Anunțuri
Locuri de munca Maramures Disponibil din: 2021-05-11-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Oportunitate de Angajare: Reprezentant Vânzări Auto - Zona Nord Despre noi: DACOM SERVICE NORD este o companie dedicată furnizării de soluții de înaltă calitate pentru industria auto. Specializându-ne în productia de AdBlue, avem o echipă pasionată și dedicată, concentrată pe excelență și satisfacția clienților. Rolul: Căutăm un reprezentant de vânzări dinamic și orientat către rezultate pentru a se alătura echipei noastre în zona Maramureș. În această poziție, veți fi responsabil de identificarea și atragerea clienților noi, gestionarea relațiilor cu clienții existenți și promovarea livrarea produselor noastre de înaltă calitate. Cerințe: Cunoasterea firmelor de transport Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria auto Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra independent și de a prioritiza sarcinile în mod eficient Permis de conducere minim categoria B și disponibilitate pentru Livrari în teren Beneficii: Pachet salarial fix și bonusuri de performanță Oportunități de avansare în cadrul companiei Prima de sarbatori Mediu de lucru dinamic și susținător Cum să aplicați: Dacă sunteți pasionat de industria auto și sunteți gata să vă alăturați unei echipe dinamica sunati la numărul de mai jos. Reprezentant Vânzări - Zona Maramureș". Alătură-te echipei noastre și fiți parte din succesul nostru în furnizarea soluțiilor auto de încredere pentru clienții noștri!
-
Promovat
Reprezentanta auto cauta mecanic si electrician cu experienta.
-
Promovat
Locație: BAIA MARE Str. Fabricii , Nr. 11 Companie: DACOM SERVICE NORD SRL Angajam MECANIC AUTO AJUTOR MECANIC Candidatul ideal : Calificare de specialitate mecanic auto Permis auto minim categoria B Responsabilitati Mecanic cu Experienta, Constatare defectelor la masinile programate in service Stabilirea unui necesar de piese conform defectelor Remedierea problemelor identificate Completarea documentelor de service Oferim : Salar in functie de performanta ! Ajutor Mecanic dornic sa invete si sa se dezvolte pe termen lung. Ne poți contacta telefonic la numarul
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Vișeu de Sus, Aleea Eroilor, nr. 49 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Experiență de coordonare și motivare a unei echipe - Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail - Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare - Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor - Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale - Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate - Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare - Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal - Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate - Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
recondiționez cada, fonta ,tabla, acril emailul este bicomponent si nu îngălbenește în timp.
-
Angajez sofer categoria CE pe comunitate, curse Spania-Italia, 3100 cu salariul de lei inclus. Se transporta marfuri generale la prelata. Contractul de munca este pe Romania. Mai multe detalii la tel sau pe whatsapp.
-
Societate comerciala angajeaza tamplari cu experieta pentru confectionarea ferestrelor PVC si AL cu geam termopan. Oferim: - conditii de munca intr-o unitate noua - posibilitate de avansare in meserie - transport - salariu motivant in functie de cunostinte - program lucru 8 ore de luni pana vineri Informatii suplimentare la nr. de telefon in intervalul orar 8-17
-
MENAJERA !!! Căutăm persoana AGREABILA pentru curățenie acasa SALARIU foarte bun, sunati LA tel - SAU PE MESAJ !!!
-
Trio - Artisan Bakery & Café, brutarie artizanala si cafenea, angajeaza oameni faini pentru urmatoarele posturi: - bucatar pentru mic dejun și brunch - preparare sandwich-uri Trio este o brutarie nascuta din pasiune pentru painea sanatoasa. La noi, painea este dospita cu maia 100% naturala - mai buna, mai nutritiva, mai sanatoasa pentru organism. Cautam o persoana care sa ni se alature echipei. Ca si bucatar pt mic dejun, vei avea urmatoarele responsabilitati: - prepararea sortimentelor noastre de mic dejun și supe crema din meniu, respectand retetele individuale ale fiecarui produs. - pregatirea sandwich-urilor - pregatirea si organizarea tuturor ingredientelor necesare pentru preparare pentru a asigura o buna gestionare a timpului de preparare. - gestionarea timpului corespunzator prepararii produselor - curatenia si igienizarea zilnica a ustensilelor si a spatiului de lucru Beneficii: - salariu orar atractiv in functie de experienta - posibilitatea de dezvoltare profesionala - produse de brutarie, patiserie si cafea din partea casei - bonus conform performantei si vanzarilor. Pentru a stabili detalii suplimentare, va rugam sa sunati la nr de telefon din anunț sau sa ne contactati pe email.
