Anunțuri
Locuri de munca Iasi Companii Disponibil din: 2021-04-31-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam barbat pentru curatenie in Iasi, la fabrica grenzebach, zona Remat sos. iasi Tomesti , 8 h zi , de luni pana vineri, in 2 schimburi .Sarcini principale : de maturat culoare , evacuat gunoi, curatenie la containere gunoi , de spalat cu masina alei , alte activitati de curatenie locale . Se asigura salariu lunar +tichete de masa + decontare transport in Iasi .Relatii la tel. , intre orele 9.00-17.00
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Emmaart's Boutique&Design din Iași este firmă producătoare de mobilier de lux, executat la comandă. Întrucât s-a mărit cererea, deci a crescut volumul de muncă, ne mărim echipa. Dacă tu ai nevoie de jobul pe care noi îl oferim, fie ca tâmplar, vopsitor, montator sau sculptor, ești serios și responsabil, atunci noi avem nevoie de tine. Oferim salarii peste media din România, proporțional cu experiența și dedicarea ta. O să lucrezi într-un spațiu nou amenajat și utilat, alături de niște super colegi. Dacă știi ce cauți și vrei jobul ăsta contactează-ne cu încredere la și hai să facem treabă împreună!
-
Promovat
Angajez văzătoare cu sau fără experiență la Magazin Alimentar cu program Nonstop în zona Tătărași, Trimiteți CV-ul aici sau la adresa de email, pentru neclarități contactați-ne la numărul de telefon
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
TEHNICIAN SISTEME DE SECURITATE CU EXPERIENTA Salariu intre 3150-5000 lei NET (in mana) Ne mărim echipa și suntem în căutare de colegi noi pe termen lung pentru prestarea de servicii în domeniul sistemelor de securitate instalare-service, rețelistică si curenților slabi. Cerinte: Experiența în domeniu OBLIGATORIU Certificat tehnician sisteme de securitate, constituie un avantaj; Studii: medii sau superioare, profil tehnic Apt pentru lucru la inaltime Permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; Responsabilitate: Operațiuni cablare si montaj de echipamente; Mentenanta si service pentru sisteme Completarea documentației zilnice; Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu in funcție de nivelul de cunoștințe si de implicare; Bonusuri de performanta; Munca se desfășoară exclusiv pe teren in judetul IASI dar implica si deplasări in afara județului - plata diurna ; Program de lucru Luni-Vineri 08:00-17:00, si 2 Sâmbete pe luna 8:00-14:00; Așteptăm CV pe mail, whatzapp Pentru detalii nu ezitati sa ne sunati tel: . [email protected] la EadGrup.
-
EadGrup SRL, angajează INGINER PROIECTANT in Iași cu program Full-Time, experiența minima recomandata este de 1 an. Salariu este negociabil. Locul de munca este la birou + teren. Descrierea Jobului: - întocmește proiecte tehnice de instalații electrice curenți slabi (sisteme detecție si avertizare la incendiu, control acces, detecție si avertizare la efracție, supraveghere video, detecție perimetrala, voce-date) conform standardelor in vigoare pentru toate fazele de proiectare; - elaborează soluții tehnice de proiectare; - propune si implementează soluții si echipamente moderne in documentația de proiectare; - întocmește listele de cantități, de lucrări si echipamente; - avizare interna si la beneficiar a documentației; - face vizite in obiective in vederea întocmirii documentațiilor tehnice pentru sisteme curenți slabi - verifica implementarea soluțiilor tehnice; - emite dispoziții de șantier pentru fiecare modificare apărută in proiecte din momentul începerii lucrărilor si pana la punerea in funcțiune a sistemelor tehnice. Cerințe: - studii superioare finalizate in domeniul ingineriei; - minim 1 an experiența in proiectarea specifica domeniului curenților slabi(sisteme detecție si avertizare la incendiu, control acces, detecție si avertizare la efracție, supraveghere video, detecție perimetrala, voce-date) - bune cunoștiințe AutoCAD, 2d 3d, Revit, Microsoft Office; - limba engleza (scris vorbit) nivel mediu; - spirit de observație si maxima atenție la detalii. - bune abilități de lucru in echipa. - constituie avantaj certificare PROIECTANT SISTEME DE SECURITATE; - constituie avantaj deținere permis auto CAT. B. Oferta: - salariu corelat cu nivelul pieței; - oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional; - laptop, telefon si altele in funcție de rezultate; - participare la programe de instruire; Ne puteți trimite CV-ul pe adresa de e-mail
-
Firma colaboratoare cautam curieri pentru livrari la domiciliu de produse food si nonfood. Livrarile se fac din Hypermarket-urile Carrefour, Penny cat si alte magazinele partenere aplicatiei (restaurante, farmacii, florarii, beauty shop-uri, etc) Cautam colegi seriosi, dornici de munca si orientati catre clienti. Experienta nu este necesara. Program flexibil. (Aplicatia este deschisa de la 08:00 la 22:00, interval in care va puteti loga si face comenzi) Câștiguri in functie de disponibilitate. Plata pe comanda. Bonus de performanta. Bonus pentru recomandari. Oferim training si suport pe toata perioada colaborarii. De ce ai nevoie ca sa incepem: -permis de conducere -masina personala -telefon cu android -spirit vesel :) si disponibilitate de a lucra in weekend (atunci sunt mai multe comenzi si mai putini livratori ;) ) Colaborare cu PFA-uri, SRL-uri. Daca sunteti interesati, va rog contactati-ne.
