Oferte locuri de munca Iasi • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responsabilități: Asigură efectuarea curățeniei, îngrijirii şi întreţinerii amplasamentului exterior al Mall-ului; Colectează cartoanele din locaţie şi le trimite spre punctul de colectare; Pe perioada caldă asigură întreţinerea spaţiilor verzi (udarea, tunderea gazonului, îndepărtarea buruienilor); Pe timp de iarnă procedează la îndepărtarea zăpezii din parcare (cu soluţii şi utilaje specifice); Curăță intrările și ieșirile din clădire; Curăță semnalistică (totemuri, hidranți, panouri de orientare) conform procedurilor interne; Curăță și șterge geamurile din interiorul, de la ieșirile și intrările din clădiri; Golește și dezinfectează coșurile de deșeuri menajere, înlocuiește sacii; Aspiră covoarele de la intrările și de pe spațiile de relaxare; Curăță și dezinfectează spațiile de relaxare (canapele, mese). Cerințe: Studii medii; Rezistență la muncă susținută; Capacitate de organizare și prioritizare; Atitudine pozitivă; Discreție și loialitate. Beneficii: Program de lucru în schimburi; Salariu fix + bonusuri și prime; Tichete de masă (30 lei zi); Abonament medicat privat.
-
Promovat
Responsabilități: Verifică și supraveghează obiectivul în vederea asigurării securității; Informează și îndrumă personalul spre locațiile diverselor amplasamente din obiectiv; Dacă apar situații de urgență, ia primele măsuri pentru prevenirea accidentelor și avariilor până la sosirea pompierilor, poliției și altor organe în drept; Intervine în cazul în care observă sau constată distrugeri în perimetrul obiectivului; Menține, asigură și păstrează liniștea publică în zona de care este direct răspunzător. Cerințe: Atestat de pază și certificat de calificare profesională în domeniul pazei și protecției; Permis categorie B (doar pentru interventie); Prezență fizică plăcută și discurs profesionist; Capacitatea de a comunica și relaționa în situații diverse; Spirit de observație; Disciplină, calm și discreție; Spirit de echipă. Beneficii: Spor de weekend; Tichete de masă în valoare de 30 Ron zi; Asigurare medicală privată; Condiţii de muncă într-o echipă cu multă experiență.
-
Promovat
Recrutăm Lucrători Necalificați pentru o Linie de Producție într-o Companie Internațională din ISRAEL. O companie mare din sectorul apărării angajează lucrători necalificați pentru a lucra pe linia de producție din fabrică. Munca presupune statul în picioare pentru multe ore și implică manipularea ocazională a obiectelor grele (15-20 kg). Se lucrează în schimburi, inclusiv de noapte. Cerințe: Sănătate bună și formă fizică, Cazier judiciar curat, sa nu fi consumat substanțe halucinogene sau psihotrope Beneficii: Contract minim de 12 luni, cu o perioadă de probă de 3 luni Salariu: 1500-3000 euro net lună (în funcție de orele suplimentare) Transport aerian și terestru, cazare în Israel, mese, echipament, concediu plătit și pensie Posibilitate de avansare către poziții de conducere Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon
-
Promovat
Produsele Procter & Gamble se misca in ritm rapid. De aceea avem nevoie de cei mai priceputi Merchandiseri, care sa se ocupe de aranjarea lor. Vei face parte dintr-o echipa in care te vei simti: bine venit, apreciat si ascultat! In Echipa IPP- Instore Power Provider: - Ne pasa de oameni; - Investim in dezvoltarea profesionala; - Recunoastem rezultatele individuale si performanta; - Oferim stabilitate, respect si consecventa Locatie Fixa - Part Time Program de lucru: 06:00-10:00 Repartizare: Luni - Vineri Salarizare si beneficii - Pachet salarial 1531 lei (salariu fix + bonuri de masa + Decont transport); - Tichete de masa; - Bonus lunar campanii; - Prima de Vacanta; - Tichete pentru sarbatorile anuale (Craciun) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca incheiat pe durata nedeterminata; Responsabilitati: - Vei implementa proiectele de mercantizare in magazinul alocat; - Vei verifica si aranja la raft produsele mercantizate; - Vei implementa planograme
