Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

IT - Telecomunicatii Persoane Profesie: Telecomunicatii

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • L1 IT Customer Support with French and English

    A typical day might include the following: Provide accurate and optimal IT solutions via telephone, e-mail, or chat; After an effective training period you will be able to troubleshoot different issues (office, windows, outlook, internet, specific applications, hardware); Assist in the resolution of customer and support issues to ensure a positive impact on customer satisfaction; Follow up on the existing back-log; Comply with the project s performance indicators; Communicate with other designated teams and escalate complex issues. To ensure success in this role, you need the following experience and skills: Spoken languages: fluent French and English (B2 C1); Technical college or university is not mandatory as necessary training will be ensured; Previous customer support experience is an advantage; Excellent customer service abilities: client orientation, active listening, and interpersonal skills; Ability to work in a dynamic environment and multitask; Availability to work in shifts.

  • 3

    Angajam personal tehnic

    Compania noastră caută personal dedicat și calificat pentru a se alătura echipei noastre într-un rol exclusiv pe teren. Aici la Laroias Computers , avem oportunități de angajare pentru poziții care implică instalarea sistemelor de securitate, inclusiv camere și alarme, precum și gestionarea rețelelor de internet. Candidatul ideal va fi responsabil de instalarea și întreținerea echipamentelor, precum și de gestionarea rețelelor de fibră optică. Responsabilități: Instalarea și configurarea sistemelor de securitate, inclusiv camere și alarme, la locațiile clienților. Gestionarea și întreținerea rețelelor de internet. Instalarea și configurarea echipamentelor de rețea, inclusiv echipamente de fibră optică. Realizarea sudurilor și a altor lucrări de instalare necesare. Interacțiunea cu clienții pentru a asigura satisfacția și rezolvarea problemelor. Cerințe: Experiență anterioară în instalarea sistemelor de securitate sau a echipamentelor de rețea este preferabilă. Abilități tehnice solide în instalarea și configurarea echipamentelor. Capacitatea de a lucra independent și de a lua decizii în teren. Excelente abilități de comunicare și atenție la detalii. Disponibilitatea de a lucra în teren și de a călători la diverse locații conform necesităților proiectului. Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă invităm să aplicați la adresa de email cu CV-ul dvs. actualizat și o scurtă scrisoare de intenție în care să evidențiați experiența dvs. relevantă și motivul pentru care doriți să vă alăturați echipei noastre. Așteptăm cu nerăbdare să primim aplicația dvs.! Beneficii: Telefon,laptop si bonuri de masa Cu respect, Sc Laroias Computers Srl

  • 1

    Angajez muncitori Germania

    Angajez muncitori în domeniul infrastructurii de fibra optica, contract de munca pe teritoriul Germaniei, cazare și transport la serviciu gratuit. Cerințe: cunoștințe de lucru pe miniexcavator. Cautam persoane sociabile,capabile de lucrul în echipa,adaptabile. Mai multe detalii se oferă la telefon.

  • Tehnician Telecomunicatii

    Firma de telecomunicatii angajam tehnician pentru instalare fibra optica, cablu ftp si antene wireless. Activitatea se desfasoara pe teren in zona metropolitana a orasului Timisoara. Se cere: Permis auto cat. B Apt pentru munca pe scara pentru instalarea cablurilor. Experienta de minim 1 an Indemanare tehnica si seriozitate Se ofera: Salariu motivant Bonuri de masa cu valoare de 40 lei Astept CV pe adresa de mail office @ banatnet.ro sau pe whatup la nr. afisat pe site

  • 2

    Angajer persoana tehnoredactare

    Angajez persoane pentru tehnoredactare part-time, jobul consta in redactare in microsoft offce world la dictare, operare email, utilizarea imprimantelor, etc. Plata se face pe ora, soe de 30 de lei ora. La inceput ofer un instructaj in tot ceea ce am mentionat mai sus, dar cer minimum de cunostinte in ceea ce priveste mai sus! Ma puteti contacta la numarul de contact mai jos mentionat si sa-mi trimiteti cv pe whatup tot pe acel numar sau la adresa de email mentionata. De preferat sa ma sunati si sa -mi trimiteti pe wp raspund mai repede. OFER SI CER SERIOZITATE!