-
Angajam muncitori calificați și necalificați in domeniul construcțiilor .montaj tapet ,zugraveli Salariul 170 -250 lei pe zi în funcție de experiența Plata se face la 2 saptamani
-
Promovat
Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Nu ai experiență? Nu-i o problemă! Suntem aici să te învățăm tot ce trebuie să știi. Ce poți aștepta de la noi: - un pachet salarial între 5000 și 8000 de lei - pregătirea necesară pentru postul ales - asistență - bonusuri Program: - O zi lucrătoare, o zi pauză - peste 18 ani. Ai mai multe întrebări despre job? Cu mare plăcere putem comunica direct la telefon. Așteptăm să ne suni. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Cerinte seriozitate si implicare fara vicii (alccol) Descrierea jobului lucrator in productia de tigla metalica operatiuni de debavurare operatiuni de sablare Ce iti oferim: Pachet salarial motivant: Tichete de masă; Transport decontat; Prime de sarbatori Program de lucru de L-V de la 8:00-17:00 Traininguri cursuri si calificare organizate la nivel de companie. Despre companie Compania Caretta a fost înființată în anul 2006. Suntem printre cei mai importanti producatori de sisteme complete de acoperisuri, garduri metalice si elemente de inchidere pentru hale metalice din Romania. Misiunea noastra este sa construim o companie automatizata, durabila si digitalizata, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii isi valorifica potentialul, contribuind la satisfactia clientilor si la propria lor realizare profesionala. Sediul societatii si sectiile de productie sunt situate in localitatea Tomesti, soseaua Iasi-Tomesti, DN28
-
_Federația Română De Autoapărare. _CS.The Dragon Warriors Județul Iași _KMRO - NV Krav Maga Israeli Self Defense System. Artă Martială Militară Israeliană Strict Bazată Pe Autoapărare Și Supraviețuire. În Cadrul Clubului Nostru Veți Invăța Cum Să Abordați Diferite Situații Realiste De Autoapărare : ( Pistol,Cuțit,Baston,Luptă Corp La Corp,Luptă La Sol ) Facem Înscrieri In Cadrul Clubului Nostru Pentru : _Copii 7+. _Adolescenți. _Adulți. Antrenamentele Se Desfășoară La Casa De Cultură A Studenților Sala Nr.66 ( La Fundație ) Avem Antrenament În Zilele De : _Marți - 18:15" _Joi - 18:15" Primul Antrenament Este Gratuit Pentru A Face Cunoștință Cu Sistemul Nostru De Autoapărare. Elevii Si Studenții Pe Bază De Adeverință Scolară Beneficiază De Reducere La Abonamentul Lunar. Condiții De Inscriere ( Cazier Judiciar Curat , Adeverință Medicală Apt Pentru Sport ) Vă Așteptăm În Număr Cât Mai Mare La Antrenamentele Noastre. Instructor Nivelul2 Nechita Vasile Centură Neagră 2Dan.
-
SC din TG Neamt,angajeaza sofer categoria C,E,prelata pentru comunitate!Salar 100 eur zi(salar pe RO inclus) TARI tranzitate:GERMANIA,ANGLIA,BELGIA,OLANDA,LUXEMBURG ,FRANTA,AUSTRIA,UNGARIA Masini:VOLVO EURO VI Relatii la telefon!
-
Angajez vânzătoare pt patiserie. Locația este situata în stațiunea Eforie Sud. Se asigura cazare ,2mese zi ,și 3500 lei luna.
