Anunțuri
Locuri de munca Iasi Companii Disponibil din: 2020-09-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Promovat
Salariul in Olanda pentru toți lucrătorii peste 21 ani este 13,27 Euro brut h (aprox 11.5 Euro net h). Lucrătorii sub 21 ani pot fi plătiți cu un salariu mai mic, conform legislației olandeze. Salariul se calculează: numărul de ore lucrat x tariful oră = salariul dvs. Unele munci pot fi plătite cu un salariu mai mare, veți primi detalii odată cu oferta de munca. De obicei se lucrează 38-42 ore la săptămână, în funcție de nevoi și comenzi. Se pot lucra mai multe puține ore în unele săptămâni. Cazarea - de obicei la case, câte 2 persoane în cameră, baie și bucătărie la comun pentru toți cei din casă. Primiți detaliile cazării odată cu oferta de muncă. După completarea formularului de înscriere din linkul de mai jos, veți fi contactați de la biroul nostru. NU lucrăm în weekend! SERE DE FLORI: Munca la plantat, recoltat, sortat si ambalat crizanteme, trandafiri, gerbera, eustoma, crini, orhidee, lalele Preferabil cupluri tinere. Contract pe 12 luni SERE DE LEGUME: Munca la plantat, recoltat, tăiat frunze, răsucit planta, copilit, curățenie în seră. Sunt sere cu vinete, roșii, ardei, castraveți. Preferabil lucrători cu experiență la aceste culturi. Contract pe 4-8 luni. SERĂ CĂPȘUNI: Munca la plantat, recoltat, rupt frunze și flori. Curățenie în seră. Preferă lucrători cu experiență la căpșuni. Contract pe 3-9 luni. PEPINIERE ȘI SPAȚII VERZI: munca la plantat, repicat, tăiat, îngrijit și pregătirea comenzilor pentru livrare. Lucrați cu diferite plante ornamentale, arbuști, pomi fructiferi, gazon. Munca la îngrijire parcuri publice, spații verzi, grădini - plantare, îngrijire, curățenie. Adeseori folosiți diferite utilaje la muncă (motocoasă, drujbă, aspirator...) Contract pe 4-9 luni. Limba engleză mediu și permis auto necesar. ALTE MUNCI ÎN AGRICULTURĂ: LA RECOLTAT sparanghel, salată, broccoli, bujori, floarea soarelui ornamentală - în câmp. Contract pe 4-7 luni MUNCĂ ÎN FABRICI: - Componente prefabricate din beton (cofrare, turnare mecanizată, decofrare - lucru cu utilaje si macara - Piese din aluminiu - ambalare si pregătire de livrare - Hrană pentru căței - Condimente alimentare - Procesare și ambalare mezeluri și carne proaspătă - Sortare și ambalare legume și fructe - Reciclare- saltele Necesar cunoștințe medii-bune de limba engleză și permis auto. În fabrici vei folosi diferite mașini și utilaje. Aceasta necesită anumite abilități tehnice. Liză electrică, stivuitor, macara. Contract de 6-24 luni cu concediul de odihnă aferent. MUNCA ÎN DEPOZITE Se poate lucra la sortare, etichetare, ambalare, pre gătit pentru livrare comenzi. Pot fi produse alimentare, electrocasnice, de uz casnic, îmbrăcăminte și încălțăminte, cadouri, accesorii modă Munca în domeniul logistic necesită cunoștințe medii-bune de limba engleză și adeseori și permis auto. Contract pe 6-12 luni. MUNCA ÎN ZOOTEHNIE Munca implică îngrijire, hrănire, efectuarea tratamentelor, curățenie, ajutare la fătare și mult (unde este cazul) în ferme de vaci, porci, capre, pui. Alte munci generale în ferma este un avantaj. Cunoștințele minime-medii de limba engleza prezintă un avantaj. Permis auto - adeseori este necesar. ABATOR PUI: Munca la ambalare carne pui tăiată mecanizat de mașini. Nu tăiați dvs carnea, munca preponderent este la ambalare. Munca la bandă. Aici se pot face cele mai multe ore săptămână. Necesită autoturism propriu - cazarea este la aprox 25 km. Angajatorul decontează combustibilul.
