Oferte locuri de munca Iasi • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Abator din Rheda-Wiedenbruck angajeaza muncitori cu sau fara experienta pentru prelucrarea produselor din carne. AJUTĂM CU TRANSPORTUL ! SE LUCREAZA LA BANDA - PRELUCRARE PRODUSE CARNE BENEFICII: -salariul este intre 1500-2500 euro, bani ramani in mana dupa retragerea chiriei -contract de munca -asigurare medicala -alocatii pentru persoanele care au copii minori 250 euro -instruire si formare profesionala -echipament de lucru gratuit Descrierea postului : -prelucrarea produselor din carne, cu formare la locul de munca. -nu este obligatorie experienta -programul de lucru este de 6 zile pe săptămâna ,8 ore cu posibilitatea de a se face ore suplimentare -se lucreaza schimbul 1 si schimbul 2 -cazare in camere de 2 persoane camera de cuplu Cerinte : -persoane serioase, barbati, femei sau cupluri obisnuite sa lucreze in 2 schimburi cu varsta cuprinsa intre 18-55 de ani. -cazier curat -apti de munca MODALITĂȚI DE PLATA : -plata salariului se efectueaza prin transfer bancar, o data pe luna. FIRMA SE OCUPA DE TOATE ACTELE NECESARE : -cont bancar; -asigurare de sănătate; - Anmeldung. Avem plecari saptamanale din urmatoarele orase : Brasov,Sibiu,Deva,Timisoara ,Arad . Pentru detalii sau rezervari, sunati la numarul din anunt sau imi scrieti pe whatsapp -
-
Promovat
Manpower - lider în domeniul recrutarii, recruteaza muncitor necalificat pentru a lucra în cadrul unei companii de producție din Israel! Cerinte: - Sănătate și forma fizică; - Abilitatea de a lucra ore lungi (inclusiv în schimbul de noapte) în picioare; - Cazier judiciar curat; - Apt din punct de vedere fizic pentru a lucra intr-un mediu solicitant din punct de vedere fizic. Beneficii: - Salariul cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate; - Transport aerian și terestru până în Israel și înapoi; - Cazarea, masa, translator, asigurata in Israel; - Concediul plătitși oportunități de dezvoltare profesională; - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Durata minima a contractului este de 12 luni, cu o perioadă de probă de trei luni. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Companie de Constructii & Instalatii, atestata ANRE, specializata in executia instalatiilor electrice aferente constructiilor comerciale, civile si industriale, cu activitate in piata de peste 10 ani, angajeaza: Electrician in constructii Responsabilitati principale: Executie Instalatii Electrice rezidentiale (case vile persoane fizice) si instalatii electrice comerciale institutii publice (spatii birouri); Executie Instalatii Electrice de legare la pamant; Verificare si emitere buletine PRAM; Realizare conexiuni si montaj tablouri electrice; Cerinte: Experienta relevanta in domeniul instalatiilor electrice; Abilitati bune de diagnosticare si rezolvare a problemelor; Atitudine proactiva si atentie la detalii; Ne dorim persoane serioase care sa faca parte din echipa curenta si cu care sa avem o colaborare pe termen lung si f lung, persoane care doresc stabilitate la locul de munca si respect reciproc. Asiguram conditii de muncă excelente, seriozitate si un mediu de lucru placut; Fara intarzieri salariale; Contract de munca; Concediu de odihna.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Lisnic Copou este in cautarea unui nou coleg pentru postul de frizer. Daca iti doresti o cariera in domeniul barbershop, te asteptam in echipa noastra. Ce ne dorim este sa ai rabdare, imaginatie si sa te integrezi intr-un mediu placut si dinamic, unde fiecare zi este o provocare. Iti oferim un salariu motivat si un mediu de lucru unde te vei simti ca acasa. Pentru mai multe detalii, contacteaza-ne la numarul de telefon .
-
Responsabil pentru efectuarea diferitelor sarcini mecanice: - Asamblarea structurii (distribuție și instalare) - Instalarea modulelor PV - Susținerea operațiunilor de ramare Cerințe și Abilități Experiență în manipularea uneltelor și echipamentelor speciale. Abilitatea de a înțelege instrucțiunile scrise și manualele (în special pentru modulele PV). Suntem constructori de parcuri de mari dimensiuni de panouri terestre fotovoltaice. Activitatea se desfasoara exclusiv in strainatate pe santierele noastre din Germania.
