Anunțuri
Locuri de munca Iasi doar cu poze Companii Doar munca in strainatate Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Restaurant din sud-vestul Germaniei, zona orașului Freiburg im Breisgau, angajează o doamnă bucatar cu experiență în bucătăria italiană internațională. Limba germană nu este obligatorie. Se oferă salariu net lunar 1800 - 2000 de euro în funcție de experiență. Cazarea și masa sunt asigurate gratuit. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul afișat.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Restaurant din sud-vestul Germaniei, zona orașului Freiburg im Breisgau, angajează o doamnă bucatar cu experiență în bucătăria italiană internațională. Limba germană nu este obligatorie. Se oferă salariu net lunar 1800 - 2000 de euro în funcție de experiență. Cazarea și masa sunt asigurate gratuit. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul afișat.
-
MTL Transport und Logistik cu sediul în85716 Unterschlei heim, își mărește echipa și caută șoferi pentru : ________ Șoferi pe camion de 40 tone în locația 85301 Schweitenkirchen, cu disponibilitate imediata! Programul de lucru este de Luni pana Vineri ! Se cauta doi șoferi : unul pe tura de zi și unul pe noapte! Tura de zi va avea un traseu zilnic între 250 - 300 km, între 1 - 4 clienți de livrat cu o încărcare sau două. Tura de noapte în schimb va avea un traseu cuprins între 600-700 de km cu o descărcare și schimb de remorca ! 24 de zile de concediu pe an (dupa fiecare an in companie se adauga 1 zi de concediu) __________ Soferi pe camion 12 15 tone în locațiile 85356 Attaching și 85301 Schweitenkirchen ! Straubing Se livrează marfă paletizată între 12-18 clienți pe zi, rută fixă. Se lucrează de Luni până Vineri, cu posibilitatea de a face 2 sâmbete extra pe luna. 24 de zile de concediu pe an (dupa fiecare an in companie se adauga 1 zi de concediu) Pentru detalii suplimentare, ne puteti lasa un mesaj sau ne puteți trimite direct CV-ul la urmatoarea adresa de E-mail: Soferi pe 3,5 tone Pentru parteneri noștri UPS, DPD, GLS , Trans O Flex ! Straubing Erding Freising Plattling Regensburg Hengersberg Se livrează colete, Stopurile diferă de la un partener la altul ! Se lucrează de Luni până Vineri, cu posibilitatea de a face 2 sâmbete extra pe luna. 24 de zile de concediu pe an (dupa fiecare an in companie se adauga 1 zi de concediu) Contractul se face direct cu firma germana fără intermediari ! Rugam persoanele interesate să ne contacteze la numărul afișat mai jos: Tel: între orele ( 8:00-18:00) Posibilitate de cazare, contra-cost. Cerem și oferim seriozitate! Echipa MTL va doreste o zi frumoasă!
-
SilvBarber Iași își mărește echipa, dacă ai experiența și dorești o colaborare pe termen lung așteptam telefonul tău la numărul
-
Promovat
Societatea CARUL CU MICI, cu o experiența in domeniul alimentatiei publice de peste 20 ani, caută personal pentru terasa, restaurant mobil pentru evenimente, festivalul berii, festivalul vinului sau zile de oraș. Căutam personal calificat și necalificat pentru următoarele posturi: - Ajutor bucatar - Grataragiu - Lucrători Fast Food - Vânzători - Debarasatori - Lucrători comerciali. - Sofer categoria B sau BE sau C + lucru în echipă la eveniment. Experiența in munca nu este necesara, dar reprezinta un avantaj. Programul de lucru este 3-4 zile pe săptămâna ( de joi pana duminica), luni, marți, miercuri liber. Se lucrează 2-maxim 3 wekenduri pe luna Ce oferim: - Oferim salarii motivante între 3500 si 4500 lei - - Bonusuri in funcție de Vanzari și de amploarea evenimentului - Cazare gratuită ( asigurata de firma la hotel și pensiuni) - Transport gratuit ( asigurat cu mașinile proprii) - Masa alimentație gratuită ( asigurata de firma, 3 mese pe zi), apa si suc la discreție. - Concurs săptămânal: angajatul săptămânii cu premii cuprinse între 500 și 1000 lei - Contract de munca. - Condiții favorabile de munca CARUL CU MICI înseamnă - echipa prietenoasa și unita - Instruire și dezvoltare continua - Oportunități de avansare,profesionale și personale - Salariul revizuit regulat ( depinde de abilitațile, dăruirea și responsabilitatea angajatului pentru locul de munca) Ne puteți contacta la numerele : sau mesaj pe Watshapp sau facebook : Carul Cu Mici Va multumim și va așteptăm cu drag in echipa noastră!!
