Anunțuri
Locuri de munca Iasi Disponibil din: 2020-07-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Ești în căutarea unei provocări profesionale cu un viitor promițător în industria auto? Dacă răspunsul este DA, te așteptăm în echipa FORMEL D ROMÂNIA - furnizor global de servicii pentru industria auto. Suntem în căutarea unor colegi, OPERATORI CALITATE , pentru proiectele noastre din Iasi. Cerințe: - disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi; - acuitate vizuala buna. Ce îți oferim: - pachet salarial competitiv; - tichete de masă; - abonament la clinică privată de sănătate; - instruire la locul de muncă; - formarea și dezvoltarea într-o companie internațională; - alte beneficii salariale în funcție de performanțe.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Iași, Str. Aurel Vlaicu, nr. 54A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Smart BMS Engineering angajează ingineri tehnicieni, lucrători cablare și montaj, programatori pentru instalații electrice curenți tari, detecție incendiu, voce-date, control acces, supraveghere, BMS și desfumare șantiere de tip mall-uri și clădiri de birou în municipiul Iași. Relații la telefon.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Casa Auto angajeaza consilier receptie service pentru locatia de la Letcani. Cerinte: - Studii superioare finalizate, în domeniul tehnic; - Bune abilităti de operare PC (Word, Excel, Internet); - Dinamism, seriozitate, corectitudine si o bună organizare a activitătilor si a timpului; - Responsabilitate si precizie în respectarea termenelor în relatiile cu clientii externi si interni; - Cunoasterea programelor de piese auto; - Experientă pe o pozitie similară cel putin 2 ani, constituie un avantaj. Descrierea jobului: - Receptionarea si inspectia preliminară a autovehiculelor în service, în vederea identificării problemelor tehnice semnalate de către clienti; - Prezentarea serviciilor si a facilitătilor de service, în vederea vânzării produselor de service ale companiei; - Consilierea permanentă a clientilor privind modul de desfăsurare al reparatiei si consilirea clientilor privind lucrările care sunt recomandate pentru remedierea defectiunilor autoturismului; - Estimarea costurilor comenzii si transmiterea lor către client; - Programarea autoturismelor în atelier si asigurarea încărcării optime a acestuia; - Întocmirea actelor necesare efectuării lucrărilor de reparatii si întretinere în service; - Identificarea si lansarea comenzilor de piese necesare service-ului către furnizori. Beneficii: Pachet salarial atractiv; zi suplimentară liberă pentru ziua de naștere; tichete de masă; tichete cadou pentru sărbătorile de Paște și Crăciun; training de specialitate, cursuri de dezvoltare personală, asigurare privată de sănătate. Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV la adresa de e-mail
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipei.
-
zone: Andrieseni, Plugari, Sipote, Bivolari, Vladeni, Tiganasi, Popricani zone: Parcovaci, Harlau, Deleni Nu este necesară experiența Oferim: - salariu fix + bonusuri lunare de performanță; - tichete de masă; - tichete cadou de Sărbători (Paște, Crăciun, 1 Iunie, Ziua de naștere etc); - decontare parțială a cheltuielilor de concediu; - decontare abonamente transport pentru zona urbană; - deplasare în județ cu mașinile firmei (zona rurală); - echipament de lucru.
-
SC Amigo Art SRL Iasi, organizam cursuri obtinere : -Atestat conducător auto in regim închiriere, UBER, FreeNow , BOLT, -Atestat conducator auto TAXI -Scoala șoferi categoria B și BE. -Mașini adaptate pentru persoane cu dizabilități locomotorii. Relatii si înscrieri la sediu societății noastre Bd Socola 134, Casa de Cultură a Sindicatelor Iasi, camera 4. TELEFON
-
Angajez domeniu auto echipator - dezechipator, incepere imediata Iasi SuperLuxCar este un garaj auto in care se desfasoara diferite montaje, navigatii, sisteme audio, lumini ambientale, plafoane instelate etc... Cautam un baiat indemanatic, cat de cat priceput, un plus ar fi un minim de cunostinte in electrica, in special sa fie interesat de acest domeniu si implicat. Salariul se negociaza in functie de abilitatile tale si cat de implicat iti doresti sa fii (3000-6000). Mai multe detalii le discutam in persoana. Program 9.00-17.30. Sambata se plateste in plus, daca este cazul. Nr. de tel. se gaseste online, Super LuxCar pe google maps.
-
Mag alimentar,, La Colt,, , zona Bucium Granit, angajează vânzătoare cu minim de experienta în comerț. Program 6_14 /14-22 în 2 ture. Pt detalii și informații tel .