-
Angajare: Electrician cu experiență Cerințe: Abilitatea de a citi scheme electrice. Autorizare ANRE electricitate grad II constituie avantaj, nu este obligatoriu. Locație: santierele noastre sunt în Germania. Program: normă întreagă Beneficii: Cazare și transport asigurat Căutăm un electrician cu experiență pentru lucrări în santiere de mari dimensiuni de parcuri terestre fotovoltaice.
-
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier cauta personal curatenie menajera. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 2500 - 5000 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara; Training Instructaj.
-
Agenția Fix Imobiliare angajează consilieri imobiliari cu/fără experință. CE CAUTĂM: Pricipalele calități pe care trebuie să le aibă viitorul nostrum coleg: Să aibă abilitați de comunicare si negociere; Să fie persoane sociabile, organizate, responsabile si punctuale; Persoane orientate către rezultat; Cunoștințe operare calculator; Permis de conducere categoria B. ATRIBUȚII: Prospectarea, vizionarea si preluarea ofertelor in portofoliu, după consilierea proprietarilor; Calificarea clienților prin înțelegerea nevoilor acestora, ofertarea lor, stabilirea vizionărilor, însoțirea si consilierea acestora de la vizionare pană la semnare; Dezvoltarea unei relații bazate pe încredere, respect si profesionalism cu clienții, fie ei proprietari sau cumpărători/chiriași. CE OFERIM: O echipă pregătită să te formeze, dezvolte și să te susțină; Locație ușor accesibilă; Venituri limitate doar de nivelul tău de implicare; Bonusuri în funcție de performanță; Posibilitatea de a avansa în carieră. Așteptăm CV-ul tău!
-
Ce vei face in echipa Mega: Asiguri buna funcționare și organizare a magazinului (pe tura alocată); Monitorizezi procesele și fluxurile comerciale (închidere, deschidere magazin, etc); Gestionezi stocurile, comenzile, pierderile și inventarele; Planifici și organizezi activitatea echipei magazinului; Asiguri imaginea comercială a magazinului și buna relaționare cu clienții. Care este profilul pe care îl căutăm: Studii medii finalizate,diploma de bac Disponibilitate pentru program de lucru în ture. Responsabilitate și corectitudine; Calm și răbdare; Adaptabilitate și implicare.
-
Ce faci la Optima? Identifici nevoile clientilor si mentii standardele de calitate impuse de catre Client; Propui oferte customizate, in functie de nevoile clientilor, cu scopul de a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie; Oferi informatii corecte referitoare la produsele si serviciile promovate; Vinzi prin telefon servicii produse conform contractelor aflate in derulare; Iti indeplinesti obiectivele lunare individuale si de echipa; Cum ne dorim sa fie viitorul coleg: cu o atitudine energica, spontana, competitiva; deschis la noi informatii, serios si responsabil; proactiv si orientat catre rezultat; cu abilitati deosebite de comunicare, putere de convingere si negociere un team player care isi sustine colegii in atingerea obiectului propus. Ce iti garantam? Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil, full-time, de luni pana vineri; Salariu in functie de experienta, bonuri de masa si posibilitatea de a-ti mari considerabil veniturile prin bonusuri; Abonament medical la o clinica privata; 7 Cards pentru timpul tau liber; Atmosfera de lucru placuta; Team leaderi tineri, cu experienta & prietenosi; Acces la training: tehnici de vanzare, comunicare si negociere pe care le inveti la noi si le aplici oricand apoi; Evenimente interne, concursuri motivationale, activitati impreuna cu echipa
-
Ești o persoană pozitivă, disciplinată și empatică față de cei din jur? Te așteptăm în echipa pentru postul de instructor auto! Cerințe: - Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat; - Atestat ; - Abilități de comunicare, de organizare și planificare, atenție la detalii, empatie, orientare spre nevoile cursantului, atitudine pozitivă, promptitudine în realizarea sarcinilor, seriozitate și responsabilitate, abilități de muncă în echipă, proactivitate, implicare; Beneficii: o echipa dinamică, profesionistă, condiții de muncă plăcute, pachet salarial motivant în funcție de performanță. Vă rugăm să ne trimiteți CV-ul pe e-mail:
-
Salon dă în chirie post de coafeză și unul de frizerie.pentru mai multe detalii sunați la nr de telefon .