-
Angajez 2 soferi cu experienta( INCEPATORI) , pentru comunitate , din Maramures si imprejurimi. Se cere: - experienta pe comunitate minim 6 luni (experienta in post similar este obligatorie- curierat in Romania ,distributie etc ) - cunostinte minime limba engleza - permis de minim 2 ani - posibilitatea de a sta plecat in cursa minim 30 -45 de zile - se fac intre 15000 si 20000 km pe luna - seriozitate - se lucreaza pe box van(cutie automata!!!) sau prelata - avans in timpul cursei -minim 8 zile acasa la intoarcerea din cursa -salarizare 1500 incepatori- 1700 euro experienta--1800 euro cu ADR
-
-
Nu ai experiență? Nu-i o problemă! Suntem aici să te învățăm tot ce trebuie să știi. Ce poți aștepta de la noi: - un pachet salarial între 5000 și 8000 de lei - pregătirea necesară pentru postul ales - asistență - bonusuri Program: - O zi lucrătoare, o zi pauză - peste 18 ani. Ai mai multe întrebări despre job? Cu mare plăcere putem comunica direct la telefon. Așteptăm să ne suni. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Societate nationala de transport valori angajam personal pentru transport valori (șoferi agenți securitate și casieri), program de lucru de zi. Cerintele postului: - studii medii absolvite; - disponibilitate de lucru in ture, deplasari frecvente cu autoblindata; - atestat profesional de agent securitate eliberat de Politie; - permis de conducere categoria B; - disponibilitate capacitate (apt medical psihologic) pentru lucru inarmat; - integritate, responsabilitate, rezistenta la stres; - experienta profesionala de minim 1 an de zile in domeniul asigurarii securitatii. Responsabilitati principale: - transportarea fizica a sacilor cu valori de la la autoblindata; - conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne - alimentarea ATM-urilor, - asigurarea securitatii autovehiculului si a continutului transportului, - supravegherea si apararea zonei de incarcare-descarcare. Oferta: - asigurare avizare psihologica si vizita medicala - intocmirea dosarului de avizare port arma - contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp - tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata - posibilitate de promovare in cadrul echipei Va rugam sa ne transmiteti un CV si datele dumneavoastra de contact pentru mai multe detalii.
-
Candidatul ideal: - Studii superioare in domeniul electric - Mod de lucru structurat in echipa - Cunostinte PC : MS Office - Atent la detalii, capacitate dezvoltata de concentrare - Sigur de sine, abilitati de analiza si capacitate de luare a deciziilor Constituie avantaj: - experienta profesionala pe un post similar Atributii principale: Deruleaza activitatea de ofertare contractare in sprijinul echipei de vanzari: - Analizarea documentelor si datelor de intrare (cererea de oferta, schitele , datele tehnice, caietele de sarcini in baza carora se va realiza oferta ); - Solicitarea de informatii suplimentare pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta; - Intocmirea ofertelor tehnico-economice conform specificatiilor din cererea de oferta - Transmiterea ofertei spre client - Urmarirea stadiului si finalizarii acesteia - Inregistrarea comenzilor survenite de la clienti Oferim: - Program fix - Loc de munca in oras - Pachet salarial motivant corelat cu performantele realizate; - Seriozitate si stabilitate; - Dezvoltarea profesionala in echipa unei companii in continua crestere.