-
Promovat
Cautam o persoana proactiva, organizata, orientata spre rezultate, cu pasiune pentru vanzari si focus pe client. Responsabilitati: Promovarea si vanzarea produselor prin identificarea nevoilor clientilor; Livrarea unei experiente excelente pentru clienti, construind relatii de lunga durata cu acestia; Mentinerea standardelor ale brand-ului, in conformitate cu strategia de marketing; Oferirea de suport in planificarea, coordonarea si executarea activitatilor de vanzari; Cunostarea produsului si expunerea acestuia cu entuziasm si pasiune. Cerinte: Experienta anterioara este un plus; Capacitatea de a construi relatii de lunga durata cu clientii; Capacitatea de a lucra eficient in echipa, insa si individual
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam operator de limba italiana Cerinte: - cunosterea calculatorului la nivel de utilizator - dorinta de a lucra - aptitudini de invatare rapida Oferim: - lucru full time (luni-vineri 8.30 - 17.00) - contract de munca-pachet social complet
-
Angajam mecanic auto pentru parc auto propriu - camioane DAF in principal, salariu 1000 EURO, masă caldă la prânz, plus alte avantaje. Garajul se afla la Miroslava. Relatii la telefon:
-
! ! Dacă ești și te vezi făcând parte dintr-o performanță, această poate fi oportunitatea ta pentru o carieră de succes. Ce așteptări poți avea în calitate de la ? - oportunitatea de a evolua într-o în care să te dezvolți și să faci performanță; - flexibilitate în programul de lucru și posibilitatea de a lucra parțial remote; - remunerație care încurajează performanța bazată pe rezultate; - mediu de lucru profesionist, dar prietenos, într-un sediu modern; - formare profesională continuă; Ce așteptăm de la tine în calitate de ? - să fii team-player, orientat către munca în echipă și instruirea practică a cursanților în vederea obținerii permisului de conducere auto, rezolvarea eficientă a tuturor situațiilor neprevăzute ivite în trafic cu elevii; - să ai bune abilități de comunicare și de relaționare cu cursanții; - empatia este o calitate esențială; - să fii aliniat la viziunea de ansamblu și valorile ; - să fii specialist sau dispus să te specializezi în acest domeniu ; - dorință de evoluție profesională pe termen lung. Cum aplici? Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești dornic să te alături echipei noastre, trimite-ne CV-ul tău la: ; : & ^ ^
-
Alătură-te echipei noastre ca Instructor auto la Școala de șoferi AUTOMOBILUL ZEN ! Dacă ești o persoană analitică, atentă la detalii, cu o înțelegere solidă a Legislației rutiere și cu un simț al responsabilității dezvoltat, acest rol este pentru tine. Descoperă toate detaliile despre job și beneficii Telefon: sau trimite un CV pe e-mail: Te așteptăm Școala de șoferi AUTOMOBILUL ZEN din Iași, str. Vasile A. Urechia nr. 16 (lângă policlinica Nicolina). Urmărește-ne pe rețelele sociale și alătură-te comunității noastre online și fii la curent cu ultimele noutăți și oferte de la Școala de șoferi AUTOMOBILUL ZEN & Inspirație pentru stilul tău de condus!
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Casa Auto Iasi angajeaza electrician auto. Cerinte: studii tehnice (domeniul electric diagnoza); atestat de electrician; cunostinte utilizare soft diagnoza electrica; experienta pe un post similar reprezinta un avantaj. Persoanele interesate pot obtine informatii la numarul de telefon .