-
NE MARIM ECHIPA Echipa Iasi Chirie este in cautare de agenti imobiliari entuziasti, tineri si cu spirit colaborativ, pentru a elabora impreuna planuri ambitioase si a oferi clientilor o altfel de experienta. Ce ai de facut? 1. Cautarea potentialilor clienti; 2. Preluarea ofertelor imobiliare de inchiriere/ vanzare si introducerea lor in baza de date; 3. Administrarea bazei de clienti si dezvoltarea ei continua; 4. Pastrarea constanta a unei legaturi profesionale cu clientii/ proprietarii. Cerinte: 1. Abilitati de comunicare si capacitatea de a defini nevoile clientilor; 2. Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu dinamic; 3. Permis de conducere; 4. Cunostinte in pc; 5. Cunostinte la nivel conversational in limba engleza; 6. Nu este necesara experienta in vanzari insa, daca exista, aceasta constituie un avantaj. Oferim: 1. Salariu fix plus comision din vanzari; 2. Birou intr-o locatie centrala; 3. Oportunitatea de castiguri peste media din piata; 4. Echipamente si suportul necesar; Daca sunteti in cautarea unei cariere in industia imobiliara si intruniti cerintele pe care le cautam, va asteptam CV-ul la adresa de e-mail: sau telefonic la numarul .
-
Promovat
Candidatul Ideal Abilitati de comunicare, negociere si relationare cu clientii (persoane fizice si juridice); Persoana dinamica, responsabila, orientata catre client si atingerea obiectivelor; Spirit de echipa; Experienta anterioara nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Prezentarea si promovarea produselor companiei; Negocierea termenelor de vanzare, livrare si plata; Administarea si dezvoltarea portofoliului de clienti; Cerinte: Permis de conducere categoria B; Prezentabil si respectuos; Beneficii: Pachet salarial motivant plus comisioane; Decontarea combustibilului; Bonusuri in functie de performanta; Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; Training inclus; Mediu de lucru placut; Program flexibil; Echipa tanara, teambuildinguri periodice. Descrierea companiei: Distribuitor autorizat in Romania cu peste 100 de ani de experienta internationala in marketing, management si vanzari. Prezenti in Romania din 1994 cu filiale deschise in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Timisoara, Iasi, Sibiu, Targoviste, Cluj, Buzau, Brasov si Tg.Mures. Ce oferim? Dezvoltare profesionala, oportunitati de promovare, siguranta unui parteneriat pe termen lung si o echipa tanara cu care poti sa te distrezi . Compania noastra este in plina expansiune si avem posturi disponibile in diferite domenii. Be positive! We are positive! Trimite un CV pe adresa de e-mail și o să te contactam în cel mai scurt timp.
-
Echipa STEFAN SECURITY îsi dorește să găsească un ELECTRICIAN autorizat ANRE pentru lucrări de tip B. Cerințe: - Autorizare electrician ANRE; - Cunoștințe aplicații informatice; - Capacitate de analiză, sinteză și organizare; - Bune abilități de comunicare; - Studii medii sau școală profesională; - Abilitate pentru lucru la înălțime; - Minim 1 an experiență în domeniul electroenergetic; - Permis conducere cat. B Descrierea jobului - asamblarea de tablouri, panouri și echipamente electrice în conformitate cu documentația tehnică - montarea aparatajului, cablarea, etichetarea și verificarea funcționalității în conformitate cu schema electrică - montarea și punerea în funcțiune a tablourilor, panourilor și echipamentelor electrice la beneficiar - instalarea panourilor fotovoltaice pe acoperiș sau la sol - instalarea și configurarea tablourilor electrice și a invertoarelor - executia instalațiilor electrice de distribuție pentru clădiri industriale și civile - montare, înlocuire corpuri iluminat, prize, comutatoare - modernizare instalații de prize și iluminat Beneficii - Salariu motivant în funcție de performanță - Tichete de masă (card)
-
