Anunțuri
Locuri de munca Maramures doar cu poze Disponibil din: 2021-01-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
DESPRE NOI Larex Global Floor, lider în domeniul prestărilor de servicii pentru pardoseli și hidroizolație, cu o experiență de 34 de ani, este în căutarea unui Director Economic dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Compania noastră se remarcă prin platforma sa de e-commerce online și platforma ProfiShop, angajându-se să ofere condiții salariale avantajoase, beneficii atractive și un mediu de lucru sigur și sănătos (SSM). Pentru a ne asigura de respectarea celor mai înalte standarde fiscale, beneficiem de consultanță fiscală externă. CE OFERIM Condiții salariale competitive Masă, apă, cafea și motorină lunară pentru transport la serviciu Bonusuri de performanță Mediu de lucru sigur și sănătos (SSM) Consultanță fiscală externă Oportunitati de dezvoltare profesională CERINȚE Experiență anterioară de succes în conducerea departamentului financiar sau economic Cunoștințe solide de contabilitate și finanțe Abilități excelente de comunicare și conducere Abilitatea de a lua decizii strategice și de a rezolva probleme complexe Dorința de a contribui la dezvoltarea și creșterea companiei Experiență cu soft de contabilitate Saga (constituie un avantaj) RESPONSABILITĂȚI Supravegherea eficientă a departamentului financiar și contabil al companiei Managementul bugetelor și proiectelor financiare Dezvoltarea și implementarea strategiilor financiare pentru creșterea eficienței operaționale Monitorizarea și raportarea performanțelor financiare către conducere Colaborarea strânsă cu alte departamente pentru a susține obiectivele de creștere a companiei Identificarea oportunităților de economisire a costurilor și îmbunătățire a rentabilității CUM SĂ APLICAȚI Pentru a aplica pentru acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție care să evidențieze cum vă îndepliniți cerințele și cum vă puteți aduce contribuția în rolul de Director Economic la adresa de e-mail []. Vă rugăm să menționați subiectul e-mailului ca "Aplicare Director Economic - Numele Dumneavoastră.
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Vișeu de Sus, Aleea Eroilor, nr. 49 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Experiență de coordonare și motivare a unei echipe - Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail - Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare - Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor - Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale - Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate - Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare - Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal - Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate - Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Salutare, numele meu este Oltean Daniel si am nevoie de 30 de muncitori necalificați cu cetățenie română. Locul de munca este destinatat oamenilor cu vârsta cuprinsă intre 15-55 ani. Postul, presupune ambalarea unor cărnuri, fie ele de pui, porc sau vită. Pentru detalii pot fii contactat ZILNIC, între orele 10 00 - 18 00. Nu sunt firmă de recrutare, ci sunt persoana fizică, ce lucrez in această fabrica de 8 ani, impreună cu familia mea. Programul de lucru este de 8 ore, și se lucrează in 3 schimburi. 08 00 la 16 00 16 00 la 24 00 24 00 la 08 00 Salariul este afectat in mod direct de schimbul in care lucrii, fiind vorba de un spor de noapte. Salariul de bază NET este 17.3e pe oră. 17.3e x 8 ore = 138.4e pe zi. 138.4e x 22 zile = 3044.8e pe lună. Acesta este salariul de bază, pentru un schimb de zi. La schimbul de noapte, se adaugă un plus de 40% la salariul net, adică ajungeți la 3.806e dacă munciți doar pe schimbul de noapte. ATENȚIE, acest calcul este realizat pentru salariul NET, adica bănuții pe care îi luați in mână. Pe langa acest salariu, se mai pot lucra și ore suplimentare, acestea fiind plătite DUBLU. Cazarea se face într-o pensiune din apropiere (500m de fabrica) unde aveți toate cele necesare(bucatarie,baie,cameră separat). Transportul(120e) vă este asigurat de catre firma, si va fii retras din prima lună de salarizare. Plecările au loc din toata țara, in orice zi vă pot face rezervare, ultima plecare fiind pe 17 mai. Nu există taxe de mediere sau comisioane pentru că nu sunt firmă de recrutare , se plătesc 100 de lei persoană bani care ajung la stat, iar această taxă se plătește pentru traducerea și legalizarea contractului de muncă. Acte necesare: - Xerocopie a carții de identitate (buletin). - Adeverință medicală precum că sunteți apt de munca in străinătate. - Cazier judiciar.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Companie multinațională cauta agenți de asigurări. Cerințe: diploma de Bac, cunoștințe minime de PC Reprezinta un avantaj faptul ca dețineți un cod RAF. Pentru cine nu îl are și își dorește o cariera în domeniu, asigurăm cursul de calificare, gratuit. Programul este flexibil. Cei interesați pot trimite mesaj pentru a vă lăsa adresa de mail unde sa trimiteți CV-ul. Nu îmi da voie sa o public
-
SC FIRE PBA ELECTRIC SRL,ANGAJEAZA ELECTRICIAN CU EXPERIENTA SI AJUTOR DE ELECTRICIAN! PROGRAM FIX DE L-V DE LA 8-17H. PENTRU MAI MULTE DETALII LA TEL.