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ești o persoană pozitivă, disciplinată și empatică față de cei din jur? Te așteptăm în echipa pentru postul de instructor auto! Cerințe: - Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat; - Atestat ; - Abilități de comunicare, de organizare și planificare, atenție la detalii, empatie, orientare spre nevoile cursantului, atitudine pozitivă, promptitudine în realizarea sarcinilor, seriozitate și responsabilitate, abilități de muncă în echipă, proactivitate, implicare; Beneficii: o echipa dinamică, profesionistă, condiții de muncă plăcute, pachet salarial motivant în funcție de performanță. Vă rugăm să ne trimiteți CV-ul pe e-mail:
-
Cerinte - Absolvent al școlii profesionale sau liceului de meserii din domeniul tehnic (mecanic, mecanic auto, electromecanic); - Experiență de minim 1 an în activități de service auto; - Permisul auto constituie un avantaj; - Persoană organizată, muncitoare, comunicativă; - Integritate, seriozitate. Responsabilitati Realizari - Efectueaza interventii de mecanica si electrica auto; - Schimb de anvelope ulei placute de frana discuri de frana geometrie diagnoza electrica pe diferite marci de autoturisme; - Activitati specific unui centru de service auto. Se ofera: - Pachet salarial foarte atractiv; - Tichete de masa; - Bonusuri de performanță; - Condiții foarte bune de lucru.
-
Salon dă în chirie post de coafeză și unul de frizerie.pentru mai multe detalii sunați la nr de telefon .
-
NE MARIM ECHIPA Echipa Iasi Chirie este in cautare de agenti imobiliari entuziasti, tineri si cu spirit colaborativ, pentru a elabora impreuna planuri ambitioase si a oferi clientilor o altfel de experienta. Ce ai de facut? 1. Cautarea potentialilor clienti; 2. Preluarea ofertelor imobiliare de inchiriere/ vanzare si introducerea lor in baza de date; 3. Administrarea bazei de clienti si dezvoltarea ei continua; 4. Pastrarea constanta a unei legaturi profesionale cu clientii/ proprietarii. Cerinte: 1. Abilitati de comunicare si capacitatea de a defini nevoile clientilor; 2. Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu dinamic; 3. Permis de conducere; 4. Cunostinte in pc; 5. Cunostinte la nivel conversational in limba engleza; 6. Nu este necesara experienta in vanzari insa, daca exista, aceasta constituie un avantaj. Oferim: 1. Salariu fix plus comision din vanzari; 2. Birou intr-o locatie centrala; 3. Oportunitatea de castiguri peste media din piata; 4. Echipamente si suportul necesar; Daca sunteti in cautarea unei cariere in industia imobiliara si intruniti cerintele pe care le cautam, va asteptam CV-ul la adresa de e-mail: sau telefonic la numarul .
-
In parteneriat cu colaboratorii nostrii, o importanta companie de constructii din judetul Iasi, avem deschis un rol de Director Productie Constructii Civile. Directorul Productie Constructii Civile: este persoana care va planifica, coordona si va urmari activitatea echipelor proprii precum si a subcontractorilor. De asemenea, va gestiona activitatile ce tin de logistica si achizitii, receptia proiectelor, identificarea subcontractorilor si prioritizarea lucrarilor. Cerintele noastre sunt: - Studii superioare in domeniu (Facultatea de Constructii Civile) - Experienta in domeniu (un prag de 10 ani experienta) - Experienta in coordonarea unor astfel de proiecte - Disponibilitate de deplasare 80% din rol - Abilitati de organizare si planificare - Abilitati de monitorizare si control - Capacitate decizionala Proiectele in care vei fi implicat sunt: sali de sport, crese, cladiri rezidentiale, spitale, monumente istorice dar nu numai. Deplasarile se vor realiza la santierele arondate, in judetele Moldovei. Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa de succes, te asteptam sa aplici pentru unul din rolurile noastre!
