Anunțuri
Locuri de munca Iasi doar cu poze Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Salutare. Pentru cine este interesat de un loc de munca în Germania ca și șofer pe autobuz. Se caută șoferi în zona Rheinland-Pfalz. Detalii: Se oferă pe oră: 18.40 Și ca sporuri în felul următor, 25% spor de noapte, 50% spor de duminică. Se lucrează cu contract, nu este neapărat să fii vorbitor de limba germană.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
Firma Italia angajează dulgher ,fierar , meseriasi in constructii cu experienta. Se asigura salariu de 2500 cu contract de munca. Contactati W.app pt informații.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Salutare. Pentru cine este interesat de un loc de munca în Germania ca și șofer pe autobuz. Se caută șoferi în zona Rheinland-Pfalz. Detalii: Se oferă pe oră: 18.40 Și ca sporuri în felul următor, 25% spor de noapte, 50% spor de duminică. Se lucrează cu contract, nu este neapărat să fii vorbitor de limba germană.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
ANGAJAM: - coafeze - frizeri - barber - manichiuridta-pedichiurista cu contract de munca , timp complet, salariu fix + comision 40% Mai multe posturi sint disponibile pt mai multe saloane din orqs. Va asteptam in echipa noastra! Sunati la
-
Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Iasi? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Ce vei face: Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum; Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; Operare în programul de contabilitate WinMentor. Ce cerem de la tine: Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email; Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Domiciliu stabil in Iasi. Ce îți oferim: Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate; Reducere la achiziția de produse Misavan. Bonuri de masa de 40 lei zi. Prime de sarbatori de Pasti si de Craciun. Voucher de vacanta. Asteptam sa aplici cu CV-ul. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic. Împreună #Trecem Romania pe curat!
-
Te asteptăm în echipa noastră! Magazin cu produse din Italia, SuperMercato, Str. Sfântul Lazăr nr45 Angajează vânzătoare!! Program de lucru: 2 zile lucrezi,2 zile libere Luni-Duminică: 08:00-20:00 Experienţa în vânzări este importantă, dar credem că o poţi acumula si pe parcurs. Ne interesează sa fii orientată spre oameni si să îți facă plăcere să lucrezi în echipă, să ai respect faţă de colegi şi faţă de clienți. -nivel profesional:minim 10clase. -salariu minim pe economie+bonusuri lunare(atât băneşti cât şi în produse). -contract de munca pentru 1an Vino să: -întâmpini clienţii cu promptitudine şi amabilitate, oferindu-le consultanţă privind produsele din magazin. -te ocupi de recepţia mărfii. - expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne. -afişezi şi să actualizezi etichetele de preţ. -desfăşori activități de schimbare a promoţiilor realizând amenajări necesare expunerii acestora. - te implici în activităţi de organizare şi curăţenie în magazin. - încasezi contravaloarea produselor vândute. -Nu angajăm minori!! Asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail ,în magazin sau pe whatsapp (număr de telefon: )
-
Se cauta muncitori necalificati serioși, dornici de munca în domeniul Construcții(ajutor meseriaș,curatenie pe șantier,diferite munci pentru necalificati) in Belgia cu începere din 1 aprilie 2024 Zonele de munca sint in Bruxelles și împrejurimi Se lucreaza 8-10 ore munca de șantier,cu pauza Nu necesita limba salariu se plateste pe data de 20-25 a fiecărei luni Se lucrează cu acte în regula. Pentru mai multe detalii va rog sa contactați în privat sau la nr de tel PS:persoanele neserioase sau cu probleme cu alcoolul sa se abtina
-
Se angajează angajează asistenți medicali vorbitori de limbă germană, pentru a lucra în unități și centre de îngrijire specializate. Cerințe: - cunoștințe de limbă germană nivel A2 B1; - diplomă recunoscută în Germania; - disponibilitate de deplasare. Beneficii: - Contract de muncă german pe perioadă nedeterminată. - Tariful orar începând de la 28 brut oră + un premiu de încredere (Treuprämie) în valoare de 8000 oferit pe durata a 3 ani (1333 la fiecare 6 luni), în funcție de experiența avută în centre de îngrijire sau spitale. - Salariul variază între 4480 brut lunar și 6400 brut lunar, în funcție de specializare și experiență (asistență medicală generală, geriatrie, chirurgicală, anestezie), plus sporuri sau premii. - O diurnă de 28,00 net zi și acoperirea costurilor de transport pe KM până la 0,30 . - Cazare și transport până în Germania asigurate de firma angajatoare. Responsabilități: - Îngrijire de specialitate pentru rezidenți în unități sau centre de îngrijire specializate. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.