-
Cerințe: Persoana responsabila si dornica sa dobandeasca experienta in operarea utilajelor de derulare a cablurilor electrice Capacitate de lucru in echipa si individual Responsabilități: Op rează utilajele d p lini d derulare, în c ntitățil și l dim nsiunil stabilit V rifică și reglează utilajul la parametrii tehnici, conform instrucțiunilor de lucru Efectueaza operatiuni de incarcare-descarcare tamburi de lemn pentru derulare cabluri electrice Se asigura sa aiba in perimetrul de lucru, tipul si cantitatea de tamburi necesara pentru a incarca utilajele de derulare Este responsabil de editarea corecta si verificarea etichetei de tambur cu raportul de reclasificare Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata Loc de munca stabil Tichete de masa in valoare de 30 ron zi lucratoare Transport asigurat Programul de munca se desfasoara in 2 schimburi Fabrica este situata in localitatea Busag
-
Inchiriez post coafura frizerie cosmetica Baia mare Zona Policlinica Sf Ioan Republicii mai multe detalii la tel !
-
Responsabilitati: Intocmirea contractelor cu clientii, monitorizarea, derularea și incheierea lor, dar și respectarea clauzelor specificate în ele; Disponibilitate la deplasare în țară sau în străinatate în vederea participării la întâlnirile cu clienții și pregătirea documentației pentru acestia; Gestionarea comenzilor in portalul clientului; Transmiterea comenzilor in organizatie departamentelor implicate in procesul de productie; Consolidarea incarcarilor, planificarea articolelor in camion in functie de traseul descarcarilor, realizarea boockingurilor pentru descarcare; Mentinerea unei relatii de comunicare eficienta cu compania de logistica de transport pentru verificarea incararilor descarcarilor transporturilor in termenii agreati; Transmiterea pe e-mail clientilor a documentelor insotitoare a transporturilor; Urmarirea incasarilor de la clienti in termenii agreati; Transmiterea reclamatilor primite de la clienti in organizatie si asigurarea transportului privind inlocuirea pieselor articolelor de schimb. Cerințe: Experienta de lucru ca responsabil logistica si in managementul clientului constituie avantaj; Cunoștințe MS Office: Outlook, Word, PPT, Excel-nivel mediu; Studii medii Absolvent Licență în afaceri sau un domeniu conex; Limba engleză - nivel mediu (citit, scris, vorbit); Limba germană - nivel mediu (citit, scris, vorbit), constituie un avantaj; Motivat și orientat spre rezultat; Excelente abilități de negociere și comunicare; Abilități de prioritizare, management al timpului și organizare.
-
Contabil Responsabilitati: Respecta toate reglementările contabile-financiare Efectueaza operatiunile de inchidere contabilitate lunara trimestriala anual Intocmeste bilanţuri, situaţii de profit-pierdere, bugete, prognoze financiare etc. Efectueaza audituri si calculeaza taxe Cerinte absolvent al invatamantului superior economic de specialitate cunostinte solide pentru legislatia si sistemul organizatoric si financiar-contabil; conducerea contabilitatii computerizate capacitate de analiza, sinteza, organizare si conducere, gandire logica persoana corecta, serioasa, obiectiva. Mai multe detalii se discuta in cadrul unui interviu. Cv-urile se pot trimite la adresa de email contact@ policlinicasfantulioan.ro sau resurseumane@ spitalsfantulioan.ro
-