-
In parteneriat cu colaboratorii nostrii, o importanta companie de constructii din judetul Iasi, avem deschis un rol de Inginer Coordonator Instalatii, Constructii Civile. Inginer Coordonator Instalatii: este persoana care va coordona realizarea lucrarilor de instalatii (cu personal propriu sau subcontractori) in conformitate cu proiectul si graficul de executie incredintat. Totodata, va urmari incadrarea in termenele de executie, in bugetul lucrarii si va fi responsabil de calitatea lucrarilor executate. Cerintele noastre sunt: - Studii superioare in domeniu (Facultatea de Instalatii) - Experienta in domeniu (un prag de 10 ani experienta) - Experienta in coordonarea unor astfel de proiecte - Disponibilitate de deplasare 80% din rol - Abilitati de organizare si planificare - Abilitati de monitorizare si control - Capacitate decizionala Proiectele in care vei fi implicat sunt: sali de sport, crese, cladiri rezidentiale, spitale, monumente istorice dar nu numai. Deplasarile se vor realiza la santierele arondate, in judetele Moldovei. Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa de succes, te asteptam sa aplici pentru unul din rolurile noastre!
-
Promovat
Candidatul Ideal Abilitati de comunicare, negociere si relationare cu clientii (persoane fizice si juridice); Persoana dinamica, responsabila, orientata catre client si atingerea obiectivelor; Spirit de echipa; Experienta anterioara nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Prezentarea si promovarea produselor companiei; Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata; Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; Cerinte: Permis de conducere categoria B; Prezentabil si respectuos; Beneficii: Pachet salarial motivant plus comisioane; Decontarea combustibilului; Bonusuri in functie de performanta; Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; Training inclus; Mediu de lucru placut; Program flexibil; Echipa tanara, teambuildinguri periodice. Descrierea companiei: Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Prezenti in Romania din 1994 cu filiale deschise in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Timisoara, Iasi, Sibiu, Targoviste, Cluj, Buzau, Brasov si Tg.Mures. Ce oferim? Dezvoltare profesionala, oportunitati de promovare, siguranta unui parteneriat pe termen lung si o echipa tanara cu care poti sa te distrezi . Compania noastra este in plina expansiune si avem posturi disponibile in diferite domenii. Be positive! We are positive! Trimite un CV pe adresa de e-mail și o să te contactam în cel mai scurt timp.
-
Echipa STEFAN SECURITY îsi dorește să găsească un ELECTRICIAN autorizat ANRE pentru lucrări de tip B. Cerințe: - Autorizare electrician ANRE; - Cunoștințe aplicații informatice; - Capacitate de analiză, sinteză și organizare; - Bune abilități de comunicare; - Studii medii sau școală profesională; - Abilitate pentru lucru la înălțime; - Minim 1 an experiență în domeniul electroenergetic; - Permis conducere cat. B Descrierea jobului - asamblarea de tablouri, panouri și echipamente electrice în conformitate cu documentația tehnică - montarea aparatajului, cablarea, etichetarea și verificarea funcționalității în conformitate cu schema electrică - montarea și punerea în funcțiune a tablourilor, panourilor și echipamentelor electrice la beneficiar - instalarea panourilor fotovoltaice pe acoperiș sau la sol - instalarea și configurarea tablourilor electrice și a invertoarelor - executia instalațiilor electrice de distribuție pentru clădiri industriale și civile - montare, înlocuire corpuri iluminat, prize, comutatoare - modernizare instalații de prize și iluminat Beneficii - Salariu motivant în funcție de performanță - Tichete de masă (card)
-
