Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Iasi Disponibil din: 2021-02-22 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 15

    Angajăm lucrător comercial Valea Lupului

    Magazin alimentar Carrefour Valea Lupului. Angajează lucrător comercial, program de lucru 8 ore pe zi, zile pe săptămână, detalii la telefon.

  • Angajam vanzatoare

    Magazin alimentar situat în Alexandru cel Bun angajăm vânzătoare. program de Muncă avantajos, salarizare atractivă. detalii la nr

  • 13

    food truck

    Food Truck Rooster, angajeaza persoane cu experienta pe urmatoarle posturi: -bucatar -preparator program part time ( weekend uri, festivaluri ) salariu si bonusuri atractive, incepand de la 1800 pana la 2500 ron training la locul de munca. Detalii la nr de telefon

  • 35

    Personal ingrijire batrani

    Angajam personal îngrijire bătrâni germania. Mai multe detalii la tel sau wapp

  • 8

    Restaurant Expo angajează ospătar

    Angajăm ospătar cu experiență sau calificare. Aspectul fizic constituie un avantaj. Program 40 ore pe săptămână, salarizare atractivă.Relatii și programări pentru interviu la tel .

  • Caut!

    Caut doamnă pentru îngrijirea unei persoane cu dizabilități în regim intern. Salar 2500 lei (nu se cere experienta)

  • 33

    Supraveghetoare Loc de Joacă pentru Copii

    Fun House întâmpină cu drag sosirea unei noi colege supraveghetoare loc de joacă, dedicată și optimistă, care să se alăture echipei noastre entuziaste. Dacă îți plac copiii și îți place să lucrezi într-un mediu plin de energie și veselie, atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Responsabilități: Supravegherea atentă a copiilor în timp ce se joacă în locul de joacă; Interacțiunea pozitivă cu copiii; Organizarea și coordonarea activităților recreative și jocurilor; Asigurarea curățeniei și igienei în locul de joacă și sala de petreceri; Comunicarea eficientă cu părinții și oferirea de informații despre activitățile desfășurate în locație. Cerințe: Absolventă studii superioare; Persoană nefumătoare; O persoană punctuală și muncitoare; Dezinhibată, extrovertită și cu spirit de inițiativă; Atentă la detalii și capabilă de a rămâne calmă și concentrată în situații de stres; Flexibilitate în program și disponibilitate de a lucra în special în Weekend-uri și de sărbători; Disponibilitate de a îmbrăca pentru câteva minute costum de Mascotă; Experiența anterioară în lucrul cu copiii sau al supravegherii copiilor (reprezintă un avantaj); Deținerea de Certificat de prim ajutor sau a cunoștințelor de bază în acordarea primului ajutor (reprezintă un avantaj). Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată, full-time, salariu 2700 Lei Net cu tichete de masă incluse, spor de weekend, prime de vacanță, reduceri la produsele și serviciile companiei noastre, bonusuri și un program flexibil; O echipă prietenoasă, înțelegătoare dar mai ales corectă; Oportunități de dezvoltare profesională și avansare; Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de bucurie și veselie; Posibilitatea de a interacționa și de a influența pozitiv viața copiilor și practic a generației de mâine. Dacă ești o persoană responsabilă, empatică și îți dorești să faci parte dintr-un loc de muncă plin de zâmbete și energie, te invităm să aplici pentru poziția de supraveghetor loc de joacă trimițându-ne CV-ul tău la nr. nostru de telefon de contact. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

  • 270

    Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time

    Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time 8/30-17/30 luni-vineri.

  • 1

    ANGAJAM MECANIC (AUTO MAX)

    AUTO MAX ANGAJEAZĂ UN MECANIC AUTO DOAR CU EXPERIENTĂ! (MINIM 3 ANI) (EXPERIENTA PE REPARATII DE CUTII VITEZE AUTOMATE CONSTITUE UN AVANTAJ) Oferim salar între 5000 - 6000 lei în functie de experienta profesionala pe acest domeniu si interesul acordat în cadrul firmei noastre! Cerem si oferim seriozitate! Dorim colaborare pe termen lung! Service-ul nostru este dotat cu 2 elevatoare si scule si echipamente moderne! Programul este fix luni - vineri 9 - 17 si sambata 9 14 Dumimica - Închis! Pentru programarea unui Interviu va rugam sunati la telefon, pe whatsapp sau pe olx în mesagerie! Ne gasiti si pe facebook AUTO MAX