Dacă îți place să pui lucrurile in ordine, vei avea oportunitatea să reorganizezi activitatea noastră din punct de vedere financiar-contabil și să o gestionezi așa cum consideri că este mai eficient. Dacă Excel-ul îți este un prieten de nădejde și ai cunoștințe economice solide din facultate, ne-ar plăcea să te cunoaștem si să facem echipă cu tine, viitorul Contabil Junior. Responsabilitati: Ajuta la intocmirea documentelelor de contabilitate primară (facturi, chitanțe, bonuri fiscale, NIR-uri, bonuri consum, bilelete ordin etc.) Ajuta la intocmirea balantei contabile Administrează contractele de muncă fișele de instruire periodice Cerinte: Studii superioare finalizate in curs de finalizare, preferabil contabilitate Cunostinte operare calculator, pachetul MS Office Comunicativ, cu spirit de echipă. Mai multe detalii se discuta in cadrul unui interviu. Cv-urile se pot trimite la adresa de email contact@ policlinicasfantulioan.ro sau resurseumane@ spitalsfantulioan.ro
-
Trio - Artisan Bakery & Café, brutarie artizanala si cafenea, angajeaza oameni faini pentru urmatoarele posturi: - Barista cu experienta Trio este o brutarie nascuta din pasiune pentru painea sanatoasa. La noi, painea este dospita cu maia 100% naturala - mai buna, mai nutritiva, mai sanatoasa pentru organism. Cautam o persoana care sa ni se alature echipei. Ca si BARISTA vei prelua o serie de roluri, inclusiv: - pregatirea si servirea bauturilor calde si reci: cafea, ceai si alte bauturi de specialitate, atat pe terasa cat si in locatie - prepararea cafelei la espressor - descrierea cafelelor din meniu clientilor - curatarea si igienizarea zilnica a echipamentelor si a spatiului de lucru - comandarea, primirea si distribuirea de provizii de stoc - alte activitati tipice de gestiune - respectarea normelor interne Beneficii: - salariu orar atractiv in functie de experienta - posibilitatea de dezvoltare profesionala - produse de brutarie, patiserie si cafea din partea casei - bonus conform performantei si vanzarilor. Pentru a stabili detalii suplimentare, va rugam sa sunati la .
-
La Trio - Artisan Bakery & Café angajam o persoana pe rol de Brutar, cu experienta intr-un rol similar si disponibilitate pentru ture de noapte. Ca si brutar vei avea urmatoarele responsabilitati: -Pregatirea aluaturilor, dospirea si coacerea painilor artizanale si neartizanale. Pregatirea aluaturilor si coacerea produselor de panificație Respectarea retetelor de pâine si patiserie Gestionarea timpului corespunzator prepararii produselor Curatenia si igienizarea zilnica a ustensilelor si a spatiului de lucru Beneficii: salariu atractiv in functie de experienta (2500-3500 RON luna) posibilitatea de dezvoltare profesionala produse de brutarie, patiserie si cafea din partea casei Contacteaza-ne pentru mai multe detalii.
-
Angajam coordonator service auto cu experienta in domeniu reparatii si service AUTO. Cerinte : - studii tehnice sau in domeniu auto - permis categoria B - bun organizator si coordonator disponibilitate program prelungit Avantaje : telefon servici salar atractiv
-
S.C. CALIFICARI OVI-CRIS S.R.L. organizeaza cursuri de calificare pentru " AGENT DE SECURITATE" (paza). Persoanele interesate trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii : - sa aiba cetatenia romana; - minim 8 clase; - varsta minima 18 ani; - apt medical serviciu de paza; - sa nu aiba antecedente penale. La finalizarea cursului, absolventii vor primi un ATESTAT si CERTIFICAT DE CALIFICARE.
-
Cautam colaboratori PART TIME - program flexibil Descriere Cerinte: • atitudine pozitiva; • abilitati de comunicare si munca in echipa; • competente operare PC – in special pachetul Office; •acceptam studenti • seriozitate •responsabil ( indeplinirea sarcinilor in vederea finalizari contractelor existente cu clientii firmei ) Responsabilitati: • inregistrarea documentelor si actualizarea bazei de date; • promovarea ofertelor companiei; • redactarea de contracte / fise de inmatriculare BENEFICII: • salariu fix + comision •castiguri motivante; •dezvoltare profesionala si personala; •posibilitatea crearii unor relatii stabile cu membrii echipei si colaboratorii companiei; CV urile se trimit pE ADRESA de mail