Compania STEFAN SECURITY, angajeaza AGENT VANZARI pentru sisteme de securitate Candidatul ideal Studii medii/superioare (minim diploma de bac) Cunostinte pc/office Cunostiinte in sisteme de securitate, electronica Experienta in vanzari pe teren-prezinta avantaj Organizat si atent la detalii Serios si responsabil Dornic sa invete lucruri noi Spirit de colaborare in echipa Fire comunicativa Permis de conducere cat b Fara cazier Disponibilitate pentru deplasari in teren Descrierea postului Activitate atat la birou cat si pe teren Indeplinirea sarcinilor date de manager Asistarea pe teren la vanzarea servicilor de instalare a sistemelor de securitate Deplasarea pentru achizitia diferitelor materii prime si materiale Livrare diferitelor materii prime si materiale la locatia instalarii Completarea anumitor acte/formulare pentru desfasurarea activitatii Predare documente fiscale la clienti, efectuare incasari Beneficii Salariu motivant in functie de performanta Tichete de masa (card) CV-urile se pot trimit pe adresa: Mai multe detalii la telefon:
-
Spitalul Elytis caută 4 consilieri de recepţie, implicati şi cu o atitudine pozitivă, care să gestioneze relaţiile cu pacienţii şi diferite activităţi administrative din spital. Ne dorim ca noii colegi colege să fie persoane organizate, prietenoase şi atente la detalii. Locul desfasurarii activitatii: Sos. Nicolina , nr. 139 M ( Centrul de medicina nucleara Elytis) Cerințe: Onestitate şi seriozitate; Uşurinţă în interacţiunea cu pacienţii; Atitudine calmă şi tolerantă; Implicare proactivă în situaţiile noi; Disponibilitate de a lucra în ture de dimineaţă şi de după-amiază; Cunoştinţe limba engleză; Cunoştinţe MS Office; Experienţa într-un rol similar reprezintă un avantaj; Studii medii;Bună înţelegere a platformelor de socializare Responsabilităţi: Gestionează relaţiile cu pacienţii actuali şi potenţiali ai spitalului; Colaborarea strânsă cu echipa medicală pentru a asigura un mediu sigur și eficient pentru pacienți; Primirea si inregistrarea datelor pacientilor; Efectuează sarcini de asistenţă administrativă cum ar fi preluarea şi transmiterea mesajelor, preluarea documentelor, întreţinerea şi actualizarea permanentă a calendarului cu programări; Încasează contravaloarea serviciilor medicale; Gestionează corespondenţa externă şi alte documente interne şi externe; Depune toate eforturile pentru rezolvarea eficientă a situaţiilor limită. Redactarea textelor pentru raspunsurile de pe paginile de socializare ale companiei. În cazul în care CV-ul dvs va fi selectat, veţi fi contactat telefonic sau pe adresa de mail, pentru a programa susţinerea interviului. Vă dorim mult succes!
-
Operator vanzari online in depozit produse textile. Pregatire colete si awb uri. Part-full/time 8/30-17/30 luni-vineri.
-
STEFAN SECURITY angajeaza TEHNICIAN SISTEME DE SECURITATE Candidatul ideal trebuie sa aiba experienta in domeniul sistemelor de alarma antiefractie, semnalizare incendiu, control acces, supraveghere video. Apreciem: - Seriozitate, punctualitate, spirit de echipa - Studiile superioare constituie un avantaj; - Fara antecedente penale; - Permis conducere cat. B Descrierea jobului: - Instalarea de sisteme de detectie incendiu, supraveghere video, control acces, detectie efractie, sonorizare, telecomunicatii, retele structurate, sisteme IT; - Se vor efectua activitati de instalare, depanare, configurare, testare, diagnosticare si reparare pentru echipamentele si sistemele clientilor. - Punerea in functiune, instalarea si programarea sistemelor si a echipamentelor noi in termenele contractuale stabilite. - Asimilare de cunostinte referitoare la echipamentele noi aparute, invatarea si punerea in aplicare a acestor cunostinte in activitatea curenta. Salariul? - Pachet salarial motivant
-
O companie mare de apărare angajează lucrători necalificați pentru a lucra în producția pe linie de productie din fabrică. Candidatul ideal este sănătos, în formă, munca implică multe ore de stat în picioare pe linia de producție, într-un mediu natural (sală hangar). Munca se desfășoară în schimburi, inclusiv în schimbul de noapte și implică manipularea ocazională a obiectelor grele (15-20 kg). Perioada minimă de contract este de 12 luni, cu un perioadă de probă de trei luni. Salariul este cuprins între 1500-3000 de EURO NET pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate. Transportul aerian și terestru, cazarea în Israel, concediul plătit, îmbrăcămintea, echipamentul, mesele la locul de muncă și pensia sunt asigurate. Se ofera posibilitatea de promovare pe alte functii! Daca sunteti interesat, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0729 800 720.
