Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Iasi Nivel de studii: Absolvent Tip job: Full time

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 35

    Operator facturare/date

    S.C. Top Master Ltd S.R.L. distribuitor de accesorii pentru constructii, instalatii si bricolaj angajeaza operator facturare/date Daca esti o persoana organizata, perseverenta si iti place sa iti desfasori activitatea intr-un mediu profesional abia asteptam sa ne cunoastem. Ce asteptari avem de la tine: studii medii finalizate abilitati numerice cunostinte operare Excel abilitati de comunicare cunoasterea sistemului WinMentor reprezinta avantaj Ce ar trebui sa faci: operarea si emiterea facturilor pe baza comenzilor intocmirea, introducerea si operarea diverselor documente ofera informatii si suport colegilor din departamentul vanzari diverse raportari cu caracter contabil Ce iti oferim noi: training si consiliere transport la locul de munca atmosfera de lucru placuta alaturi de o echipa tanara si competitiva pachet salarial motivant ( salariu fix+bonusuri ) prime de Paste si Craciun cadou aniversar team buildinguri anuale si dezvoltare personala

  • 17

    Casier - Vanzator - Lucrator Comercial in SUPERMARKET

    Descrierea postului SUPERMARKET ( Partener Retailer Alimentar PROFI ) din IASI, Zona BASARABI-VOIEVOZLIOR, Cartier Alexandru cel Bun, recruteaza personal pentru postul de casier-lucrator comercial. Cerintele postului: - studii: minim absolvent de liceu ( diploma de bacalaureat constituie un avantaj ) - comunicare/relationare cu toti clientii magazinului - respect fata de colegi si fata de clienti - spirit de echipa - seriozitate - disciplina profesionala Descriere job: - lucrul pe casa de marcat ( incasare prin cash & carduri bancare & tichete valorice, etc ) - participa activ la receptiile de marfa ( cand este cazul ) - aprovizionare zilnica cu marfa in magazin in functie de prioritati - verifica/actualizeaza/asigura preturi pe sala de vanzare, asigura curatenie la locul de munca ( interior/exterior - magazin, anexe, vestiare, etc ), efectueza inventare zilnice ( cand este cazul ), verifica termene de valabilitate pe toata sala de vanzare ( conform unei planificari stabilite ), se asigura de aspectul comercial al magazinului, participa la toate actiunile si activitatile din magazin, etc ) - consiliere/indrumare clienti Se ofera: - salariu ( se discuta la interviu ) - tichete de masa ( card ) - program full time - bonus in functie de performante si realizare indicatori *CV-urile se depun doar prin mesaj aici in aplicatie sau la adresa de email *Selectia se va face doar dintre candidatii care au atasat un CV la mesajul trimis si care corespund criteriilor job-ului.

  • 1

    Angajam bona

    Angajam bona pentru fetita de 1 luna jumătate.Program luni-vineri interval orar 09.00-17.00. Atributii:Hrănirea la timp a bebelușului,schimbare scutece când este necesar,supravegherea copilului. Nu se cer servicii de menaj sau bucătărie. Salariul se discuta la interviu. Pentru programare interviu,va rugam sunați la numărul de telefon în intervalul orar 10.00-16.00.

  • 192

    Angajam Reprezentant call center limba romana - partener VODAFONE

    Angajam Reprezentanti vanzari call-center- limba romana pentru promovarea serviciilor VODAFONE Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program full-time 09-18, Luni-Vineri Bonusuri de performanta; Tichete de masa (20 RON/tichet) Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi;

  • 1

    Angajez ARHITECT cu experienta

    Firma cu vechime angajeaza ARHITECT cu minim 2 ani experiența in domeniu. Dreptul de semnătura prezinta un avantaj, insa putem asigura consiliere pentru stagiul de practica. Program de lucru flexibil , contract de munca pe perioada nedeterminata. Ofertele financiare și alte detalii se discuta in urma analizei C.V.-urilor. Pentru date de contact , va rog sa lăsați mesaj privat.