Compania STEFAN SECURITY, angajeaza AGENT VANZARI pentru sisteme de securitate Candidatul ideal Studii medii/superioare (minim diploma de bac) Cunostinte pc/office Cunostiinte in sisteme de securitate, electronica Experienta in vanzari pe teren-prezinta avantaj Organizat si atent la detalii Serios si responsabil Dornic sa invete lucruri noi Spirit de colaborare in echipa Fire comunicativa Permis de conducere cat b Fara cazier Disponibilitate pentru deplasari in teren Descrierea postului Activitate atat la birou cat si pe teren Indeplinirea sarcinilor date de manager Asistarea pe teren la vanzarea servicilor de instalare a sistemelor de securitate Deplasarea pentru achizitia diferitelor materii prime si materiale Livrare diferitelor materii prime si materiale la locatia instalarii Completarea anumitor acte/formulare pentru desfasurarea activitatii Predare documente fiscale la clienti, efectuare incasari Beneficii Salariu motivant in functie de performanta Tichete de masa (card) CV-urile se pot trimit pe adresa: Mai multe detalii la telefon:
-
Spitalul Elytis caută 4 consilieri de recepţie, implicati şi cu o atitudine pozitivă, care să gestioneze relaţiile cu pacienţii şi diferite activităţi administrative din spital. Ne dorim ca noii colegi colege să fie persoane organizate, prietenoase şi atente la detalii. Locul desfasurarii activitatii: Sos. Nicolina , nr. 139 M ( Centrul de medicina nucleara Elytis) Cerințe: Onestitate şi seriozitate; Uşurinţă în interacţiunea cu pacienţii; Atitudine calmă şi tolerantă; Implicare proactivă în situaţiile noi; Disponibilitate de a lucra în ture de dimineaţă şi de după-amiază; Cunoştinţe limba engleză; Cunoştinţe MS Office; Experienţa într-un rol similar reprezintă un avantaj; Studii medii;Bună înţelegere a platformelor de socializare Responsabilităţi: Gestionează relaţiile cu pacienţii actuali şi potenţiali ai spitalului; Colaborarea strânsă cu echipa medicală pentru a asigura un mediu sigur și eficient pentru pacienți; Primirea si inregistrarea datelor pacientilor; Efectuează sarcini de asistenţă administrativă cum ar fi preluarea şi transmiterea mesajelor, preluarea documentelor, întreţinerea şi actualizarea permanentă a calendarului cu programări; Încasează contravaloarea serviciilor medicale; Gestionează corespondenţa externă şi alte documente interne şi externe; Depune toate eforturile pentru rezolvarea eficientă a situaţiilor limită. Redactarea textelor pentru raspunsurile de pe paginile de socializare ale companiei. În cazul în care CV-ul dvs va fi selectat, veţi fi contactat telefonic sau pe adresa de mail, pentru a programa susţinerea interviului. Vă dorim mult succes!
-
STEFAN SECURITY angajeaza TEHNICIAN SISTEME DE SECURITATE Candidatul ideal trebuie sa aiba experienta in domeniul sistemelor de alarma antiefractie, semnalizare incendiu, control acces, supraveghere video. Apreciem: - Seriozitate, punctualitate, spirit de echipa - Studiile superioare constituie un avantaj; - Fara antecedente penale; - Permis conducere cat. B Descrierea jobului: - Instalarea de sisteme de detectie incendiu, supraveghere video, control acces, detectie efractie, sonorizare, telecomunicatii, retele structurate, sisteme IT; - Se vor efectua activitati de instalare, depanare, configurare, testare, diagnosticare si reparare pentru echipamentele si sistemele clientilor. - Punerea in functiune, instalarea si programarea sistemelor si a echipamentelor noi in termenele contractuale stabilite. - Asimilare de cunostinte referitoare la echipamentele noi aparute, invatarea si punerea in aplicare a acestor cunostinte in activitatea curenta. Salariul? - Pachet salarial motivant
-
O companie mare de apărare angajează lucrători necalificați pentru a lucra în producția pe linie de productie din fabrică. Candidatul ideal este sănătos, în formă, munca implică multe ore de stat în picioare pe linia de producție, într-un mediu natural (sală hangar). Munca se desfășoară în schimburi, inclusiv în schimbul de noapte și implică manipularea ocazională a obiectelor grele (15-20 kg). Perioada minimă de contract este de 12 luni, cu un perioadă de probă de trei luni. Salariul este cuprins între 1500-3000 de EURO NET pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate. Transportul aerian și terestru, cazarea în Israel, concediul plătit, îmbrăcămintea, echipamentul, mesele la locul de muncă și pensia sunt asigurate. Se ofera posibilitatea de promovare pe alte functii! Daca sunteti interesat, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0729 800 720.