-
- absolvent al facultatii de constructii(avantaj specializare instalații.) -experienta pe post(inginer ofertare decontare) -experienta in executia lucrarilor de instalații(constituie un avantaj) -cunoasterea tehnologiei de executie a lucrarilor de instalații -experienta in utilizarea softurilor:,Microsoft Office(excel avansat), Autocad, -seriozitate, rezistenta la stres,gandire distributiva,abilitati de negociere,abilitati de analiza de cost Descrierea Job-ului: - Identifica materialele si echipamentele principale care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice si cantitatile acestora; -Studiaza oferte de preturi de materiale, analizeaza preturile subcontractorilor, intocmeste cereri de oferta pentru furnizorii de echipamente, urmareste primirea acestora, analizeaza ofertele primite si selecteaza cele mai convenabile oferte; - Completeaza formularele conform cerintelor prevazute in caietele de sarcini si a legislatiei in vigoare; -Realizează și urmărește graficele de lucrări (stadiu lucrări proiect) împreună cu colegii din șantier, în vederea întocmirii situațiilor de lucrări; -Verificarea listelor de cantități și a planurilor în vederea estimării corecte a prețului ofertat; -Genereaza modifica devize utilizand programele informatice specifice; -Calculeaza oferte pentru licitatii si intocmeste oferta pentru licitatii publice sau beneficiari privati; -Intocmeste verifica situatii de lucrari; Conditiile de muncă sunt deosebite, într-un mediu dinamic, stimulativ si motivant cu posibilitatea integrării într-o echipă tânăra, caracterizată prin performantă si succese dovedite. Daca deții un minim de cunoștințe în domeniul instalațiilor, cunoștințe de operare programe calcul devize (Windev este un avantaj, Excel) te asteptăm in echipa noastră. Se ofera salariu motivant, tichete de masa.
-
OMCO Romania, companie multinationala cu capital belgian, lider european in productia de matrite pentru industria sticlei angajeaza Operatori CNC cu sau fara experienta pentru realizarea de operatii de strunjire frezare gravare pe utilaje cu comanda numerica. Candidatul ideal - Absolvent de liceu tehnic sau scoala profesionala - Experienta in operarea CNC reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie, candidatii fara experienta beneficiaza de o perioada de instruire la angajare Competentele postului: - Cunostinte de desen tehnic - Cunostinte de utilizare a aparatelor de masura si control - Disponibilitatea de a lucra in 3 ture - Seriozitate si dorinta de invatare continua Responsabilitati: - Opereaza masina(le) conform instructiunilor de lucru si normelor de securitate; - Efectueaza set-up-ul masinii(lor) cu comanda numerica (CNC); - Efectueaza masuratorile cerute pentru a asigura calitatea productiei; - Cunoaste si respecta cerintele procedurilor si instructiunilor de lucru aplicabile. La OMCO Romania veti gasi un loc de munca stabil, iar oferta salariala se va discuta in cadrul unui interviu, in functie de experienta si cunostintele candidatului, iar pachetul salarial include si: - tichete de masă - tichete cadou la Paste, Craciun, Aniversarea companiei, - sporuri pentru orele suplimentare si de noapte, - bonus eficienta, - abonament transport, - asigurare medicala privata, - conditii bune de lucru, - sansa de a lucra intr-o companie cu posibilitati de dezvoltare profesionala pe termen lung. Persoanele interesate pot trimite CV-ul pe adresa de email sau aduce la sediu pe Calea Chisinaului nr.43A, cladirea Tehnoton poarta 2.
-
DEBEO JOBS angajeaza SUDORI specializati in sudura MAG 135-136 pentru un client din Italia. Se lucreaza in hala structuri metalice de rezistenta. Cerinte: sudura suport ceramica; experienta suduri controlate; seriozitate. Oferta de angajare remunerație totală între 2700 - 3200 euro; transport și cazare asigurate de firmă (fără reținere din salariu); masa de prânz asigurată (în funcție de punctul de lucru); angajare in baza unui contract de munca cu norma intreaga; asigurare medicala.