  • Inginer constructor - executie

    SC BAU MARKT SRL cauta un coleg nou pentru postul de inginer constructor in executie Am fi bucurosi daca : - Esti absolvent al Facultatii de Constructii, sectia constructii civile, industrial si agricole - Ai minim 2 ani experienta in domeniu - Ai cunostinte PC AutoCad si pachet MS Office - Ai permis de conducere categoria B - Ai cunostinte de limba engleza - Esti un bun organizator si coordonator al echipelor din subordine - Ai capacitatea de a lucra in echipa si de a respecta termenele proiectelor primite - Ai bune abilitati de comunicare cu beneficiarii si subcontractantii - Ai rezistenta sporita la stres - Ai flexibilitate in program si decizii - Ai orientare catre atingerea obiectivelor Principalele responsabilitati ar fi : - Coordonezi si urmaresti activitatea de executie a lucrarilor de constructii conform contractului de executie privind durata, calitatea si receptiile, precum si stadiile fizice convenite cu beneficiarii - Intocmesti/verifici atasamente, situatii de lucrari, rapoarte de lucru, procese verbale si orice alte documente cu caracter tehnic - Urmaresti ca aprovizionarea cu materiale a punctului de lucru sa se faca la timp - Esti responsabil de corecta si buna utilizare a tuturor uneltelor si utilajelor de la punctul de lucru - Supervizezi si organizezi activitatea echipelor din subordine - Previzionezi si gestionezi resursele materiale, financiare si umane aferente proiectului primit - Mentii relatiile fuctionale cu restul departamentelor : tehnic, economic, etc La noi vei gasi : - Un mediu de lucru placut - Colegi cu experienta ,dedicati - Oportunitati de dezvoltare profesionala si personala - Pachet salarial atractiv si bonusuri in functie de performanta Daca te regasesti in descrierea de mai sus te asteptam cu un CV pe sau ne poti suna la si stabilim o intalnire pentru a ne cunoaste.

  • 2

    Sofer livrator Bringo

    Venituri in functie de implicarea fiecaruia; 2000 -5000 lei / luna. Cerinte: - permis conducere categoria B - masina personala - smartphone Andoid - seriozitate Publi24_1669627189 - poti avea si S.R.L sau PF

  • 5

    Adison Company angajeaza operator facturare cu competente de redactare foto.

    Daca ai experienta in distributie,esti comunicativ,organizat,ai prezenta de spirit,esti obisnuit cu lucrul in echipa,te asteptam la Adison Company,firma in plina expansiune,importator si distribuitor regional de produse de uz casnic,menaj,papetarie,jucarii,detergenti si cosmetice(distribuitor SANO). Principalele sarcini sunt: -actualizarea permanenta a cataloagelor de produse,in format electronic(fotografierea produselor noi si adaugarea lor in catalog,eliminarea produselor delistate sau aflate in "out of stock",actualizarea preturilor). -intocmirea de documente de aprovizionare, livrare, insotire marfa, retururi. -listarea zilnica a comenzilor primite de la agenti si intocmirea corecta a facturilor. -arhivarea facturilor,avizelor exemplarul 2 in ordinea de pe jurnale,raportarea catre conducere a eventualelor probleme (lipsa doc.,lipsa stampilei). -executarea rapoartele cerute de conducere,intr-un timp cat mai scurt,acestea avand prioritate fata de toate celelalte activitati. -participarea la procesele de inventariere. Cunoasterea programului Neomanager si a unui program de redactare foto pot constitui un avantaj. Deplasarea din zona de domiciliu(raza orasului Iasi),la depozitul firmei aflat in zona Metro si retur se face cu mijloacele de transport ale firmei. Candidatii trebuie sa posteze CV-ul in anunt.

  • 3

    Responsabil ssm

    Candidatul ideal - Capacitate de lucru și integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităti de comunicare si relationare; - Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate. - Abilităti de organizare si planificare a timpului; - Initiativa si perseverenta in atingerea obiectivelor. - Curs de Securitate si sanatate in munca Descrierea job-ului: - Efectuarea controalelor interne zilnice în scopul constatării neconformitatilor si deficientelor din cadrul santierului si transmiterea acestora către managerul de proiect și coordonatorului ssm în vederea stabilirii solutiilor pentru remediere. - Intocmire de rapoarte zilnice privind activitatea de prevenire și protecție în cadrul unui santier situat în municipiul Iasi; - Efectuarea instructajelor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta pentru salariatii antreprenorilor din cadrul santierului; - Colaborarea cu managerul de proiect și coordonatorul ssm;

  • 1

    Tehnician Service case de marcat in Iasi

    Elco Service angajeaza tehnician service case de marcat in Iasi. Instruire si specializare la locul de munca. Conditii suficiente: Studii medii, permis categoria B Avantaje: Cunoștințe pe partea tehnică; Competente digitale de baza: Internet, Word, Excel; Abilități organizatorice, de scriere și de comunicare; Responsabilitate, seriozitate;

  • 1

    Societate comerciala din Scobinti angajeaza

    Angajeaza in comuna Scobinti ajutor de bucatar pentru club privat cu specific egiptean,de asemenea angajam si o colega pentru birou sa faca contabilitatea primara cerinte sa aiba permis de conducere .Se ofera salariul minim pe economie!