-
Te asteptăm în echipa noastră! Magazin cu produse din Italia,SuperMercato, Sf.Lazar ne 45 Angajează vânzătoare!! Program de lucru: 2 zile lucrezi,2 zile libere Luni-Duminică: 08:00-20:00 Experienţa în vânzări este importantă, dar credem că o poţi acumula si pe parcurs. Ne interesează sa fii orientată spre oameni si să îți facă plăcere să lucrezi în echipă, să ai respect faţă de colegi şi faţă de clienți. -nivel profesional:minim 10clase. -salariu minim pe economie+bonusuri lunare(atât băneşti cât şi în produse). -contract de munca pentru 1an Vino să: -întâmpini clienţii cu promptitudine şi amabilitate, oferindu-le consultanţă privind produsele din magazin. -te ocupi de recepţia mărfii. - expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne. -afişezi şi să actualizezi etichetele de preţ. -desfăşori activități de schimbare a promoţiilor realizând amenajări necesare expunerii acestora. - te implici în activităţi de organizare şi curăţenie în magazin. - încasezi contravaloarea produselor vândute. -Nu angajăm minori!! Asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail ,în magazin sau pe whatsapp (număr de telefon: )
-
Promovat
Buna ziua :) Cautam o colega sa ne ajute pe partea de detalii , întreținere masini și necesar garaj . Mai pe inteles de facut interiorul unei mașini sa fie precum a plecat din fabrica . DETAILING Auto și Management Service. Nu cerem experienta dar cautam o colega harnica si responsabila. Pe lângă asta mai este necesar sa FIM mai ordonați și meticulasi pe partea de stoc piese , necesar garaj si programari clinti. O mana în plus pt funcționalitatea mai corecta a lucrurilor ar fi de ajutor și chiar avem nevoie. Vor fi 2 colege deci pot discuta și lucruri care nu au treaba cu mașinile :) Necesar carnet de conducere Mediul online este un trend in crestere pe care dorim sa-l captam cu filmulețe la diferite etape de lucru si performanta. Avem scule noi și performate dar mai putem îmbunătăți cu altele care macar știți sa le folosiți. Programul de luni pana vineri 8-18 Mai multe mașini vor trece prin mana ei la condus....deci vor fi masini de serviciu :) https: www.facebook.com share p kpM3xv4soJqvUsk2 Pt salariu și detalii
-
Angajam agenti de securitate, dispecer -Conditii: -studii ,minim 8 clase -certificat si atestat profesional in meseria de Agent Securitate, -in lipsa certificatului, oferim posibilitatea scolarizarii in cadrul propriului nostru Centru de formare profesionala, -experienta pe un post similar - constituie avantaj, spirit de observatie dezvoltat si atentie distributiva, -disponibilitatea de a lucra in ture. Beneficii: -conditii salariale foarte avantajoase, -salariu maxim in piata de profil, -bonusuri de performanta, -siguranta locului de munca, -training de specialitate pentru o cat mai buna - adaptare la specificul activitatii, -program de lucru flexibil, -reale posibilitati de promovare.
-
Angajam coafeze, contract de munca, timp complet. Veniti sa faceti parte integranta din echipa noastra dinamica, agreabila si pe care puteti conta. Salariu fix + comision 40% din incasarile voastre! sunati la
-
Suntem în căutarea a 2 vânzătoare pentru magazinul nostru alimentar din zona Tătărași. Ne dorim să angajăm pe cineva serios, cu experiență și atitudine pozitivă, pe termen lung. Salariul între 3000- 3600 RON în funcție de experiență. Rugăm persoanele interesate să ne contacteze la telefon:
-
Suntem o agentie imobiliara de renume care se mandreste cu o experienta vasta pe piata imobiliara din Iasi. Echipa noastra este dedicata oferirii serviciilor de cea mai inalta calitate, iar acum cautam sa ne extindem echipa cu un asistent de manager proactiv si organizat. Cerinte: - Studii superioare finalizate; - Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala; - Cunoștințe solide de MS Office, retele SOCIAL MEDIA, CRM (constituie un avantaj); - Abilitati excelente de comunicare, organizare si atentie la detalii; - Persoana serioasa, punctuala, dinamica cu spirit de initiativa. - Permis de conducere Responsabilitati: - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a corespondentei interne; - Emitere bonuri fiscale facturi si evidenta acestora; - Tehnoredactare contracte, documente si alte acte specifice postului; - Evidenta tranzactiilor si incasarilor in cadrul companiei; - Intocmire rapoarte de activitate solicitate de catre manager sau colegi din alte departamente; - Evidenta dosarului de contabilitate; - Suport operational echipei in activitati administrative; - Mentinerea relatiei cu alte departamente ale companiei. Beneficii: Oferim pachet salarial corelat in functie de experienta format din: - salariu fix; - tichete de masa; - bonusuri de performanata; - oportunitati de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si inovator. Daca oferta noastra ti se pare atractiva aplica acum! Te asteptam in echipa noastra! Ne poti trimite CV-ul si pe adresa noastra:
-
Angajam agenti de securitate Conditii: -studi ,minim 8 clase -certificat si atestat profesional in meseria de Agent Securitate, -in lipsa certificatului, oferim posibilitatea scolarizarii in cadrul propriului nostru Centru de formare profesionala, -experienta pe un post similar - constituie avantaj, spirit de observatie dezvoltat si atentie distributiva, -disponibilitatea de a lucra in ture. Beneficii: -conditii salariale foarte avantajoase, -salariu maxim in piata de profil, -bonusuri de performanta, -siguranta locului de munca, -training de specialitate pentru o cat mai buna - adaptare la specificul activitatii, -program de lucru flexibil, -reale posibilitati de promovare.