-
Promovat
Manpower - lider în domeniul recrutarii, recruteaza muncitor necalificat pentru a lucra în cadrul unei companii de producție din Israel! Cerinte: - Sănătate și forma fizică; - Abilitatea de a lucra ore lungi (inclusiv în schimbul de noapte) în picioare; - Cazier judiciar curat; - Apt din punct de vedere fizic pentru a lucra intr-un mediu solicitant din punct de vedere fizic. Beneficii: - Salariul cuprins între 1500-3000 de euro net pe lună, în funcție de numărul de ore suplimentare lucrate; - Transport aerian și terestru până în Israel și înapoi; - Cazarea, masa, translator, asigurata in Israel; - Concediul plătitși oportunități de dezvoltare profesională; - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. Durata minima a contractului este de 12 luni, cu o perioadă de probă de trei luni. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul la numarul de telefon 0729 800 721!
-
Responsabilitati: Realizează lucrări de instalare, extindere și întreținere a rețelelor de curenți slabi conform dispozițiilor primite; Rețele de voce - date (telefonice și TV); Instalații control acces detecție și semnalizare incendiu; Sisteme de efracție; Sisteme de sonorizare și evacuare în caz de situații de urgență; Comandă automată a instalațiilor; Comandă motoare ( convertizoare și comandă convertizoare); Acționări electrice (motoare electrice și pompe ); Cerințe: Calificare în domeniul electromecanic (rețele, instalații electrice); Școală profesională ( tehnician electromecanic); Dexteritate și precizie motorie; Capacitate de planificare și organizare; Spirit de observație; Disciplină. Beneficii: Spor de weekend; Tichete de masa in valoare de 30 Ron zi; Abonament medical privat.
-
Cerinte: Studii superioare în domeniul instalațiilor sanitare finalizate; Experiență 3-5 ani în domeniu; Cunoștințe privind legislația în vigoare în domeniul instalațiilor sanitare; Cunoștințe aprofundate asupra instalațiilor și echipamentelor de limitare și stingere a incendiilor; Cunoașterea pachetului Microsoft Office, cu precădere Excel; Abilități de prioritizare, de a lucra strategic și la proiecte multiple simultan. Responsabilități: Realizează periodic audit tehnic asupra echipamentelor aflate în dotare și exploatare pentru toate punctele de lucru; întocmește rapoarte privind situația tehnică a echipamentelor; Propune și urmărește implementarea măsurilor de îmbunătățire privind exploatarea instalațiilor; Supervizează verificarile periodice conform normativelor în vigoare; Asigură suport tehnic inginerilor de specialitate din fiecare locație, dacă situația o impune; Supervizează firmele externe în activitatea de mentenanță; Beneficii: Tichete de masa in valoare de 30 Ron zi; Abonament medical privat; Condiții de muncă într-o echipă cu multă experiență.
-
Responsabilități: Răspunde de informarea, atenționarea clienților vizitatorilor parcării subterane cu privire la regulile de acces circulație în sectorul repartizat; Expune corect și explicit modalitatea de funcționare a sistemului de taxare acces în dinspre parcare; Îndrumă clienții complexului spre punctele de acces sau spre sectoarele de parcare cele mai apropiate de obiectivele vizate de aceștia; Eliberează carduri pentru clienții care doresc acest lucru; Monitorizează și protejează autovehiculele parcate în sectorul de parcare în care este repartizat. Cerințe: Studii medii finalizate; Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu; Cunoștințe operare PC; Aptitudini de comunicare; Capacitate de organizare și prioritizare; Inițiativă și atitudine pozitivă; Flexibilitate, discreție și loialitate. Beneficii: Un mediu dinamic, alături de o echipă tânără ce-și dorește performanță; Salariu fix + bonusuri și prime; Tichete de masă (30lei zi); Abonament medical privat.