-
NE MARIM ECHIPA Echipa Iasi Chirie este in cautare de agenti imobiliari entuziasti, tineri si cu spirit colaborativ, pentru a elabora impreuna planuri ambitioase si a oferi clientilor o altfel de experienta. Ce ai de facut? 1. Cautarea potentialilor clienti; 2. Preluarea ofertelor imobiliare de inchiriere/ vanzare si introducerea lor in baza de date; 3. Administrarea bazei de clienti si dezvoltarea ei continua; 4. Pastrarea constanta a unei legaturi profesionale cu clientii/ proprietarii. Cerinte: 1. Abilitati de comunicare si capacitatea de a defini nevoile clientilor; 2. Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu dinamic; 3. Permis de conducere; 4. Cunostinte in pc; 5. Cunostinte la nivel conversational in limba engleza; 6. Nu este necesara experienta in vanzari insa, daca exista, aceasta constituie un avantaj. Oferim: 1. Salariu fix plus comision din vanzari; 2. Birou intr-o locatie centrala; 3. Oportunitatea de castiguri peste media din piata; 4. Echipamente si suportul necesar; Daca sunteti in cautarea unei cariere in industia imobiliara si intruniti cerintele pe care le cautam, va asteptam CV-ul la adresa de e-mail: sau telefonic la numarul .
-
Daca iti doresti sa incepi o cariera in domeniul vanzarilor de tip door2door, sau daca ai deja experienta in acest domeniu insa angajatorii initiali nu te-au multumit desi ai fost corect cu ei si ai avut realizari bune, atunci te asteptam in echipa noastra! Electric Plus , unul dintre cei mai mari parteneri Orange la nivel national face recrutari! Activitatea ta principala va consta in : - Promovarea și vanzarea s rviciilor Orange l domiciliul pot ntialilor cli nti; - Crearea si dezvoltarea unor legaturi cu potentialii sau actualii clienti; - Imbunatatirea continua a procesului de vanzare si relationarea cu clientul; Job-ul este potrivit pentru tine daca : - Esti dispus sa fii responsabil pentru propriul salariu - Preferi munca de teren - Ai abilitati de convingere si negociere - Esti ambitios si dornic de afirmare prin performanta - Esti corect si cinstit - Ai o atitudine pozitiva si esti sociabil Ce beneficii oferim ? - Pachet s l ri l motivant intre 2.000 si 5.000 lei net, , compus din: salariu fix + comision vanzari - Tichete de masa - Prime de sarbatori - Asigurare medicala Regina Maria si de viata Allianz - Masina si telefon de serviciu - Training de formare profesionala
-
Vino în echipa Școala de șoferi AUTOMOBILUL ZEN - Inspirație pentru stilul tău de condus! Suntem entuziasmați să anunțăm că Școala de șoferi AUTOMOBILUL ZEN dorim să colaborăm cu Instructori auto dornici să-și pună amprenta asupra dezvoltării educaționale a școlii, precum și a cursanților noștri. Căutăm Instructori Auto cu mașină proprie sau nu, capabili să insufle cursanților fundamentele șoferiei care să contribuie la experiența educațională a școlii noastre. Fii parte a procesului nostru educațional și adu-ți creativitatea în instruirea pregătirea elevilor pentru obținerea Permisului Auto, construind împreună cu noi bazele unui mediu educațional excepțional. Beneficii: - Dezvoltare profesională continuă și susținută - Un mediu de lucru armonios și dinamic - Colaborare strânsă cu o echipă dedicată - Participare la implementarea programelor educaționale moderne - Salariu motivant în funcție de implicare și performanță. Dacă dorești să contribui la construirea unei școli de succes, trimite-ne CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de E-mail: Hai să construim împreună viitorul educației în Siguranță și Performanță în Circulație Rutieră! Mai multe informații la telefon
-
-
Vrei să lucrezi ca Biolog sau Chimist sau Biochimist? Vino în echipa ZenMed! Cerințe: - Studii de specialitate; - Abilități de comunicare, de organizare și planificare, atenție la detalii, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitivă, promptitudine în realizarea sarcinilor, seriozitate și responsabilitate, abilități de muncă în echipă, proactivitate, implicare; - Cunoștințe MS Office - nivel mediu; Beneficii: o echipa dinamică, profesionistă, condiții de muncă plăcute, crestere salariala progresiva. CV-ul il puteti trimite la adresa de e-mail:
