitate persoana proactiva, cu capacitate de integrare si lucru intr-o echipa dinamica Va oferim: șansa de a face parte dintr-o echipa tanara si dinamica; training oferit pe toata durata de invatare a postului oportunitate de promovare in cadrul spitalului; Asteptam CV-ul dvs. pe adresele: si , in sau la sediul spitalului din str. Gh. Saulescu, nr. 43A, Iasi. In cazul in care experiența dvs.profesionala va fi considerata potrivita cu cerintele postului si CV-ul dvs va fi selectat, veti fi contactat telefonic sau pe adresa de mail, pentru a programa sustinerea interviului. Va dorim mult succes!
-
Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului.
-
magazin alimentar situat in tudor vladimirescu langa orange angajeaza lucratori comerciali se lucreaza in ture 6-14 si 14-22 4 libere pe luna . mai multe detalii la tel sau puteti veni direct la magazin cu nu cv
-
Angajăm vânzatoare ,casier pentru magazin alimentar situat în Tudor Vladimirescu langa Orange.Pentru detalii telefon
-
-
Prezenta pe piața din România din 2014, Moldmetal Trading este o companie internationala ce îmbină cu succes profesionalismul și dinamismul, fiind unul dintre cei mai mari traderi și importatori de produse metalurgice, ciment si alte materiale. Cu o crestere continua a volumelor de activitate, pe parcursul ultimilor ani am devenit lider national in domeniu si continuam sa crestem. Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara si dinamica si sa participi la dezvoltarea celui mai modern centru logistic si de distributie din partea de Est a Romaniei, te invitam sa ni te alaturi la sediul nostru din Iasi! Așteptam CV-ul tău dacă: 1. Ai 3 ani experiență în conducerea autovehiculelor d mare tonaj; 2. Ai Permis de conducere Categoria B, C, C+E; 3. Ai dorința de a lucra într-un mediu prietenos și dinamic. Principalele sarcini si responsabilitati: 1. Te vei ocupa de transportul de ciment vrac pe rut preponder nt int rne, conform instructiunilor primite de la coordon tor; 2. Prelu re mărfurilor p ntru tr nsport și pr dare m furilor l loc ția de descarcare; 3. Respectarea orelor de prezentare la încărcare, respectiv livrare; 4. Comunicarea permanentă cu coordonatorul privind desfășurarea transportului. Beneficii: - Pachet salarial atractiv compus din parte fixa si parte variabila (bonus); - Prime de Paste si Craciu; - Apartenența la o echipă tânără și dinamică de profesioniști; Pentru detalii va rog sa sunati la telefonul afisat.
-
Medic de familie cu cabinet in Iasi, angajez asistent medical cu experienta în domeniu. Relații la telefon . E-mail:
-
Dorim sa ne marim echipa pentru sectia de curatare produse textile si piele Program de lucru este de maxim 40 de ore pe saptamana , in ture . Experienta in domeniu este dorita .
-
Angajam personal pentru spalatorie lenjerie :operare masini de spalat , uscatoare , pregatire comenzi . Salar motivant in functie de experienta
-
Angajam persoana cu experienta in spalarea-curatarea articolelor textile.
-
buna ziua! sunt o persoana cu multa empatue pt copii vreau sa muncesc ca bona sa ingrijesc un copil sau doi sau ca menajera externa in casa am multa expierenta sunt o persoana responsabila zimbitoate agradable educata !
-
Astoria Wines Romania, importator prosecco, spumante, vinuri angajează reprezentant vânzări pentru zona Moldovei. Ce oferim? - contract de munca pe perioada nedeterminata -salariu de baza plus comision din vânzări, incasari - autoturism de serviciu - program flexibil - mediul de lucru plăcut și dinamic Cerinte - domiciliul stabil în Municipiul Iași - sinceritate, atitudine pozitiva, dorința de dezvoltare -vârstă minima 22 ani -permis categoria B, cel puțin 2 ani -experienta în vânzări sau domeniul HoReCa reprezinta un avantaj Descrierea postului: - menținerea relațiilor cu distribuitorii parteneri existenți și dezvoltarea de noi parteneri în zonele de interes - urmarirea și atingerea de obiective trasate (vânzare, încasare) - prezentarea și promovarea produselor în locații HoReCa C.V. -urile se trimit pe adresa [email protected]
-
Revive Style isi mareste echipa: Cautam colega coafor - frizerie Salariu atractiv, contract de munca, procent din incasari.
-
-
Cautam vanzatoare pentru un minimarket in zonă Nicolina!Dorim sa gasim o doamna sau domnisoara cu experienta in comert(magazin alimentar), serioasa si dornica sa se adapteze la locul de munca! Oferim salariu net(in mana) 3000lei, cu un liber pe saptamana! Se lucreaza pe ture 6-14, 14-22! Pentru alte detalii puteti suna la :