Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Iasi Companii Disponibil din: 2021-04-16

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Laborant silozuri cereale/ Gradator semințe

    S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează LABORANT silozuri cereale/ Gradator semințe. Activități specifice job-ului: - Prelevarea probelor reprezentative, conform standardelor specifice în vigoare și a instrucțiunilor primite; - Executarea analizelor de laborator esențiale; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare. Cerințe: - Studii mediii; - Experiența de minimum 1 an în calitate de laborant silozuri cereale constituie un avantaj; - Cunoștințe de operare Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:

  • 1

    Gestionar Depozit

    Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de GESTIONAR DEPOZIT Locație: Iași - Popricani Nr. poziții vacante: 1 Program de lucru: Luni - Vineri Descrierea contextului general al rolului: Supervizarea și organizarea operațiunilor din depozit, gestionarea eficientă a stocului de marfă și menținerea standardelor de igienă și siguranță. Pregătirea necesară postului: - studii medii sau echivalente; - experiență semnificativă în domeniul logistică și gestionare depozit; - cunoștințe solide în manipularea documentelor cu regim special; - abilități de operare PC; - capacitate demonstrată de comunicare și colaborare în echipă. Responsabilități: - menținerea echipamentelor și a aparatelor în condiții optime de funcționare; - verificarea conformității mărfii primite de la furnizori cu comenzile și specificațiile; - gestionarea eficientă a intrărilor și ieșirilor de marfă din depozit; - monitorizarea și actualizarea constantă a stocurilor pentru a asigura disponibilitatea optimă; - asigurarea respectării procedurilor de manipulare și depozitare a mărfurilor pentru a menține calitatea acestora; - colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare fluidă; - participarea activă la mentenanța și implementarea sistemelor și procedurilor pentru optimizarea operațiunilor; - menținerea curățeniei și a ordinei în depozit pentru a asigura un mediu de lucru sigur și eficient. Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru. Te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.

  • Planificator Dispecer transport național și internațional

    Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu peste 25 de ani experiență în transport mărfuri și bunuri oriunde în țară și în lume prin servicii de depozitare, transport rutier, transport maritim, rolul de Planificator Dispecer transport național și internațional Locație: Iași Cluj București Brașov Nr. poziții vacante: Multiple Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență profesională de minim un an în următoarele domenii - transport logistică expediții; - cunoștințe despre piețele de transport intern și internațional și în ce privește dezvoltarea relațiilor cu partenerii comerciali; - cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat; - bune cunoștinte de operare a pachetului Microsoft Office; - bune abilități de comunicare verbală și în scris; - capacitate de negociere eficientă cu clienții și furnizorii externi; - capacitate de identificare și stabilire a priorităților clare într-un mediu dinamic, asigurând o organizare eficientă a sarcinilor și resurselor disponibile. - dinamism, flexibilitate și atenție la detalii; - capacitate de adaptabilitate în situații stresate și tensionate; - abilitate de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă. Constituie ca avantaj: - competențe lingvistice într-o a doua limbă străină. Responsabilități: - identifică și prospectează piețele relevante pentru serviciile companiei, contactând clienții (telefonic, e-mail) pentru a prezenta gama de servicii oferite și pentru a înțelege nevoile lor specifice de transport; - actualizează continuu bazele de date ale companiei (cu clienți cărăuși); - menține o comunicare constantă cu clienții activi, cât și inactivi, în vederea actualizării informațiilor despre serviciile companiei și pentru a atrage interesul acestora în colaborarea continuă cu compania; - contactează și selectează clienți importatori - exportatori din România și alte țări europene, evaluând potențialul acestora și dezvoltând relații comerciale solide; - contactează și selectează transportatorii de marfă parteneri ai companiei, evaluându-le capacitatea, experiența și fiabilitatea pentru a asigura servicii de transport de calitate; - facilitează negocierea și intermedierea cererilor și ofertelor de transport între clienți și transportatori; - asigură cele mai bune oferte de transport, în cel mai scurt timp pentru clienții aflați în portofoliu; - monitorizează în mod activ executarea comenzilor de transport până la finalizarea lor și încasarea contravalorii; - gestionează procesarea documentelor necesare pentru buna desfășurare a activității de transport, asigurându-se că toate documentele sunt completate corect și în conformitate cu reglementările relevante. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix si bonusuri de performanță; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurare medicală privată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității pentru formarea și dezvoltarea competențelor profesionale; - posibilitatea de a lucra o săptămână din orice locație a companiei client (Iași - București - Cluj -Brașov); - suport pentru costurile de relocare, în cazul necesității. Dacă dorești să activezi și să îți dezvolți cariera în cadrul unei companii care se află în plină expansiune și cu expunere europeană, te invităm să ne trimiți CV-ul actualizat la adresa de e-mail. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.