  • Consultant fonduri europene

    DESCRIERE SOFCONS ENGINEERING SRL este in cautarea unei persoane pentru completarea echipei de consultanti. Profilul candidatului: Studii superioare domeniul economic / comunicare / marketing; Experienta de minim 1 an pe un post similar; Operarea cu ușurință a PC-ului ( cunoștințe avansate Word, Excel, Power Point, etc.); Excelente abilitati de exprimare verbala si in scris; Excelente abilită i de analiză i sinteză a datelor i informa iiilor; Capacitatea de a lucra in echipa; Capacitate de a gestiona siatuațiile de criză și de a identifica solu ii; Abilitatea de a realiza multiple activități și de a gestiona, în paralel, proiecte pe diferite programe / măsuri / priorități de investiții (POR, PNDR, POCU, PNRR, fonduri naționale); Atitudine profesionista in relația cu beneficiarii și colaboratorii, dar și cu colegii; Orientare spre calitate i atentie la detalii; Experienta de lucru cu termene limita si rezistenta la stres; Permis de conducere categoria B constituie un avantaj Posibilitate de adaptare la program prelungit, pentru o perioadă de timp limitată, doar în situații limită. Descrierea jobului Consultantul accesare fonduri nerambursabile si implementare, în echipa noastră, are următoarele responsabilită i: Participa la elaborarea și implementarea proiectelor cu finanțare nerambursabilă europeană; Solicita, verifică și concepe documentațiile și documentele solicitate de către insituțiile finanțatoare prin intermediul Ghidului Solicitantului și a anexelor acestuia; Intocmeste proiectii financiare și verifica documentele suport; Analizeaza cu atentie prevederile documentele emise de institutiile finantatoare, astfel incat sa asigure eligibilitatea, conformitatea si selectia proiectelor pe care le elaboreaza; Concepe, tehnoredacteaza documente i rapoarte; Colectează i centralizează date i informa ii necesare elaborării și implementării proiectelor cu finanțare nerambursabilă europeană; Gestionează eficient activită ii de coresponden ă (telefoane/fax-uri, e-mail-uri, către colaboratorii, partenerii firmei si structurile externe); Asigură suport la organizarea activită ilor tehnice i de achizi ii, asamblarea i aranjarea dosarelor ce con in documenta iile de finan are, raportări tehnice, financiare intermediare/finale, copii xerox, scanare documenta ii; Intocmeste cereri de plata / rambursare, raportari tehnice si financiare, dosare de achiziții; Centralizează i actualizează periodic datele i informa iile de contact ale colaboratorilor si partenerilor firmei; Gestionează resursele materiale i informa ionale ale firmei, inclusiv arhiva. Oferta (bonusuri, beneficii): Salariu motivant Bonus, in functie de performante Posibilitatea de avansare in cariera Posibilitatea de dezvoltare si formare profesionala Persoanele interesate pot transmite CV, insotit de Scrisoare de intentie! Descrierea companiei SOFCONS ENGINEERING este o societate romaneasca, 100% privata. Suntem o echipa tanara, specializata in oferirea de servicii de consultanta pentru afaceri si management, proiectare si inginerie, consultanta in accesarea si implementarea proiectelor cu finantare neramburasabila.

  • 1

    Anticariat online cu sediul in Mogosesti, angajeaza Operator PC

    ANTICARIAT URSU isi mareste echipa. Anticariat online cu sediul in Mogosesti, angajeaza Operator PC. Operatorul PC este responsabil cu introducerea in baza de date a cartilor vechi si noi. Informatiile introduse trebuie sa fie corecte si exacte, astfel ca atentia la detaliu este, poate, calitatea cea mai importanta pentru candidatul ideal, alaturi de rapiditatea in tehnoredactare. Aplicantul trebuie sa fie familiarizat cu PC-ul si sa reziste la actiuni repetitive. Jobul este full time, cu 100% prezenta la depozitul nostru din Mogosesti. Necesita permis si masina personala pentru deplasare. Decontam combustibilul. Asteptam CV-urile pe mail sau watsapp la numarul afisat. Multumim!

  • 4

    Avantisys Tech angajeaza Software developer

    C, C++, C#, Java, Baze de date, optional Python.

  • 8

    Avantisys Tech angajeaza

    Web developer (HTML5, Javascript, PHP, CSS, frameworks); Software developer (C++, Java).

  • Salveaza cautarea