-
-
Agrement Victoria își extinde echipa și caută un administrator de pensiune dedicat și cu abilități excelente de gestionare, cu un plus pentru posesia unui carnet de conducere. Dacă aveți experiență în administrarea pensiunilor și vă bucurați de interacțiunea cu oaspeții, vă invităm să faceți parte din echipa noastră dinamică. Responsabilități: Administrare Pensiune: Gestionarea activităților zilnice ale pensiunii pentru a asigura o experiență plăcută pentru oaspeți. Recepție și Comunicare: Primirea și gestionarea rezervărilor, oferirea informațiilor necesare oaspeților și asigurarea unei comunicări eficiente. Coordonare Personal: Supravegherea personalului și coordonarea eforturilor pentru a asigura un mediu de lucru eficient și plăcut. Gestionarea Evenimentelor: Asigurarea bunei desfășurări a evenimentelor organizate în cadrul pensiunii. Cerințe: Experiență anterioară în administrarea pensiunilor sau domenii similare. Carnet de conducere valabil și experiență în conducere. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a lua decizii eficiente. Beneficii Oferite: Pachet Salarial Atractiv: Remunerăm în mod competitiv, recunoscând eforturile și contribuțiile angajaților noștri. Oportunități de Avansare: Susținem dezvoltarea profesională și oferim oportunități de avansare în cadrul organizației. Mediu de Lucru Plăcut: Agrement Victoria promovează un mediu de lucru colaborativ și prietenos. Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail Pentru informații suplimentare, sunați la numărul . Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Angajez mecanic cu experienta, daca ai mai lucrat in domeniu te asteptam in echipa noastra, program normal de lucru si conditii decente, salarizarea se discuta la interviu
-
Societate comerciala angajeaza sofer profesionist pentru comunitatea europeana, categoriile CE. Salariu 2700 eur. Relatii la tel. , Mihai Merchez.
-
Fidelia Casa -companie imobiliară ce activeaza de 22 de ani - este in cautare de talente in vanzari. Responsabilități: Identificarea și evaluarea proprietăților potențiale pentru clienți. Organizarea și conducerea vizitelor la proprietăți. Negocierea ofertelor între cumpărători și vânzători. Asigurarea satisfacției clienților prin servicii de calitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul imobiliar constituie un avantaj. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic. Beneficii: Salariu și bonusuri de performanță. Training specializat și posibilități de dezvoltare profesională. Flexibilitate în program și mediu de lucru dinamic.
-
JOB REMOTE - lucrezi de acasa! Ne marim echipa si cautam noi colegi! Despre noi: - Partener Destine Broker de Asigurare - Reasigurare, societate prezenta de 13 ani pe piata, broker in top 3 national - Colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - Avem o oferta completa, atat pentru persoane fizice, cat si juridice: toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, cargo, raspundere civila, etc.) Activitate: - Promovarea, prospectarea, pregatirea si vanzarea tuturor tipurilor de asigurari prezente in portofoliul societatii. - Mentinerea relatiei cu clientii existenti si facilitarea comunicarii cu acestia. - Plata pe baza de comision (cele mai ridicate din piata) Cerinte: - Studii superioare sau medii - Cunostinte operare PC - Abilitati foarte bune de comunicare - Capacitate de colaborare si lucru in echipa - Experienta in asigurari/ vanzari/ management constituie un avantaj Beneficii: - Ai un portofoliu divers de servicii (asigurari, leasing, vacante, imobiliare) - Nu ai target impus - Sprijin permanent, nu ai sef, dar ai colegi care te vor indruma spre cele mai bune rezultate - Training si pregatire profesionala continua - Program de lucru flexibil: part-time sau full-time - Sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa - Posibilitate de a dezvolta o echipa proprie de consultanti - Primesti comision si pentru incasarile echipei - Bonusuri atractive Alege sa lucrezi din confortul si siguranta casei tale, sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Ai nevoie de mai multe detalii? Ne gasesti pe Facebook si Instagram----> Cibinum Consulting
-
Angajez inginer si muncitori necalificati pentru aductiuni apa si canal sau echipe pentru colaborare pe termen lung
-
Angajez vânzătoare fast-food mobil în cartierul Vișoianu, program de la 5 la 12, 4 zile pe săptămână(luni,marți, joi și sâmbătă), 100 de lei pe zi, transportul și masa asigurate. Mai multe detalii la telefon .
-
caut echipe formate cu experiență în domeniul fibrei optice. Firma nemțească . se cere seriozitate. Plata la metru , cazare gratis. Avans săptămânal până la plata . Locația este în Germania.
-
Firma de distribuție produse alimentare din Iași angajează agent(a) vânzări Iași , 3 zile rute interior, 2 zile rute exterior. Program 8 ore zi, luni - vineri. Salariu net 5000- 6000 lei plus bonusuri de la producători sau de performanta, in funcție de implicare. Căutăm persoane cu experiență minim 2 ani in distribuție, care au mai lucrat cu tableta , serioase și implicate, cu permis auto B. Se oferă auto Rog trimiteți cv la , persoanele selectate vor fi contactate pt interviu.
-
-
Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!
-
Angajez vânzătoare la magazinul doi pasi situat in Alexandru cel bun . Program full time Salarizare motivantă Pentru mai multe detalii sunați la