-
GDS.travel isi mareste echipa din Iasi! Cautam o persoana cu simt dezvoltat al responsabilitatii, inovativa, punctuala, eficienta, rapida in luarea deciziilor, cu abilitati de negociere, rezistenta la stres, motivat sa fie remunerat conform performantelor inregistrate, cunoscatoare a sistemelor de rezervari hoteliere si Worldspan. Cerinte: De preferat minim 2 ani experienta pe pozitia de agent turism/ticketing. Limbi straine: engleza (nivel mediu-avansat | scris, vorbit, citit); Cunoasterea altei limbi (nivel mediu-avansat | scris, vorbit, citit)constituie un avantaj ; Cunostinte operare sisteme de rezervari B2B si ticketing; Mod de gandire orientat spre client; Aptitudini pentru lucrul in echipa si program flexibil(atat la birou cat si remote) cu deplasari in tara si strainatate. Descrierea jobului Responsabilitati: Preluare, monitorizare si completarea rezervarilor prin intermediul propriului sistem de rezervari on-line - Rezervari si emiteri bilete de avion in Worldspan, modificari, reemiteri, refund-uri - Mentinerea unei relatii excelente cu furnizorii si clientii nostri - Oferirea de suport clientilor - Promovarea serviciilor companiei Beneficii: Mediu de lucru tânăr și competitiv cu o atitudine pozitiva, într-o companie dinamică Conditii moderne de munca. Atmosferă prietenoasă, echipă ambi ioasă i pozitivă; Training specific pentru fiecare proiect, respectiv traininguri individuale pentru dezvoltarea profesională/personală; Teambuilding-uri periodice, concursuri motiva ionale i activită i periodice realizate împreună cu echipa; Posibilitati de promovare in cadrul companiei; Pachet salarial motivant in functie de experienta; SALARIU PESTE MEDIA INDUSTRIEI DE TRAVEL! BONUSURI IN FUNCTIE DE PERFORMANTA. Puteti trimite CV-ul la . Pentru mai mutle detalii ne puteti contacta pe email sau la tel.
-
Ești pasionat de cifre și analiză financiară? Ai experiență în coordonarea unei echipe? Atunci această poziție ar putea fi pentru tine! Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa de profesionisti, intr-un mediu placut si modern, te asteptam, atunci, sa faci parte din echipa noastra. Te invitam sa ne cunoastem in cadrul unui interviu! CANDIDATUL IDEAL Trebuie sa aiba competente si expertize la nivel aprofundat si consolidat in urmatoarele domenii: Managementul prin bugete; Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii); Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare; Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale; Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei; Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau; Deschis la nou si schimbare si cu abilitati si aptitudini de adaptare; Rezistent la stres si capabil sa prioritizeze astfel incat sa respecte termenele limita impuse; Analitic si orientat spre imbunatatirea continua a proceselor; Integru, cu inalta etica morala, profesionist. CERINTE: Experienta pe un post similar- MINIM 5 ANI: coordonare departament financiar contabil inclusiv controlling; Studii superioare economice finalizate; Contabil autorizat; Expert in analiza financiara si de risc financiar; Cunostinte la zi de legislatie financiar-contabilă, fiscalitate și contabilitate de Gestiune; Cunoasterea limbii engleze; Cunoștințe avansate de operare MS Office (Word, Excel si Power Point); Operarea in sistem NEXUS ERP constituie avantaj; Capacitate de analiză și sinteză, de respectare a termenelor limită, de organizare a locului de muncă și de asimilare, transpunere și adaptare la cerințe de ordin metodologic și operațional instituite prin proceduri și instrucțiuni de lucru derivate din strategia economico-financiară a organizației; Atestat CECCAR de expert Contabil constituie avantaj. ATRIBUTII: Analize economice privind structura veniturilor si cheltuielilor; Verifica activitatea si modalitatea de operarea a personalului aflat in subordine; Verificarea stocurilor de marfa; Tine evidenta incasarilor si platilor; Asigura activitatea de salarizare; Stabileste impozitele de plata si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit; Efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli, verifica