Anunțuri
Locuri de munca Iasi Disponibil din: 2021-02-11 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Promovat
Buna ziua :) Cautam o colega sa ne ajute pe partea de detalii , întreținere masini și necesar garaj . Mai pe inteles de facut interiorul unei mașini sa fie precum a plecat din fabrica . DETAILING Auto și Management Service. Nu cerem experienta dar cautam o colega harnica si responsabila. Pe lângă asta mai este necesar sa FIM mai ordonați și meticulasi pe partea de stoc piese , necesar garaj si programari clinti. O mana în plus pt funcționalitatea mai corecta a lucrurilor ar fi de ajutor și chiar avem nevoie. Vor fi 2 colege deci pot discuta și lucruri care nu au treaba cu mașinile :) Necesar carnet de conducere Mediul online este un trend in crestere pe care dorim sa-l captam cu filmulețe la diferite etape de lucru si performanta. Avem scule noi și performate dar mai putem îmbunătăți cu altele care macar știți sa le folosiți. Programul de luni pana vineri 8-18 Mai multe mașini vor trece prin mana ei la condus....deci vor fi masini de serviciu :) https: www.facebook.com share p kpM3xv4soJqvUsk2 Pt salariu și detalii
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Societatea CARUL CU MICI, cu o experiența in domeniul alimentatiei publice de peste 20 ani, caută personal pentru terasa, restaurant mobil pentru evenimente, festivalul berii, festivalul vinului sau zile de oraș. Căutam personal calificat și necalificat pentru următoarele posturi: - Ajutor bucatar - Grataragiu - Lucrători Fast Food - Vânzători - Debarasatori - Lucrători comerciali. - Sofer categoria B sau BE sau C + lucru în echipă la eveniment. Experiența in munca nu este necesara, dar reprezinta un avantaj. Programul de lucru este 3-4 zile pe săptămâna ( de joi pana duminica), luni, marți, miercuri liber. Se lucrează 2-maxim 3 wekenduri pe luna Ce oferim: - Oferim salarii motivante între 3500 si 4500 lei - - Bonusuri in funcție de Vanzari și de amploarea evenimentului - Cazare gratuită ( asigurata de firma la hotel și pensiuni) - Transport gratuit ( asigurat cu mașinile proprii) - Masa alimentație gratuită ( asigurata de firma, 3 mese pe zi), apa si suc la discreție. - Concurs săptămânal: angajatul săptămânii cu premii cuprinse între 500 și 1000 lei - Contract de munca. - Condiții favorabile de munca CARUL CU MICI înseamnă - echipa prietenoasa și unita - Instruire și dezvoltare continua - Oportunități de avansare,profesionale și personale - Salariul revizuit regulat ( depinde de abilitațile, dăruirea și responsabilitatea angajatului pentru locul de munca) Ne puteți contacta la numerele : sau mesaj pe Watshapp sau facebook : Carul Cu Mici Va multumim și va așteptăm cu drag in echipa noastră!!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajez muncitori calificati si necalificati in contructii ,program de Luni pana Vineri ,salariu motivant ,pentru detalii apelati va rog la nr
-
Promovat
O companie mare de apărare angajează lucrători necalificați pentru a lucra în producția pe linie de fabricație din fabrică. Candidatul ideal este sănătos, în formă, munca implică multe ore de stat în picioare pe linia de producție, într-un mediu natural (sală hangar). Echipamentul de protecție și îmbrăcămintea vor fi furnizate de către angajator pentru a proteja împotriva zgomotului și a contactului cu substanțe periculoase (ne-toxice). Atât bărbații, cât și femeile sunt binevenite. Candidații selectați trebuie să prezinte un cazier judiciar curat și să confirme că nu utilizează și nu au utilizat substanțe halucinogene, psihotrope sau substanțe care afectează în vreun fel capacitatea de raționament și acțiune. Munca se desfășoară în schimburi, inclusiv în schimbul de noapte și implică manipularea ocazională a obiectelor grele (15-20 kg). Perioada minimă de contract este de 12 luni, cu un perioadă de probă de trei luni. Salariul este cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate. Transportul aerian și terestru, cazarea în Israel, concediul plătit, îmbrăcămintea, echipamentul, mesele la locul de muncă și pensia sunt oferite candidaților selectați. Lucrătorii de succes vor avea, de asemenea, posibilitatea de a avansa către poziții de conducere care implică mai multă responsabilitate. Pentru a programa un interviu telefonic, trimiteți-vă numele la sau contactați-ne prin email la
-
Firma de curatenie, angajeaza urgent operatori curatenie(din Iasi), barbati, cu permis de conducere sau fara, la echipa de interventie. Norma de 8 ore/zi, iar angajarea se face cu Contract de Munca. Salariul atractiv si tichete de masa. Disponibiltate de deplasare in Judetele vecine Judetului Iasi si, poate, in toata Moldova.
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Magazin de uz casnic ne mărim echipa , căutăm colegă dornică de muncă, punctele de lucru sunt Zimbru, Alexandru cel bun și Gară, orariul de lucru 2 zile lucrate cu 2 libere , program de la 8 pana la 20 , pentru mai multe detalii
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipei.
-
Societate cu activitate de transport international, angajam urgent o persoana organizata, punctuala si responsabila, pentru activitati de secretariat si contabilitate primara. Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-17:00 (1 h pauza de masa), mediul de munca linistit. Pentru mai multe detalii lasati mesaj.