-
Societate autorizată ARR, cu trei ani de experiență, angajează șoferi cu atestat transport persoane și MAȘINĂ PROPRIE pentru colaborare UBER ȘI BOLT! Activitatea flotei se desfășoară în Iași. Parteneriatul se face EXCLUSIV prin: Contract de muncă (part time de 4 6 ore SAU full time de 8 ore) Contract de colaborare între SRL și PFA Ce condiții trebuie să îndeplinească automobilul colaboratorului pentru a începe activitatea pe Uber Bolt Mașină cu anul minim de fabricație 2011 Mașina trebuie să aibă 4 portiere Aer condiționat funcțional Ce acte solicităm Buletin Vârsta minimă 21 ani Permis de conducere categoria B minim 2 ani vechime Cazier auto pe ultimul an Cazier judiciar Atestat transport persoane în regim de închiriere ITP valabil Talonul mașinii Asigurarea RCA valabilă Adeverință de la medicul de familie (apt de lucru) Condițiile de lucru: Compania percepe comision între 6 și 10% din veniturile nete săptămânale în funcție de încasările tale. 6% dacă încasările tale depășesc 2600 lei sapt 8% intre 1700-2600 lei 10% sub 1700 lei sapt Program flexibil Plata săptămânală în fiecare zi de Luni cash sau card. Ce oferim noi: Obținerea rapidă a documentelor necesare (contract de comodat, copie conformă și ecusoane) + casa de marcat, asigurare persoane și bagaje. Suport pentru obtinerea atestatului de șofer Suport tehnic și asistența necesară în desfășurarea activității Serviciul de contabilitate Consultanță în activarea aplicației BONUSUL de colantare al mașinii personale va rămâne în totalitate la colaborator Vă stam la dispoziție telefonic pentru orice detalii. Ne puteți găsi și pe Whatsapp la același număr de telefon. Acceseaza boltiasi.ro
-
Daca ai experienta in distributie,esti comunicativ,organizat,ai prezenta de spirit,esti obisnuit cu lucrul in echipa,te asteptam la Adison Company,firma in plina expansiune, importator si distribuitor regional de produse de uz casnic,menaj,papetarie,jucarii,detergenti si cosmetice,distribuitor Sano. Principalele sarcini pentru postul de sofer sunt: -participa la incarcarea comenzilor in masinile firmei. -livreaza marfa conform documentelor de insotire si numai la clientii trecuti in respectivele documente. -confirma predarea marfii la clienti si incaseaza contravaloarea marfii, daca este stipulata plata la livrare. -preda documentele confirmate si incasarile,la intoarcerea din cursa. Este necesar permisul de conducere categoria B,dar categoria C poate reprezenta un avantaj in viitor. Cunoasterea traseelor din zona Moldovei poate fi un avantaj. Postati CV-ul in anunt sau trimite-ti-l la adresa:
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu experiență de peste 25 de ani, specializată în furnizarea și prelucrarea de produse destinate industriei de constructii, rolul de Operator facturare Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii medii superioare finalizate; - experiență de minim un an în domeniul relațiilor cu clienții (atât persoane juridice, cât și fizice); - experiență de lucru cu sistemele ERP, preferabil Nexus ERP sau echivalent; - cunoștințe de bază în domeniul financiar - contabil pentru a înțelege procesele de facturare, încasări și plăți; - abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office; - bune abilități de comunicare verbală și scrisă, inclusiv capacitatea de a comunica eficient cu clienții și colegii; - capacitate de analiză a nevoilor și cerințelor clienților și de a propune soluții; - abilități de organizare si prioritizare a activitatilor. Atentie la detalii și capacitate de sinteză a informației; - capacitate de negociere și rezolvare a problemelor; - orientare către obținerea rezultatelor; - capacitate de adaptare la un mediu de lucru dinamic și la situații noi și neprevăzute; - gândire pozitivă