  • Manpower recruteaza Muncitori necalificati pentru Israel

    Manpower recruteaza Muncitori Necalificați pentru o Linie de Producție într-o Companie Internațională din ISRAEL. O companie mare din sectorul apărării angajează lucrători necalificați pentru a lucra pe linia de producție din fabrică. Munca presupune statul în picioare pentru multe ore și implică manipularea ocazională a obiectelor grele (15-20 kg). Se lucrează în schimburi, inclusiv de noapte. Cerințe: Sănătate bună și formă fizică, Cazier judiciar curat, sa nu fi consumat substanțe halucinogene sau psihotrope Beneficii: Contract minim de 12 luni, cu o perioadă de probă de 3 luni Salariu: 1500-3000 euro net lună (în funcție de orele suplimentare) Transport aerian și terestru, cazare în Israel, mese, echipament, concediu plătit și pensie Posibilitate de avansare către poziții de conducere Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0729">07 arata numarul</a></span> 600 702

  • 1

    Sef Santier Iasi (Barlad, Vaslui, Danesti, Husi, Sihastria, Roman, Botosani, Focsani

    Locatiile de lucru: BARLAD, VASLUI (DANESTI SI HUSI), ROMAN, SIHASTRIA(NEAMT), BOTOSANI, FOCSANI. 1. Sef santier Barlad minim 2 ani experienta 2. Sef santier judet Vaslui (Danesti si Husi)-2 monumente istorice, trebuie experienta pe lucrari de consolidare restaurare monumente istorice- minim 5 ani experienta 3. Sef santier Roman-minim 2 ani experienta 4. Sef santier Sihastria, Neamt- minim 5 ani experienta 5. Sef santier Botosani (2 posturi)- minim 2 ani experienta 6. Sef santier Focsani- 1 monument istoric - trebuie experienta pe lucrari de consolidare restaurare monumente istorice- minim 5 ani experienta Responsabilitati: Realizeaza necesarul de materiale pentru executie; Trimite comanda la biroul achizitii Planifica forta de munca necesara executiei Coordoneaza muncitorii proprii sau ai subocontractorului pe santier Urmareste respectarea proiectului tehnic in executie Transmite atasamentele cantitatile executate catre biroul tehnic in vederea realizarii situatiilor de lucrari Realizeaza cartea tehnica a constructiei Urmareste respectarea termenului contractului de executie. Cerinte: Absolvent de CCIA sau Inginerie Civila Minim 2 ani experienta in executie Permis de conducere obligatoriu Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office, excel, autocad Cunoasterea programului de devize constituie avantaj Oferta salariala: Intre 5500 - 9000 Ron Net - in functie de experienta, complexitatea proiectului si locatia proiectului. Daca esti interesat de rol, trimite te rog CV-ul tau la adresa de mail:

  • 30

    Angajam lucratori in depozit.

    Daca ai experienta in distributie,esti comunicativ,organizat,ai prezenta de spirit,esti obisnuit cu lucrul in echipa,te asteptam la Adison Company,firma in plina expansiune, importator si distribuitor regional de produse de uz casnic,menaj,papetarie,jucarii,detergenti si cosmetice(distribuitor SANO). Principalele sarcini pentru postul de lucrator in depozit sunt: -descarcarea, receptia, depozitarea, pregatirea marfii pt. livrare si incarcarea marfii in masinile de livrare. -participarea la procesele de inventariere. Deplasarea din zona de domiciliu(raza orasului Iasi),la depozit si inapoi se face cu mijloacele de transport ale firmei.

  • 52

    Angajam soferi distributie marfa.

    Daca ai experienta in distributie,esti comunicativ,organizat,ai prezenta de spirit,esti obisnuit cu lucrul in echipa,te asteptam la Adison Company,firma in plina expansiune, importator si distribuitor regional de produse de uz casnic,menaj,papetarie,jucarii,detergenti si cosmetice,distribuitor Sano. Principalele sarcini pentru postul de sofer sunt: -participa la incarcarea comenzilor in masinile firmei. -livreaza marfa conform documentelor de insotire si numai la clientii trecuti in respectivele documente. -confirma predarea marfii la clienti si incaseaza contravaloarea marfii, daca este stipulata plata la livrare. -preda documentele confirmate si incasarile,la intoarcerea din cursa. Este necesar permisul de conducere categoria B,dar categoria C poate reprezenta un avantaj in viitor. Cunoasterea traseelor din zona Moldovei poate fi un avantaj. Postati CV-ul in anunt sau trimite-ti-l la adresa:

  • Agent de securitate interventie

    NESF angajează agenți de securitate pentru intervenție. Condiții: - Atestat profesional; - Permis de conducere cat.B. TEL.