-
DescriereCandidatul Ideal Grafician în Adobe Photoshop, Illustrator sau CorelDRAW Creativitate, organizare, responsabilitate și punctualitate. Comunicarea cu departamentele care ajuta la pregatirea fisierelor pentru tipar Originalitate și simț estetic. Viteză de lucru. Descrierea jobului Crearea graficii pentru Flyere, Pliante, etc. Prelucrarea și pregătirea graficii pentru producție. Editarea conform solicitărilor a fișierelor grafice. Beneficii Nivel de salarizare atractiv, corelat cu responsabilitățile job-ului și cu experiența, bonure de masa, decontare transport. Siguranța unui loc de muncă stabil. Posibilități de evoluție profesională. Descrierea companiei Tipografia Ceconii www.ceconii.ro tel;
-
De Lal Cafe își mărește echipa ! Dacă ești în căutarea unui loc de muncă nu ezita să ne contactezi la numărul de telefon: Andreea Lupsea !
-
Angajăm șoferi/colaboratori Uber/Bolt. Programul de lucru este flexibil. Se poate lucra in orice moment al zilei. Mașină disponibila spre închiriere imediat. Dacă doriți sa faceți cu mașină personală aceasta trebuie să nu fie mai veche de 14 ani. Venituri între 5000-8000 lei/lună. Condiții minime: Permis cat. B de minim 2 ani și vârstă de minim 21 de ani. Atestat profesional(Vă ajutăm în demersurile pentru obținerea lui) Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon afișat. Vă stăm la dispoziție cu orice informație.
-
Angajam lucrător comercial. Doamne-domnișoare serioase,oneste,cu abilități comunicare.
-
Promovat
DESPRE NOI Larex Global Floor, lider în domeniul prestărilor de servicii pentru pardoseli și hidroizolație, cu o experiență de 34 de ani, este în căutarea unui Director Economic dedicat și experimentat pentru a se alătura echipei noastre. Compania noastră se remarcă prin platforma sa de e-commerce online și platforma ProfiShop, angajându-se să ofere condiții salariale avantajoase, beneficii atractive și un mediu de lucru sigur și sănătos (SSM). Pentru a ne asigura de respectarea celor mai înalte standarde fiscale, beneficiem de consultanță fiscală externă. CE OFERIM Condiții salariale competitive Masă, apă, cafea și motorină lunară pentru transport la serviciu Bonusuri de performanță Mediu de lucru sigur și sănătos (SSM) Consultanță fiscală externă Oportunitati de dezvoltare profesională CERINȚE Experiență anterioară de succes în conducerea departamentului financiar sau economic Cunoștințe solide de contabilitate și finanțe Abilități excelente de comunicare și conducere Abilitatea de a lua decizii strategice și de a rezolva probleme complexe Dorința de a contribui la dezvoltarea și creșterea companiei Experiență cu soft de contabilitate Saga (constituie un avantaj) RESPONSABILITĂȚI Supravegherea eficientă a departamentului financiar și contabil al companiei Managementul bugetelor și proiectelor financiare Dezvoltarea și implementarea strategiilor financiare pentru creșterea eficienței operaționale Monitorizarea și raportarea performanțelor financiare către conducere Colaborarea strânsă cu alte departamente pentru a susține obiectivele de creștere a companiei Identificarea oportunităților de economisire a costurilor și îmbunătățire a rentabilității CUM SĂ APLICAȚI Pentru a aplica pentru acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție care să evidențieze cum vă îndepliniți cerințele și cum vă puteți aduce contribuția în rolul de Director Economic la adresa de e-mail []. Vă rugăm să menționați subiectul e-mailului ca "Aplicare Director Economic - Numele Dumneavoastră.