  • 1

    constructii Franta

    SC INTERIM RECRUITMENT SRL angajeaza pentru detasare in Franta muncitorii constructii interioare renovari : finisori, rigipsari banda, zugravi, faiantar , etc. Cerinte : experienta de minim 3 ani in domeniu. Se ofera salariul de la 1.800 euro luna (35h saptamana) + orele suplimentare platite cu 12 euro h + cazare gratuita si asigurata + asigurare profesionala de munca. NU PERCEPEM COMISION. Pentru relatii suplimentare ne puteti contacta la telefon sau sau pe adresa de mail

  • 2

    ** (ANGAJAM) => Soferi Livratori cat.B **Salariu net 5500 RON + bonusuri **

    Angajam soferi (femeie sau barbat) cat.B livratori cu categ B pentru distributie.Toate masinile noastre sunt ingrijite si au la zi reviziile, ITP, asigurare, casco si rovinieta. Acum te poti alatura echipei noastre si poti face parte dintr-o echipa dinamica. PENTRU MAI MULTE DETALII VA RUGAM SA NE CONTACTATI PE WHATSAP LA *** 0 7 4 3 SASE 4 NOUA 9 DOI 7 *** Descrierea jobului: Contract de munca din prima zi cu norma intreaga *Salariu: 5500 lei NET + 300 lei bonuri de masa + bonusuri in functie de performante *Autoturism cu transmisie automata (Masina se da acasa!) *Telefon de serviciu *Program: luni-vineri 8-17 Conditii sofer: ** Abilitati bune de condus ** Seriozitate si aspect ingrijit ** Permis de conducere obtinut de minim 1 an ***CEREM SI OFERIM SERIOZITATE

  • 16

    Manipulant marfa depozit covoare

    Descriere Cautam persoana responsabila, serioasa, dispusa la efort fizic pentru depozit de covoare. - Program de lucru: Luni-vineri, de la 08.00-17.00( cu 1 ora pauza de masa). Sambata, Duminica si sarbatori legale -liber Atributii: -Manipularea covoarelor in depozit; -Incarcarea si descarcarea masinilor cu marfa(covoare); Beneficii: - decontare transport, tichete de masa De ziua ta de nastere sarbatoresti in familie, pentru ca noi iti dam o zi libera platita.

  • 4

    Angajez vanzatoare

    Angajez vanzatoare magazin alimentar mai multe detalii la nr

  • 1

    Laborant silozuri cereale/ Gradator semințe

    S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează LABORANT silozuri cereale/ Gradator semințe. Activități specifice job-ului: - Prelevarea probelor reprezentative, conform standardelor specifice în vigoare și a instrucțiunilor primite; - Executarea analizelor de laborator esențiale; - Introducerea datelor specifice în centralizatoare. Cerințe: - Studii mediii; - Experiența de minimum 1 an în calitate de laborant silozuri cereale constituie un avantaj; - Cunoștințe de operare Pachet MS OFFICE. CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:

  • Asistenta medicala stomatologie

    Clinica Stomatologică INOVADENT din Iași angajează asistentă medicală full time pentru intervalele 9:00-17:00 și 11:00-19:00. Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați telefonic sau pe email. Vă mulțumim!

  • 4

    Angajăm Administrator Pensiune

    Agrement Victoria își extinde echipa și caută un administrator de pensiune dedicat și cu abilități excelente de gestionare, cu un plus pentru posesia unui carnet de conducere. Dacă aveți experiență în administrarea pensiunilor și vă bucurați de interacțiunea cu oaspeții, vă invităm să faceți parte din echipa noastră dinamică. Responsabilități: Administrare Pensiune: Gestionarea activităților zilnice ale pensiunii pentru a asigura o experiență plăcută pentru oaspeți. Recepție și Comunicare: Primirea și gestionarea rezervărilor, oferirea informațiilor necesare oaspeților și asigurarea unei comunicări eficiente. Coordonare Personal: Supravegherea personalului și coordonarea eforturilor pentru a asigura un mediu de lucru eficient și plăcut. Gestionarea Evenimentelor: Asigurarea bunei desfășurări a evenimentelor organizate în cadrul pensiunii. Cerințe: Experiență anterioară în administrarea pensiunilor sau domenii similare. Carnet de conducere valabil și experiență în conducere. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a lua decizii eficiente. Beneficii Oferite: Pachet Salarial Atractiv: Remunerăm în mod competitiv, recunoscând eforturile și contribuțiile angajaților noștri. Oportunități de Avansare: Susținem dezvoltarea profesională și oferim oportunități de avansare în cadrul organizației. Mediu de Lucru Plăcut: Agrement Victoria promovează un mediu de lucru colaborativ și prietenos. Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail Pentru informații suplimentare, sunați la numărul . Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre!