  • Agent de securitate interventie

    NESF angajează agenți de securitate pentru intervenție. Condiții: - Atestat profesional; - Permis de conducere cat.B. TEL.

  • Lacatusi structuri metalice

    DEBEO JOBS angajeaza LACATUSI (confectii metalice) pentru un client din nordul Italiei (zona Pordenone). Se lucreaza in hala de productie subansamble metalice; Cerinte -lucru individual dupa plan; -manevrare pod rulant; -puncatre cu co2 si cordoane de sudura -cunostinte de limba italiana. Ofertă de angajare -remunerație totală între 2800 - 3300 euro (net); -transport și cazare asigurate de firmă (fără reținere din salariu); -masa de prânz asigurată; -contract de munca inregistrat in Romania; -suport pentru integrare profesională si asistență pe toată durata contractului de muncă.

  • 1

    Sudor 135-136

    DEBEO JOBS angajeaza SUDORI specializati in sudura MAG 135-136 pentru un client din Italia (Pordenone). Se lucreaza in hala subansamble metalice de mari dimensiuni. Oferta de angajare remunerație totală între 2700 - 3200 euro; transport și cazare asigurate de firmă (fără reținere din salariu); masa de prânz asigurată; angajare in baza unui contract de munca cu norma intreaga; asigurare medicala. Cerinte: sudura MAG 135-136; sudura pe ceramica seriozitate. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta la numarul de telefon whatsapp:

  • Operator la masini unelte cu comanda numerica

    Debeo Jobs recrutează Operatori CNC pasionați pentru un client din Iasi. Alătură-te echipei și fii parte din inovație. Candidatul Ideal Absolvent liceu tehnic sau școală profesională; Persoană organizată, serioasă, dinamică și proactivă; Disponibilitate de a lucra în schimburi, inclusiv schimb de noapte; Bune abilități de comunicare și lucru în echipă; Punctualitate și eficiență; Cunostinte de desen tehnic, nivel avansat; Experiența ca prelucrator prin aschiere sau operator masini unelte cu comanda numerica într-o companie de producție de minimum 2 ani. Descrierea jobului Efectuează întreținerea preventivă a utilajului de producție; Respectă documentația de producție (routing) și desenul de execuție; Efectuează set-up-ul (reglarea mașinii) și operează utilajul de producție; Se asigură că are dispozitivele și instrumentele de măsură adecvate pentru piesele în lucru; Efectuează măsurătorile și înregistrează datele complet si corect pentru a asigura calitatea producției. Beneficii: Pachet salarial competitiv, în funcție de experiență și performanță. Perioada de formare; Mediu de lucru dinamic și colaborativ; Tichete de masă 40 de RON zi lucrata; Tichete cadou de Craciun si Paste cate 600 RON; Bonus de performanță; Prima de transport; Bonus de vacanță 1100 RON Net an - bonusul va fi acordat procentual pentru perioada lucrată din an ; Zile libere plătite în situații familiale deosebite; Asigurare de viață; Servicii medicale private, cu tarif preferential; 7Card, cu tarif preferential.

  • Manpower recruteaza muncitor necalificati cu relocare si cazare in Israel!

    O companie mare de apărare angajează lucrători necalificați pentru a lucra în producția pe linie de productie din fabrică. Candidatul ideal este sănătos, în formă, munca implică multe ore de stat în picioare pe linia de producție, într-un mediu natural (sală hangar). Munca se desfășoară în schimburi, inclusiv în schimbul de noapte și implică manipularea ocazională a obiectelor grele (15-20 kg). Perioada minimă de contract este de 12 luni, cu un perioadă de probă de trei luni. Salariul este cuprins între 1500-3000 de EURO NET pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate. Transportul aerian și terestru, cazarea în Israel, concediul plătit, îmbrăcămintea, echipamentul, mesele la locul de muncă și pensia sunt asigurate. Se ofera posibilitatea de promovare pe alte functii! Daca sunteti interesat, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0729 800 720.