-
Locurile de muncă sunt în landul Baden Württemberg, în apropiere de orasul Stuttgart. Cerințe: - calificare în meseria de sudor; - experiență în sudură Mig-Mag; - nu sunt necesare cunoștințe de limba germană. Oferta: - Contract de muncă german pe perioadă nedeterminată. - Salariul începe de la 2400 euro net pentru oțel și 2800 euro net 170h lucrate pentru aluminiu + 25% spor de noapte + bonusuri de performanță (până la 500 euro). - Se lucrează în trei schimburi. - Concediu anual plătit: 24-30 zile an (în primul an 24 de zile). - Cazarea contracost, se reține din salariu. - Taxele sociale și asigurările de sănătate sunt plătite de angajator conform legilor în vigoare din Germania. Dacă îndepliniți condițiile cerute și sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.
-
Se angajează angajează instalatori tehnico-sanitari și de gaze vorbitori de limbă germană. Cerințe: - calificare și experiență în meseria de instalator; - limba germană nivel A2 B1 obligatoriu; - disponibilitate de deplasare. Oferta: - contract de muncă german pe perioadă nedeterminată; - 17,5 euro brut oră plus o indemnizație de 9 euro net oră; - salariul lunar brut peste 2800 de euro plus o indemnizație netă de 1440 euro; - avans săptămânal din salariu; - asigurărare medicală și socială plătită de angajator; - cazare și transport organizate de firmă, dar achitate de angajat din salariu. Responsabilități: - Instalații de apă și gaze pentru case noi și renovate, conform planului tehnic. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.
-
Se angajează angajează electricieni vorbitori de limbă germană. Cerințe: - calificare și experiență în meseria de electrician; - limba germană nivel A2 B1 obligatoriu; - disponibilitate de deplasare. Oferta: - contract de muncă german pe perioadă nedeterminată; - 17,5 euro brut oră plus o indemnizație de 9 euro net oră; - salariul lunar brut peste 2800 de euro plus o indemnizație netă de 1440 euro; - avans săptămânal din salariu; - asigurărare medicală și socială plătită de angajator; - cazare și transport organizate de firmă, dar achitate de angajat din salariu. Responsabilități: - Instalații electrice pentru case noi și renovate, conform planului tehnic. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.