  • 1

    Gestionar Depozit

    Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de GESTIONAR DEPOZIT Locație: Iași - Popricani Nr. poziții vacante: 1 Program de lucru: Luni - Vineri Descrierea contextului general al rolului: Supervizarea și organizarea operațiunilor din depozit, gestionarea eficientă a stocului de marfă și menținerea standardelor de igienă și siguranță. Pregătirea necesară postului: - studii medii sau echivalente; - experiență semnificativă în domeniul logistică și gestionare depozit; - cunoștințe solide în manipularea documentelor cu regim special; - abilități de operare PC; - capacitate demonstrată de comunicare și colaborare în echipă. Responsabilități: - menținerea echipamentelor și a aparatelor în condiții optime de funcționare; - verificarea conformității mărfii primite de la furnizori cu comenzile și specificațiile; - gestionarea eficientă a intrărilor și ieșirilor de marfă din depozit; - monitorizarea și actualizarea constantă a stocurilor pentru a asigura disponibilitatea optimă; - asigurarea respectării procedurilor de manipulare și depozitare a mărfurilor pentru a menține calitatea acestora; - colaborarea strânsă cu departamentele interne pentru a asigura un flux de lucru eficient și o comunicare fluidă; - participarea activă la mentenanța și implementarea sistemelor și procedurilor pentru optimizarea operațiunilor; - menținerea curățeniei și a ordinei în depozit pentru a asigura un mediu de lucru sigur și eficient. Beneficii: - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru. Te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.

  • Planificator Dispecer transport național și internațional

    Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu peste 25 de ani experiență în transport mărfuri și bunuri oriunde în țară și în lume prin servicii de depozitare, transport rutier, transport maritim, rolul de Planificator Dispecer transport național și internațional Locație: Iași Cluj București Brașov Nr. poziții vacante: Multiple Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență profesională de minim un an în următoarele domenii - transport logistică expediții; - cunoștințe despre piețele de transport intern și internațional și în ce privește dezvoltarea relațiilor cu partenerii comerciali; - cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat; - bune cunoștinte de operare a pachetului Microsoft Office; - bune abilități de comunicare verbală și în scris; - capacitate de negociere eficientă cu clienții și furnizorii externi; - capacitate de identificare și stabilire a priorităților clare într-un mediu dinamic, asigurând o organizare eficientă a sarcinilor și resurselor disponibile. - dinamism, flexibilitate și atenție la detalii; - capacitate de adaptabilitate în situații stresate și tensionate; - abilitate de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă. Constituie ca avantaj: - competențe lingvistice într-o a doua limbă străină. Responsabilități: - identifică și prospectează piețele relevante pentru serviciile companiei, contactând clienții (telefonic, e-mail) pentru a prezenta gama de servicii oferite și pentru a înțelege nevoile lor specifice de transport; - actualizează continuu bazele de date ale companiei (cu clienți cărăuși); - menține o comunicare constantă cu clienții activi, cât și inactivi, în vederea actualizării informațiilor despre serviciile companiei și pentru a atrage interesul acestora în colaborarea continuă cu compania; - contactează și selectează clienți importatori - exportatori din România și alte țări europene, evaluând potențialul acestora și dezvoltând relații comerciale solide; - contactează și selectează transportatorii de marfă parteneri ai companiei, evaluându-le capacitatea, experiența și fiabilitatea pentru a asigura servicii de transport de calitate; - facilitează negocierea și intermedierea cererilor și ofertelor de transport între clienți și transportatori; - asigură cele mai bune oferte de transport, în cel mai scurt timp pentru clienții aflați în portofoliu; - monitorizează în mod activ executarea comenzilor de transport până la finalizarea lor și încasarea contravalorii; - gestionează procesarea documentelor necesare pentru buna desfășurare a activității de transport, asigurându-se că toate documentele sunt completate corect și în conformitate cu reglementările relevante. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix si bonusuri de performanță; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurare medicală privată; - tichete de masă; - training-uri specifice activității pentru formarea și dezvoltarea competențelor profesionale; - posibilitatea de a lucra o săptămână din orice locație a companiei client (Iași - București - Cluj -Brașov); - suport pentru costurile de relocare, în cazul necesității. Dacă dorești să activezi și să îți dezvolți cariera în cadrul unei companii care se află în plină expansiune și cu expunere europeană, te invităm să ne trimiți CV-ul actualizat la adresa de e-mail. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.

Salvează căutarea