-
Cautam sofer pe comunitate 3.5 tone, cat B. -Se lucreaza pe Renault Master cu cabina de dormit -Prelata, 10 europaleti -Dispecerat in limba romana Cerinte: -Minim o limba de circulatie internationala -Varsta minima 22 ani. -Experienta pe un post similar constituie avantaj. -Cazier juridic si rutier original. -Permis de conducere cat.B minim 2 ani. -Experienta pe comunitate -Rezistenta la efort Responsabilitati: -se prezinta la termenul stabilit la locul de incarcare/descarcare a marfii -asigura integritatea autovehiculului pe care il are in primire -asista la incarcare si ia in primire marfa -raspunde de marfa transportata de la incarcare pana la predare -se asigura de completarea adecvata a documentelor -foloseste in mod adecvat aparatele gps,telefon preluare comenzi si telefon firma. Mai multe detalii la telefon 0720545552.
-
Promovat
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
AUTO MAX ANGAJEAZĂ UN MECANIC AUTO DOAR CU EXPERIENTĂ! (MINIM 3 ANI) (EXPERIENTA PE REPARATII DE CUTII VITEZE AUTOMATE CONSTITUE UN AVANTAJ) Oferim salar între 5000 - 6000 lei în functie de experienta profesionala pe acest domeniu si interesul acordat în cadrul firmei noastre! Cerem si oferim seriozitate! Dorim colaborare pe termen lung! Service-ul nostru este dotat cu 2 elevatoare si scule si echipamente moderne! Programul este fix luni - vineri 9 - 17 si sambata 9 14 Dumimica - Închis! Pentru programarea unui Interviu va rugam sunati la telefon, pe whatsapp sau pe olx în mesagerie! Ne gasiti si pe facebook AUTO MAX
-
CC DELIVERY IAȘI SRL , angajează , colaboreaza cu PFA-uri , SRL- uri pentru livrarea produselor food și non-food . Ai nevoie de permis auto , mașina , telefon cu sistem operare android . Pentru mai multe detalii rog sunați la Nr
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de GESTIONAR DEPOZIT Locație: Iași - Popricani Nr. poziții vacante: 1 Program de lucru: Luni - Vineri Descrierea contextului general al rolului: Supervizarea și organizarea operațiunilor din depozit, gestionarea eficientă a stocului de marfă și menținerea standardelor de igienă și siguranță. Pregătirea necesară postului: - studii medii sau echivalente; - experiență semnificativă în domeniul logistică și gestionare depozit; - cunoștințe solide în manipularea documentelor cu regim special; - abilități de operare PC; - capacitate demonstrată de comunicare și colaborare în echipă. Responsabilități: - menținerea echipamentelor și a aparatelor în condiții optime de funcționare; - verificarea conformității mărfii primite de la furnizori cu comenzile și specificațiile; - gestionarea eficientă a intrărilor și ieșirilor de marfă din depozit; - monitorizarea și actualizarea constantă a stocurilor pentru a asigura disponibilitatea optimă; - asigurarea respectării procedurilor de manipulare și depozitare a mărfurilor pentru a menține calitatea acestora; - colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare fluidă; - participarea activă la mentenanța și implementarea sistemelor și procedurilor pentru optimizarea operațiunilor; - menținerea curățeniei și a ordinei în depozit pentru a asigura un mediu de lucru sigur și eficient. Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru. Te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail: Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează ASISTENT MANAGER. Căutăm o persoană dinamică, pozitivă, cu abilități de comunicare și organizare. Activități specifice job-ului: - Arhivarea corespondenței/ documentației; - Asigurarea fluxului informațional al societății; - Facturarea mărfurilor către clienți; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare (Excel). Cerințe: - Studii medii; - Experiență contabilitate primară (constituie avantaj); Cunoaștere Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:
-
Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu tradiție de peste 20 de ani pe piata de printing din regiunea de Nord-Est a României, specializată în furnizarea de echipamente de birou, produse complementare - servicii adiacente și soluții integrate de management al documentelor, REPREZENTANT VÂNZĂRI ECHIPAMENTE DE BIROU Locație: Iași Nr. poziții vacante: 1 Cerințe: - studii medii sau studii superioare finalizate; - capacitate de organizare și planificare a activităților și proiectelor alocate în funcție de prioritate; - excelente abilități de analiză, sinteză și o bună atenție distributivă; - foarte bune abilități de comunicare, disponibilitate la dialog cu clienții, furnizorii și partenerii; - abilități de organizare strategică în vânzări și de negociere; - spirit de inițiativă, proactivitate, seriozitate și perseverență în atingerea