-
Candidatul Ideal Imaginează-ți o carieră unde fiecare zi este o nouă aventură, unde fiecare tranzacție îți deschide ușa către posibilități nesfârșite. Ne adresăm atât oamenilor cu experiență în vânzări care își doresc să treacă la un alt nivel, cât și celor care doresc să înceapă o nouă carieră în domeniul vânzărilor imobiliare! Dacă ai un spirit antreprenorial, o pasiune pentru imobiliare și o dorință de a-ți depăși limitele, te invităm să te alături echipei Stil Imobil. Suntem în căutarea unor agenți imobiliari talentați, dornici să își pună amprenta în acest sector vibrant și plin de oportunități. Descrierea jobului La noi : - lucrezi în cea mai frumoasă și profesionistă echipă de vânzări imobiliare din Iași - vezi raiting google; - ai birou și laptop personal; - ai mașină personală (este obligatoriu să deții carnet de conducere) - ai număr de telefon cu apeluri nelimitate - ai cel mai performant CRM - soft imobiliar care lucrează în locul tau - ai acces la o bază de date de clienți și proprietăți imobiliare - ai suport tehnic, juridic, marketing și IT - permanent - ai unicul feed pe piața imobiliară din Iași (lucrezi pe site-ul agenției și este vizibil în cele mai mari portaluri imobiliare locale și naționale - ai patru colegi în management și secretariat care îți stau la dispoziție în orice moment pentru a te susține și ajuta. - comisionare motivantă (se discută la interviu). De ce avem nevoie de tine? Nu reușim să facem față solicitărilor care vin din partea clienților. De când avem nevoie? Cât mai repede! Te așteptăm să ne cunoaștem și să te dezvolți alături de noi în cea mai frumoasă carieră! Împreună spre un business de succes! CV-urile se pot depune si pe adresa de email: CINE SUNTEM? STIL IMOBIL este activ în Iasi din 2002. Experiența noastră și expunerea la diferite tipuri de tranzacții ne ajută să oferim o gamă variată de servicii de consultanță REAL ESTATE pentru investitori cumparatori și proprietari. Clientela noastră este formată atât din dezvoltatori imobiliari cât și din investitori cumparatori si proprietari particulari. Creșterea organică a companiei este bazată pe principii și valori centrate în jurul clientului, ceea ce ne-a ajutat să devenim o companie imobiliara importanta pe piața de profil din Iasi. Servicii Imobiliare Suntem axați pe consultanta imobilara si facilitarea de tranzactii de vanzare inchiriere prin coordonarea relatiei profesionale intre dezvoltatorii imobiliari proprietari si investitori cumparatori. Începând cu 2005, compania STIL IMOBIL participă la si evenimentele și târgurile de imobiliare importante din zona. Experiența noastră directa cu clienții ne ajută să le înțelegem abordarea și să putem oferi servicii personalizate care să raspunda exact nevoilor acestora prin beneficii concrete. Într-un mediu de afaceri în continuă schimbare, STIL IMOBIL și-a păstrat principiile cheie: o abordare centrată în jurul clientului unde orice potențială tranzacție serveste clientul, cu profesionalism și colaborare efectivă menită să atingă rezultatele dorite si asteptate. Serviciile noastre sunt oferite la nivel local și includ: Consultanță Achiziții Vânzări și Închirieri Studii de piață Consultanta business pentru investitori Servicii speciale pentru proprietari Servicii complete pentru noii cumparatori chiriasi Acces la creditare Tururi imobiliare Consultanță în verificarea proprietăților Informație actualizată
-
Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!
-
SC VIC INOX SRL angajeaza lacatus confectii metalice. Orasul in care se desfasoara activitatea este Iasi. Programul este de Luni-Vineri intre orele 8:00-17:00
-
Știi să asculți, să preiei informația și împreună cu partenerul tau, Excel, să o transformi în date statistice? Abilitatea ta și amabilitatea în a răspunde rapid la întrebările clienților sunt deja un adevăr binecunoscut? Dorința ta de a învăța constant, de la vânzări și produse până la analize de clienți, te definește? Și desigur, SICAP nu are secrete pentru tine. Hai să discutăm despre cum talentele tale se potrivesc în echipa Misavan.
-
Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Iasi? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Ce vei face: Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum; Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; Operare în programul de contabilitate WinMentor. Ce cerem de la tine: Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email; Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Domiciliu stabil in Iasi. Ce îți oferim: Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate; Reducere la achiziția de produse Misavan. Bonuri de masa de 40 lei zi. Prime de sarbatori de Pasti si de Craciun. Voucher de vacanta. Asteptam sa aplici cu CV-ul. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic. Împreună #Trecem Romania pe curat!