-
Promovat
Manpower - lider în domeniul recrutarii, recruteaza muncitor necalificat pentru a lucra în cadrul unei companii de producție din Israel! Cerinte: - Sănătate și forma fizică; - Abilitatea de a lucra ore lungi (inclusiv în schimbul de noapte) în picioare; - Cazier judiciar curat; - Apt din punct de vedere fizic pentru a lucra intr-un mediu solicitant din punct de vedere fizic. Beneficii: - Salariul cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate; - Transport aerian și terestru până în Israel și înapoi; - Cazarea, masa, translator, asigurata in Israel; - Concediul plătitși oportunități de dezvoltare profesională; - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Durata minima a contractului este de 12 luni, cu o perioadă de probă de trei luni. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
-
-Coordonarea echipelor în timpul execuției lucrărilor -Planificarea, organizarea și monitorizarea lucrărilor -Urmărirea graficelor de execuție, în vederea respectării termenelor -Controlarea și respectarea de către personalul din subordine a prevederilor proiectului de execuție -Organizarea activității în șantier și instruirea muncitorilor din formație, asigurarea respectării reglementărilor din domeniul muncii
-
Responsabilitati: Realizează lucrări de instalare, extindere și întreținere a rețelelor de curenți slabi conform dispozițiilor primite; Rețele de voce - date (telefonice și TV); Instalații control acces detecție și semnalizare incendiu; Sisteme de efracție; Sisteme de sonorizare și evacuare în caz de situații de urgență; Comandă automată a instalațiilor; Comandă motoare ( convertizoare și comandă convertizoare); Acționări electrice (motoare electrice și pompe ); Cerințe: Calificare în domeniul electromecanic (rețele, instalații electrice); Școală profesională ( tehnician electromecanic); Dexteritate și precizie motorie; Capacitate de planificare și organizare; Spirit de observație; Disciplină. Beneficii: Spor de weekend; Tichete de masa in valoare de 30 Ron zi; Abonament medical privat.
-
Cerinte: Studii superioare în domeniul instalațiilor sanitare finalizate; Experiență 3-5 ani în domeniu; Cunoștințe privind legislația în vigoare în domeniul instalațiilor sanitare; Cunoștințe aprofundate asupra instalațiilor și echipamentelor de limitare și stingere a incendiilor; Cunoașterea pachetului Microsoft Office, cu precădere Excel; Abilități de prioritizare, de a lucra strategic și la proiecte multiple simultan. Responsabilități: Realizează periodic audit tehnic asupra echipamentelor aflate în dotare și exploatare pentru toate punctele de lucru; întocmește rapoarte privind situația tehnică a echipamentelor; Propune și urmărește implementarea măsurilor de îmbunătățire privind exploatarea instalațiilor; Supervizează verificarile periodice conform normativelor în vigoare; Asigură suport tehnic inginerilor de specialitate din fiecare locație, dacă situația o impune; Supervizează firmele externe în activitatea de mentenanță; Beneficii: Tichete de masa in valoare de 30 Ron zi; Abonament medical privat; Condiții de muncă într-o echipă cu multă experiență.
-
Angajez necalificați pentru bordură mică, bordură mare ,,pavaj rigole ,asfalt ,beton ,,etc ,,, Ofer 4000 de lei pe luna ,,sau 200 de lei pe zi ,,2 mese ,,,cazare ,,,( dus ,,TV,, mesele din weekend sunt suportate de noi ,,,transportul este asigurat tot de noi ,,de la cazare la locul de munca ,,,lacurile de munca sunt în București,,,ofer și rog seriozitate ,,,
-
Responsabilități: Răspunde de informarea, atenționarea clienților vizitatorilor parcării subterane cu privire la regulile de acces circulație în sectorul repartizat; Expune corect și explicit modalitatea de funcționare a sistemului de taxare acces în dinspre parcare; Îndrumă clienții complexului spre punctele de acces sau spre sectoarele de parcare cele mai apropiate de obiectivele vizate de aceștia; Eliberează carduri pentru clienții care doresc acest lucru; Monitorizează și protejează autovehiculele parcate în sectorul de parcare în care este repartizat. Cerințe: Studii medii finalizate; Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu; Cunoștințe operare PC; Aptitudini de comunicare; Capacitate de organizare și prioritizare; Inițiativă și atitudine pozitivă; Flexibilitate, discreție și loialitate. Beneficii: Un mediu dinamic, alături de o echipă tânără ce-și dorește performanță; Salariu fix + bonusuri și prime; Tichete de masă (30lei zi); Abonament medical privat.