si regleaza balantele de verificare lunare; Asigura determinarea, evidenta si urmarirea datoriilor fata de bugetul statului, bugetele locale, furnizori, salariati; Actualizeaza si verifica zilnic soldurile in lei si in valuta; Efectueaza platile conform termenelor indicate de administrator; Analiza indicatorilor: lichiditate, rentabilitate, viteza de rotatie a stocului; Prezinta Directorului General la fiecare final de luna, sau ori de cate ori este nevoie, in termen util rapoartele si analizele financiar contabile stabilite Participa la analize economice complexe initiate de Directorul General; Face propuneri de componente bugetare (obiective, venituri, cheltuieli, rezultate) pe centre de gestiune. SE OFERA: Pachet salarial motivant; Reale posibilitati de dezvoltare profesionala intr- o echipa interactiva si plina de entuziasm; Mediu de lucru placut. Locatie centrala
-
Vrei să lucrezi ca Asistent Medical? Ești o persoană pozitivă, disciplinată și empatică față de cei din jur? Te așteptăm în echipa ZenMed! Cerințe: - Studii medicale postliceale sau universitare în domeniu; - Abilități de comunicare, de organizare și planificare, atenție la detalii, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitivă, promptitudine în realizarea sarcinilor, seriozitate și responsabilitate, abilități de muncă în echipă, proactivitate, implicare; - Cunoștințe MS Office - nivel mediu; - Limba engleză - nivel mediu. Beneficii: o echipa dinamică, profesionistă, condiții de muncă plăcute, creștere salarială progresivă. CV-ul il puteti trimite la adresa de e-mail: Mai multe detalii puteti gasi pe www.zenmedical.ro sau www.fisamedicalaiasi.ro
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Numero Blu Servizi Partner di NEXI Italia ricerca personale Sei una persona dinamica e comunicativa? Hai esperienza nel settore del contact center? Stai cercando la tua prossima opportunit lavorativa? Allora questa potrebbe essere l'offerta che fa per te! Scopri le i vantaggi che porta un nuovo player nel mercato di call center inbound, con le posizioni aperte di Agenti Inbound Assistenza Clienti, opportunit da non farti sfuggire! Grande apertura on-site di Iasi, con possibilit di lavorare anche Remote dopo il periodo di formazione iniziale. Avrai l'opportunit di entrare a far parte di un'azienda leader nel settore Outsourcing che fornisce servizi e infrastrutture per il pagamento digitale per Banche, Aziende, Istituzioni e Pubblica Amministrazione. Le principali responsabilit saranno rispondere alle chiamate dei clienti, fornire informazioni, assistenza e solutioni. La risorsa ideale Ottime capacit di comunicazione, in grado di lavorare in team. Buona conoscenza dell'ialiano e una solida competenza nell'utilizzo PC; Esperienza pregressa come consulente telefonico; Ottime capacit di apprendimento, alla ricerca di continui miglioramenti; Curiosit e apertura mentale. Cosa prevede l'offerta? Tipologia contrattuale: Inserimento full time o Part time Contratto: a tempo indeterminato con periodo di prova; Stipendio: Fisso mensile + buoni pasto ad un valore di 3400-3700, piu bonus; Orario: 30h o 40h settimanali dal luned al sabato, dalle 9 alle 21.30. Non vediamo l'ora di conoscerti!
-
Cerinte Aplica daca: Cunosti Limba Italiană avansat - OBLIGATORIU Ai abilități excelente de comunicare și ascultare activă. Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj. Ai abilități de utilizare a computerului. Responsabilitati Realizari Ce anume vei face: Preiei apeluri telefonice primite de la clienți curenti din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos. Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei. Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem. Alte informatii Program de lucru: 2 Schimburi Schimbul 1: 10:00 - 18:00 Schimbul 2: 12:00 - 20:00 Vei avea parte de: Salariu atractiv, motivant și competitiv Tichete de masă Abonament medical privat 7Card pentru beneficii de sănătate și wellness Beneficii Bonus de performanta Abonament medical Abonament la sala sport Training-uri Tichete de masa Tichete de vacanta