-
Angajez meseriași în constructi ofer cazare masă și salar
-
Magazinul SH GLOBUS IAȘI angajează vânzătoare pentru locația din zona Bularga Granit (lângă Mega Image) persoană pasionată de haine activă, comunicativa orientare și deschidere către clienți EXPERIENȚĂ ÎN VÂNZĂRI Ne puteți contacta la numărul de telefon Te așteptăm în echipa noastră !!!
-
Promovat
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 3500 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
#ANGAJĂM CONSULTANT TELESALES LIMBA ROMÂNĂ #interviuonline Hai și tu în echipa Optima Iasi! Îți garantăm % * Program fix de Luni până Vineri de la 09:00 18:00 cu 1:30 pauză de masă * Contract pe perioadă nedeterminată încă din prima lună, salariu în funcție de experientă, bonuri de masă și posibilitatea de a-ți mări considerabil veniturile prin bonusurile de performanță Căutam oameni ca tine, prin urmare vei beneficia de bonusuri atunci când vei recomanda viitori colegi Selectia este garantată dacă: *Esti sociabil și iți place să vorbești la telefon? *Ai abilitați de negociere? *Știi sa fii un bun coleg Așteptăm cu mult interes CV-ul tău la adresa de email:
-
Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să rezolvi probleme și să previi apariția lor *să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin 2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu 3. Te asiguri că produsele expuse nu au ambalaje deteriorate sau nu sunt expirate 4. Organizezi stocul de marfă în depozitul magazinului și efectuezi inventarul periodic (lunar și ad-hoc) 5. Ambalezi produsele care sunt apoi livrate către clienți 6. Asiguri necesarul de cutii, pungi etc. pentru ambalare și livrare către clienți 7. Pregătești pachetele coletele pentru livrările provenite din comenzile online 8. Deservești în paralel cele două locații ale magazinului (Nicolina și Centru) Programul de lucru este de 40 ore săptămână, în magazinele aflate în Iași, într-un mediu de lucru plăcut, optim pentru atingerea performanței. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție.
-
Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor *să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci *să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Asculți empatic și adresezi întrebări, astfel încât să propui produsele potrivite pentru nevoile lor, menținând o comunicare permanentă cu clienții din magazin 2. Ghidezi clienții către produsele căutate, la raft și faci recomandări pe baza sortimentelor existente 3. Gestionezi activitatea de la casa de marcat 4. Aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al acestora 5. Participi la activitatea de inventar a magazinului și oferi suport colegilor, atunci când este necesar 6. Participi la trainingurile interne ale companiei pentru înțelegerea produselor oferite către clienți (produse din gama premium: băuturi alcoolice, ciocolată, cafea, ceai, produse bio etc.) Programul de lucru este de 40 ore/săptămână repartizat în ture de Luni până Sâmbătă, în magazinul aflat în Iași, zona Piața Unirii. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa: https://www.hrdesignconsulting.ro/gdpr/informare-prelucrare-date-pentru-recrutare-personal/
-
ANGAJAM VULCANIZATOR Responsabilitati: Activitati specific unui centru de service auto. Efectueaza interventii de mecanica; Schimb de anvelope ulei placute de frana discuri de frana geometrie diagnoza electrica; Oferim: - Salariu atractiv; - Tichete de masa: 30 lei zi lucrata; - Bonus de performanta;
-
Angajam personal îngrijire bătrâni germania. Mai multe detalii la tel sau wapp
-
Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time 8/30-17/30 luni-vineri.
-
Știi să asculți, să preiei informația și împreună cu partenerul tau, Excel, să o transformi în date statistice? Abilitatea ta și amabilitatea în a răspunde rapid la întrebările clienților sunt deja un adevăr binecunoscut? Dorința ta de a învăța constant, de la vânzări și produse până la analize de clienți, te definește? Și desigur, SICAP nu are secrete pentru tine. Hai să discutăm despre cum talentele tale se potrivesc în echipa Misavan.
-
Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Iasi? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Ce vei face: Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum; Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; Operare în programul de contabilitate WinMentor. Ce cerem de la tine: Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email; Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Domiciliu stabil in Iasi. Ce îți oferim: Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate; Reducere la achiziția de produse Misavan. Bonuri de masa de 40 lei zi. Prime de sarbatori de Pasti si de Craciun. Voucher de vacanta. Asteptam sa aplici cu CV-ul. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic. Împreună #Trecem Romania pe curat!
-
Agenție Imobiliară cu peste 10 ani experienta, angajează Consilieri Imobiliari cu fără experiența. Îți dorești un job cu venituri peste medie?! Aplica acum: atașează un CV și te contactam noi. Candidatul ideal: Permis de conducere cat B. Persoană activă, pozitivă, dinamică, orientată spre rezultat. Bune abilităţi de negociere; Să aibă spirit puternic de echipă; Initierea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii. Contactarea clientilor si oferirea de consultanta imobiliara acestora. Descrierea jobului: - Salarizare motivanta; - Instruire permanenta in tehnici de vanzare negociere; - Mediu profesionist, mijloace moderne de lucru si publicitate, logistica performanta, baze de date de ultima ora. - Publicitate la tot portofoliul de proprietati, gratuit. - Telefon mobil, masina, birou propriu. - Performanta - este recunoscuta si apreciata corespunzator.
-
NextGen Communications isi doreste un coleg a nou a in echipa noastra - Agenti Vanzari D2D! Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant; Te asteptam in echipa noastra !