și motivație pentru atingerea obiectivelor. Responsabilități: - promovează imaginea companiei în relația cu clienții; - verifică corespondența comercială de pe email, urmărește statusul comenzilor deja plasate; - menține relații solide cu clienții prin comunicare eficientă și oferirea de soluții personalizate; - elaborează oferte competitive în concordanță cu nevoile și cerințele clienților; - prezintă și negociază ofertele companiei într-un mod profesionist și persuasiv; - gestionează procesul de facturare și colectare a plăților în conformitate cu termenii și condițiile contractuale; - monitorizează și administrează tranzacțiile financiare și contractuale pentru a asigura respectarea termenilor stabilite; - asigură predarea în termen legal a documentației financiar-contabile la biroul de contabilitate pentru întocmirea balanțelor și bilanțului contabil; - întocmește NIR-uri și documentele de plată în conformitate cu procedurile contabile și fiscale; - menține evidența casieriei și urmărește încasările și plățile înregistrate; - verifică și actualizează disponibilitatea stocurilor din depozit pentru a răspunde cererilor clienților în mod prompt și eficient; - monitorizează progresul executării comenzilor din producție, asigurându-se că acestea sunt realizate în conformitate cu termenul stabilit și cerințele specificate de clienți. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix și sporuri; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității; - posibilitatea dezvoltării unei cariere de succes în domeniu. Dacă dorești să activezi în cadrul unei companii care se află în plină ascensiune la nivel național, te invitam să ne trimiti CV-ul actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane. Pentru mai multe informatii despre companie si serviciile pe care le oferim, va rugam sa consultati
-
Cerințe: - Rezistență la muncă susținută; - Seriozitate și punctualitate; - Calificare de lacatus mecanic. Responsabilități: - Asigură modelarea și tratarea produselor din piatră, - Asigură buna funcționare a utilajelor, mașinilor și instalațiilor mecanice situate în complexul comercial; - Contribuie la lucrările efectuate în clădirie și care necesită întreținere periodică. Beneficii: - Spor de weekend; - Tichete de masă în valoare de 30 Ron zi; - Abonament medical privat.
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează CONTABIL. Cerințe: - Absolvent studii superioare economice (experiență minim 3 ani); - Cunoștințe minime de fiscalitate: impozit pe microîntreprindere, TVA (cote în vigoare, plafoane); - Cunoașterea planului de conturi; - Cunoștințe PC (Word, Excel); - Constituie avantaj - experiența în utilizarea programelor de contabilitate; - Abilități de comunicare și organizare; - Atitudine pro-activă și dorința de a învăța; - Capacitatea de a respecta termenele limită. Descrierea postului: - Introduce date în sistem (facturi furnizori, clienți, diverse tranzacții); - Întocmește și arhivează documentele contabile; - Întocmește, comunică toate raportările și declarațiile solicitate de superiorul ierarhic; - Verifică evidența stocurilor și controlul gestiunii; - Valorificarea inventarelor aleatorii și anuale. Sector de activitate: Activități agricole Tipul de angajare: Full-time CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
Candidatul Ideal: - Studii superioare in Comert, Economie; - Competențe digitale - Pachet Microsoft Office; - Cunoştinţe de contabilitate primară reprezinta un avantaj; Descrierea jobului: - Verifica si intocmeste documentelor comerciale (facturi, avize, etc), conform procedurilor interne ale companiei; - Arhiveaza si gestioneaza documentele comerciale ale companiei; - Mentine legatura cu clientii si furnizorii in vederea obtinerii documentelor comerciale necesare; - Intocmeste diverse rapoarte interne; Oferim: - salariu atractiv - prime si bonusuri functie de realizari - tichete de masa - posibilitate de dezvoltare in cariera.