-
Promovat
Companie de Constructii & Instalatii, atestata ANRE, specializata in executia instalatiilor electrice aferente constructiilor comerciale, civile si industriale, cu activitate in piata de peste 10 ani, angajeaza: Electrician in constructii Responsabilitati principale: Executie Instalatii Electrice rezidentiale (case vile persoane fizice) si instalatii electrice comerciale institutii publice (spatii birouri); Executie Instalatii Electrice de legare la pamant; Verificare si emitere buletine PRAM; Realizare conexiuni si montaj tablouri electrice; Cerinte: Experienta relevanta in domeniul instalatiilor electrice; Abilitati bune de diagnosticare si rezolvare a problemelor; Atitudine proactiva si atentie la detalii; Ne dorim persoane serioase care sa faca parte din echipa curenta si cu care sa avem o colaborare pe termen lung si f lung, persoane care doresc stabilitate la locul de munca si respect reciproc. Asiguram conditii de muncă excelente, seriozitate si un mediu de lucru placut; Fara intarzieri salariale; Contract de munca; Concediu de odihna.
-
We are seeking motivated individuals residing in Romania who are interested in remote work opportunities. The role involves conducting phone interviews with companies, primarily in the Romanian market. Proficiency in Swedish is highly desirable, and previous experience in a call center environment is considered advantageous. Responsibilities: Conduct phone interviews with companies according to provided guidelines. Utilize our online interview program to record and document responses accurately. Adhere to scheduled office hours, Monday to Friday. Requirements: Own a computer, headset, and possess a reliable internet connection. Fluent in English. Proficiency in Swedish is highly desirable. Previous experience in a call center is advantageous but not mandatory. Benefits: Remote work opportunity. Competitive compensation package. Opportunity for growth and development within the company. If you meet the requirements and are interested in joining our team, please submit your CV along with a cover letter detailing your relevant experience. We look forward to hearing from you.
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa 1. Locatie Fixa - Part Time Program de lucru: 06:00-10:00 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii - Pachet salarial 1531 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; 2. Locatie Fixa - Full Time Program de lucru: 06:00-14:30 Repartizare: Marti - Sambata Salarizare si beneficii - Pachet salarial 2929 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Promovat
Firma Italia angajează dulgher ,fierar , meseriasi in constructii cu experienta. Se asigura salariu de 2500 cu contract de munca. Contactati W.app pt informații.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
S.C. STEF-INVEST S.R.L. angajează mecanici; operatori utilaje: Bobcat: - Atestat mecanic utilaj; - Permis de conducere; - Experiența în domeniu, constituie avantaj. Miniexcavator 1.9 T: - Atestat mecanic utilaj; - Permis de conducere; - Experiența în domeniu, constituie avantaj. Oferim: - Salariu motivant + beneficii; Pentru informații sunați la numărul de telefon afișat pe site de luni până vineri în intervalul orar 08:00 - 17:00.
-
NE MARIM ECHIPA Echipa Iasi Chirie este in cautare de agenti imobiliari entuziasti, tineri si cu spirit colaborativ, pentru a elabora impreuna planuri ambitioase si a oferi clientilor o altfel de experienta. Ce ai de facut? 1. Cautarea potentialilor clienti; 2. Preluarea ofertelor imobiliare de inchiriere/ vanzare si introducerea lor in baza de date; 3. Administrarea bazei de clienti si dezvoltarea ei continua; 4. Pastrarea constanta a unei legaturi profesionale cu clientii/ proprietarii. Cerinte: 1. Abilitati de comunicare si capacitatea de a defini nevoile clientilor; 2. Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu dinamic; 3. Permis de conducere; 4. Cunostinte in pc; 5. Cunostinte la nivel conversational in limba engleza; 6. Nu este necesara experienta in vanzari insa, daca exista, aceasta constituie un avantaj. Oferim: 1. Salariu fix plus comision din vanzari; 2. Birou intr-o locatie centrala; 3. Oportunitatea de castiguri peste media din piata; 4. Echipamente si suportul necesar; Daca sunteti in cautarea unei cariere in industia imobiliara si intruniti cerintele pe care le cautam, va asteptam CV-ul la adresa de e-mail: sau telefonic la numarul .
-
Promovat
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.