  • Manager transport persoane

    SC INTERTRANSCOM SRL angajeaza manager transport persoane. Studii superioare. Titular al certificatului de competență profesională. Experienta in domeniu constituie un avantaj. Principalele sarcini ale postului includ: -conducerea activitatii de transport, planificarea rutelor, gestionarea personalului, reprezentarea societatii in relatiile cu ARR, ISCTR si Consiliul Judetean Iasi.

  • 1

    Angajare Agent de securitate - Iasi

    Compania: STEFAN SECURITY SRL Locație: Iași Tipul postului: Full-time Salariu: 2400 RON Descriere Companie: STEFAN SECURITY SRL este un lider în industria securității, angajat în protecția și siguranța clienților noștri. Misiunea noastră este de a oferi servicii de securitate de înaltă calitate, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client. Ne mândrim cu un mediu de lucru profesionist și susținem dezvoltarea continuă a angajaților noștri. Descriere Post: Căutăm un Agent de Securitate dedicat și vigilent, ideal pentru cei la începutul carierei lor în domeniul securității, dar cu un minim de experiență în roluri similare. Rolul presupune o responsabilitate semnificativă și necesită o persoană de încredere și meticuloasă. Responsabilități Principale: Atentie distributiva, capacitatea unei bune comunicari, aspect fizic ingrijit; Controlul accesului în facilități, verificarea identității persoanelor și autorizarea accesului conform reglementărilor. Răspunderea la incidente de securitate și alerte, intervenție rapidă și eficientă. Efectuarea rondurilor de securitate la interval regulat pentru a asigura integritatea perimetrului și a proprietăților clienților. Asigurarea respectării tuturor procedurilor de securitate și a normelor legale în vigoare. Cerințe: Atestat agent de securitate constituie avantaj; angajăm și fără experiență fără atestat; Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra eficient sub presiune. Excelente abilități de comunicare și un bun spirit de observație. Disponibilitate pentru ture de noapte și weekend, după necesități. Fără antecedente penale; În cazul în care nu dețineți atestat, oferim posibilitatea școlarizării. Oferim: Salariu: 2400 RON Posibilități de formare și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru sigur și respectuos. Se asigură gratuit echipament de lucru adecvat conform solicitărilor și cerințelor beneficiarului Posibilitatea majorarii salariului în funcție de performanță.

  • 33

    Supraveghetoare Loc de Joacă pentru Copii

    Fun House întâmpină cu drag sosirea unei noi colege supraveghetoare loc de joacă, dedicată și optimistă, care să se alăture echipei noastre entuziaste. Dacă îți plac copiii și îți place să lucrezi într-un mediu plin de energie și veselie, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Responsabilități: Supravegherea atentă a copiilor în timp ce se joacă în locul de joacă; Interacțiunea pozitivă cu copiii; Organizarea și coordonarea activităților recreative și jocurilor; Asigurarea curățeniei și igienei în locul de joacă și sala de petreceri; Comunicarea eficientă cu părinții și oferirea de informații despre activitățile desfășurate în locație. Cerințe: Absolventă studii superioare; Persoană nefumătoare; O persoană punctuală și muncitoare; Dezinhibată, extrovertită și cu spirit de inițiativă; Atentă la detalii și capabilă de a rămâne calmă și concentrată în situații de stres; Flexibilitate în program și disponibilitate de a lucra în special în Weekend-uri și de sărbători; Disponibilitate de a îmbrăca pentru câteva minute costum de Mascotă; Experiența anterioară în lucrul cu copiii sau al supravegherii copiilor (reprezintă un avantaj); Deținerea de Certificat de prim ajutor sau a cunoștințelor de bază în acordarea primului ajutor (reprezintă un avantaj). Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată, full-time, salariu 2700 Lei Net cu tichete de masă incluse, spor de weekend, prime de vacanță, reduceri la produsele și serviciile companiei noastre, bonusuri și un program flexibil; O echipă prietenoasă, înțelegătoare dar mai ales corectă; Oportunități de dezvoltare profesională și avansare; Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de bucurie și veselie; Posibilitatea de a interacționa și de a influența pozitiv viața copiilor și practic a generației de mâine. Dacă ești o persoană responsabilă, empatică și îți dorești să faci parte dintr-un loc de muncă plin de zâmbete și energie, te invităm să aplici pentru poziția de supraveghetor loc de joacă trimițându-ne CV-ul tău la nr. nostru de telefon de contact. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

Salvează căutarea