  • Cautam contabil a sef a pentru SES

    ROLE DESCRIPTION SUMMARY The key role and responsibility of a Senior Accountant is to ensure the completeness and accuracy of the general ledgers for the companies assigned to you. This includes performance of financial analysis, application of any local regulations, and compliance with SES s policies and procedures for those companies. You will be able to fully close a significant entity autonomously and you have a good understanding of the processes feeding into the General Ledger accounting. You will be responsible for (this is not an exhaustive list): Completeness and documentation of financial records Ensure accuracy of the general ledgers for all assigned entities, including understanding revenue recognition, income taxes, etc. prepared by other departments Record manual journal entries, with appropriate supporting documentation Prepare or obtain account reconciliations so that all balance sheet positions are supported on a monthly basis Compliance of the financial records with SES policies and procedures Respect strict closing deadlines, including daily processing of bank transactions Ensure intercompany transactions are properly recorded and reconciled Complete central reporting package to allow timely consolidation of SES s results Fulfilment of regulatory obligations associated with each entity Prepare annual statutory financial statements on a legal entity basis, and prepare any other tax filings or other reporting obligations Ensure compliance with intercompany recharging mechanisms, required profit margins, and the like Financial analysis over the entity, or subgroups of entities On a regular basis, prepare a formal review of the assigned companies results, including analysis of variances to prior, budget, and forecast, and proof of compliance with intercompany recharging mechanisms and required profit margins Support monthly reviews of results for aggregated groups of companies by the local accounting manager Oversight over external accounting service providers (if required) Review monthly reports from external providers, ensuring accuracy, including correct use of SES s standard chart of accounts and cost centres Maintain reconciliation between IFRS consolidation ledger and local ledger (in SAP), as well as be-tween local ledger (in SAP) and local ledger (in external provider s system) YOUR PROFILE: Must Have: Bachelor s Degree in Accounting or directly relevant professional qualification More than five years operational experience in a similar role, preferably in an international organisation SAP experience Fluency in English and German, both oral and written Nice to Have: Advanced professional qualification (such as ACCA) preferred Strong analytical skills and detail-focused Continuous improvement mindset Ability to plan own time carefully and to prioritise with limited supervision WHAT S IN IT FOR YOU Flexible working policy Bonus plan Comprehensive and competitive benefits plan A range of wellness activities and employee assistance programs An employer that values all aspects of Diversity and respects every individual s story GOOD TO KNOW SES is an Equal Opportunity Employer, committed to workplace diversity & inclusion. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, disability, or other characteristics protected by local, state, or federal law.

  • 2

    Angajam Director Regional de Vânzări

    Responsabil pentru dezvoltarea si realizarea strategiei companiei in domeniul aplicării produselor hidroizolatoare. Responsabilități: Pregătește si realizează strategia de vânzări si se asigura de implementarea acesteia. Întocmește rapoarte privind situația pieței, gradul de acoperire a cerințelor, gradul de satisfacție al clienților. Răspunde de realizarea obiectivelor de vânzări ale firmei si de urmărirea si derularea contractelor. Asigura promovarea serviciilor si produselor care se afla in portofoliul companiei. Negociază contracte si întocmește oferte de preturi. Propune soluții de îmbunătățire a proceselor actuale Organizează, coordonează si verifica funcționarea sistemelor de vânzări. Coordonează echipa de vânzări si se asigura ca echipa realizează si îndeplinește obiectivele atât lunar cat si anual. Păstrează o colaborare profesionista cu toate departamentele companiei. Candidatul ideal Cerințe: Experiență in domeniul vânzărilor si experiența pe o poziție similara; Cunoștințe tehnice, comerciale, financiar-contabile si juridice; Abilitați de negociere, comunicare si relaționare atât la nivel de echipa cat si cu clienții; Atitudine profesionista pro activa; Identificarea si dezvoltarea de noi linii de business; Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor; Studii superioare; Limba Engleza - nivel avansat, constituie avantaj. Oferim: Pachet salarial motivant; Tichete de masa in valoare de 30 Lei; Bonus de performanta; Tichete cadou cu ocazia sărbătorilor de Paste si Crăciun; Device-uri IT si mașină de companie; Mediu de lucru profesionist și dinamic la standard european

Salvează căutarea