obiectivelor propuse; - permis de conducere - categoria B; - cunoștințe de limba Engleză: nivel mediu avansat; - disponibilitate și flexibilitate pentru deplasări la sediile clienților. Constituie un avantaj: - experiența de lucru în cadrul unei poziții similare: vânzare echipamente periferice, sisteme PC, echipamente networking, software; - bună cunoaștere a pieței specifice: dinamică, trenduri, tendințe, competiție; - studiile în domeniul tehnic. Responsabilități: - prospectează activ și permanent piața pentru identificarea de noi clienți și pentru creșterea cotei de piată a produselor și serviciilor companiei; - menține și dezvoltă portofoliul de clienți, actualizează în mod constant baza de date a companiei; - prezintă produsele și serviciile companiei prin mijloace elecronice (remote si sau on-site); - identifică, înțelege nevoile clienților și propune soluții adaptate - personalizate; - asistă clienții în luarea celei mai bune decizii pe perioada procesului de contractare, cât și ulterior finalizării acestuia, în scopul creării unei relații profesionale pe termen mediu-lung; - planifică și gestionează procesul de vânzare pentru produsele și serviciile din portofoliu; - întocmește rapoarte de activitate, analize și prognoze; - se documentează și informează în mod continuu despre caracteristicile tehnice ale produselor; - respectă procedurile și condițiile comerciale de lucru ale companiei, iar acolo unde este cazul, propune modalități de optimizare a acestora. Beneficii: - pachet beneficii corelat cu experiența și performanța profesională; - autoturism de serviciu, laptop, telefon; - sesiune de instruire la locul de muncă și suport în procesul de integrare organizațională; - contract de muncă pe durată nedeterminată; - oportunitatea de a activa într-un domeniu de actualitate și interes economic major. Dacă ești pasionat ă de domeniul vânzărilor și dorești să activezi în industria de profil aflată în continuă consolidare, trimite-ne un CV actualizat la adresa de e-mail. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.
-
Promovat
Angajez văzătoare cu sau fără experiență la Magazin Alimentar cu program Nonstop în zona Tătărași, Trimiteți CV-ul aici sau la adresa de email, pentru neclarități contactați-ne la numărul de telefon
-
Societate comerciala angajam personal pentru instalatii de curenti slabi (retele voce-date, instalatii detectie incendiu, control acces, supraveghere video, alarmare la efractie,automatizari) cu sau fara experienta. Cautam electricieni , ajutor electricieni si muncitor necalificat. Cerem si oferim seriozitate. -Contract de munca pe perioada nedeterminta; -Salariu atractiv in functie de expierenta si implicare; -Program: Luni-Vineri 8-17
-
Compania: STEFAN SECURITY SRL Locație: Iași Tipul postului: Full-time Salariu: 2400 RON Descriere Companie: STEFAN SECURITY SRL este un lider în industria securității, angajat în protecția și siguranța clienților noștri. Misiunea noastră este de a oferi servicii de securitate de înaltă calitate, adaptate nevoilor specifice ale fiecărui client. Ne mândrim cu un mediu de lucru profesionist și susținem dezvoltarea continuă a angajaților noștri. Descriere Post: Căutăm un Agent de Securitate dedicat și vigilent, ideal pentru cei la începutul carierei lor în domeniul securității, dar cu un minim de experiență în roluri similare. Rolul presupune o responsabilitate semnificativă și necesită o persoană de încredere și meticuloasă. Responsabilități Principale: Atentie distributiva, capacitatea unei bune comunicari, aspect fizic ingrijit; Controlul accesului în facilități, verificarea identității persoanelor și autorizarea accesului conform reglementărilor. Răspunderea la incidente de securitate și alerte, intervenție rapidă și eficientă. Efectuarea rondurilor de securitate la interval regulat pentru a asigura integritatea perimetrului și a proprietăților clienților. Asigurarea respectării tuturor procedurilor de securitate și a normelor legale în vigoare. Cerințe: Atestat agent de securitate constituie avantaj; angajăm și fără experiență fără atestat; Atitudine proactivă și capacitatea de a lucra eficient sub presiune. Excelente abilități de comunicare și un bun spirit de observație. Disponibilitate pentru ture de noapte și weekend, după necesități. Fără antecedente penale; În cazul în care nu dețineți atestat, oferim posibilitatea școlarizării. Oferim: Salariu: 2400 RON Posibilități de formare și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru sigur și respectuos. Se asigură gratuit echipament de lucru adecvat conform solicitărilor și cerințelor beneficiarului Posibilitatea majorarii salariului în funcție de performanță.